شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 29 اسفند 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 مهر 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 دی 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 1 اسفند 1397 جام جم 2 اسفند 1397 جام جم 3 اسفند 1397 جام جم 4 اسفند 1397 جام جم 5 اسفند 1397 جام جم 6 اسفند 1397 جام جم 7 اسفند 1397 جام جم 8 اسفند 1397 جام جم 9 اسفند 1397 جام جم 10 اسفند 1397 جام جم 11 اسفند 1397 جام جم 12 اسفند 1397 جام جم 13 اسفند 1397 جام جم 14 اسفند 1397 جام جم 15 اسفند 1397 جام جم 16 اسفند 1397 جام جم 17 اسفند 1397 جام جم 18 اسفند 1397 جام جم 19 اسفند 1397 جام جم 20 اسفند 1397 جام جم 21 اسفند 1397 جام جم 22 اسفند 1397 جام جم 23 اسفند 1397 جام جم 24 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1397 جام جم 26 اسفند 1397 جام جم 27 اسفند 1397 جام جم 28 اسفند 1397 جام جم 29 اسفند 1397 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
به مناسبت بزرگداشت دوم فروردین روز جهانی آب، امکان بازدید از تأسیسات تامین آب شامل سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی کشور در ایام نوروز برای علاقه مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
امید جعفری، خواننده جوان کشورمان بر اثر بیماری درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو متهم سرقت از صندوق امانات یکی از شعبات بانک به ارزش بیش از دو هزار میلیارد تومان، با اقدام به موقع ماموران گشت انتظامی نوروزی در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی وزارت کشور افغانستان در اظهاراتی اعلام کرد: هسته مرکزی داعش در افغانستان نابود شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، زهرا عبداللهی در خصوص توصیه های تغذیه ای در ایام عید نوروز، اظهار داشت: ایام نوروز باستانی فرصتی برای بها دادن به سنن و رسوم گذشتگان است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
دادستان نظام پزشکی اراک گفت: قصور دندانپزشک اراکی در 2 پرونده روناک و امیرعلی تایید و کیفرخواست برای آنها صادر شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سایمانوف مدیر روبین کازان در جدیدترین مصاحبه خود در مورد مهاجم سابق تیمش یعنی سردار آزمون صحبت کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی با اشاره به مصدومیت 112 نفر در چهارشنبه پایانی سال گفت: از این تعداد 11 نفر عابر و تماشاگر بودند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با اشاره به فرا رسیدن سال نو، برنامه های ویژه پلیس برای تأمین نظم و آرامش شهروندان در تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، کریستیانو رونالدو زمانی که مشغول زنده کردن امیدهای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با هت تریک استثنایی مقابل اتلتیکو ماردید نیست یا به شکستن رکوردهای پیاپی دنیای ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
این رستوران در نروژ مانند یک زیردریایی غرق شده طراحی شده و در جنوب سواحل نروژ در نزدیکی دهکده بالی گشایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده های کشور،از جان باختن 76 نفر و مصدوم شده 1600 نفر در 72 ساعت گذشته در جاده های کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۸    
در حالی که فقط یک روز تا ورود وزیر خارجه آمریکا به لبنان باقی مانده، رسانه های عربی اعلام کردند، وی در این سفر بسیار صریح خواستار خلع سلاح حزب الله خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اطلاعیه ای از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محورهای شمالی کشور به دلیل مداخلات جوی و یخ زدگی راه های استان های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
گوشی های تلفن همراه مجهز به دوربین هایی با قابلیت های متفاوت است که البته اگر کمی با امکانات گوشی خود آشنایی داشته باشید، می توانید عکس های خوبی بگیرید.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: یک متهم با استفاده از دستگاه اسکیمر کارت های بانکی مشتریانش را کپی و در موقعیت مناسب با داشتن رمز کارت های بانکی حساب مشتریانش را خالی می کرده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه عرضه مرغ گرم و مرغ منجمد در سراسر کشور در حجم گسترده ادامه دارد، گفت: میانگین کشوری نرخ مرغ با کاهش مواجه بوده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۷    
سفیر انگلیس در تهران ضمن تبریک نوروز اعلام کرد: از هر فرصتی برای بهبود روابط با ایران استفاده می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
مساله مبارزه با فساد و ارتباط تنگاتنگ آن با مقوله عدالت در جامعه اسلامی از جمله مواردی بوده که همواره در بیانات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر دفاع روسیه که به سوریه سفر کرده است، پیام کتبی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، موادی که منجر به واکنش آلرژیک می شوند، آلرژن نام دارند. این مواد می توانند مو، پشم، پر یا خز حیوانات، گرده، چمن، و گِل و لای باشد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
پادکستی با عنوان بابا به مناسبت روز پدر را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
حوالی رجب که می شود دلتنگی روزهای با سعادت رجب به دل آنها که در سال های قبل اهل اعتکاف بوده اند، چنگ می اندازد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
شاید بتوان به ضرس قاطع گفت که هفت سین مهمترین عنصر نوروز است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: به مناسبت تحویل سال نو، امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
رسانه های پاکستان روز چهارشنبه گزارش دادند: مهاجمان ناشناس با حمله به یک پُست ایست بازرسی در شهر 'زیارت' ایالت بلوچستان شش نفر از نیروهای امنیتی پاکستان را کشتند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
سرپرست معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از پیروزی انقلاب تاکنون ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
نقشه کشورهای دارای فرهنگ مشترک درباره نوروز نام ازبکستان را هم به عنوان یکی از کشورهای شریک در این آیین کهن نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سال هاست تخم مرغ به عنوان ماده غذایی پرچرب و با کلسترول خطرناک شناخته شده است اما تخم مرغ مزایا و ویتامین هایی هم دارد به طوریکه محققان دریافته اند که پروتئین های ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
فیلمی به مناسبت روز پدر را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
بررسی جغرافیای نوروز و ویژگی کشورهای مشترک در این جغرافیا نشان می دهد جمهوری آذربایجان در میان همسایگان خود به لحاظ آداب و رسوم برگزاری نوروز، بیشترین شباهت را به ایران دارند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که واشنگتن در کمپین خود برای برکناری رئیس جمهور ونزوئلا می تواند تحریم های شدیدتری را علیه این کشور اعمال کند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
وقوع سیلاب و تخریب چند ساختمان در شرق استان گلستان دو کشته و چند مصدوم بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
اعتکاف از جمله مستحباتی است که می تواند در هر زمانی از سال انجام شود اما ایام البیض ماه رجب از جمله زمان های توصیه شده برای اجرای این مناسک است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش 50 درصدی سوانح و حوادث چهارشنبه سوری، گفت: تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم اولویت دارترین راهبرد پلیس در سال 98 است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در اداوار مختلف تیم های باشگاهی مختلف بودند که به قدرتنمایی در فوتبال جهان و اروپا پرداختند. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
همزمان با میلاد فرخنده امیرالمومنین علیه السلام؛نشر جام جم تقدیم می کند: نوروز امسال با صدای شاعران نامی کشور. مجموعه کتاب های صوتی چلچله ؛ 40 کتاب شعر با صدای شاعر.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، به گفته محققان برخی گزینه های مثبت زندگی نظیر تغذیه سالم، ورزش منظم، سیگار نکشیدن ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می گوید: رانندگان قبل از آغاز سفر هم از سلامت وسیله نقیله خود مطمئن شوند و هم از سلامت جسمی و روانی خود اطمینان حاصل کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در اشاره به عربستان سعودی تصریح کرد که یمن حیاط خلوت هیچ کس نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در 27 استان کشور، گفت: 55 نفر به دلیل حوادث جوی مصدوم و 2 نفر جان خود را از دست داده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به خبر هک تلفن همراه برخی از مقامات صهیونیستی گفت: مقامات رژیم صهیونیستی به فرافکنی و دروغ پردازی های روزمره علیه ایران عادت دارند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از پایان اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی گفت: میانگین بارش کشور در بهار 1398 در محدوده نرمال پیش بینی می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، تیرنگ نیستانی در گفتگو با ایسنا با بیان این که در تعطیلات نوروز نظم وعده های غذایی بهم می ریزد و بنابراین باید مراقبت از وضع تغذیه در این ایام را جدی تلقی کرد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۶    
تارنمای المانیتور در گزارشی نوشت: نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا وعده داده اند در صورت پیروزی بدون هیچ پیش شرطی به توافق هسته ای با ایران بازگردند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۴    
اهالی عشق آباد ترکمنستان هر سال اواسط ماه مارس با تجمع در مناطق ییلاقی جنوب کشورشان جشن بزرگ و نوروزی کشورشان را برگزار می کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۳    
عضو قدیمی فدائیان اسلام با بیان اینکه 18 اسفند 1329 نواب صفوی با مرکب قرمز به تمام نمایندگان مجلس نامه نوشت که اگر به ملی شدن نفت رای ندهید سرنوشت رزم آرا را پیدا خواهید کرد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۸    
طرحی به مناسبت روز پدر را مشاهده کنید.