دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون بودجه سال1398 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور "سعادت شهر" به سمت "خرمبید"، یک نفر کشته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
توزیع اینترنتی مستند سینمایی پدر طالقانی آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: شهید املاکی یکی از نمادهای افتخار برای مردم گیلان است و نشان دادن ابعاد مهم ایثار این شهید والامقام و تمامی شهدای این مرز و بوم به بهترین و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
بنیاد رودکی به گزارش درباره هزینه ساخت سرود تیم ملی در جام جهانی واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با قول مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پروژه های قابل سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی در استان برای اجرا به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ارائه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۴    
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۴    
شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان بوشهر از جمله دستاوردهای سفر وزیر دادگستری به این استان بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۴    
به جای این که شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح را دنبال بره و بزغاله بفرستید، از وزیر ارتباطات بخواهید تا توسط چند اپراتور ساده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش خروجی از سد زاینده رود خبر داد و گفت: زاینده رود در تعطیلات نوروز در سطح شهر اصفهان جاری می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
فرمانده یگان حفاظت زندان های کشور اعلام کرد: یزد جزو پنج مرکز برتر کنترل دوربین های مدار بسته در کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح، کاربردی و به موقع، برگزاری مراسم چهارشنبه سوری را مدیریت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۰    
معاون حمل ونقل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: تردد در همه محورهای استان برقرار و روان است هم استانی ها با تجهیزات زمستانی سفر کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
فرمانده انتظامی نکا از درگیری منجر به قتل و دستگیری قاتل متواتری در کمتر از 5 ساعت در این این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد که شهرراز برای استقبال از نوروز و مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۹    
استاندار ایلام گفت: اربعین سال 97 نشان داد که بیش از 65 درصد زوار ایلام و مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و با حذف ویزا باید برای تردد بیش از 5 میلیون زائر در سال 98 آمادگی داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۳:۲۵    
نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تا دو سال آینده تعداد پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور را افزایش داده و دو رقمی خواهیم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از امدادرسانی به یکصد نفر در جریان برف و کولاک روز یکشنبه استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
وزارت کشور صربستان از تظاهرات گروهی از مخالفان دولت در نزدیکی مقر ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۲    
تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست با 6 گل ماینتس را شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
سرمربیان استقلال و پرسپولیس در جمع اعضای تیم ملی امید حضور پیدا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
بروخه و شارلوا بدون بازیکنان ایرانی خود برابر حریفانشان شکست خوردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۲    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۸    
تیم فوتبال زنیت که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد برابر اسپارتاک مسکو مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران از دستگاه قضایی خواست سران آمریکا و طراحان تحریم در داخل و خارج را به خاطر اعمال جنایت علیه بشریت تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۰    
تیم فوتبال برایتون توانست با برتری مقابل میلوال به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس راه یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۹    
استاندار بوشهر از افزایش 283 درصدی سرانه ورزشی و رشد 62 درصدی تخت های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور در عسلویه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی دوم فینال کیفیت خوبی داشتیم و بازی سوم همانطور که دیدید یک جنگ است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۰    
رسانه های محلی در ژاپن به نقل از منابع دولتی این کشور گزارش دادند وزارت دفاع ژاپن در نظر دارد موشک های کروز با برد 400 کیلومتر تولید کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۷    
لیورپول با برتری مقابل فولام به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: تیم ورامین از ست دوم به بعد بهتر از ما بود و به برتری رسید، از این باخت درس می گیرم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۳    
جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: پیگیر به تصویب رساندن لایحه ای که در مجلس طرح موضوع شده هستیم که بنابر آن شهیدان حادثه آتش سوزی مریوان و سایر کسانی که در راه حفاظت از ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل سایپا به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به عملکرد شاگردانش در مسابقه تدارکاتی برابر سوریه گفت: این مسابقه بهترین امکان را برای شناسایی و رفع نقاط ضعف ایجاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی مرد 63 ساله ای که از سوی سه نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از 6 ساعت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۲    
از لحظه لحظه سفر باید نهایت استفاده را کرد، لحظه هایی که شاید هیچ وقت دیگر تکرار نشود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۰    
فیلیپین امروز (یکشنبه) رسماً از دیوان بین المللی کیفری خارج شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پیکان که تیمش برابر استقلال خوزستان، پیروزی را با تساوی عوض کرد گفت: یک بار دیگر اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از پیروزی خانگی تیمش در آخرین دیدار سال 97 گفت: صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند. تفاوت تیم ها در قیمت و تلاش بازیکنان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
نشریه آتلانتیک در گزارشی با بررسی سیاست دولت آمریکا برای اعمال فشار حداکثری بر ایران و ادعای به صفر رساندن صادرات نفت کشورمان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: وظیفه اصلی ما پیشگیری از تصرف منابع طبیعی است که در این راستا با کسانی که سهوا و یا عمدا منابع طبیعی را تصرف می کنند برخورد خواهیم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
به نظر می رسد آغاز ورزش در میانسالی می تواند خطر مواجهه با دو قاتل اصلی یعنی بیماری قلبی و سرطان را کاهش دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
بازارچه خیریه ای با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن و با مشارکت خانم های همکاران سفارت و حضور رایزنی فرهنگی، جامعه المصطفی (ص)، انجمن صمیمی، اتحادیه فرش دستباف ایران ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۸    
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش شانس کمی برای ماندن در لیگ برتر دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۵    
زنگنه شب گذشته در قامت وزیر نفت به برخی حواشی در صنعت نفت و پتروشیمی که صحبت های اخیر احمدی نژاد و بررسی پرونده های اختلاس در پتروشیمی دلیل اصلی آن بوده، پاسخ داد و اعلام کرد پول رفته دیگه رفته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم گفت: با تلاش مأموران آتش نشانی جهرم، نوجوانی که درون یک چاه به عمق 30 متر سقوط کرده بود، نجات یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نشست مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت برای انجام هماهنگی لازم جهت اعزام کاروان ویژه جانبازان و ایثارگران به حج 98 ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از ایثار و شهادت نیست .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
سرانجام کارت بلیت های تخفیف دار برای سربازان، عیدی شهردار تهران به پایتخت نشینان، زمان واریز عیدی مددجویان کمیته امداد، هشدار محیط زیست درباره یک نوع ماهی و .. ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور در نامه به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رد یکی از مصوبات مجلس در بودجه 98 از سوی مجمع خواستار بازنگری این موضوع و حل معضل تسهیلات گیرندگان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
شاگردان منصوریان با پیروزی برابر استقلال خوزستان سال 97 را با برد در خانه به پایان رساندند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
نیروهای مسلح به یک پایگاه تسلیحاتی در مالی حمله کرده و دستکم 16 نفر را کشتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
روزنامه اطلاعات در ویژه نامه نوروزی خود خبر از افتتاح موزه موسسه اطلاعات با حضور دستگاه ها و آلات و ادوات قدیمی چاپ در سال 98 خبر داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
در آخرین روزهای اسفند 1397 با توجه به عزیمت قریب الوقوع بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه به فرانسه به عنوان سفیر جدید ایران در این کشور اروپای غربی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
بر اثر سقوط تابلوی شهرداری منطقه 10 شیراز بر روی یک خودرو، راننده مصدوم شد .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
قائم مقام شرکت بازرگانی حلوائی از انتقال تکنولوژی و راه اندازی خطوط تولید محصولات وارداتی آرایشی و بهداشتی این شرکت در ایران و عرضه کالاهای آن به بازار از اواسط سال 98 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
دادستان تهران بر لزوم تشدید نظارت ها در میادین اصلی عرضه کالاهای اساسی تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
روز گذشته تصاویری از جلسه ای که به مناسبت روز شهردار در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شده بود، منتشر شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
شهردار منطقه 21 تهران با اشاره به کاهش ترافیک منطقه 21 به دنبال ساماندهی دستفروشان در این منطقه، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۷    
وقوع آتش سوزی در یک اردوگاه آوارگان در شمال شرقی نیجریه منجر به کشته شدن دست کم هشت نفر و آواره شدن 15 هزار نفر دیگر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۳    
همراه اول این ماه هم در قالب طرح دوشنبه سوری به مشترکان خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی، سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
اجیر کردن کارگر برای هدایت اجباری مشتریان به واحد صنفی جرم است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۸    
دیدار تدارکاتی تیم های ملی امید ایران و سوریه با نتیجه 2 بر یک به سود سوریه به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
یکی از مهم ترین بخش هزینه ها در سفرهای داخلی برخلاف سفرهای خارجی، مربوط به خرید سوغاتی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
از پروژه تولید مرکاپتان داخلی با ظرفیت تولید سالانه 800تن بهره برداری شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۶    
تنریف از میان جزایر هفتگانه قناری بزرگترین و پربازدیدترین آنها به شمار می رود و به همین دلیل آژانس رز سفید جهان در تور اسپانیا، این مقصد جذاب را نیز گنجانده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۶    
وزیر نفت با اشاره به ساخت پایانه صادراتی جاسک گفت: این پایانه تا قبل از سال 1399 فعال خواهد شد و برای اولین بار نفت ایران از طریق مکران صادر می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۳    
مشکل چکه آب از سقف سالن آزادی با استفاده از نایلون برطرف شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
یوونتوس صدرنشین مقتدر رقابت های سری A برای نخستین بار در فصل جاری تن به شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
همه ما حداقل یک بار خاک بازی و ماسه بازی کرده ایم. چه وقتی کوچک تر بودیم و دور از چشم والدین به آرامی به سراغ باغچه می رفتیم چه وقتی در سفرهای شمال آرام کنار ساحل با قلعه شنی سرگرم می شدیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
استاندار سمنان بر لزوم تسریع در دولت الکترونیک و ایجاد سامانه های الکترونیکی تاکید و از راه اندازی این سامانه ها در کنار کاستن از دیدار چهره به چهره متصدیان و متقاضیان به عنوان یکی از عوامل موثر بر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که عامل حمله تروریستی نیوزیلند یک مسیحی بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
ایمان افتخاری، نخبه ریاضی کشور طی حکمی رئیس صندوق حمایت ازپژوهشگران و فناوران شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۳    
رئیس جمهور هدف آمریکا از تحریم ایران را نگران کردن مردم از آینده دانست و با تاکید بر اینکه این تحریمها جنایت علیه بشریت است اما آمریکا بداند ملت ایران در صف واحدند و سر فرود نخواهند آورد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۸    
آخرین آمارها در یک بازه زمانی 5 ساله نشان می دهد که 517 هزار نفر به تهران مهاجرت کرده و 351 هزار نفر هم از تهران خارج شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با حضور در برنامه "من طهران" به سوالاتی پیرامون نقش ایران در منطقه، آینده توافق هسته ای و سازوکار مالی با اروپا ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
پژوهشگران آمریکایی، سیستمی ابداع کرده اند که مبتنی بر انرژی خورشیدی است و می تواند با جذب رطوبت هوا، آب شیرین تولید کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
مدیر فرودگاه بین المللی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: از فرودگاه بین المللی ماکو پرواز کربلا برقرار خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۸    
تاکنون با خود فکر کرده اید چند ساعت از روز را در فضای داخلی و بسته داخل منزل، محل کار، دانشگاه و مدرسه، ادارات و ... می گذرانید؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
تماشاگران تیم والیبال شهرداری ورامین به دلیل تأخیر در بازی دوم فینال، بر علیه مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ شعار دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
وضعیت فعالیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ایام تعطیلات نوروز سال 1398 اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۷    
معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی ،در راستای توسعه نیروی کار در این مناطق با رویکرد مدل شایستگی و به منظور توسعه متوازن مناطق آزاد و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
امروز در بازار ارز، طلا و سکه قیمت ها کاهشی بود و فقط ربع سکه و سکه گرمی افزایش قیمت را تجربه کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه نامه جامع جذب و پذیرش دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۰    
یک مقام رسمی آژانس مقابله با بلایای اندونزی از گرفتار شدن حدود 35 گردشگر داخلی و خارجی و کشته شدن دو نفر در رانش زمین در یک آبشار واقع در جزیره "لومبوک" این کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: گردش مالی شرکت های پارک علم و فناوری خراسان در سال 96، حدود 200 میلیارد تومان بوده که نزدیک 30 برابر بودجه دولت است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
آیت الله نوری همدانی گفت: علمای دین قبل از آن که دشمنان، مردم را از اسلام و ایران و شیعه بترسانند، واقعیت ها را از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای به مردم جهان بگویند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
منابع خبری سوریه از کشته شدن 10 غیرنظامی در حمله جنگنده های "ائتلاف ضد داعش" به اردوگاه باغوز خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
اخمت گروزنی که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد توانست یوفا را شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی فراکسیون امید گفت که این فراکسیون طرحی برای بهبود وضعیت معیشت مردم ارائه خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۱    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آسمان خراش ، هفت معکوس ، مرد عنکبوتی 2 ، در جستجوی خوشبختی ، خشم ، سین هشتم ، پدینگتون 1و 2 ، مرد عنکبوتی 3 ، جنگ بزرگ ، دستبرد به بانک ، سوخت رسان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه امسال شاهد کاهش 62 درصدی کشفیات مواد محترقه در مقایسه با سال قبل بودیم، گفت: شاهد حاکم شدن فرهنگ خود کنترلی در دوری از مواد محترقه هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۶    
رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی گفت: مهم ترین درخواست ما از خیران مدرسه ساز، ساخت فضاهای آموزشی بیشتر برای دانش آموزان استتثنایی و معلول به ویژه ساخت مدرسه اوتیسم در خراسان جنوبی است.