پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۴۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

کودک پرس (koodakpress.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
محمد میرکیانی، نویسنده کودک و نوجوان گفت: اهالی فکر و کسانی که در حوزه تولید فکر و فرهنگ فعالیت می کنند باید یکی از ویژگی های آثارشان انتخاب عنوان خوب باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۹   + ۳ سایت دیگر  
زهرا قیومی از تداوم اجرای طرح یسنا (حمایت از مادران نیازمند باردار و شیرده و دارای کودک زیر 2 سال) در سال 1403 خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۹   + ۱ سایت دیگر  
گردو ازجمله آجیل هایی است که فواید بسیار زیادی نه تنها برای کودکان بلکه برای تمامی افراد با هر سنی دارد و یکی از موارد مهمی محسوب می شود که برای سلامت و رشد بهتر در کودکان خود باید از آن استفاده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
علی الله سلیمی، روزنامه نگار و نویسنده کتاب کودک و نوجوان در واکنش به شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان او، پیام تسلیتی خطاب به کودکان و نوجوانان ایرانی نوشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹   + ۱۰ سایت دیگر  
سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی احتیاطی مادر در این استان منجر به جان باختن 2 کودک 6و 9 ساله شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
کارشناس بیماری های قابل پیشگیری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در مرحله نخست واکسیناسیون کودکان علیه فلج اطفال، 9 هزار کودک زیر پنج سال ایرانی و غیرایرانی واکسینه شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
مصطفی رحماندوست شاعر پیشکسوت شعر کودک و نوجوان در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱   + ۹ سایت دیگر  
مجموعه پویانمایی ماجرا های پدینگتون با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
بر اساس جدیدترین گزارش یونیسف در سال 2024، افزایش فقر، بدتر شدن سلامت روان، سوء استفاده جنسی آنلاین و قرار گرفتن در معرض آلودگی از جمله چالش هایی است که میلیون ها کودک در سراسر اتحادیه اروپا با آن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
سازمان داکتران بدون مرز می گوید که در چهار ماه اول سال جاری میلادی پنج هزار کودک مشکوک به ابتلا به بیماری سرخکان در افغانستان را در مراکز صحی تحت حمایت خود بستری کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می گوید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رویکرد متفاوتی را در ارتباط با دیگر ناشران کودک و نوجوانان ایجاد کرده است و به هیچ عنوان آنها را رقیب خود نمی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
حواس پرتی در کودکان یکی از مشکلات والدین است که تاثیر مستقیمی در یادگیری مسائل درسی دارد.این کودکان به خوبی نمی توانند تمرکز کنند و اغلب در مسئولیت های محوله دچار مشکل هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲   + ۵۹ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات طرح حمایت از مادران نیازمند دارای کودک شیرخوار و زیر دو سال را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
مدیر بیمارستان کمال عدوان واقع در بیت لاهیا در شمال غزه گفت: از روز گذشته به دلیل بمباران جبالیا توسط رژیم صهیونیستی پیکر حدود 60 شهید عمدتا زن و کودک هستند به بیمارستان منتقل شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
ویتامین ها یکی از اصلی ترین منابعی است که بدن کودکان برای رشد بافت هایشان به آن ها نیاز دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکمیته اجرایی فلوشیپ استانبول با اشاره به اینکه کتاب های ایران در حوزه ادبیات کودک بسیار قوی هستند، افزود: دنیا هنوز این را نمی داند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۵   + ۷ سایت دیگر  
یک پزشک آمریکایی حاضر در بیمارستان گفت، بیشتر افرادی که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی زخمی می شوند کودک هستند و بسته شدن گذرگاه ها وضعیت را وخیم تر کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵   + ۱۳ سایت دیگر  
سبحان هنرمند کودک 5 سال بختیاری 27روز پیش در نزدیکی روستای خود مشغول بازی بوده که قربانی طغیان خرسان شد و علی رغم تلاش تیم های نجات و امداد پیدا نشده بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در آخرین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش تسنیم، بیشترین آمار فروش را متوجه 3 ناشر سرشناس حوزه کودک و نوجوان دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
در حملات توپخانه ای ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن به مناطق حومه شمالی شهبا، 2 کودک به شدت مجروح شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
ورزشکاران بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس2024 به یک مهد کودک ویژه در دهکده المپیک دسترسی خواهند داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
رییس بهزیستی شهرستان گناوه گفت: در سال گذشته پنج هزار و 635 کودک درطرح بینایی سنجی ارزیابی شدند، که در این طرح 186 نفر مشکوک به اختلالات بینایی ، به بینایی سنج ارجاع داده شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
عضو هیئت مدیره انجمن ناشران کودک و نوجوان از تعامل ناشران خارجی و داخلی برای افزایش صادرات کتاب کودک و نوجوان در سال آینده خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
از زمان شروع جنگ در غزه، تمام مدارس این منطقه بسته شده و صد ها هزار کودک فلسطینی بدون مدرسه رسمی یا مکان امنی برای تحصیل باقی مانده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
بازیگر سریال سر سفره خدا گفت: در ابتدای آموزش های بازیگری مشکلاتی در بیان داشتم که با آموزش های لازم و مطالعه، این مشکل هم برطرف شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای ساخت و بهره برداری از 550 اتاق مادر و کودک در زیرمجموعه های این وزارتخانه در سرتاسر کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
شاعر پیشکسوت، نویسنده و مترجم کتاب های کودک و نوجوان کشورمان گفت: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان و توجه به نوع نگرش آنها به حرم و امام رئوف(ع) در حوزه رضوی نیاز شعر این حوزه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
بیش از 15 هزار کودک به دست اسرائیل در غزه کشته شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۵   + ۶ سایت دیگر  
یک روانشناس کودک و نوجوان بیان کرد: بر اساس تحقیقات و تجربیات ما در اتاق درمان بهترین زمان برای طرح موضوع بارداری مادر با فرزند اول بعد از گذشت سه ماه از بارداری و انجام غربالگری و تایید سلامت جنین ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
خبرگزاری لبنان گزارش داد در حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب این کشور 2 کودک با تابعیت سوری به شهادت رسیده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۵   + ۵ سایت دیگر  
وزیر کشور با اشاره به لزوم رفع معضل تکدی گری و کودکان کار خیابانی ادامه داد: هر نوع کودک کار خیابانی و تکدی گری باید در کل کشور جمع و این پدیده برای همیشه تمام شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵   + ۳۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان سینمایی بر ضرورت هم افزایی نهادهای مختلف فرهنگی و سینماگران برای بازگشت رونق به حوزه تولید و اکران سینمای کودک و نوجوان تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهترین زمان کاشت حلزون سن کمتر از 6 سال است، گفت: کاشت حلزون به نوعی فرد را از ناشنوایی نجات می دهد و منجر به تحول در کودک می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
متخصص رادیوانکولوژی بیمارستان محک گفت: تومورهای مغزی نخستین علت مرگ در میان انواع سرطان کودکان است و تشخیص زودهنگام آن اهمیت بسزایی دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
یک سازمان بین المللی از آواره شدن حدود چهل هزار کودک افغان براثر سیل در استان شمالی بغلان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
کتاب شعر کودک شهید علی هاشمی با حضور سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵   + ۲۰ سایت دیگر  
برای نخستین بار در ایران و غرب آسیا نخستین عمل جراحی تومور هامارتوم هیپوتالاموس در یک کودک 8 ساله به روش کم تهاجمی S.R.T صورت پذیرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
برای انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودک 3 تا 5 ساله، چه مواردی را در نظر می گیرید؟ اگر دراین باره ایده ای ندارید، این مقاله، یک راهنمای خوب برای شما است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در 220 روز گذشته تاکنون 35091 نفر در حملات اشغالگران به شهادت رسیده و 78827 تن دیگر زخمی شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
وزیر بهداشت در آیین افتتاحیه پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت دستور تزریق واکسن پنوموکوک در 7 استان و واکسن روتاویروس را در 2 استان داده اند و مقرر شد تا قبل از تابستان همه کشور در این واکسیناسیون ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
فرسودگی و نقص فنی پله برقی میدان میوه و تره بار مجیدیه واقع در منطقه 4 تهران موجب مصدومیت و جراحت یک کودک شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
دومین کتاب کودک هرمزگانی، با عنوان قصه های کاویان وارد بازار کتاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
در نشست قصه و غزه با تمرکز بر معرفی کتاب های نوشته شده در جهان در رابطه با کودکان و نوجوانان فلسطین، فرصتی برای آشنایی با کتاب ها و جشنواره های ادبی مرتبط با این موضوع شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
صندوق کودکان سازمان ملل متحد با اشاره به اوضاع فاجعه بار همه کودکان غزه در سایه تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 600 هزار کودک در رفح از انواع مشکلات جسمی و روانی رنج می برند و هیچ ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۵   + ۵۶ سایت دیگر  
مدیرکل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: با اصلاح سیاست های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر 2 سال با ثبت سامانه ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه ای عرضه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۶   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تامین منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر 7 سال خبر داد و گفت: درحال حاضر با بودجه 2.5 همتی این طرح را آغاز کردیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
بسیاری از تازه مادران فکر می کنند که شیرشان کم است، در حالی که در واقع هیچ مشکلی وجود ندارد. تا زمانی که کودک شما هوشیار و فعال است و به طور مرتب پوشک را پر و خیس می کند، احتمالاً شیردهی شما خوب است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
انتشارات نبات با 30 عنوان کتاب که 20 اثر آن چاپ اولی است در سالن ناشران کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران 1403 حضور دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۶   + ۸ سایت دیگر  
وزیر بهداشت درباره جزییات واکسیناسیون کودکان با واکسن های پنوموکوک و روتاویروس در کشور، گفت: در سال 1500 کودک به دنبال ضایعات ریوی و سینه پهلو فوت می کنند و تعدادی هم به همین علت بستری می شوند که از ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
سپاهی یونسی می گوید حسن کار با کانون پرورش فکری در این است که با بخش عمده ای از مخاطبان کودک و نوجوان در دور افتاده ترین نقاط کشورمان در ارتباط است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد سیلاب دستکم جان 51 کودک را گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
مراسم رونمایی از کتاب روباه هویجی به قلم پری رضوی پنجشنبه (20 اردیبهشت ماه) در غرفه سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
سازمان ها و نهاد های جهانی و بین المللی با آغاز حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح نسبت به وقوع فاجعه ای قریب الوقوع و بزرگ برای 600 هزار کودک ساکن در شهر رفح هشدار می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
وزارت صحت عامه اعلام کرد: بیش از 2 میلیون کودک و مادر افغانستانی سال گذشته واکسن های مختلف را دریافت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶   + ۱۱ سایت دیگر  
برای اولین بار، جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان برگزار می شود. این جشنواره یک سال در سطح ملی و بین المللی و سال دیگر در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل دفتر سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: اگر تصمیم ستاد مدیریت کرونا بر تعطیلی مدارس بوده است، به معنای آماده نبودن مدارس نیست بلکه به علت ماهیت بیماری است؛ چین ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
فیلم کوتاه طعم شیرین تاریکی به بخش مسابقه اصلی نهمین جشنواره فیلم کودک سئول کره جنوبی راه پیدا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
به گزارش کودک پرس ، شانزدهمین دوره جشنواره فیلم های کودک و نوجوان پوسان میزبان آثار مختلفی از سینمای ایران است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶   + ۱۹ سایت دیگر  
یون سوک یول – رئیس جمهوری کره جنوبی – گفته است به دلیل پایین بودن نرخ زاد و ولد در این کشور یک وزارتخانه جدید تاسیس خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
به گزارش کودک پرس ، در روزهای نزدیک به انتخابات، تب وتاب انتخاباتی در جامعه به اوج رسیده و مردم در حال بحث و تبادل نظر پیرامون مناظرات انتخاباتی هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
به گزارش کودک پرس ، عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان در طرحی ابتکاری پویش رأی تو _فردای من را در شهرک سازمانی هوانیروز راه اندازی و محل اخذ رأی نمادین را ویژه کودکان و نوجوانان دهه 80 و 90 ایجاد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
به گزارش کودک پرس ،همزمان با آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها مردم غیور و همیشه در صحنه استان مرکزی در همان نخستین ساعت رای گیری با حضور در پای صندوق های رای باردیگر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۶   + ۲ سایت دیگر  
ایرانی ها همیشه مردمی سیاسی بوده اند که از سنین کم خواسته یا ناخواسته اطلاعات سیاسی کسب کرده اند ریشهٔ این موضوع را می توان در باور های والدین جست وجو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
صندوق کودکان ملل متحد در خصوص خطراتی که حمله اسرائیل به رفح برای 600 هزار کودک این منطقه دارد، هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶   + ۵ سایت دیگر  
کتاب قهرمان غدیر با نگاهی به زندگی امیرالمؤمنین، امام علی(ع) و چرایی اهمیت روز غدیر، به سه زبان برای گروه سنی کودک در نمایشگاه عرضه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶    
بیماری سلول داسی شکل کندریک کرومر دوازده ساله، بدن جوان او را خراب کرده است، از جمله باعث ایجاد یک بیماری دردناک به نام مرگ استخوانی در لگن، پشت و شانه های او شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
نیروهای اسرائیلی طی 24 ساعت گذشته دست کم 22 فلسطینی را از کرانه باختری، از جمله یک کودک هشت ساله زخمی و یک دانشجوی دختر را دستگیر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶   + ۵ سایت دیگر  
بر اساس داده های یک مطالعه جدید، نزدیک به 100 هزار کودک آمریکایی در سال 2020 یکی از والدین خود را به دلیل خشونت با اسلحه یا مصرف بیش از حد مواد مخدر از دست داده اند که نسبت به سال 1999 میلادی سه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
از زمان برگشت تحریم ها یعنی از سال 1397 تاکنون 1100 بیمار تالاسمی به دلیل نبود دارو فوت کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۶   + ۲ سایت دیگر  
در بمباران یک منزل مسکونی در محله الزهور شهر رفح که به پناهگاه آوارگان شمال نوار غزه تبدیل شده بود،20 نفر شهید شدند که بیشتر آن ها زن و کودک بودند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
ظهر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه جاری یسنا دیدار، کودک چهار ساله همراه مادرش به مزرعه نخودفرنگی در روستای یلی بدراق کلاله رفته بود که ناگهان مفقود می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۳   + ۱۷ سایت دیگر  
جلسه رونمایی از رمان تو خواب میکائیل هستی نوشته تیمور آقامحمدی 18 اردیبهشت ماه به میزبانی حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
در طرح امنیت غذایی کودکان برای هر کودک زیر 5 سال مشمول طرح در دهک یک تا 5، مبلغ یک میلیون تومان و دهک های ششم و هفتم، مبلغ 600 هزار تومان واریز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: 40 درصد شرکت های خلاق مرتبط با کودک و نوجوان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در آستانه حمله رژیم اشغالگر به شهر رفح در جنوب نوار غزه درباره وقوع فاجعه جدید و قریب الوقوع برای بیش از 600 هزار کودک در این شهر هشدار داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
علائمی وجود دارد که نشان می دهد کودک توانایی کنترل ادرار را به دست آورده است و از نظر جسمی آمادگی لازم برای از پوشک گرفتن کودک مهیا شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه حدود 8 هزار و 30 نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اصفهان کشف شدند، گفت: که 98 درصد بازگشت به مدرسه دارند و 2 درصد نیز هنوز جذب نشده اند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
در حال حاضر هیچ درمان قطعی و مشخصی برای اوتیسم شناسایی نشده است، اما روش های زیادی برای کاهش علائم و افزایش توانایی های فرد مبتلا وجود دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
مدیر اداره پیشگیری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خروج 43 کودک کارو خیابان بازمانده از تحصیل در مرکز پویاشهر منطقه 16 خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
مجید شفیعی، نویسنده نام آشنای حوزه ادبیات کودک و نوجوان گفت: در نمایشگاه کتاب امسال با دو کتاب جدید همچنین یک کتاب که به تازگی به چاپ پنجم رسیده حضور دارم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بررسی ها نشان می دهند که تزریق واکسن پنوموموک از مرگ سالیانه 1500 کودک جلوگیری خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۲   + ۳۲ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
رئیس هیئت مدیره انجمن شیرخشک گفت: با توجه به دپوی 50 هزارتن شیرخشک در کارخانجات انتظار می رود که اصلاح ارزش پایه گمرکی صورت بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
چند فرد ناشناس در شمال شرق لندن به دنیل آنجورین حمله کرده و او را با ضربات قمه به قتل رساندند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که از هفتم اکتبر ادامه دارد، روزانه 37 کودک مادر خود را از دست می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۳   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیر مرکز فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت: با گسترش فضای نمایشگاهی مجموعه ناشران کودک و نوجوان و دانشگاهی در محیط بزرگتری حضور پیدا کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین: 25 کودک به دلیل سوءتغذیه در غزه جان خود را از دست داده اند و گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد وضعیت اواخر ماه مه بدتر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر خواستار بررسی روند جست وجو ها در پی کودک 5 ساله غرق شده در رودخانه خرسان شهرستان لردگان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۳   + ۱۰ سایت دیگر  
ویرانی نوار غزه باعث شده که چهره این باریکه به مانند سطح ماه تبدیل شود. اکنون حدود 80 هزار خانه مسکونی در این باریکه ویران و ده ها هزار فلسطینی اغلب زن و کودک، کشته و مجروح شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۲   + ۳۴ سایت دیگر  
دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی یسنا دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۳   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک 7 ساله شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
سامانه کودکستان یاب به همت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک راه اندازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: برای شهریه کودکستان ها الگوی جدیدی طراحی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
اغلب والدین علاقه دارند که کودکشان بسیار مهربان و شجاع باشند، اما نمی دانند که چگونه باید کودک را اینگونه تربیت کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های جدید این انتشارات برای تولید محتوا و کتاب ویژه گروه سنی کودک و نوجوان گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
مهین سماواتی، هنرمند برتر هنر انقلاب اسلامی و نویسنده همدانی کودک و نوجوان گفت: روزی هنگام عبور از چهارراه بچه هایی که آدامس می فروختند را دیدم، وقتی از آنها آدامسی خریدم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به شناسایی هشت هزار و 30 کودک بازمانده از تحصیل در استان طی سال تحصیلی جاری گفت: اصفهان با جذب 98 درصد این کودکان برای ادامه تحصیل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مجموعه شعر نوجوان ماهی جان سروده های مهدی مردانی، شاعر و نویسنده کودک قزوینی توسط انتشارات سایه گستر قزوین منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران به علاقه مندان ارائه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: واکسن ها هرساله ازمرگ بیش از سه میلیون کودک در جهان جلوگیری می کنند.
مشاهده نتایج بیشتر...