جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1403 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1401 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1402 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1403 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
سرپرست کارگاه ماشین افزار تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه گفت: در سال 1402 تعداد 50 عدد پوسته پمپ آب رسانی به روش پوشش دهی با چسب های دوجزئی کامپوزیتی در تعمیرگاه مرکزی فولاد مبارکه بازسازی و برای ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
مدیر اجرای پروژه های توسعه فولادسازی از ساخت و بهره برداری موفقیت آمیز از اولین دستگاه گانیگ با حمایت و سرمایه گذاری فولاد مبارکه خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان به لزوم بهسازی راه ها توسط معادنی که از جاده ها استفاده می کنند از محل مسئولیت های اجتماعی معادن اشاره کرد و گفت با این اقدام جاده ها تعریض و ایمن تر ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است. گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
شهردار شهرضا با اشاره به ضرورت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان گفت: زیباسازی شهری یکی از وظایف شهرداری به منظور افزایش نشاط اجتماعی و هویت سازی شهری است که در این شهرستان فصلی نو از فعالیت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
شورای معادن فارس در طول 2 سال گذشته هشت جلسه با 64 مصوبه اجرایی برگزار کرده و نخستین جلسه این شورا در سال جاری نیز با چهار دستور کار و بررسی معادن شن و ماسه دوکوهک و همچنین پیگیری درخواست رفع سلب ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: پارسال از محل حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت آن 420 میلیارد و 64 میلیون و 514 هزار ریال درآمد در استان حاصل شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 17 استان از جمله تهران از آب گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۷    
وزارت خزانه داری امریکا در گزارشی شرحی از تحریم های جدید علیه شرکت فولاد خوزستان و گروه خودروسازی بهمن و شرکت های همکار آنها در سراسر جهان ارائه کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
قیمت معامله اسلب صادراتی ایران در این هفته حدود 470 دلار فوب بود و قیمت پیشنهادی خریداران حدود 440 تا 470 دلار است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۲    
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر ایران مقابل ملوان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
عضو انجمن ترویج علم گفت: بلافاصله بعد از هفته جهانی خلاقیت و نوآوری، روز جهانی زمین نامگذاری شده تا جهانیان را به سمت خلاقیت های سبز و دوستدار طبیعت سوق دهند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر ایران مقابل ملوان بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر ایران مقابل ملوان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
رکورد جدید تولید ماهانه کلاف گرم در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه ثبت شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
رکورد جدید ماهانه تولید در مجتمع فولاد سبا از زیرمجموعه های فولادمبارکه ثبت شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
شهریار مغانلو ستاره خط حمله سپاهان موفق شد گل تساوی طلایی پوشان مقابل ملوان را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
امیرعلی نبویان هنرمند کشورمان در حاشیه دیدار ملوان انزلی مقابل سپاهان گفت: وقتی ملوان پیروز می شود چهره انزلی متفاوت است. در این شهر حضور در ورزشگاه بخشی از زندگی روزمره ماست.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
دریافت کارت زرد در دیدار سپاهان مقابل ملوان باعث شد رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست بدهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۷    
هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران 6 و 7 خرداد ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
رکورد فولادمبارکه در تولید ماهانه تختال در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم جابه جا شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
داده های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که میانگین پهنه ای بارش کشور در فروردین ماه امسال بیشتر از نرمال بوده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
نیما میرزازاد، دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که سابقه حضور در ملوان را در کارنامه داشت، در ابتدای بازی به سمت سکوهای هواداران ملوان رفت و برای آن ها گل پرتاب کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئال مادرید امشب به مصاف بارسلونا خواهد رفت و در صورت پیروزی می تواند با 11 امتیازی کردن فاصله خودش را قهرمان لالیگا ببیند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
حسن مرادی، کارشناس حوزه انرژی می گوید: باتوجه به اتفاقات ژئوپلیتیک در سطح دنیا ترسیم دورنمایی برای بازار نفت بسیار دشوار است. ولی من فکر می کنم احتمال رشد قیمت نفت در سال 2024 قوی تر از ریزش آن است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
بازیکنان سپاهان وارد زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران شدند تا خودشان را آماده نبرد با ملوان کنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۷    
رکورد تولید ماهانه آهن اسفنجی در ناحیه آهن سازی در ماه طلایی تولید فولاد مبارکه ثبت شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با ملوان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
آسیب پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۷    
رئیس انجمن صنفی گاو داران گفت: سال گذشته 11.7 میلیون تن شیرخام تولید شد که 1.5 میلیون تن شیرخام پس از تبدیل به فرآورده های لبنی صادر شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
هواداران پیش از شروع دیدار ملوان - سپاهان خودشان را آماده آغاز این دیدار مهم لیگ برتر می کنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به حساسیت مراکز نگهداری و پرورش مرغ لاین، حریم های قبلی مانند سابق خواهد بود و تخفیفی داده نشده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۷    
تصور کنید نوری خیره کننده و رنگارنگ که در قلب یک سنگ تیره نهفته است، مانند جرقه ای از طلوعی مسحورکننده که درون آن زندانی شده باشد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
تورم دوازده ماهه شاخص بهای تولیدکننده با 50 واحد درصد کاهش از 82.6 درصد شهریورماه سال 1400 به 32.6 درصد در اسفندماه سال 1402 کاهش یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
تیم سپاهان وارد ورزشگاه قایقران انزلی شد تا آماده نبرد با ملوان شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
تصور کنید نگینی را در دست دارید که گویی غروب خیره کننده ای در آن یخ زده است، با رنگ های درخشان که مانند پر در نسیم ملایم می چرخند و در هم می آمیزند ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت های دانش بنیان روی دیگری از روند شکوفاسازی استعداد فرزندان ایران است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون 1200 شکایت در سامانه جامع خدمات پس از فروش ثبت شد و اکثر آنها به صلح انجامید ولی طبعاً ثبت شکایات باید بیشتر از این تعداد باشد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
افزایش تقاضا با رشد قیمت فلزات پایه در بازارهای جهانی همراه بود. ابتدا قیمت مس بر مدار صعود قرار گرفت و پس از آن قیمت آلومینیوم و روی نیز سقف یک سال گذشته خود را شکستند و امروز در بالاترین قیمت در ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
براساس اعلام گمرک ایران 9 شرکت از فهرست فعالان مجاز گمرکی تعلیق شده اند که باید در خصوص علت این اقدام شفاف سازی شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در استان های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی متر بارندگی داشته باشیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
وزیر نیرو گفت: با توجه به پیش بینی بارش های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند: با بیان اینکه نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
روسیه در حال تدوین و تصویب راهبردهای بخش انرژی و منابع معدنی خود تا سال 2050 است که در آن بر دستیابی به خالص کربن صفر، در دسترس بودن انرژی با قیمت مناسب و نقش فناوری و موارد دیگر تأکید شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
وزارت صنعت، معدن وتجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر 10 سال را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از 20 روز دیگر خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
قیمت رمزارزها هر 4 سال یک مرتبه پیش از هاوینگ برمدار صعود قرار می گیرد و به همین بهانه امروز کاربران بسیاری قیمت رمزارزها برای ماه های آینده را پیش بینی می کنند ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی از ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه 10 درصدی جان باختگان تصادفات بر اساس برنامه هفتم توسعه در شورای عالی هماهنگی و ایمنی حمل ونقل خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارائه می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
دانشیار اقتصاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: برای اینکه خصوصی سازی به اهداف اجتماعی برسد باید در کنار فعال شدن بازار سرمایه ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
ریو تینتو در سه ماهه اول سال 2024 میزان تولید و حمل و نقل سنگ آهن را کاهش داده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: در دفاتر پلیس +10 تعداد 27 خدمت ارائه می شود اما در اپلیکیشن پلیس من 35 خدمت در خدمت مردم است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
تولیدکنندگان فولاد ترکیه در پی کمرنگ شدن تقاضا، به دنبال کاهش بیشتر قیمت های قراضه ی فولاد وارداتی هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
براساس اطلاعیه عرضه روز یکشنبه دوم اردیبهشت 1403 شاهد عرضه 2 محصول فولادی هستیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
مدیر کنترل کیفی فولاد مبارکه گفت: دست یابی به کیفیت موردنظر در محصولات فولاد مبارکه مستلزم تولید کیفی در هریک از مراحل تولید است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: سهم محصولات کشاورزی و غذایی از صادرات 136 ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
زغال سنگ نوسانی ترین عضو بازار انرژی در هفته پایانی فروردین ماه بود. چینی ها برخلاف وعده قبلی تولید برق از زغال سنگ را افزایش داده اند ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ های سرمایه گذاری با موضوع بررسی مشکلات شرکت های بورسی باحضور دکتر محمدباقر قالیباف ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و 494 هزار و 897 تن انواع کالا و محصول هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
رئیس منابع انسانی شرکت فولادسنگ گفت: هدف از افتتاح خانه فرهنگ و کار در هفته کار و کارگر، فراهم سازی فضایی نزدیک برای کارکنان جهت ایده پردازی و بیان انتقادات و همچنین حصول اطمینان از پیگیری ایده ها و ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
تولید مس تصفیه شده جهانی طی نخستین ماه 2024 میلادی، 5.5 درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و شهر کاشان امروز دوم اردیبهشت وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: بازی نزدیکی مقابل آلومینیوم اراک خواهیم داشت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
مجید محافظت کار، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن گفت: چالش های زیادی از جمله عدم امتیاز گیری روی اشتباهات داوری داشتیم که با درایت حسینی از تمام چالش ها عبور کردیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۷    
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک با قبول 2 شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.