پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۳۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1403 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 31 فروردین 1403 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1403 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۷    
نتایج برخی مطالعات نشان می دهد سیر ممکن است پاسخ ایمنی بدن را تقویت کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۳۴    
از اول فروردین ماه تا 4 خرداد ماه 1403، 10 میلیارد و 185 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
25 اردیبهشت 1343 برق نیمی از مناطق تهران قطع شد و نمایندگان مجلس شورای ملی و بیماران چند بیمارستان به علت قطع برق دچار مشکل شدند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۱    
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱    
دو مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن و نگهداری از کودکان خیابانی و بی سرپرست در اهواز با حضور آیت اله حسن زاده نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،دادستان عمومی و انقلاب استان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱    
ایسنا نوشت : دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: تمرکز بهزیستی و راهبری استانداری و همچنین نظارت دستگاه قضایی در زمینه مهارت آموزی کودکان خیابانی موجب می شود شاهد صحنه های ناخوشایند در حوزه آسیب ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح های قرارگاه شهید آوینی بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۵    
قائم مقام وزیر صمت در بازدید از کارخانه آب معدنی یام یام و مجموعه عمرانی تل، از مشارکت اقتصادی بخش خصوصی تقدیر کرد و از تخصیص ارز بیشتری به فعالان اقتصادی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۴    
همزمان با روز جهانی موزه و گرامیداشت هفته میراث فرهنگی از اسطرلاب تاریخی دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه از تلف شدن یک بز وحشی بر اثر خوردن پلاستیک خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۳    
هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که بازی های فصل بعد لیگ برتر با VAR برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
صید ماهی در رودخانه های لرستان در فصل تخم ریزی ممنوع و با متخلفان صید آبزیان برخورد قانونی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
سردار رمضان شریف ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی درباره مالیات بر خانه خالی گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۸    
علی رغم اختلاف نظرها و اما و اگرها درباره سرنوشت لایحه حجاب یا مطالبه لغو آن به نفع ادامه طرح نور، مساله ای که نیازمند توجه است هشدار درباره سیاسی شدن موضوع حجاب است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۸    
فیلم جدید پل شریدر اثری درهم و برهم،با نقش آفرینی هایی غالبا سرد و بی روح و فیلمی عاری از شور و اشتیاق است،؛یک ناامیدی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان، گفت: پیش بینی می شود امسال 85 هزار تن گندم در طرح خرید تضمینی در استان سمنان خریداری شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۹    
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دلفان از انجام 63 تن لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۱۸    
روزنامه کیهان ار محسن پیرهادی عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۷    
تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته ای Asse در آلمان در معرض خطر پر شدن از آب است. بیش از صدهزار بشکه زباله رادیواکتیو در اینجا ذخیره می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۱۸    
عضو ارشد شورای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم حزبی هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
اشکان دژاگه عضوی از تیم قهرمان جوانان آلمان در یورو 2009 بود و توانست در خط هافبکی که اوزیل و کروس حضور داشتند، قهرمان اروپا شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
آیا می دانستید که تانک های بریتانیایی ویژگی منحصر به فردی دارند که آنها را متمایز می کند؟ از زمان معرفی Centurion MBT بریتانیا در اواخر سال 1945 ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
قیمت طلا و سکه در اولین روز معاملاتی هفته با کاهش دلار همراه شد و در روند نزولی قرار گرفت. در سراشیبی قیمت، سکه امامی به کانال 39 میلیونی سقوط کرد و کاهش 800 هزار تومانی داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۴    
اختتامیه جشنواره مستند رادیوی پژواک که با اجرای فرزاد حسنی همراه بود، جوایز بخش های مختلف اهدا و با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
عضو هیأت انتخاب آثار بخش تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: جشنواره امسال پیشرفت بسیار عجیبی دارد و آن هم به دلیل اینست که کسانی که در آن شرکت کرده اند اکثرا از حرفه ای های تئاتر کشور هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
سوژه روز فوتبال داستان فساد است و در پیگیری رسانه ها در این ماجرا نقطه ضعف های عجیب مسئولان بیشتر از خود اتفاق به چشم می آید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
سرعت ورود گوشی ها به حالت Doze تا 50 درصد در اندروید 15 افزایش می یابد که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۴    
تغییرات احتمالی باشگاه تراکتور در بخش مالکیت، به سود سرخ پوشان پایتخت تمام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه های بزرگ قسطی مطرح ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
نشست روز پنجشنبه اعضای اتحادیه عرب در حالی در منامه برگزار شد که محور اصلی آن موضوع غزه بود و گروه های مقاومت فلسطینی نیز از مواضع اکثریت اعضای شرکت کننده در نشست حمایت کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
میزگرد موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
سرمربی اسبق تیم ملی و بازیکن دهه 50 و 60 پرسپولیس نسبت به حکم صادر شده برای او در دادگاه پیرامون شکایت امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل سابق استقلال پست جدیدی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۸    
تیم فوتبال پورتو به دلیل تخلفات مالی اش برای یک سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
تیم ملی دبل سپک تاکرای ایران کار خود در جام جهانی را با پیروزی برابر فرانسه آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
حشمت الله فلاحت پیشه به حمایت بشار اسد از حق حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیتی مانند آقای روحانی که سالها در شورای عالی امنیت ملی و 20 سال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت داشته و 8 سال هم رییس جمهور 24 میلیونی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
هوشنگ نصیرزاده می گوید قرارداد رحمان جعفری و امیرحسین حسین زاده حدود 10 میلیارد تومان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
قیمت دلار روز شنبه با کاهش هزار تومانی روند نزولی داشت و در کریدور پنجم یک پله عقب نشینی کرد. کاهش پلکانی دلار، معامله گران عجول روزهای گذشته را در فاز فروش قرار داده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
تقسیم تهران به سه استان و تشکیل استان های تهران شرقی و غربی مدتی است، مطرح شده اما این مطالبه از چه زمانی ایجاد شد و چه وقت اجرایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۴    
ناشران در بخش حضوری نمایشگاه اجاره بهای غرفه می پردازند و در بخش مجازی 3% از خالص فروش شان را، گویی که اجاره غرفه در بخش حضوری داده باشند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به دلیل بروز مشکل در فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) تأکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل منافع سیاسی خود از تبادل اسرا خودداری می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
قلاوند با بیان اینکه پروژه های عمرانی دولت و شرکت های خصوصی نباید به صورت تبلیغاتی، زودهنگام و با کیفیت پایین افتتاح شوند بلکه باید با نظارت قوی و با کیفیت لازم تکمیل و در موعد مقرر تحویل گردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
عدم صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی استرس دانش اموزان و خانوادهای آنها را دو چندان کرده است
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی اشکان دژاگه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
یک ماه از برداشت و فروش گندم خوزستان به سیلوها گذشته است و دولت پول گندم کشاورزان را پرداخت نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
بهبهانی با اشاره به این که سعدی بر حرمت نهادن به جماعت بسیار صحه گذاشته و توصیه کرده می گوید: این توصیه برای انسان امروزی که درها و پنجره های خودش را به روی دیگران بسته است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
اولین نشست مسئولان قضایی سراسر استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان با اعضاء شورای معاونین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو تاکید کرد: مشتریان نگران کیفیت محصولات مدیران خودرو نباشند زیرا کیفیت خط قرمز ما هست. این کیفیت توسط موسسات و رسانه های مطرح دنیا هم تایید شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند!
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
رسانه آمریکایی نوشت با وجود تلاش های واشنگتن، زیاده خواهی ها و عهدشکنی های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم فلسطین در غزه، سران سعودی را برای سازش با تل آویو مردد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
هوشنگ نصیرزاده ادعای عجیبی را در مورد محمدرضا زنوزی مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
منابع عبری با اشاره به کنفرانس خبری امشب بنی گانتز از احتمال خروج وی از کابینه جنگی و انحلال آن خبر می دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۶    
اهمیت و لزوم کاربرد سامانه ها و نرم افزارها و کارتابل ها و سایر امکانات مبتنی بر وب در بخش آموزش بر کسی پوشیده نیست؛ در ابتدای شیوع پاندمی کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
فرماندار مشهد اظهار کرد: هرچند بارش شدید باران و تگرگ در عصر امروز موجب آبگرفتگی در برخی مناطق شده اما تاکنون گزارشی از خسارت جانی و مورد فوتی یا مجروح نداشته ایم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
به گزارش خبرآنلاین ، زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 30 و 31 اردیبهشت به تاخیر افتاد. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
تصاویری از تلاش پاکبان مشهدی برای باز کردن راه خروج آب پس از بارش شدید باران در فضای مجازی پربازدید شد./دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
لحظه نجات یافتن یک شهروند از غرق شدن در سیلاب شاندیز توسط مردم را، ببینید./چندثانیه
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
دیدار تیم های نساجی و استقلال به نوعی خاطره بازی با یکی از اسطوره های فقید فوتبال ایران هم تلقی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
با نزدیک شدن به خرداد و شروع امتحانات ترم دوم مدارس، فیلیمومدرسه ویدیوهای ویژه مرور سریع و مفید برخی دروس پایه هفتم، هشتم و نهم را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
خودروهای برقی هنوز نیامده به بازار قیمت های عجیب و غریب پیدا کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
پژوهشی جدید نشان می دهد که توانایی تنظیم دمای بدن که ویژگی همه پستانداران و پرندگان امروزی است، ممکن است در میان برخی از دایناسورها در اوایل دوره ژوراسیک حدود 180 میلیون سال پیش فرگشت یافته باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
روند تحولات در غرب آسیا به سوی تشدید بی ثباتی و آشفتگی در رژیم صهیونیستی و انسجام و هماهنگی در جبهه مقاومت پیش می رود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
تصاویری از رانندگان مشهدی که بی توجه به آب گرفتگی معابر وارد خیابان سیلابی می شوند./صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
اشخاصی که به وکلا مراجعه می کنند با کوله باری از استرس و انبوهی سوال و چالش به امید پیدا کردن آرامش و یافتن پاسخ سوالات و مسائل خویش به دفتر وکیل مراجعه میکنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
انتظار داشتم جلد دوم خاطراتم منتشر و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود؛ اما مسئولان انتشارات ایران عوض شدند نه آن ها من را می شناسند نه من آن ها را و اصلا رغبت نشان نمی دهند که جلد دوم خاطرات که به ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
اخبار مربوط به فساد گسترده در کرمان حواشی زیادی به دنبال داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
فوتبالیست های زیادی هستند که خارج از ایران توپ می زنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
بارش شدید باران در مشهد مقدس از دقایقی قبل آغاز شد. سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال این استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۷    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
فعال سیاسی اصولگرا می گوید: درباره تأثیر تخریب ها علیه قالیباف و انداختن او از ریاست مجلس باید به این نکته توجه کرد که فردی که متوسل به تخریب گری شده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۹    
سفارت عربستان سعودی به شهروندان این کشور که مقیم بیشکک پایتخت قرقیزستان هستند، درباره حضور در این شهر هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رای دادگاه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی از محمد مایلی کهن اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۰    
اگر کسی مبتلا به هر گونه از انواع ویروس HPV شود، تزریق واکسن روی مورد قبلی تاثیری ندارد و تنها در موارد جدید منجر به پیشگیری است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
همزمان با دهه کرامت، همایش خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
مقامات آمریکایی به پایگاه خبری میدل ایست آی گفتند کاخ سفید تلاش های خود را بر یافتن محل یحیی السنوار متمرکز کرده اند تا به این طریق تل آویو را به پذیرش خاتمه جنگ وادارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم آنسوی آتش با حضور شاهین امین مدیر نشست، هوشنگ گلمکانی فیلمساز و منتقد سینما و رامتین شهبازی منتقد سینما و استاد دانشگاه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
رئیس اتاق اصناف استان کردستان تعرض دستفروشان پیاده راه فردوسی سنندج به نوامیس مردم و تشکل باندهای مافیایی خرید و فروش و اجاره میزهای دستفروشی را یکی از مهم ترین معضلات شهر سنندج عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
فرماندار شهرستان کلات گفت: برای شهرستان کلات نادر از سوی هواشناسی خراسان رضوی از شنبه 29 اردیبهشت ماه تا بامداد یکشنبه هشدار قرمز اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای اجرای پروژه فیبرنوری تا کنون پنج هزار و 135 کیلومتر فیبرنوری در استان کابل کشی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
در اجرای قرارداد 1402-1403 بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه دانا، تاکنون بیش از 190 هزار پرونده رسیدگی و بیش 79 میلیارد تومان خسارت بیمارستانی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۱    
رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر که حدود 8 هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه است، گفت: شرکت های واردکننده خودرو برقی می توانند خارج از سامانه جدیدی که برای فروش خودروهای برقی باز شده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
سازمان ثبت احوال کشور میانگین سن پدران و مادران را در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال 1402 اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
نگاهی به آمار و ارقام نشان می دهد حتی تجربه مصرف در دوران 10 تا 12 سالگی نیز وجود دارد و مصرف مواد سبک تر یا در دسترس تر مانند سیگار، حشیش و الکل در 15 تا 20 سالگی مشاهده می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
درخواست بی موقع عکس گرفتن یک هوادار در مراسم ختم با حامد بهداد باعث عصبانیت و مشاجره شد که با دخالت به موقع لیلا حاتمی و توصیه اش به هوادار به پایان رسید./viral vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
مرکز فنی حرفه ای فدراسیون سوارکاری به منظور شروع فعالیت های اموزشی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر کشور گفت: استدلال آنهایی که از تعطیلی شنبه دفاع می کنند این است که ما باید در ارتباطات بین المللی نقش ایفا کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در شهر تهران نه تنها تصور قطع درخت ندارند؛ بلکه به توسعه فضای سبز هم کمک می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
یک اقتصاددان معتقد است: رقم یارانه های انرژی بالاست و اگر این بخش را بتوانند کنترل کنند، رقم کسری بودجه نیز اصلاح می شود. در مقابل، دیگر نیاز نیست که به مردم فشار مالیاتی بیاورند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
رویداد صدای نمایش نامه نویس با نمایش نامه خوانی ناله ی جنگل، نوشته و کارگردانی مهدی فناییان ساعت 19 عصر روز یک شنبه 30 اردی بهشت ماه 1403 در سالن استاد جوانمرد خانه ی تئاتر برگزار می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
موسسه مصاف در سال های گذشته معروف به انجام فعالیت های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه ای نیز راه انداخته بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شد که برای ثبت نام باید مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
حسین ترابپور مهمان ما در کافه خبر بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۹    
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر مسابقات قهرمانی کاراته برگزار شد.
  • ۱