پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۵:۳۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1394 - jonoubnews.ir

نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1393 نگاه جنوب ایران نیوز 31 فروردین 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 اردیبهشت 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 خرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 تیر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 مرداد 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 31 شهریور 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 مهر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آبان 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 آذر 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 دی 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 30 بهمن 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 1 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 2 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 8 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 9 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 10 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 11 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 12 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 13 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 14 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 15 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 16 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 17 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 18 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 19 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 20 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 21 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 22 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 23 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 24 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 25 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 26 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 27 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 28 اسفند 1394 نگاه جنوب ایران نیوز 29 اسفند 1394 
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
شاهدان عینی می گویند، اعضای گروه تروریستی داعش با آغاز عملیات ارتش سوریه در تدمر با شناسنامه های سرقتی از مردم عادی از شهر رقه می گریزند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
به سرعت مادرم را به داخل پذیرایی آوردم و با کمک دوستم سیم را پاره کردیم و فوراً با اورژانس تماس گرفتیم اما متأسفانه خیلی دیر شده بود و چند ساعتی از فوت مادرم می گذشت
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
62 نفر کشته شدند
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
حدود 15 درصد از نیروهای نظامی امریکا از زنان تشکیل شده است. آمارها حاکیست نزدیک به 255 هزار زن برای شرکت در جنگهای عراق و افغانستان ثبت نام کرده و وارد ارتش شدند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
ژوله در دورهمی به عنوان نویسنده متن ها نیز حضور دارد و از آنجا که همراه با او سایر نویسندگان مجموعه در حاشیه نیز حضور دارند باید دید که این مجموعه چقدر امضای کارهای مدیری را در پی خواهد داشت و تا چه ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
علت این باخت را نمی دانم
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
اینک در نوروز باستانی، یک بار دیگر، با هم میثاق می بندیم که به یمن قدوم این عید تحول آفرین که احسن الحال دعای قلبی همه ما در کنار سفره ها ی هفت سین است، حقیقت، صداقت ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
یکی از بازارهایی که نزدیک عید جیب مشتریان را خالی می کند بازار آجیل و خشکبار است که تغییر قیمت محصولات این بازار هم امسال غافلگیر کننده است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مذاکرات ژنو باید حق مردم و دولت قانونی سوریه رعایت شود و چیزی به این کشور تحمیل نشود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است و فعالیت آن درروز دوشنبه به مناطق شمال شرق، زاگرس جنوبی و جنوب کشور نیز می رسد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
وقوع یک انفجار تازه در خیابان استقلال و نزدیک میدان تقسیم استانبول، پنج کشته و بیست زخمی برجای گذاشت؛ حمله ای که ضربه جدی تروریست ها به امنیت عمومی، اقتصاد و توریسم ترکیه محسوب می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۱    
موضوع بلافاصله به واحدهای گشت در سطح شهرستان اعلام شد و اقدامات لازم برای شناسایی و توقیف خودرو نامبرده صورت گرفت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۱    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: از اواخر روز یکشنبه هفته جاری یک سامانه بارشی وارد استان بوشهر می شود و در نقاط مختلف استان تاثیرگذار خواهد بود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
خشکسالی های پیاپی یکی از پدیده های طبیعی مربوط به مناطق جنوبی ایران بوده است. واقعیت این است که در این مقوله کشاورزان فقیر و خرده پا آسیب پذیرتر هستند. آن ها قربانیان اصلی این وضعیت هستند ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
از فردا اول فروردین ماه 1395، حداقل مزد روزانه با نرخ یکسان برای کلیه کارگران مشمول قانون کار اعم از قرارداد دائم یا موقت مبلغ27.722 ریال (دویست و هفتاد هزار و هفتصد و بیست و دو ریال) تعیین می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در کنار عروسک "انگری بردز" در روز جهانی شادی – نیویورک ادامه تظاهرات علیه رییس جمهور برزیل –سائوپائولو ورود پناهجویان سوری به جزیره لسبوس یونان ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نیمه دوم سال جاری طرحی در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد که اگرچه با سختی هایی برای بازنشستگان و مستمری بگیران همراه بود، اما در نهایت در اسفندماه به پایان رسید و آثار خوبی به همراه داشت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای برگزاری دیدار با هند و عمان را اعلام کرد. در این فهرست پرسپولیس و نفت تهران دارای بیشترین ملی پوش هستند و تیم صدرنشین یک ملی پوش دارد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، شنبه عازم استانبول خواهد شد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۶    
نسترن پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم و دوستم به من گفت که اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب می شود.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۶    
در زیر مجموعه ای از منتخب زیباترین تصاویر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را مشاهده می کنید.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که به دنبال احتمال وقوع حملات تروریستی علیه هیأت های دیپلماتیک این کشور در ترکیه، دفاتر و مدارس آلمان در استانبول و آنکارا تا اواخر هفته (شنبه و یکشنبه) تعطیل است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
دادگاهی در هند روز جمعه (28 اسفند) 11 خدمه قایق ماهیگیری ایرانی را که به اتهام قاچاق و ارتباط با گروه های شبه نظامی بازداشت شده بودند، تبرئه کرد.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان، چندین پروژه دریایی و بندری در زمینه توسعه زیرساخت های مسافرت های دریایی با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در بندر شهید حقانی به بهره برداری رسید.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب فرآیند ساماندهی بازارغیرمتشکل پولی و پس از طی مراحل قانونی، مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و در فهرست موسسات اعتباری مجاز قرار گرفت.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
افراد مسلح یک قاضی سابق کرج را به رگبار بستند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
مشهد به عنوان نگین ارزش های معنوی ایران به دلیل وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام به عنوان قلب تپنده این کلان شهر مهم ترین بنای تاریخی و مذهبی سالانه پذیرای 25 میلیون زائر است.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
شصت و پنجمین سالروز ملی شدن صنعت نفت امروز در حالی پشت سرگذاشته می شود که صنعت نفت کماکان واردکننده بنزین بوده و قرار است سال آینده با توقف واردات، صادرکننده این فرآورده نفتی شویم.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۲۰    
تهیه کننده این مستند که درباره ابعاد نادیده هشت سال دفاع مقدس است، خود ابراهیم حاتمی کیا است و هنوز نامی برای آن تعیین نشده
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۲۰    
این یکی از پست های ارشد در ارتش آمریکا است
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۲۰    
در تصویر زیر پارک خودروها را در وسط خیابان در تهران قدیم را می بینید. گویا در آن مقطع، خودروها اجازه توقف در طرفین خیابان را نداشته اند.
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۵    
تونل آکواریوم اصفهان به عنوان نخستین و بزرگ ترین تونل آکواریوم کشور به صورت مشارکتی با سرمایه گذار خارجی در مساحتی بالغ بر 3هزار و 500 مترمربع در ارتفاع منهای 6 متر زیرزمین احداث شده است ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۵    
اجرای طرح ساعت زمان در روز 29 اسفند همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت در کشور است
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۰    
احمدی نژاد در آخرین نمازجمعه سال 94
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۵    
در حال شناسایی عوامل این حادثه و انگیزه افراد مسلح هستیم
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۵    
گروه داعش همچون گروه القاعده و بوکو حرام و دیگر گروه های سلفی جهادی، حال هر عنوانی بخواهند برای خود اتخاذ کنند همه مبنای واحدی دارند و آن ادعای "اصلاح جامعه اسلامی — بازگرداندن اقتدار اسلام — نابودی ...
نگاه جنوب ایران نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
در نظر سنجی مردمی