چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۱۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 19 اسفند 1400 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1400 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 خرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 تیر 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 مرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 30 مهر 1400 پایگاه خبری ایراسین 18 آبان 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 بهمن 1400 پایگاه خبری ایراسین 12 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 13 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 14 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 15 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 16 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 17 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 18 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 19 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 20 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 21 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 22 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 23 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 24 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 27 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 28 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۰    
اولین یارانه نقدی قرن جدید ساعت 24 روز شنبه 20 فروردین ماه 1401 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۱    
در طول شبانه روز گذشته، 54 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و 1382 بیمار جدید شناسایی شدند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۹    
افزایش استفاده از زغال سنگ برای تولید انرژی به منظور بازگشت اقتصاد جهانی به روال عادی پیش از شیوع کرونا ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای عملیات اکتشافی در شمال و جنوب شهرستان های کرمان و راور، توافق هزار میلیارد تومانی صورت گرفته که تیم اکنون تجهیز و اعزام شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
جمعی از ائمه جمعه استان های مختلف کشور از منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل گهر بازدید کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان همه تلاش خود را برای بهره برداری سریع تر طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع انجام می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس، جزییات پروژه 30 هزار میلیارد تومانی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس را در آیین کلنگ زنی این پروژه اعلام کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
دوره دانش افزایی مربیان فوتبال شهرستان خواف به همت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و به میزبانی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در حال برگزاری است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم آلومینیوم گفت: ذوب آهن همواره از لحاظ ساختاری یکی از بهترین تیم های ایران بوده و از نظر فوتبالی نیز یکی از بهترین تیم ها است. آن ها نوسان زیادی داشتند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سپاهان نه از لحاظ کیفیت بازی بلکه از لحاظ امتیازی به آن چیزی که لایقش بوده نرسیده است. این تیم فوتبال با برنامه ای بازی می کند و به آنها تبریک می گویم ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با توجه به ذهنیت برنده ای که در این سه هفته گذشته داشتیم، می توانیم فردا در برابر آلومینیوم برنده باشیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم های ساکت الهامی جسور هستند و سعی می کنند فوتبال خوبی ارائه دهند، این موضوع کار را برای حریفان سخت می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
دبیر علمی دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم با تاکید بر نقش مهم شرکت فولاد مبارکه به مثابه دانشگاه گفت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
معاون تکنولوژی شرکت فولاد هرمزگان گفت: ایریسا در حوزه فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال فولاد هرمزگان نقش محوری دارد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو و علی نبوی، دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره فولاد مبارکه از واحد ریخته گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بازدید کردند. (عکاس: رسول کیانی)
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت ایریسا گفت: از مشارکت در حوزه های اتوماسیون صنعتی و تحول دیجیتال با شرکت ایریسا استقبال می کنیم و آمادگی داریم همکاری های خود با ایریسا را در ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس هیأت عامل ایمیدرو سیاست های این سازمان را برای رفع چالش های صنایع فولادی نظیر انرژی ، تامین پایدار مواد اولیه و زیرساخت های ریلی به منظور افزایش تولید فولاد و دستیابی به افق 1404 تشریح کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه از افزایش تولید و کاهش ضایعات در شرکت فولاد هرمزگان خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: اگر فولاد مبارکه به عنوان پیشران صنعت کشور وجود نداشت در صنایع زیادی مانند خودرو، بسته بندی، گاز و نفت و .. ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
رئال مادرید با درخشش کریم بنزما پاریس سنت ژرمن را شکست داد و به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد؛ پورتو نیز با حضور هشتاد دقیقه ای طارمی در لیگ اروپا از حریف فرانسوی خود شکست خورد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
در هفته بیست و دوم لیگ برتر لیگ فوتبال ایران سپاهان به مصاف نساجی می رود و استقلال و پرسپولیس به ترتیب با صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان دیدار می کنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ضرورت احداث نورد گرم در شرکت فولاد هرمزگان گفت: بومی سازی اولویت مهم شرکت فولاد هرمزگان است و در این زمینه هدفمند اقدام خواهیم کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
فولاد مبارکه یکی از شرکت ها و بنگاه های سرامد اقتصادی کشور است که هم در حوزه محیط زیست هم در حوزه تکنولوژیک و هم در حوزه خدمت رسانی به مردم است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۴:۴۲    
کارشناس فرایند فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: سیستم طراحی شده جرثقیل های سقفی، با خطوط لیزری طراحی شده برای محیط صنعتی به گونه ای است که با افزایش توجه بصری پرسنل از بروز حوادث انسانی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۴:۳۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان از ساعت 16 الی 22 فعال است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۴:۲۷    
در هفته جاری 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیاردتومان افتتاح شد که بیشترین طرح ها به ترتیب در استان سیستان و بلوچستان با 790 طرح، کرمان با 789 طرح و خوزستان با 772 طرح بوده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۴:۲۲    
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: آمادگی کاملی برای تامین ایمنی سفرهای نوروزی مردم داریم و از همه رانندگان می خواهیم قبل از انجام سفر اطلاعات لازم را از ...