پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۳۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ندای ایرانیان 3 فروردین 1395 - irneda.ir

ندای ایرانیان 29 اسفند 1394 ندای ایرانیان 31 اردیبهشت 1395 ندای ایرانیان 31 خرداد 1395 ندای ایرانیان 31 تیر 1395 ندای ایرانیان 31 مرداد 1395 ندای ایرانیان 31 شهریور 1395 ندای ایرانیان 30 مهر 1395 ندای ایرانیان 30 آبان 1395 ندای ایرانیان 30 آذر 1395 ندای ایرانیان 27 دی 1395 ندای ایرانیان 29 بهمن 1395 ندای ایرانیان 29 اسفند 1395 ندای ایرانیان 1 فروردین 1395 ندای ایرانیان 2 فروردین 1395 ندای ایرانیان 3 فروردین 1395 ندای ایرانیان 4 فروردین 1395 ندای ایرانیان 5 فروردین 1395 ندای ایرانیان 6 فروردین 1395 ندای ایرانیان 7 فروردین 1395 ندای ایرانیان 8 فروردین 1395 ندای ایرانیان 9 فروردین 1395 ندای ایرانیان 10 فروردین 1395 ندای ایرانیان 11 فروردین 1395 ندای ایرانیان 12 فروردین 1395 ندای ایرانیان 13 فروردین 1395 ندای ایرانیان 14 فروردین 1395 ندای ایرانیان 15 فروردین 1395 ندای ایرانیان 16 فروردین 1395 ندای ایرانیان 17 فروردین 1395 ندای ایرانیان 18 فروردین 1395 ندای ایرانیان 19 فروردین 1395 ندای ایرانیان 20 فروردین 1395 ندای ایرانیان 21 فروردین 1395 ندای ایرانیان 22 فروردین 1395 ندای ایرانیان 23 فروردین 1395 ندای ایرانیان 24 فروردین 1395 ندای ایرانیان 25 فروردین 1395 ندای ایرانیان 26 فروردین 1395 ندای ایرانیان 27 فروردین 1395 ندای ایرانیان 28 فروردین 1395 ندای ایرانیان 29 فروردین 1395 ندای ایرانیان 30 فروردین 1395 ندای ایرانیان 31 فروردین 1395 
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با محکوم کردن حمله تروریستی امروز بروکسل تاکید کرد: ایران و اروپا در مبارزه با تروریسم متحد خواهند بود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۰    
چالش های داخلی اقتدارگرایی، فساد و عدم مسئولیت پذیری مهم ترین موضوعاتی هستند که کارشناسان جهان عرب پرداختن به آنها را ضروری خوانده اند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۵    
روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که اخبار منتشر شده درباره ی حضور نیافتن محمد سرافراز رئیس این سازمان در محل کارش شایعه است و صحت ندارد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۵    
حفاظت از محیط زیست، سیاست های تامین امنیت انرژی و ارتقاء تولید ثروت ملی سه حوزه ای است که مردم آمریکا در آن به اوباما نمره قبولی می دهند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۰    
به هر سختی که بود و با حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری مذاکرات نتیجه داد و امروز شاهد فن آوری و غنی سازی اورانیوم در خاک کشور هستیم ،مسله ای که دنیا هم آن راپذیرفته و به رسمیت شناخته است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهوری فرانسه در واکنش به انفجارهای بروکسل گفت که در حال جنگ هستیم و تمام اروپا هدف قرار گرفته است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۵    
حساب کاربری آیت الله هاشمی رفسنجانی در توئیتر، جمله ای از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با هشتگ شجریان منتشر کرده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۹    
سال 95 سال بسیار ویژه برای مناطق آزاد در جهت بهره برداری کامل از پسابرجام خواهد بود و مبنای کار و تابلوی راهنمای ما در این حوزه، بند یازده سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۹    
وقتی که چندین بار به شخص بدحجاب تذکر داده شد و اثر نکرد معلوم می شود که این فرد دارد علناً دهنکجی میکند ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
منابع خبری از وقوع 2 انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر در نزدیکی نهادهای اتحادیه اروپا خبر دادند؛ تاکنون خبرها حاکی از کشته شدن 28 تن و مجروحیت 90 نفر است
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
شبکه ان بی سی نیوز نیز به نقل از منابع امنیتی بلژیکی از وقوع چندین تلفات در پی این دو انفجار خبر داد. پلیس بلژیک به صورت رسمی از جان باختن یک تن و زخمی شدن چندین نفر دیگر خبر داده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
ما نمی توانیم بدون امنیت به ثبات و پایداری اقتصادی برسیم
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۹    
متاسفانه در ایام تعطیلات نوروزی تا کنون به طور متوسط هر یک ساعت یک فوتی در جاده های کشور داشته ایم.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۹    
انفجارهای امروز در بروکسل، نگرانی ها درباره توسعه فعالیت های تروریستی در اروپا و از کنترل خارج شدن آن را که از زمان حملات تروریستی پاریس شکل گرفته بود، بیش از پیش تشدید کرد ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۹    
دمشق هشدارهای مسکو را نادیده گرفت و این که اگر روسیه نباشد وضعش بغرنج می شود را کم اهمیت جلوه داد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از وضعیت قرمز منابع آبی 5 کلانشهر کشور در تابستان آینده خبر داد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
این روزها به نسبت گذشته ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه و بزرگ تر از خودشان که حتی فرزندی هم دارند، رایج تر شده است ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
تا آخرین روزهای قبل از تعطیلات که پیگیر مرخصی مهدی هاشمی بودیم، با مرخصی موکلم موافقت نشد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۹    
سیدحسن خمینی معتقد است سم مهلک برای حوزه های علمیه دولتی شدن آنهاست و اینکه به حکومت وابسته گردد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۴    
محمدرضا تابش در ارزیابی از نتیجه انتخابات مجلس گفت: اصولگرایان در طول هشت سال گذشته تقریبا سه قوه را در اختیار داشتند که سیاست های آن ها در عرصه های مختلف فرهنگی ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۴    
برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند کار جدی هستیم و در این زمینه دولت و ملت باید خود را برای تحقق این کار بزرگ آماده کنند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران معتقد است که در شرایط رکود تورمی، سیاست ها و برنامه ها برای معالجه اقتصاد باید هدفمند باشد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
من در تمام سال هایی که آواز خواندم و در زمینه موسیقی فعالیت کردم، دیدگاه مخصوص به خودم را داشتم، در واقع همواره دغدغه هایی داشته ام که آنها را بازتاب داده ام ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۵    
بعد از امضای توافق هسته ای در هتل کوبرگ اتریش این توافق نامه برای اجرایی شدن نیازمند تائید مجلس شورای اسلامی بود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۰    
در روزهای ابتدایی سال 94 همزمان که مردم مشغول دید و بازدید نوروزی بودند تیم دیپلماسی کشور به سوییس سفر کرده بود تا در آخرین مهلت باقی مانده به یک تفاهم جامع با گروه 5+1 برسد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۰    
بی شک حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده بسیار تاثیر گذار و کلیدی بود درعین اینکه ایشان همواره با بدبینی به طرف امریکایی نگاه می کردند و معتقد بودند که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و در ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۵    
در شرایطی که ایام قبل از نوروز پرکار ترین روزهای سازمان صداوسیما محسوب می شود، محمد سرافراز رییس این سازمان از اواسط اسفند ده روز که در دفترش در سازمان حضور نیافت.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
علی اکبر ناطق نوری در گفتگویی ضمن اشاره به رایزنی ها برای انتخابات سال 84 می گوید : قرار بود ما در شورای مرکزی انتخابات مان که من مسوولش بودم به هرکسی رسیدیم بقیه به نفع او کنار بروند ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
ایرنا نوشت: مادر همسر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح روز سه شنبه در بیمارستان مسیح دانشوری تهران در گذشت. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: مخاطب اصلی اقتصاد مقاومتی دولت محترم است لذا ضمن اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح و بسیج برای نقش آفرینی های تعیین کننده در عرصه اقتصاد مقاومتی و تحقق پیشنهادات ده ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
رییس دفتر رییس جمهوری، اقتصاد مقاومتی را به معنای 'مقاوم سازی اقتصاد' دانست و تاکید کرد که برای کاستن از آسیب پذیری اقتصاد کشور باید همگان به میدان کار و تلاش و خدمت به مردم بیایند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۰    
برخی از مسائل تنش زا را بزرگانی مثل آقای سیدمحمد خاتمی می توانند تلطیف کنند و اگر نظام از سرمایه خاتمی بهره نگیرد، به خود لطمه زده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۰    
وخیم تر شدن بحران های سوریه و عراق یکی از تلخ ترین رویدادهای سال 94 بود که عواقب و اثرات جانبی متعددی بر مردم این کشورها و نیز کل منطقه و جهان داشت.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۰    
برطرف شدن برخی مشکلات در مناطق آزاد کشور نیازمند سیاست های حمایتی دولت و تعامل گسترده تر دستگاههای اجرایی با سازمان های مناطق آزاد است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
ایرنا نوشت: مراسم بزرگداشت آیین باستانی نوروز، روز دوشنبه بامدیریت و میزبانی نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل و مشارکت 12 کشوردیگر و با حضور دبیرکل و رییس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
رضا ضراب به همراه دو کارمندش به جرم نقض تحریم های آمریکا علیه ایران متهم هستند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 647 نفر و نجات 175 نفر درعملیات های امداد و نجات در 24 ساعت گذشته خبر داد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاسفانه برخی نمایندگان در رفتار با دولت، شأن مجلس را رعایت نکردند. مردم نیز با آرای خود در هفت اسفند اثر این رفتار ها را نشان دادند. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی می گوید: پدر 6 فرزند و پدربزرگی برای 4 نوه است و یا اینکه در بین خوانندگان، صدای شجریان ها و شهرام ناظری را به دیگران ترجیح می دهد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
منشی هیات رئیسه مجلس خبرگان می گوید یکی از مهم ترین وظایف این مجلس مراقبت از شرایطی است که برای رهبر در قانون اساسی ذکر شده است تا در صورتی که اگر رهبر از ابتدا شرایط لازم را نداشته و یا در طول دروه ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۵    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی روز دوشنبه با حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار کرد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۵    
بیمه زنان خانه دار زیر 45 سال بدون سابقه بیمه ، تقسیط بدهی کارفرمایان و ... از جمله اقداماتی است که سازمان تامین اجتماعی در سال جاری انجام می دهد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
جنبش عصائب اهل العراق در بیانیه ای اعلام کرد: اگر دولت آمریکا نیروهای خود را فوراً از عراق خارج نکند، ما با این نیروها همانند نیروهای اشغالگر تعامل می کنیم.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۵    
روزانه حدود 100 هزار نفر از زائران کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان دیدن می کنند
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
من مشکلی با سنجیده شدن با رأی مردم ندارم، هر کس که در عالم خدمات دولتی قرار می گیرد، حتما مهم ترین داورش مردم هستند؛ اما اعتقاد دارم در کار دیگری جز کاری که الان در آن هستم، تخصصی ندارم.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
هنرمندان،پیشکسوتان و گزارشگران فوتبال از علاقه شان به والیبال می گویند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
وزیر بهداشت در اینستاگرام شخصی خود از تماس با استاد محمدرضا شجریان برای تبریک سال نو و احوالپرسی نوشت و از روحیه مساعد ایشان خبر داد و نوشت ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
رصد آسیب ها، مشکلات، خلاءها، فاصله ها، جلب توجهات و ایجاد حساسیت عمومی نسبت به مسائل زنان ماموریت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است، درحالی که بعضی اسم این را می گذارند سیاه نمایی.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
رسانه های صهیونیستی در نخستین ارزیابی از اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با شبکه المیادین ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۵    
وزیر نفت دولت جنگ بهترین اتفاق سال 94 را انتخابات اسفندماه ماه می داند که نمود اقتدار سیاسی کشور بود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با تاکید به این که روابط من با آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران قدیمی است گفت که بعداز پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با وی دیدار کرده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۵    
سال 94 سال سه توافق بانک ها برای کاهش نرخ سود بود اما آخرین توافق با مهیا بودن زمینه های کاهش این مؤلفه مهم اقتصادی به مرحله اجرا رسید.