دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 14 اسفند 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 1 اسفند 1398 ایثار 2 اسفند 1398 ایثار 3 اسفند 1398 ایثار 4 اسفند 1398 ایثار 5 اسفند 1398 ایثار 6 اسفند 1398 ایثار 7 اسفند 1398 ایثار 8 اسفند 1398 ایثار 9 اسفند 1398 ایثار 10 اسفند 1398 ایثار 11 اسفند 1398 ایثار 12 اسفند 1398 ایثار 13 اسفند 1398 ایثار 14 اسفند 1398 ایثار 15 اسفند 1398 ایثار 16 اسفند 1398 ایثار 17 اسفند 1398 ایثار 18 اسفند 1398 ایثار 19 اسفند 1398 ایثار 20 اسفند 1398 ایثار 21 اسفند 1398 ایثار 22 اسفند 1398 ایثار 23 اسفند 1398 ایثار 24 اسفند 1398 ایثار 25 اسفند 1398 ایثار 26 اسفند 1398 ایثار 27 اسفند 1398 ایثار 28 اسفند 1398 ایثار 29 اسفند 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی از توزیع بسته های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی متوسط، شدید و جانبازان نخاعی شهرستان سردشت خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۱:۲۰    
کمیته ایثارگران به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر استان کردستان در برگزاری جشن های ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات بنیاد شهید برای ایثارگران و خانواده های شهدا غیر حضوری شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
دکتر عبدالله ارژندی؛ اداره کل روابط عمومی واطلاع رسانی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی باهدف تکریم جامعه ایثارگری و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به این عزیزان با توجه به شیوع ویروس کرونا ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۳    
سید منصور موسوی از توزیع بسته های بهداشتی ویژه ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
عارفه کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایثار گیلان با بیان اینکه قران سراسر نور و سرور است که به طالب آن نورانیت می بخشد و انسان را به استوارترین راه و مقصد هدایت میکند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۸    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد ویژه برنامه های بزرگداشت شهدا در سطح این استان را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۶    
شهید بهروز غفاری در تاریخ 1361 به سوی جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و بعد از 24 ماه خدمت مقدس سربازی سرانجام در تاریخ 17 خرداد 1363 در منطقه مهاباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
مهدی حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایثار گیلان گفت: این کتاب آسمانی در زندگیم نقش به سزایی داشته و به من آرامش و احترام داده و سبک زندگی مرا معنوی کرده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
به گزارش ایثار گیلان ، امدادگر شهید بابک نوری متولد 21 مهر سال 1371 که در 28 آبان 96 در منطقه البوکمال به دست تکفیری های داعش به شهادت رسید و در یکم آذرماه در رشت تشییع و تدفین شد آنچه می بینید ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
خانم معصومه بیژن همسر شهید جاویدالاثر ابراهیم فرمانی در گفت وگو با ایثار گیلان با اشاره به توصیه مکرر مادرش مبنی بر عدم فاصله گرفتن از قرآن حتی در سخت ترین لحظات ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
به گزارش ایثار گیلان؛ اینکه حضرت روح الله فرمود: شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون” اند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی” پروردگارند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم عزم عمومی برای جلوگیری از شیوع این ویروس تصویری با بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) تقدیم می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۹    
به گزارش ایثار گیلان، با توجه به شیوع ویروس کرونا امام خامنه ای (مدظله العالی) صبح روز سه شنبه ، سیزدهم اسفند ماه 98 فرمودند: ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۶    
شهید هادی حقیقی در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در روستای پهمدان به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه ایثارگری مهمترین اولویت بنیاد است، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور حفظ جان ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تشییع مادر شهیدان فهمیده گفت: مادر شهیدان فهمیده زینب گونه با تقدیم شهیدان خود از انقلاب اسلامی دفاع کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۴    
آیت الله حسینی همدانی با صدور پیامی، درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
مسئول امور یادمان های شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام در شهرستان راسک خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۴    
خلیل الله کاظمی از نصب تابلوهای اطلاع رسانی بزرگ راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
14 اسفند 1398 عکاس: امین سارابی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به گسترش ویروس کرونا در استان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه از توزیع بسته های بهداشتی ویژه ایثارگران استان کرمانشاه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
مادر شهیدان رافع و ساطع کربلایی صبح امروز دارفانی را وداع گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تشییع حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان فهمیده گفت: مادر شهیدان فهمیده زینب گونه با تقدیم شهیدان خود از انقلاب دفاع کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
جانباز سرافراز 50 درصد علی صفائی به همرزمان شهیدش ملحق شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
مادر شهیدان محمد صادق، محمد صالح و محمد حسین و همسر شهید سید مهدی کاظمی خلخالی صبح امروز دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: سلامت جامعه ایثارگری مهمترین اولویت بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با حضور در منازل خانواده شاهد و ایثارگر به این عزیزان ارائه خدمت می کند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خدمات بانک دی به ایثارگران تصریح نمود : خانواده های معظم شهدا و ایثارگران لایق بهترین ها هستند
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین بنیاد شهرستان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت جامعه ایثارگری و کارکنان ضدعفونی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
حقایق پور گفت: امروز جامعه ما نیازمند ایثار اجتماعی است تا در مواقعی که کشور دچار بحران هایی از جمله بیماری کرونا است همه مردم با یکدیگر همدل و بسیج شوند تا از این بحران عبور کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
خانواده شهیدان فهمیده در پیامی ضمن تشکر از تمامی مسئولین و امت حزب الله که با آنان ابراز هم دردی کرده و در مراسم تشییع مادر بزرگوار این خانواده حضور یافتند اعلام کردند که با توجه با شرایط جامعه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
همکار گرامی بازنشسته بنیاد اردبیل بانو زکی زاده به رحمت ایزدی پیوست .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از توزیع پک های بهداشتی در بین والدین مسن شهدا و جانبازان دارای بیماری های تنفسی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
جلسه کمیته نیروی انسانی با حضور مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران استان هرمزگان، سیزدهم اسفندماه در محل این اداره کل برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تلفن 1616 بستر ارتباطی مناسب برای پیگیری مشکلات و عدم مراجعه حضوری ایثارگران به بنیاد است که می تواند مانع انتقال بیماری به ایثارگران شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: والدین شهدا به عنوان غنی ترین گنجینه از خاطرات و سیره زندگی شهدا هستند و از دنیا رفتنشان جامعه را از دسترسی به این فرهنگ غنی باز می دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
همسر و مادر معظم شهیدان ذکی و محمدرضا بهفر در اردبیل به رحمت ایزدی پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
شادروان حاج سعید دولتخواه پدر گرامی شهید والامقام ابراهیم دولتخواه از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد به فرزند شهیدش پیوست .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل بنیاد مرکزی از کاشت نهال به یاد شهدای استان خبر داد و گفت: شهدا چه در زمان حیات خود و چه پس از شهادتشان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان را با درخت کاری عجین می کنیم تا ضمن ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
از استان زنجان در روز 14 اسفندماه هفت شهید به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
سومین جلسه فوق العاده پدافند غیرعامل و کمیته سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با موضوع پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
حاج خانم مطهری اقدم همسر و مادر معظم شهیدان والامقام حاج زکی و محمدرضا بهفر از اداره بنیاد شهرستان اردبیل به رحمت ایزدی پیوست .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مرحوم حاج آقای یعقوب نژاد که مقام پدر شهید دارند همواره با علم و مدرسه و توسلات و اینها عمرشان را گذراندند.