دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جماران 23 اردیبهشت 1403 - jamaran.ir

جماران 29 اسفند 1394 جماران 12 دی 1395 جماران 29 اسفند 1397 جماران 29 اسفند 1398 جماران 30 اسفند 1399 جماران 29 اسفند 1400 جماران 29 اسفند 1401 جماران 29 اسفند 1402 جماران 31 فروردین 1403 جماران 1 اردیبهشت 1403 جماران 2 اردیبهشت 1403 جماران 3 اردیبهشت 1403 جماران 4 اردیبهشت 1403 جماران 5 اردیبهشت 1403 جماران 6 اردیبهشت 1403 جماران 7 اردیبهشت 1403 جماران 8 اردیبهشت 1403 جماران 9 اردیبهشت 1403 جماران 10 اردیبهشت 1403 جماران 11 اردیبهشت 1403 جماران 12 اردیبهشت 1403 جماران 13 اردیبهشت 1403 جماران 14 اردیبهشت 1403 جماران 15 اردیبهشت 1403 جماران 16 اردیبهشت 1403 جماران 17 اردیبهشت 1403 جماران 18 اردیبهشت 1403 جماران 19 اردیبهشت 1403 جماران 20 اردیبهشت 1403 جماران 21 اردیبهشت 1403 جماران 22 اردیبهشت 1403 جماران 23 اردیبهشت 1403 جماران 24 اردیبهشت 1403 جماران 25 اردیبهشت 1403 جماران 26 اردیبهشت 1403 جماران 27 اردیبهشت 1403 جماران 28 اردیبهشت 1403 جماران 29 اردیبهشت 1403 جماران 30 اردیبهشت 1403 جماران 31 اردیبهشت 1403 
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۶    
با فرا رسیدن فصل بهار، افراد مبتلا به آلرژی روزهای سختی را پشت سر می گذارند. متخصصان که برای تشخیص آلرژی تست پوستی را پیشنهاد می کنند، می گویند درمان با آب نمک آلرژن های بینی را از بین می برد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
مجلس هنوز مصوبه ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است. بنابراین این موضوع در جلسات بعدی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
در حال حاضر متغیرهای متعددی مانند ارز و سوخت شرایط باثباتی دارند و بازار سیمان را متاثر و بهای این کالا را دچار کسادی کردند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس جمهور مصر در مراسم بازگشایی مسجد حضرت زینب (س) در قاهره تاکید کرد: خداوند باری تعالی مصر را با حضور اهل بیت محمد رسول گرامی اسلام (ص)، گرامی داشت.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
با به روزرسانی کاتالوگ رسمی پارس خودرو، مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام گردید و این خودرو به زودی به بازار می آید.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
علی رمضانی مدیرکل سابق فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم، در فرایند انتخاب معلم می بینیم که طی تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش با حوزه علمیه ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل استاندارد استان کرمان در خصوص جلوگیری از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO گفت: در این خصوص به مدیریت شرکت مدیران خودرو اعلام شد ضمن جمع آوری تبلیغات انجام شده در سطح کشور از انجام هر گونه ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
به نظر می رسد اتحادیه اروپا در تأمین اهداف و منافع خود و نمایش قدرت در دریای سرخ چندان موفق نبوده و برعکس ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت که برآورد می شود حدود 50 همت (هزار میلیارد تومان) باشد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
ساسان والی زاده مشاور فرهنگی و رسانه ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری اعلام کرده است که رئیسی با توجه به سوابق حسینی در حوزه علم و فرهنگ، وی را به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی خود منصوب کرده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 آغاز می شود.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
هوشنگ پوربابایی وکیل مصطفی تاجزاده درباره ارسال احضاریه جدید برای موکل خود گفت: موکلم به علت اتهامات سابقی که برای آن حکم حبس گرفته بود ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
وزارت خارجه مصر اعلام کرد: اسرائیل مستقیماً غیرنظامیان را هدف قرار داده و زیرساخت های غزه را ویران کرده است. اقدامات اسرائیل در غزه شرایط غیرقابل زندگی را در این باریکه ایجاد کرد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
بیایید فرض کنیم همه کسانی که در تهران رأی دادند از باب عمل به واجب و تکلیف بوده است؛ این گزاره، خیلی وضع را بحرانی تر جلوه می دهد ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۱    
نخستین دریافت کننده پیوند کلیه مهندسی ژنتیک شده خوک حدود 2 ماه پس از عمل جراحی فوت کرده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۰    
این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح و با تایید حضرت آیت الله خامنه ای به خانواده ایشان اهدا شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۱    
هوتن شکیبا که علاقه مند بوده در فیلم طعم گیلاس کیارستمی بازی کند، درباره ویژگی های این هنرمند گفت: برای من کیارستمی یادآور ژست هنرمندی است که در هر شرایطی، بدون در نظر گرفتن جو غالب یک محیط هنری ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۲    
دوشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۳    
همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی سه شنبه 25 اردیبهشت بازدید از آرامگاه های شاعران کشور، رایگان است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۷    
کیلیان امباپه امشب آخرین بازی خود را با پیراهن PSG در استادیوم پارک دو پرنس انجام می دهد. هنگامی که گوینده ورزشگاه نام امباپه را در ترکیب بازی امشب مقابل تولوز خواند ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
در پایان بازی تیم های فوتبال آرسنال و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه اولدترافورد به دلیل بارش شدید باران دچار ریزش آب از سقف شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
آرسنال با پیروزی برابر منچستریونایتد تعیین قهرمان لیگ برتر انگلیس را به هفته آخر کشاند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
بایرن مونیخ با پیروزی در بوندس لیگا به رده دوم جدول رسید.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از تعیین تکلیف قیمت شکر بسته بندی ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: قیمت های جدید از امروز در سامانه بازار گاه وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری شده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۴    
شرایط فروش علی الحساب کشنده دیما ویژه اردیبهشت ماه 1403 اعلام شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رئیس جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از حسینی به عنوان چهره ای علمی ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ نیز در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد و 6 هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق سربازان اضافه شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی موسوم به سپند ، در جلسه علنی روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تصویب و روز دوازدهم اردیبهشت ماه جاری نیز به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز که بعد از ظهر یکشنبه از ساعت 14 آغاز شده بود به سبب شنیده شدن خبر فوت شهردار منطقه 5 به ناگاه نیمه تمام ماند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در سومین همایش گفت وگوهای ایرانی-عربی با عنوان برای همکاری و تعامل گفت ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
رسانه قوه قضاییه خبر داد: صادق زیباکلام، صبح امروز با دستور مقام قضایی برای اجرای حکم قطعی به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار و سپس به زندان منتقل شده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۳    
طرح جدید فروش سایپا از روز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) آغاز می شود.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۷    
محسن خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران درباره پرداخت مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی اظهار داشت: بر اساس اظهار نظر رسمی قوه قضائیه بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۷    
جزییات برنامه دولت برای کارمندان در سال 1403 مشخص شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، به بیانیه مشترک با گروسی پرداخت و خاطرنشان کرد: مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای که منتشر کرد از تغییر زمان بندی تخصیص یارانه های نقدی و غیر نقدی خبر داد که بر اساس آن دریافت کنندگان مستمری نهاد های حمایتی و یارانه نقدی 300 و 400 هزار ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
صدور این دستور برای تخلیه جدید در حالی انجام می گیرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل برای عدم پیشروی تحت فشار افکار عمومی و حتی سیاستمداران اسرائیل دوست در کشورهای غربی قرار دارد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 8 جنایت مرتکب شد که در اثر آن 63 فلسطینی شهید شدند و 114 نفر نیز زخمی شدند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
بازرس کانون کارگران ساختمانی می گوید: اگر سازمان تأمین اجتماعی واقعا می خواهد کارگر واقعی از غیرواقعی را تشخیص بدهد، در بازرسی ها سه جانبه گرایی را رعایت کند ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
مراسم رژه قهرمانی رئال مادرید در لالیگا برگزار شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
اسماعیلی وزیر ارشاد در پاسخ به سوال درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام دانه انجیر مقدس که در جشنواره کن پذیرفته شده ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
صحبت های فرمانده در مورد حمله احتمالی اسرائیل در حالی مطرح شد که جهان نظاره گر قرار گرفتن ایران و اسرائیل در آستانه یک جنگ تمام عیار بود.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بازار سرمایه امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت 1403) 15 هزار و 96 واحد افت کرد و در کانال دو میلیون و 193 هزار واحدی قرار گرفت.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی از حضور 69 کاروان زیر سایه خورشید در 2100 نقطه کشور خبر داد و گفت: امسال این کار وان ها بیش از 11 هزار برنامه اجرا می کنند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
باقری، عضو کارگری شورایعالی کار گفت: منتظر نشست ترمیم مزد تا قبل از پایان اردیبهشت هستیم.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت سقف هر کارت آزاد سوخت را اعلام کرد که و خبر داد که سوخت گیری با کارت شخصی به 80 درصد رسیده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
پوند انگلیس با 670 تومان کاهش به قیمت 75 هزار و 600 تومان در بازار امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403) معامله شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403) قیمت درهم امارات و دینار عراق کاهش یافت.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۵    
کویت در چند سال آینده به احتمال زیاد اصلاحات قانون اساسی، کاهش اختیارات پارلمان و انتصاب حیاتی ولیعهد را تجربه خواهد کرد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
قیمت قبر در بهشت زهرا(س) در تهران به 15 میلیون تومان رسید.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
آپوئل با بازیکن ایرانی قهرمان لیگ قبرس شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403) هرگرم طلا 18 عیار نسبت به روز گذشته 32 هزار و 300 تومان کاهش یافت.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
هولشتاین کیل راهی بوندسلیگا شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
قمار دولت بایدن برای تشکیل دولت مستقل فلسطین بر از سرگیری تلاش های دیپلماتیک برای عادی سازی رابطه عربستان سعودی و اسرائیل استوار است، روندی که ابتدا با حمله 7 اکتبر حماس و جنگ متعاقب آن متوقف شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
همایش ملی زن، اسلام و دنیای معاصر به همت پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می شود.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به بازگشت ناگهانی طرح صیانت به صحن علنی در روزهای پایانی مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این مسئله هم شرق و غرب استان تهران را در برمی گیرد و هم در خصوص کرمان و سیستان و بلوچستان مطرح است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به این موضوع ساده و گذرا نگاه نکنید و بگویید حالا دوست و همکار من آمد تعریف کرد که می خواستم وارد محدوده طرح ترافیک بشوم پلاکم را پوشاندم تا پول و ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در کمیسیون اجتماعی جلسه رسمی برای تغییر روز تعطیلی از روز پنج شنبه به شنبه تشکیل نشده است ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
افراد ذکور ایرانی زمانی که به سن 18 سالگی می رسند مشمول خدمت سربازی می شوند و در صورت عدم معافیت، باید به خدمت اعزام شوند و برای دریافت برگ اعلام محل خدمت ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
این وبسایت نوشت که بر اساس ارزیابی های ارتش دستاوردها در نوار غزه با وجود توقف مذاکرات درباره بازگرداندن اسیران اسرائیلی در نوار غزه در حال از بین رفتن هستند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
قوه قضاییه اعلام کرد: زیباکلام در سال های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی کرده است که در پی آن چندین پرونده های قضایی برای وی تشکیل ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
قم و زن. قم، حوزه علمیه و زن. قم، حوزه علمیه، فقه و زن. در نگاهِ اول رابطه ای که در این میان شکل می گیرد، کم رنگ و کم اثر می نماید ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
در مناطق شهری، بیش از نیمی از خانوارهای هر دهک به مسکن در استطاعت دسترسی ندارند. با بررسی شاخص میزان استطاعت در سال2023 در بین شهرهای مختلف ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۱    
شرایط طرح فروش نقد و اقساطی کرمان موتور اردیبهشت 1403 اعلام شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۷    
کارشناس هواشناسی خبر داد که امروز (23 اردیبهشت 1403) گرم ترین روز این هفته است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
یورام حمو ، مسئول مسائل راهبردی در شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی استعفا داده است
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
یکی از موضوعات پرطرفدار در سریال های کره ای، دنیای جذاب آیدل ها، کی پاپ و صنعت موسیقی است. این سریال ها با نمایش مستقیم زندگی ستاره های موسیقی کره ای ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
عبدالله ایزدپناه: شانس قالیباف برای ریاست بالاتر است، آقای پزشکیان یک فرد اثرگذار در مجلس است/ شهریار حیدری: سمت و سوی ریاست به سمت قالیباف پیش می رود ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
دانشمندان موفق به کشف و ابداع مواد مصنوعی جدیدی شده اند که در نهایت می تواند به ساخت گوشی های هوشمندی کمک کند که به کوچکی یک کارت اعتباری هستند.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای در خصوص احضار برخی مدیران ارشد منتشر کرد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
محمدعلی دلنواز نوازنده و آهنگساز بلوچ که اثرش در سریال نون.خ به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخوانی پخش شده ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
کیانوش عیاری در کنار جمعی از همکارانش شمع تولد خود را خاموش کرد و گفت که علیرغم توصیه پزشکان قصد ساخت فیلم در سال 1403 را دارد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۱    
طرح صیانت در سکوت خبری به سر می برد و حالا به نظر می رسد مجلس می خواهد تا قبل از پایان دوره قانونی خود، یعنی خرداد ماه، تکلیف آن را مشخص کند
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۱    
کیانوش عیاری در کنار جمعی از همکارانش شمع تولد خود را خاموش کرد و گفت که علیرغم توصیه پزشکان قصد ساخت فیلم در سال 1403 را دارد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۷    
حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول اجرای ماده 111 قانون تأمین اجتماعی از 1403/01/01 ماهانه 71 میلیون و 661 هزار و 840 ریال تعیین شده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۱    
چطور می شود توافقی را که نخست وزیر اسرائیل آن را کاپیتالاسیون در برابر ایران و اشتباهی در مقیاس تاریخ خوانده و برای زدن شاهرگ آن قسم یاد کرده - و شواهد نیز نشان می دهد در مسیر نابودی آن و جلوگیری از ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۸    
شرایط طرح فروش محصولات مدیران خودرو اردیبهشت 1403 اعلام شد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۵۸    
گویا بعد از 26 سال، مجلس دوره یازدهم می خواهد با طرح صیانت از فضای مجازی درست پا در جای پای اسلاف خود در مجلس پنجم بگذارد.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۵۶    
در پی اظهارات یکی از نمایندگان اصفهان که هر مردی در ترکیه به طور متوسط با 15 زن رابطه جنسی دارد! مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی با انتقاد از چنین اظهارات سخیف و نادرستی تأکید کرد این گزاره غلط و خلاف ...
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۰    
نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 را در اینجا مشاهده کنید.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۰    
نمازی که در میان اعمال عبادی به نماز یکشنبه ماه ذیقعده یا نماز توبه معروف است، دستورالعملی است که از طرف رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم توصیه شده است.
جماران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۰    
168 ساعت ؛ مروری است بر تصاویر در هفته ای که گذشت که هر یکشنبه در جماران منتشر می شود.