دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری صدا و سیما 23 اسفند 1401 - iribnews.ir

خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1393 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1394 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1395 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1396 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1397 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1398 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1399 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1400 خبرگزاری صدا و سیما 31 فروردین 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 خرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 مرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 آذر 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 دی 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 1 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 2 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 3 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 4 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 5 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 6 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 7 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 8 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 9 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 10 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 11 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 12 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 13 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 14 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 15 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 16 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 17 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 18 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 19 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 20 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 21 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 22 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 23 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 24 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 25 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 26 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 28 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1401 
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
پیکر استاد محمد جواد محبت صبح امروز جمعه 26 اسفند ماه بردستان دوستدارانش تشییع و درقطعه هنرمندان باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۴    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ، از افزایش کنترل و نظارت بر ترافیک شهری و جاده ها، در ایام نوروز خبر داد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز گفت: سهم درآمد های پایدار در سال اینده در مقایسه با پارسال 1.2 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
رئیس هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه گفت: تعداد ورزشکاران هیات ورزش های رزمی در استان بیش از 9 هزار نفر است که تعداد 4300 نفر ساماندهی شده و دارای کارت بیمه هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 8 هزار و 600 عدد مواد محترقه غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان : از مجموع بیش از 150 کیلومتر طرح راهسازی در دست ساخت تا پایان اسفندماه جاری 62 کیلومتر بزرگراه را تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۵    
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: این شرکت با وجود فاصله 10 روزه تا پایان سال، موفق شد بیش از 10 میلیون تن فولاد میانی را تولید کند که یک افتخار ملی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۱    
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اقدامات چشمگیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان کرمان در حال اجراست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
استاندار اردبیل گفت: موانع بیش از 20 واحد تولیدی و طرح سرمایه گذاری استان بررسی و راهکار های لازم برای رفع موانع ارائه شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
خانواده فناورانه کتابی درباره سیطره شبکه های اجتماعی مجازی بر روابط خانواده نوشته مجید کافی و سیده مرضیه شعاع هاشمی چاپ و منتشر شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
مینا بابویه بهترین بازیکن زمین در بازی مقابل قرقیزستان شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
2 کشتی گیر تایبادی موفق به کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات کشتی نوجوانان کشور شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۸    
امسال آموزش و پرورش بیش از 7 هزار کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی در استان آماده کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
تا پایان سال عرصه ساختمان های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولتی در زنجان به صورت رایگان واگذار می شوند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مهمترین برنامه های ورزشی ایام نوروز 1402 را اَبَربازی ها و بازی های رومیزی عنوان کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در طرح نوروزی امسال 1200 ناوگان مسافری راهداری در خدمت مردم خواهند بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
مطالعات جدید پژوهشگران حوزه هنر منجر به رمزگشایی از یک خانواده باستانی به کمک قطعات مختلف یک نقاشی شد و تصویر یک مادر پس از نزدیک به 200 سال دوباره به پسر و همسرش وصل شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۵    
در آستانه عید نوروز، 27 امامزاده و بقاع متبرکه در استان اردبیل میزبان طرح آرامش بهاری خواهند بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
کارشناس فوتبال درباره انتخاب امیر قلعه نویی و فرصتی که برای مربیان داخلی در تیم ملی فوتبال کشورمان ایجاد شد، صحبت کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی نون خ نوروز 1402 از شبکه یک سیما پخش می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۱    
استاندار اردبیل گفت: استفاده حداکثری از همه ظرفیت های موجود برای احداث مسکن در سطح استان ضروری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۰    
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 85 درصد از قطعات و تجهیزات راهبردی تولید کنندگان دانش بنیان در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت خدامات دهی به مسافران نوروزی، گفت: ارتقاء سطح خدمات به مسافران نوروزی اولویت ستاد خدمات سفر استان است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۰    
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدام صندوق بازنشستگی در راه اندازی سامانه نظارت مردمی گفت: این سامانه گامی برای مقابله با فساد است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
عضو گروه پژوهشی پزشکی سبک زندگی سالم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با تأکید بر این که باید توجه بیشتری به سلامت روان کودکان شود ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
به تازگی یک سازه آکاردئونی به دلیل طراحی جالب خود می تواند هم به عنوان یک دفتر کار خانگی یا محل اقامت میهمان برای افرادی مناسب باشد که فضای محدودی دارند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از برگزاری نمایشگاه تمبر های نوروزی در ایام نوروز 1402 در موزه ملی ارتباطات خبرداد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، جشنواره هفت سین پستی درسطح ادارات و دفاتر پستی سراسر کشور در ایام نوروز برگزار خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۹    
مرکز منطقه ای آموزشی و پژوهشی یونسکو در مدیریت ریسک و تاب آوری زلزله به همت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله برای غرب و مرکز آسیا افتتاح شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۶    
باشگاه سپاهان نسبت به عملکرد تیم داوری و نیز اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر پرسپولیس به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی و پلمب 2 موسسه پزشکی غیر مجاز به دلیل ارائه خدمات درمانی توسط فردی بدون صلاحیت در رشت خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: استان لرستان سال آینده در برنامه جوانی جمعیت به عنوان پایلوت خواهد بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۷    
استان مرکزی پیشگام بازگشت به کار واحد های غیرفعال با احیای 231 واحد تولیدی و صنعتی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون 250 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مدیریت منابع انسانی باید رویکردی کاملاً دقیق، مشخص و آینده نگرانه داشته باشد تا از سرمایه های انسانی به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی با معرفی گروه های برتر در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد؛ شدت چرخه آب در سال های 2002 تا 2021 در سراسر جهان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
کشور چین طی پروژه ای پیچیده در حال ساخت یک اتوبان، زیر رودخانه ای بزرگ واقع در مرکز این کشور است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۶    
رییس سازمان دامپزشکی کشور دستورالعمل های تسهیل و تسریع صدور مجوز های تاسیس و فعالیت مراکز درمانی، مراکز مایه کوبی و داروخانه های دامپزشکی را ابلاغ کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۷    
دفتر دوم کتاب رسم جهاد به قلم محمدرضا حسینی و علی مشایخی، راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی و آماده باش بیش از یک هزار و 700 اکیپ برای ارایه خدمات در ایام نوروز به گردشگران استان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
بر اساس گزارش بانک مرکزی در 9 ماهه امسال، نرخ رشد ارزش افزوده کشاورزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.7 واحد درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس بانک مرکزی لبنان در جلسه استیضاح با حضور بازرسان اروپایی که برای دومین بار به منظور تحقیقات درباره ثروت وی به بیروت آمده اند، حاضر نشد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده اسباب کشی و حمل اثاث در تعطیلات نوروزی در استان بدون مجوز کلانتری ممنوع است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
جدول مقدماتی مسابقات تور جهانی تنیس با صعود نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
یاد و خاطره سردار خیبر، شهید حاج محمد ابراهیم همت و 760 شهید گلگون کفن شهرضا در گروه مهندسی رزمی پدافند هوافضای سپاه در شهرضا گرامی داشته شد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در قلعه ناصری ایرانشهر برپا شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
20 فروردین ماه سال 1402 آخرین مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تعیین شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس پارک علم و فناوری قم از تصویب و ابلاغ ارتقای پارک استان به سطح دو خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
محققان اولین فیلم هوایی از کوه یخی عظیمی را که در ماه ژانویه از یک صخره یخی قطب جنوب رها شد، منتشر کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
استاندار خوزستان : انسجام، وحدت و تخصص عامل مهمی در موفقیت گروه های جهادی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اخذ پروانه ساختمانی بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
پلیس فتای خراسان جنوبی در خصوص کلاهبرداری با ترفند واریز سود سهام عدالت، به شهروندان هشدار داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شبی کم حادثه در چهارشنبه سوری سال 1401 در این شهر خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: چهار فیلم غریب، فسیل، بچه های طوفان و عروس خیابان فرشته در ایام نوروز در سینما های کرمانشاه اکران می شوند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال خوزستان : طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از امروز تا 15 فروردین ماه و طرح هلال رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۹    
شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد که 43 میلیارد دلار برای خرید سیگن، یک شرکت بیوتکنولوژی که در حال توسعه خط فناوری مبارزه با سرطان است، هزینه کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۶    
وزیر ارشاد در پیام تسلیت درگذشت استاد محبت نوشت: این شاعر تجلی تمام و کمال نام خود بود و از معدود شاعرانی است که شعرش قبول خاطر خاص و عام یافته وشعر مشهورش دو کاج زمزمه محبت کودکان و بزرگسالان است .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
اداره کل استاندارد آذربایجان غربی طرح عیدانه نظارت بر فعالیت مراکز خدمات رسان را اجرا می کند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
دانشمندان دانشگاه تگزاس در حال توسعه سطوح خود تمیز شونده ای هستند که ذرات گرد و غبار نتوانند به آن ها بچسبند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: به زودی با توسعه علم و فناوری شاهد جهش بزرگی در فناوری کشور و افزایش رفاه، آسایش و زندگی بهتر مردم خواهیم بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه بااشاره به اینکه موجی ناپایدار از بعدازظهر فردا تا اواخر روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد گفت : این شرایط به تدریج سبب وزش باد ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
استاندار گلستان گفت: استقرار نماینده بانک مرکزی در استان از ملزومات مهم است و مدیرکل اقتصادی و دارایی با قدرت بیشتر این موضوع را پیگیری و تعیین تکلیف کند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از موفقیت علیرضا احمدخانی جوان دارای معلولیت به عنوان جوان برتر کارآفرین و مدیر کارگاه تولیدی کفش در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مراجعین با علائم تنفسی به بیمارستان های خراسان جنوبی افزایش یافته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در حال انجام است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران از جذب و توزیع 14 هزار و 151 تن گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد، برنج و شکر در استان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
معاون امور موزه های آستان قدس رضوی از افزایش ساعات بازدید از گنجینه های موزه رضوی در ایام تعطیلات نوروز 1402 خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش و پرورش برای اثرگذاری عمیق فکری در جامعه به جهاد تبیین نیاز دارد و رکن اصلی تحقق این امر تامین منابع انسانی آگاه است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری شهرکرد: پنج غرفه در بازار روز ولیعصر شهرکرد در حال توزیع برنج، شکر، مرغ و گوشت گرم و منجمد تنظم بازار هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
با پایان عملیات زیباسازی، نورپردازی و بهسازی ورودی بست نواب صفوی، این مسیر زیباتر از گذشته در اختیار زائران و مجاوران قرار گرفت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: مجموع بارش ها در سال آبی 1401-1400، در استان 170 میلی متر ثبت شده است که این میزان نسبت به بارش های بلند مدت 20 درصد کاهش داشته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۶    
دو فرهنگسرای غدیر و ثامن الائمه در مشهد با ظرفیتی بالغ بر 500 نفر، آماده پذیرایی از زائران در سال1402 شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۰    
دو مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دعوت شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
تینا حیدری به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختران ایران دعوت شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
کتاب پاشنه بلند در کافه عملکرد 40 ساله انقلاب کاری از نشر معارف منتشر شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
فرمانده انتظامی تهران از دستگیری 8 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
اخیرا گروه جدیدی از مردم اعلام کرده اند که معتقدند فرازمینی هستند. این افراد ستاره ها یا بذر های ستاره ای نامیده می شوند که معتقدند از ابعاد دیگر فضا به زمین آمده اند تا به بهبود سیاره کمک و بشریت را ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
تعداد مصدومین چهارشنبه سوری در تربت حیدریه به 10 نفر رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۸    
نمایندگان مجلس شرایط مشمولیت گزارشگران فساد برای دریافت پاداش را تعیین کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
آئین نکوداشت استاد احمد عزیزی در کرمانشاه با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
بورس انرژی ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه 33 هزار و 591 تن فراورده هیدروکربوری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
معاون عمرانی استاندار مازندران: پیش بینی می شود سفر های نوروزی به استان امسال 30 درصد افزایش داشته باشد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، متشکل از ناوشکن دنا و ناو لجستیک مکران، با پیمودن مسافت پنجاه و یک هزار کیلومتر، رکورد دریانوردی ایران را شکست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مراسم سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اسفندماه در کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان گفت: هشت نفر از 261 نفر زندانی جرایم غیرعمد استان خانم و عمدتا سرپرست خانواده می باشند که نیازمند کمک خیرین هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
نرخ طلای جهانی بالای 1900 دلار باقی می ماند، زیرا سقوط بانک سیلیکون، ولی آمریکا امید برای توقف افزایش ارزش این فلز گرانبها را تقویت می کند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مراسم عرضه اولیه شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در بورس تهران با حضور مدیرعامل هلدینگ توسعه و صنایع غدیر و مدیرعامل بورس تهران برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
پنج طرح در بخش های بهداشت و درمان و حمل و نقل، با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان مرزی خواف به بهره برداری رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مدیر عملیات بازار ابزار های نوین مالی بورس تهران گفت: ماشین حساب های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد در سایت TSETMC عملیاتی شد و در اختیار فعالان بازار قرار ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
شعار حج پیش رو در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حج؛ تحول قرآنی، همگرایی اسلامی و حمایت از قدس شریف اعلام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
اسمان چهارمحال وبختیاری صاف بتدریج افزایش ابر در بعدازظهر بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس به منظور جلوگیری از فروش احتمالی آبزیان ممنوعه، مراکز فروش ماهی سطح شهر فردیس را پایش کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: از 747 تماس برقرار شده با آتش نشانی 57 مورد منجر به عملیات شد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
17 هزار و 740 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر های مختلف استان در حال ساخت است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
قیمت سیب و پرتقال شب عید در مازندران اعلام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۲    
وزیرفرهنگ گفت: تلاش می کنیم تا همه طرح های نیمه تمام بالای 50 درصد حوزه فرهنگ و هنر کشور تا پایان دوره نخست دولت مردمی به سرانجام برسد.