دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری جمهور 30 اردیبهشت 1403 - jomhornews.com

خبرگزاری جمهور 29 اسفند 1402 خبرگزاری جمهور 31 فروردین 1403 خبرگزاری جمهور 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری جمهور 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۳    
ایلان ماسک امروز خدمات اینترنت استارلینک را در اندونزی افتتاح کرد؛ زیرا بزرگ ترین مجمع الجزایر جهان به دنبال تقویت ارتباطات اینترنت در نواحی دورافتاده اش است. ...
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۳    
به نقل از مدیسن نت، بر اساس گزارش منتشر شده، انتظار می رود این افزایش ها در کشورهایی باشد که امید به زندگی معمولاً کوتاه تر است. ...
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۲    
وزارت امور خارجه گروه طالبان در اعلامیه ی گفته که با بیم و امید سرنوشت چرخبال رئیس جمهور ایران را دنبال می کنیم.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۷    
بر اساس اطلاعات و تحقیق جدید خبرگزاری جمهور، در میان کشته شدگان حمله بر گردشگران خارجی یک کارمند استخبارات این گروه نیز شامل است که طالبان از فاش کردن هویت آن خودداری کرده اند
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر ایران درباره حادثه رخ داده برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور این کشور گفت: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت نداریم.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۲    
وزیر داخله ایران در گفتگو با شبکه خبر آن کشور آخرین وضعیت هلیکوپتر حامل رییس جمهور ایران را تشریح کرد.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۷    
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور ایران در منطقه جلفا در ولایت آذربایجان شرقی خبر می دهد.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۷    
منابع غبری از کشته شدن یک افسر دیگر این رژیم در غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین خبر داد.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۲    
شماری از فعالان زن در واکنش به محرومیت نمایندگی دایمی افغانستان از نشست های سازمان ملل به دلیل عدم پرداخت حق عضویت، تاکید کرده که این پول باید از طریق صندوق امانی پرداخت شود.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۲    
سازمان داکتران بدون مرز می گوید که در چهار ماه اول سال جاری میلادی پنج هزار کودک مشکوک به ابتلا به بیماری سرخکان در افغانستان را در مراکز صحی تحت حمایت خود بستری کرده است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۷    
ریاست هواشناسی افغانستان زیر کنترل طالبان از احتمال باران های نسبتاً شدید همراه با رعد و برق در 12 ولایت هشدار داده است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۷    
ایندریکا راتوات معاون یونما یا نمایندگی دفتر سازمان ملل در کابل می گوید که افغانستان در انتشار گازهای گلخانه ای سهم ندارد؛ اما با تاثیرات ویرانگر آن مواجه است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۷    
منابع مردمی در فاریاب می گویند که در نتیجه سیلاب شب گذشته در مرکز و برخی ولسوالی های این ولایت، 18 تن کشته و زخمی و 5 تن دیگر ناپدید شده اند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۷    
الکسی اورچوک معاون نخست وزیر روسیه می گوید که بازارهای کشورش علاقه مند محصولات کشاورزی افغانستان است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۷    
به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس مطالعه جدیدی که روز سه شنبه منتشر شد، تابستان نیمکره شمالی سال گذشته گرم ترین تابستان در 2000 سال گذشته بود. ...
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی القسام با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر عامدانه اسرای خود را در غزه هدف قرار داده و می کشد اعلام کرد نتانیاهو مرگ نظامیان خود را که در جستجوی اجساد اسرای صهیونیست هستند ...
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از غزه و فلسطین، بندر ایلات در اسرائیل را مجددا هدف قرار داده است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که آماده سازی ها برای سفر رئیس جمهور این کشور به کوریای شمالی در حال انجام است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۲    
رژیم اسرائیل در جنایتی دیگر، بامداد امروز یک آپارتمان را در مرکز نوار غزه بمباران کرد که در جریان آن تا اکنون 19 تن شهید شدند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۲    
هزاران نفر از حامیان فلسطین در شهرهای مختلف چندین کشور اروپایی تظاهرات و بر پایان یافتن نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کردند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۲    
ارتش اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که در جریان نبرد با مقاومت در جنوب نوار غزه، دو سرباز این رژیم کشته و 4 تن دیگر به شدت مجروح شدند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۲    
منابع محلی در جوزجان می گویند که در نتیجه درگیری میان خودی جنگجویان طالبان در این ولایت 8 تن کشته و زخمی شده اند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۲    
جان اچکزی وزیر پیشین اطلاعات ایالت بلوچستان پاکستان در واکنش به توافق بر سر پایان درگیری مرزی با طالبان افغانستان، گفته که "طالبان تسلیم" شدند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۷    
نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت گروه طالبان با ماکیشوف چنگیز معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و کرده و دو طرف روی روابط تجارتی میان این گروه و قرقیزستان صحبت کرده است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۲    
"بیزنیس ریکاردر" به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده که هیات های طالبان افغانستان و دولت پاکستان بر سر آتش بس و پایان درگیری در مرز دو کشور، به توافق رسیده اند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۷    
منابع محلی در لوگر می گویند که پس از حمله هوایی امریکا بر قرارگاه نظامی طالبان در لوگر 20 زخمی غیر نظامی به شفاخانه ولایتی شهر پل علم منتقل شده اند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۷    
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی گروه طالبان با شماری از بزرگان قومی و متنفذین ولایات پکتیکا و پکتیا دیدار کرده و گفته هر کسی می تواند خواست های خویش را به گونه صریح بیان کند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۷    
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری گروه طالبان با مسوولان مؤسسه خیریه ای هاها دیدار کرده و گفته که این گروه برای فعالیت های بشردوستانه تسهیلات لازم را فراهم می کنند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۲    
ریچارد بنت گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار کمک بیشتر به سیلاب زدگان در افغانستان شد.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۲    
عبدالمتین قانع سخنگوی وزارت داخله طالبان گفته که دو تن دیگر از همکاران داخلی گردشگران خارجی در رویداد بامیان نیز کشته شده است.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۷    
جبهه مقاومت ملی افغانستان می گوید که نیروهای این جبهه 6 جنگجوی طالبان را در تخار کشته و زخمی کرده اند.
خبرگزاری جمهور   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۷    
منابع مردمی در ولایت غور می گویند که در نتیجه سیلاب در این ولایت، مسیر رودخانه مرغاب مسدود شده و حدود 10 قریه زیر آب فرو رفته است.