دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 3 بهمن 1400 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 فروردین 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 خرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 تیر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آبان 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 دی 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 2 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 3 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 4 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 5 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 6 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 7 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 9 بهمن 1400 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی شوید لازم است در مرحله اول تعمیرات لوازم خانگی را به صورت اصولی و جامع آموزش ببینید ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۶    
متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۱    
پوستر جالب فدراسیون فوتبال بانوان به مناسبت روز مادر را مشاهده می کنید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
وی گفت: ما هم در مجموعه مدیریت فضای مجازی در این حوزه پلتفرمی را تحت عنوان بینات آغاز کرده ایم که همکاران بتوانند از آن استفاده کنند و باید یک شبکه ملی داشته باشیم که در بزنگاه ها از این استفاده کنیم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
همزمان با عید ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: از فردا مجددا جلسات این کمیسیون برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۴    
اکثر ما با حواس پنجگانه (لمس، بینایی، شنوایی، بویایی و چشایی) آشنا هستیم، اما همه نمی دانند که ما یک حس اضافی به نام شنود داریم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
برخی منابع خبری یکشنبه شب به وقت تهران از استعفای رئیس جمهور ارمنستان خبر دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۳    
دکتر علی خاکی صدیق در پیام خود به مناسبت 24 ژانویه که به عنوان روز جهانی آموزش از سوی سازمان ملل متحد نامگذاری شده است این روز را فرصت مغتنمی دانست تا مهم ترین موضوعات حسّاس و روزآمد آموزشی بازگویی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۶    
وی تصریح کرد: از عوامل دیگر، انتخاب روش نامناسب برای تبلیغ، ترویج و اغنا مخاطب حول محور مدنظر است. رسانه به عنوان ابزاری برای ارائه الگو مورد غفلت واقع شده که توجه به آن به عنوان ابزار انتقال عناصر ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۱    
محمد فاضلی از دانشگاه اخراج نشده است بلکه به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی حضور داشته و در مرحله تبدیل وضعیت، موفق به کسب آرای هیات اجرایی نشده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۳۷    
بایدن با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای کنگره به یک دستاورد نمایشی مانند توافق موقت نیاز دارد تا از طریق آن بتواند بدون مواجه شدن با فشارهای جمهوری خواهان در این خصوص که با رفع تحریم ها به ایران ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۳۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها به عنوان شیطان بزرگ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۲۹    
شاه و ملکه تلفنی بحثشان شد، شاه قطع کرد و با عصبانیت گفت: خدا نکند من حالا بمیرم وگرنه این ناقص عقل (فرح) که نائب السلطنه قرار داده ایم، با این احساسات تند سلطنت پسرم را بر باد خواهد داد!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۲۹    
در جلسه هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، سهم پرداختی سازمان های بیمه گر پایه برای بستری در اورژانس به 90 درصد افزایش یافت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۲۹    
آقای راننده تاکسی که امروز پشت چراغ قرمز میدون صنعت این تابلو رو گرفتی دستت. لبخند خودت هم برقرار
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۹    
عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: واقعا اگر آمریکا احترامی که بین ما و روسیه هست را بین خود و ما تعریف کند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۹    
در تاریخ بنویسید فرمانده بلندپایه ایرانی چهره موثر خاورمیانه برای بوسیدن پای یک مادر اینگونه خودش را زمین می زند. قهرمان های واقعی دنیای ما.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۷    
سفر پر دستاورد آیت الله رئیسی به روسیه و وزیر خارجه به چین و تعامل مقتدرانه دیپلمات های ایران در وین و گسترش روابط با همسایگان و کشورهای آمریکای لاتین ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۰:۴۶    
ایران بدون دختران و زنانش به قله های علم، اخلاق و کمال نخواهد رسید. جامعه ای که الگوی بانوانش حضرت فاطمه سلام الله علیها باشد، پیشرفت و تکاملش تضمین شده است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۰:۴۳    
دیدین دنیا حرفی بزنه؟ سازمان ملل جلسه ای بزاره؟ سلبریتی ها در حد مردن یک سگ ولگرد پیام بدن؟ منوتو و BBC پوشش بدن؟ دیدین هنوزم از امارات و دوبی یک آرمان شهر آرامش و آسایش درست میکنن؟ بهمون میگن اونا ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فعلاً سرنوشت لایحه رتبه بندی معلمان بین مجلس و دولت نامعلوم است و فعلاً مصوبه مجلس گره خورده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل دفتر امور جشنواره های ساز سینمایی گفت: امیدواریم برای سینمای ایران بتوان یک مجتمع سینمایی شایسته تهیه کنیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
فیلم سینمایی آینده به کارگردانی امیر پورکیان از 23 بهمن اکران می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از شفاف شدن 26 هزار میلیارد تومانی بخشی از درآمدهای شرکت ملی گاز و گنجاندن آن در ردیف های بودجه عمومی کشور خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۶    
رئیس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از راه اندازی رشته کارشناسی ارشد علوم فضایی در مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران برای نخستین بار در کشور خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۹    
وزیر علوم گفت: اعطای فرصت مطالعاتی در داخل و خارج برای دانشجویان دکتری یک اقدام مهم و موئر و مورد حمایت وزارت علوم است بویژه در داخل تعداد این فرصت ها باید افزایش یابد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۸    
با سخنرانی سیف الله صمدیان و شهاب الدین عادل یاد اکبر عالمی استاد فقید سینما در چهلمین جشنواره فیلم فجر زنده نگه داشته می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۲    
دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره چهلم، گفت: حفظ سلامتی تمامی حاضرین در خانه جشنواره از اولویت های مهم جشنواره است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۳    
افشین خورشیدباختری می گوید برگزاری جشنواره تئاتر فجر یادآور این است که تئاتر علی رغم شرایط ناشی از شیوع کرونا و کم توجهی ها و مغفول ماندنش از دید برنامه ریزان فرهنگی کشور، همچنان نفس می کشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۴    
فهرست عناوین و کارشناسان 10 نشست تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای از امارات متحده عربی که به تازگی در واکنش به تجاوزاتش به یمن هدف حملات یمنی ها قرار گرفت، حمایت کرد و برای این کشور حق دفاع از خود قائل شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
منابع عراقی از تدابیر شدید امنیتی در بزرگراه منتهی به بغداد به ویژه در مناطق مجاور زندان ابوغریب خبر دادند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، برخی جزئیات برنامه 4 ساله وزیر صنعت برای خودروسازی را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که سویه اومیکرون کرونا دارای تعداد زیادی جهش منحصربه فرد است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل فعلی منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان بازداشت شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری زمین های کشاورزی ضرر و خسارت زیادی به کشور وارد می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در این کمیسیون و لغو معافیت شهرداری ها و دهیاری ها از پرداخت حق ثبت املاک خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای راه و صمت در نشست روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۵    
نامزد های مسابقه نمایشنامه نویسی چهلمین جشنواره تئاتر فجر توسط هیئت داوران معرفی شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
بیست ونهمین روز از هشتمین دور مذاکرات وین که با محور رفع تحریم ها جریان دارد، با دیدار مذاکره کننده ارشد ایران و نمایندگان گروه 1+4 ادامه یافت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
سفر غیرمنتظره نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان به قطر و دیدارهای مخفیانه او گمانه زنی هایی را درباره چرایی این سفر بدنبال داشته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس یازدهم گفت:در نتیجه تغییر قیمت داروها، مسلماً فشار اصلی روی مردم خواهد بود، بر همین اساس دولت باید یارانه ای را مشخص و برای این موضوع در نظر بگیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
منابع وابسته به معارضان سوری به درگیری های شدیدی که در زندان غویران و اطراف آن وجود دارد، اشاره کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش گفت که در بحران اوکراین، عرضه گاز طبیعی روسیه نباید مشمول تحریم های اتحادیه اروپا قرار گیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه خواستار برگزاری روز بین المللی دعا برای صلح در 26 ژانویه (6 بهمن) شد تا از وخامت بحران اوکراین جلوگیری شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای احضار فرزندانش توسط کنگره آمریکا و دادستانی نیویورک را فضاحت و دموکرات ها را تبهکار خطاب کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
فلسطینیان ساکن نوار غزه در اعتراض به اقدامات رژیم اشغالگر مبنی بر ممانعت از واردات دستگاه های پزشکی و دارو به این منطقه، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
در بحبوجه تنش ناتو با روسیه بابت اوکراین و تلاش کشورهای غربی در کمک های نظامی به کی یف، وزارت دفاع روسیه از برگزاری رزمایشی نزدیک سواحل ایرلند خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۶    
نتایج یک آزمایش جدید نشان می دهد: اُمیکرون در بین انواع سویه های کروناویروس از ثبات محیطی بالاتری برخوردار است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تخصصی 22 اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد و ثبت نام در آزمون نیمه دوم بهمن 1400 انجام می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت سیزدهم به زودی با صدور نامه ای بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال 1400 را بر عهده می گیرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
جناب فراستی عزیز همیشه فرموده بودید غیرمتخصص ها دمار از روزگار سینمای ما درآورده اند. حالا ظاهرا عنان تجسمی دست کمدین و منتقد سینما و رجل سیاسی افتاده است!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۱    
تیم ملی فوتبال زنان ایران روز (یکشنبه) در دومین بازی خود در مسابقات جام ملت های آسیا با نتیجه 7 بر صفر مقابل تیم چین، پرافتخارترین تیم مسابقات مغلوب شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مراسم بزرگداشت روز زن صبح یکشنبه 3 بهمن با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در بسیاری از دانشگاه ها احتیاج داریم از فارغ التحصیلان ایرانی خارج از کشور استفاده کنیم و به همین سبب زمینه بازگشت این نخبگان را فراهم کرده ایم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت میلاد بانوی مکرمه اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، از بانوان خیّر مدرسه ساز کشور تقدیر کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
وزیر علوم گفت:امروزه مفتخریم بانوان ما مادرانی خردمند و پیشتازانی در عرصه علم و فناوری هستند. حضور ایشان در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به منظور تشریح سیاست های راهبردی وزارت عتف در چارچوب دیپلماسی علمی با حضور وزیر علوم برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
بسیاری از افراد تصور می کنند سبک مدرن و امروزی مشابه هم هستند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می باشد. در واقع این سبک نسبت به سبک مدرن انعطاف پذیری بیشتری داشته و تعهدی به سبک خاصی ندارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی و آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روز پنج شنبه 12 اسفندماه برگزار می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس مصوبات بازدید جمعی از نمایندگان مجلس به همراه نیکزاد نایب رئیس مجلس از شهرستان اسلامشهر را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم چهار بازیکن را از تیمش کنار خواهد گذاشت و سه بازیکن جدید و یک بازیکن قبلی آبی پوشان را برای ادامه رقابتها اضافه خواهد کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس حوزه هنری گفت: این مایه افتخار است که نسل جدید هنگام خرید نوشت افزار درگیر با مسائل هویتی می شوند. این حرکت مردمی بالنده که نهایتاً پشتیبانی رقیقی از حاکمیت داشته، به بلوغ رسیده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
همزمان با ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره؛ فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت روز مادر، دو پوستر جدید از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید و منتشر شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۱    
چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) "جوان سرباز" در سطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه تجلیل از سربازان نخبه و برتر نیروهای پنج گانه برتر سپاه با حضور سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران و سردار ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۱    
ویژه برنامه شبیه مادرم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با دعوت از میهمانانی از جامعه هنری، ورزشکاران، خوانندگان و خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع وطن از شبکه افق سیما پخش شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
رئیس مجلس با بیان اینکه در مجلس به بحث تحول و کارآمدی در کمک به مجموعه های دانش بنیان ایمان داریم، گفت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۶    
بهتر است پیش از هر چیز با ساختار دماغ های گوشتی آشنا شوید تابقیه موارد را بهتر درک نمایید. ساختار دماغ گوشتی به طور کامل با بینی استخوانی متفاوت است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۳    
همایش بانوان طبیب به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن با عنوان تجلیل از پزشکان زن،صبح امروز یکشنبه 3بهمن1400با حضوربهرام عین اللهی وزیر بهداشت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۷    
تابلو فلکسی، در واقع نوعی تابلو تبلیغاتی نورپردازی شده است، که برای تبلیغات استفاده می شود. تبلیغات در هر کسب و کاری اولویت اول است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
معاون امور بانوان رئیس جمهور گفت: حکومت وظیفه دارد عزتمندانه از زنان سرپرست خانوار حمایت کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ریزش 25 هزار و 254 واحد جدید همراه شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: هیأت ها باید محل روشنگری و پاسخ متقن و صحیح به سؤالات روز جامعه بویژه نسل جوان باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۷    
قائم مقام دیده بان شفافیت و عدالت گفت: در نامه معاون حقوقی رئیس جمهور به وزیر علوم درباره مصوبه جدید کنکور آمده است که مطابق تدبیر مقام معظم رهبری در مواردی که مجلس شورای اسلامی اقدام به وضع قانون ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۷    
در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات 1000 روستا به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. 4 هزار روستای کشور اصلا با شبکه ملی اطلاعات ارتباط ندارند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۸    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از 30 دستاورد ایران ساخت علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادارتی ایران ساخت رونمایی شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۶    
آمریکا در اقدامی تلافی جویانه 44 پرواز ناوگان هوایی چین را از آمریکا لغو کرد تا پاسخ لغو پروازها توسط چین به خاطر محدودیت های کرونایی را داده باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۵    
تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با پیشی از قزاقزستان یک پله در رده بندی جهانی صعود کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس 11 روز پس از عضویت در این جایگاه به دنبال کناره گیری از این سمت است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علت کند پیش رفتن مذاکرات وین آن است که آمریکا می خواهد در لغو تحریم ها حداقلی عمل کند که ما این موضوع را قبول نداریم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
کاهش 7.2 درصدی ارزش بیت کوین در روز شنبه، ارزش آن را نسبت به اوج قیمت در ماه نوامبر نصف کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های ائتلاف سعودی علیه یمنی ها، گفت: ریخته شدن خون یمنی ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
سازمان هواشناسی از بارش پراکنده برف، باران و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق تا آخر هفته خبر داد و برای 3 کلانشهر کشور هشدار صادر کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
باشگاه پرسپولیس پس از دریافت پول طلب کریستین اوساگونا از سازمان لیگ همچنان مطالباتی در این سازمان دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۳    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده و پست مشاور مناطق را احیاء کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت دارویی فایزر می گوید: برای ما تولید واکسن کرونایی که سالانه تزریق شود، نسبت به تزریق هر چند ماه یک بار دُزهای یادآور این واکسن، ارجحیت دارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که سقف معافیت مالیاتی خانه های لوکس و باغ ویلاهای گران قیمت افزایش پیدا کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
جواد اوجی وزیر نفت در توییتر نوشت: طی 24 ساعت گذشته رکورد تاریخی مصرف 692 میلیون مترمکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ثبت شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۳    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بر خلاف اظهارات رادوشوویچ در چند مرحله نسبت به ارسال نامه های رسمی و برقراری تماس اقدام شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز همه عالم متوجه شدند تحریم های اعمالی توسط آمریکا علیه دیگر کشورها اثر خود را از دست داده و اهداف مورد نظرشان با شکست مواجه شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۱    
محمود کاسبی درباره آخرین وضعیت جسمانی محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه هنوز تغییر خاصی در وضعیت برادرم ایجاد نشده و وی همچنان با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۸    
محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، علی شمسی پور، مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی را با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی وزارت علوم تعیین کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس می توانند به جای حذف ارز ترجیحی به سراغ حذف بودجه های غیر ضروری دستگاه هایی بروند که عملکرد مطلوبی ندارند و اختصاص بودجه برای آنها غیر ضروری ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۲    
محمدرضا حاتمی، رئیس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: مراحل اداری و تصویب ایجاد رشته کارشناسی ارشد علوم فضایی در دانشگاه تهران و وزارت علوم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۸    
تیم استقلال در حالی نیم فصل نخست را با صدرنشینی سپری کرد که یکی از شاخص ترین بازیکنان آنها مهدی مهدی پور هافبک میانی شان بود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه جمعی از مسئولان امور بانوان، در آستانه ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۷    
کشور روسیه که همسایه شمالی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، یکی از اقتصادهای نوظهور دهه گذشته بوده که به اعتقاد کارشناسان ظرفیت مناسبی برای گسترش تعاملات تجاری در چارچوب یک تعامل برد_برد را دارا است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۴    
بدون شک اثرگذارترین چالش پروژه ها نه فقط حوزه برق کشور بلکه تمامی پروژه های صنعتی ریسک بالای سرمایه گذاران برای تامین مالی است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۴    
سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی ...
  • ۱