دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۰۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه مردم سالاری 21 اردیبهشت 1403 - mardomsalari.com

روزنامه مردم سالاری 28 اسفند 1393 روزنامه مردم سالاری 26 اسفند 1394 روزنامه مردم سالاری 22 اسفند 1395 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1398 روزنامه مردم سالاری 30 اسفند 1399 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1400 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1401 روزنامه مردم سالاری 29 اسفند 1402 روزنامه مردم سالاری 31 فروردین 1403 روزنامه مردم سالاری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه مردم سالاری 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
براساس یافته های انسان شناسان و باستان شنان در محوطه های نوسنگی سراسر اروپا مشخص شده که زنان اروپایی به مدت 2 هزارسال برای مراسم آیینی زنده به گور می شدند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
مدیر سامانه خودنویس گفت: امروز 22 اردیبهشت به دلیل به روزرسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قراردادهای مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
پرونده انتخابات مجلس دوازدهم با برگزاری دور دوم بسته شد و تکلیف 290 کرسی پارلمان آینده مشخص شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۱    
باشگاه سپاهان مدیرعامل جدید خود را مشخص کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دستگاه های نظارتی و شورای نگهبان بر فرایند انتخابات نظارت دارند و از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف به دستگاه ها اطلاع دهند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۱    
عربستان برای نخستین بار تسبیح هایی را به منظور جلوگیری از انتشار میکروب ها در بین زائران حج تولید کرده است که خاصیت ضدعفونی کردن را دارند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این نهاد، اولین گام و لحظه ای محوری در رسیدگی به بی عدالتی های تاریخی است که مردم فلسطین متحمل شده اند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۱    
اداره هواشناسی بریتانیا نیز اعلام کرد بر اثر این طوفان خورشیدی احتمالا مردم در بخش های بزرگی از آسیا، اروپا و آمریکای شمالی شاهد شفق قطبی باشند ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۹    
انتخابات دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۶    
هزاران نفر از مردم ارمنستان با تجمع در شهر ایروان، نیکول پاشینیان نخست وزیر را مسوول از دست دادن اراضی مرزی این کشور دانسته و خواستار استعفای وی شدند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۵    
شهردار تهران برای قانونی جلوه دادن قرارداد 2.5 میلیارد یورویی اخیر خود با شرکت های چینی برای خرید ناوگان حمل ونقل و دوربین های کنترل شهری به هر دست آویزی دست دراز کرده است به طوریکه در اقدام اخیر خود ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
روزها و ماه های پایانی عمر هر مجلسی زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد و کارنامه نمایندگان مجلس است. بالطبع این مجلس نیز استثناء نیست و حالا که در روزهای پایانی عمر خود قرار دارد می توان خروجی این مجلس ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
کیلیان امباپه اعلام کرد که در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک می کند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
آمریکا در تلاش است با وضع قوانین جدید، از صادرات هوش مصنوعی به کشورهای خارجی جلوگیری کند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در 22 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در چهار استان هشدار داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امکان دسترسی نیست و صندوق های اخذ رأی آفلاین هستند. اما سیستم احراز هویت به دلیل ارتباط با ثبت احوال برای جلوگیری از اینکه فردی دو بار رأی ندهد، آنلاین است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: برای هر گناهی که در زندگی برایمان پیش می آید باید حساسیت به خرج دهیم و بترسیم و جبران کنیم و به آبرومندان درگاه الهی متوسل شویم که در اوج همه آنان اهل بیت عصمت و طهارت هستند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
با اعلام مدیررسانه پرسپولیس در جریان نشست خبری اوسمار، دیدار این تیم با هوادار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
احمد بخشایش اردستانی، نماینده مجالس نهم و دوازدهم، در تحلیل صحبت های اخیر کمال خرازی به رویداد24 می گوید ایران بمب هسته ای دارد ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
تکلیف انتخاب و معرفی 3 عضو هیات مدیره پرسپولیس مشخص شد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
فرمانده پلیس راه آزادراه تهران- شمال از مسدود شدن مسیر جنوب به شمال این محور خبر داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که آموزش و پرورش 44 هزار میلیارد تومان بدهی به فرهنگیان دارد، رقمی معادل 16 درصد کل بودجه این وزارتخانه درسال جاری.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۰    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کار شمارش آرا به صورت الکترونیک و در سریعترین زمان انجام می شود لذا مدارس این استان فردا شنبه 22 اردیبهشت قطعا باز است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۵    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای زمان اخذ رأی را تا ساعت 20 تمدید کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۵    
شرکت ملی نفت برای عیدی به مدیران در خواست 100 سکه از بانک مرکزی کرد. در متن نامه شرکت ملی نفت خطاب به دبیر کل بانک مر
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
رقم دستمزد کارگران یکی از چالشی ترین مباحث سال های اخیر کشورمان است به طوری که اعتراض کارگران و فعالان این حوزه روزبه روز بیشتر می شود. در همین راستا وزیر کار نسبت به اعتراضات این گروه واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۷    
آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: ببینید نتیجه خالص سازی تان را و خدا پدر کسی را بیامرزد که گفت: رسیده ایم به دوران ابتدال امر سیاسی...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا از وزیر کشور یک درخواست انتخاباتی کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این وزارتخانه مستقلا هیچگونه پیشنهادی در ارتباط با تغییر روزهای تعطیل هفته ارائه نکرده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۷    
رییس پیشین بانک مرکزی گفت: آیا هشدار در خصوص چاپ ماهانه 20 همت پول (600 همت در 30 ماه ) غیرکارشناسی و مغرضانه است؟
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس دولت سیزدهم در پی سفر خود به قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۸    
در چند روز گذشته، لیست تراکنش حساب های موسسه رائفی پور، بنیانگذار جبهه صبح ایران که نزدیک به 100 میلیارد تومان است در فضای رسانه ای منتشر شده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
کاظم صدیقی، در خطبه نماز جمعه امروز تهران حج را سمبل و نماد جامعیت احکام دین دانست و گفت: هر یک از عبادات یا بُعد فردی دارد و یا بُعد اجتماعی؛ اما در حج همه این ابعاد تعبیه شده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۰    
انتشار برخی عکس ها نشان می دهد عملیات حصارکشی در یک پارک دیگر در تهران انجام شده است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی گفت: روزانه در کشور 139 میلیون لیتر بنزین و سی ان جی مصرف می شود که 118 میلیون لیتر بنزین و 21 میلیون متر مکعب مصرف سی ان جی است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
قیمت خودرو امروز، جمعه، 21 اردیبهشت 1403 با توجه به تعطیلی بنگاه های خرید و فروش خودرو، هیچ تغییری ندارد. اما روند قیمت خودرو در هفته پیش روی اردیبهشت چگونه خواهد بود؟
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،المیرا شریفی مجری تلویزیون با انتشار توئیتی به سرعت پایین اینترنت کنایه زد. ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
مشاور حسن روحانی در دولت سابق، به سخنان اخیر ابراهیم رئیسی درباره برجام واکنش نشان داد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
یک مقام مسوول گفت: با وجود پیگیری مطالبات شرکت ها از کارفرمایان به دنبال اجرای قانون برای شرکت هایی هستیم که در قبال پرداخت سود سهام عدالت در موعد مقرر اهمال می کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
نتانیاهو در واکنش به تهدید آمریکا در توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی قول داده که این رژیم حتی شده به تنهایی و با ناخن انگشت به جنگ در نوار غزه ادامه می دهد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه فرآیند رای گیری بصورت روان در حال انجام است و از 8 صبح تا زمان 18 زمان قانونی رای گیری است که در صورت نیاز این فرصت تمدید می شود گفت ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
باشگاه استقلال باید قید جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را بزند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 48 سنت معادل 0.57 افزایش به 84 دلار و 36 سنت رسید.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۰    
یک جمعیت شناس اعلام کرد که 30 درصد دختران دبیرستانی در کشور به مدرسه نمی روند و از سوی دیگر نیز سالانه 200 هزار نفر از جمعیت دختران 15 تا 19 ساله ازدواج می کنند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمان رایگان بیماران در بیمارستان های دولتی مشکلی را حل نمی کند، گفت: اگر بیمارستان ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به رئیس جمهور گفتند: امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می گذارید مردم از گرانی و سختی زندگی می گویند.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۰    
امروز قیمت طلا روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس آن به 2,353 (دو هزار و سیصد و پنجاه و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.4 درصدی داشته است.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۰    
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، دو روز پس از اعلام خبر بازداشت دو افسر گارد دولتی این کشور به اتهام برنامه ریزی برای قتل وی، رئیس گارد دولتی اوکراین را برکنار کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور همچنین افزایش دما در نیمه غربی ایران تا یکشنبه (23 اردیبهشت) و در نیمه شرقی تا روز ...
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
جهان رکوردهای گرما را برای یازدهمین ماه متوالی تمدید کرد.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: اهمیت مرحلۀ دوم انتخابات کمتر از مرحلۀ اول نیست.
روزنامه مردم سالاری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 8 صبح امروز - جمعه 21 اردیبهشت - در 22 حوزه انتخابیه آغاز شد.