دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 24 اسفند 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 مشرق نیوز 1 اسفند 1394 مشرق نیوز 2 اسفند 1394 مشرق نیوز 8 اسفند 1394 مشرق نیوز 9 اسفند 1394 مشرق نیوز 10 اسفند 1394 مشرق نیوز 11 اسفند 1394 مشرق نیوز 12 اسفند 1394 مشرق نیوز 13 اسفند 1394 مشرق نیوز 14 اسفند 1394 مشرق نیوز 15 اسفند 1394 مشرق نیوز 16 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1394 مشرق نیوز 18 اسفند 1394 مشرق نیوز 19 اسفند 1394 مشرق نیوز 20 اسفند 1394 مشرق نیوز 21 اسفند 1394 مشرق نیوز 22 اسفند 1394 مشرق نیوز 23 اسفند 1394 مشرق نیوز 24 اسفند 1394 مشرق نیوز 25 اسفند 1394 مشرق نیوز 26 اسفند 1394 مشرق نیوز 27 اسفند 1394 مشرق نیوز 28 اسفند 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خواستار توجه بیشتر به حل مساله فلسطین و تلاش جامعه جهانی در این زمینه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۰    
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۰    
معارضان سوریه با استقبال از خروج نیروهای سوریه، آن را گام مثبتی برای مذاکرات صلح دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازتصادف مرگبار میان سه دستگاه موتور سیکلت و اتوبوس در خیابان مفتح خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۶    
مربی اسبق تیم فوتبال نفت گفت: وزیر نفت فرد ورزش دوستی است و من مطمئن هستم او را خسته کرده اند که گفته باشگاه نفت را واگذار کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
روزنامه رای الیوم در مطلبی نوشت که اجرا و به نتیجه رسیدن طرح سازمان ملل برای آغاز مرحله انتقالی در سوریه درپیچ و خم مذاکرات و گفت و گوهای سیاسی ممکن است چند سال طول بکشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در منطقه کلاک در یک ساختمان 3 طبقه نیمه کاره نوجوان 17 ساله ای در حال تولید و ساخت مواد محترقه و منفجره بوده که با انفجار این مواد از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۶    
تاخیر بیش از 8 ساعته در پرواز شرکت ایران ایرتور از مشهد به تهران سبب سرگردانی مسافران این پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه حمله تروریستی به آنکارا که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت را به ملت ترکیه تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۰    
بالکانیزاسیون اصطلاحی است در علم سیاست که منظور از آن، تجزیه یک کشور بزرگ به کشورهای کوچک تر و ضعیف تر طبق تمایزات نژادی، قومی و مذهبی است؛ طرحی با پنج محور اصلی که یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به تلاش های اخیر برای نشر اطلاعات نادرست درباره رزمایش موشکی نیروهای مسلح ایران بیانیه ای را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال ترک گروژنی موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل دینامو مسکو به برتری برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
سفر رئیس جمهور ترکیه به باکو در پی انفجار انتحاری روز گذشته در آنکارا برای دومین بار لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۵    
فرانسه در پسابرجام اولین کشور (دست کم اروپایی) بود که درهای بازار ایران به روی شرکت های آن گشوده شد. قراردادهای ایران با تنها با دو شرکت فرانسوی ایرباس و پژو ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۵    
علی رغم اعلام قبلی شبکه های پخش کننده سریال های نوروزی در آخرین تصمیم گیری مدیران، سریال ها تغییر و جابه جا شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
یکی از نمایندگان پارلمان مغرب دبیر کل سازمان ملل متحد را میمون و الاغ خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۹    
دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که در پی کاهش درگیری ها در این کشور و بازگشت امنیت به مناطق مختلف آن، مسکو و دمشق بر سر کاهش تعدادی نیروهای روسیه در سوریه توافق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۹    
از تیرماه سال 1386 تاکنون رشد نقدینگی هیچ گاه به مرز 40 درصد نزدیک نشده بود اما با سیاست های غیرمنضبط پولی دولت، مجدد رشد نقدینگی در حال نزدیک شدن به این مرز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
وزیر نیرو با اشاره به توافق با دو شرکت اینتر رائو و تکنوپروم اکسپورت برای ساخت نیروگاه در ایران، گفت: قرارداد سنکرون شبکه برق با روسها تا یک ماه آینده امضا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی کاخ سفید مدعی است ایران موشک دارای قابلیت حمل کلاهک هسته ای شلیک کرده و علاوه بر تحریم های جدید، شاید محموله های راهی ایران هم در آینده نزدیک برای یافتن مواد غیرقانونی بازرسی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
الاخبار که از روزنامه های نزدیک به حزب الله به شمار می آید نوشت: تغییر راهبرد نظامی ایران به دفاع هجومی تا شعاع 1400کیلومتری با توجه به حضور ایران بین 10 کشور دارنده ناوگان های موشکی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۲    
علیرضا جهانبخش روند مطلوب خود با پیراهن آلکمار ادامه داد تا برای دومین بار پیاپی در سال 2016 به عنوان بهترین لژیونر قاره کهن انتخاب شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهوری روسیه در یک جلسه با وزیر دفاع این کشور دستور خروج بخشی از نیروهای روسیه از خاک سوریه را صادر کرد. پوتین همچنین گفته است که بخش بزرگی از اهداف نظامی ما در سوریه حاصل شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۷    
محموله جاسازی 17 انسان لابلای بار شمش آلومینیوم با کمک دستگاه های ایکس ری کامیون در گمرک بازرگان ایران کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۱    
روزنامه "ینی شفق" نزدیک به دولت ترکیه از مشخص شدن هویت یکی از عاملان انفجار تروریستی دیروز (یکشنبه) "آنکارا" که به کشته شدن 37 نفر انجامید، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حکم دادگاه آمریکایی درباره ادعای ارتباط بین حادثه 11 سپتامبر و ایران گفت که ما از هیچ رابطه ای بین عاملان حادثه تروریستی 11 سپتامبر و ایران آگاه نیستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۹    
جلسه امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون رسیدگی به آزمایش های موشکی ایران بدون صدور قطعنامه ای ضد ایران پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
یک فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق از خالکوبی به عنوان راهی برای شناسایی عناصر گروه تروریستی داعش نام برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
مصدومیت شدید روزبه چشمی، هافبک جوان استقلال سه روز پس از حضورش در برنامه نود با واکنش عجیب گروهی از طرفداران فوتبال همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور گفت: برای کنترل گرد و غبار و مقابله اساسی با ریزگردها باید از ظرفیت ساکنان محدوده کانون های ریزگرد بویژه از امکانات بسیج و آموزش و پرورش برای افزایش سطح کاشت نهال و جنگل کاری بهره گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
مجری شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در اقدامی عجیب در برنامه زنده به صورت ستاره سابق میلان لگد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی در طلیعه سال جدید و سفر مقام معظم رهبری به مشهد، با صدور پیامی ضمن عرض خیر مقدم به مقام عظمای ولایت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۴    
شورای امنیت سازمان ملل بنا دارد که در نشستی غیرعلنی برنامه موشکی ایران و شلیک های اخیر را بررسی کند و رئیس دوره ای شورا پیش از شروع جلسه در خصوص برنامه موشکی ایرانیان ابراز نگرانی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
عصر امروز (دوشنبه 24 اسفند ماه)، آخرین نشست مشترک محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در سال 94 برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۵    
نیروهای نظامی آمریکا ، ترکیه و ایتالیا طی روزهای 29 فوریه تا11 مارس رزمایش مشترکی را در نوادا برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره (س) در حسینیه امام خمینی و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
مدافع حرم مجید نان آور که چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) ومبارزه با طرفداران اسلام آمریکایی به سوریه رفته بود حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه با حضور پیروان مکتب اهل بیت(ع) در شهر "قطیف" عربستان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۴    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که مدارکی در اختیار داریم که نشان می دهد گروه تروریستی پ ک ک در انفجار روز گذشته آنکارا دست داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا در حاشیه دیدار با مقامات وزارت خارجه کشورش، با جیسون رضائیان خبرنگار آزاد شده واشنگتن پست دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون ها در حالی برگزار شد که چند رئیس فدراسیون غیبت داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
سازمان قهرمانان ورزش ملی ایران مدیران برتر سال 1394 ورزش ایران را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۱    
اظهارنظر زلاتان ایبراهیموویچ پس از کسب عنوان قهرمانی با پاری سن ژرمن بازتاب زیادی در محافل ورزشی داشت و این بار برج ایفل پاسخ او را داده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۲    
رهایی پیرمرد گروگان پس از 9 روز توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۱    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال برای سومین بار از داور کارت زرد گرفتم، اما آقایان می گویند به دلیل سوابق قبلی محروم شدم و شاید کارت زردهای من در سپاهان و شموشک را هم حساب کردند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه همکاری ها میان ایران و ویتنام، ابراز امیدواری کرد آینده روشنی برای گسترش روابط در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی میان دو کشور تعریف شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
تروریست های داعشی در ولایت فرات با منتشر کردن ویدیویی از ذبح سه جوان اهل سنت عراقی به نام های ضیاء جلال، احمد عنتر، سفوک ریکان را به جرم جاسوسی برای ائتلاف آمریکایی ذبح کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۵    
ارتش الجزایر سرکرده گروه تروریستی داعش در استان غردایه در 100کیلومتری غرب پایتخت این کشور را از پای درآورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۹    
ترکی فیصل رییس سابق دستگاه اطلاعات سعودی و سفیر پیشین عربستان در واشنگتن و لندن در واکنش به سخنان اخیر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا گفت که ریاض مفت خور نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۹    
هر ساله شاهد آخرین سه شنبه سال و آتشهایی که در غروب و شامگاه آن به پا شده هستیم. بی شک با وجود تذکرات و هشدارهای امنیتی و پزشکی که هر ساله تکرار می شود و پخش صحنه های دلخراشی که در اثر بی توجهی به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۳    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصولگرایان واقعیت کشور هستند و کسانی که کف رای آنها یک میلیون نفر است، ما نمی توانیم آنها را با نگاه حذفی ببینیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
مدافع تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات تمرین امروز (دوشنبه) این تیم واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، در ثبت نام یا عدم ثبت نام علی کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نقشی نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
پیکر جانباز شهید حاج حسین نیکپور صبح دوشنبه بیست و چهارم اسفند با حضور همرزمان و مردم در شهرک شهید محلاتی و شهرک شاهد تشییع و در قطعه بیست و هفت بهشت زهرا به خاک سپرده شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۴    
وزیر انرژی روسیه گفت: ایران حق دارد برای افزایش تولید نفت خود راهی منحصر به فرد داشته باشد و افزایش تولید نفت، حق ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۱    
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: مجلس آینده فراتر از توانایی ها معجزه عجیب و غریبی نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
در آستانه ایام نوروز علاقه مندان به بازدید از مناطق جنگی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور به این مناطق اعزام می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۹    
یک پایگاه لبنانی به نقل از منابع نزدیک به سازمان ملل عنوان کرد که معارضان سوری شرکت کننده در ژنو هشدارهایی درباره هر اقدامی که این گفتگوها را با شکست روبرو سازد دریافت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشق ماهی قرمزی هستم که ایرانی ها در سفره هفت سین قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
منطقه گلزار شهرستان پاکدشت یکی از مناطق پرورش عمده گل های بهاری در جنوب شرق استان تهران است.از این منطقه گل ها،به تمام نقاط کشور ارسال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۷    
ترانگ تان سانگ رئیس جمهوری ویتنام روز دوشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۱    
جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کرملین از تعمیق روابط میان ایران و روسیه خبر داد و گفت که روابط ما با تهران هیچگاه قطع یا سرد نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۵    
سیدعلی احمدی تهیه کنندگی فصل سوم برنامه خندوانه را برعهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری فارس: سجادی: اساسنامه همه چیز را برای حضور کفاشیان در انتخابات مشخص می کند معاون وزیر ورزش و جوانان گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۹    
سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: ایران نباید برای پرتاب موشک بالستیک با تحریم های جدید روبه رو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
روزنامه الریاضیه عربستان در ادامه جوسازی هایش در جدیدترین خبر به نقل از منبع آگاه از AFC اعلام کرد که فردا رای نهایی AFC کشور سوم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از تشکیل کارگروهی برای بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه اصلاح شود، من هم در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
یک هواپیمای نظامی روسیه حامل مقادیری سلاح و مهمات در فرودگاه بین المللی اربیل واقع در شمال عراق به زمین نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
سانحه تصادف بین اتوبوس شرکت واحد و سه دستگاه موتور سیکلت موجب آتش سوزی و جان باختن یکی از راکبان موتور سیکلت در مسیر ویژه اتوبوس خیابان مفتح تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه و در حالی که دو مربی این تیم بازیکن شده بودند، موفق شد با نتیجه پرگل تیم ستارگان هنر را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نماینده ورامین در مجلس از برگزاری جلسه عصر امروز بیش از 80 منتخب اصولگرای مجلس دهم با آیت الله موحدی کرمانی خبر داد و گفت که مقرر شد کمیته موقت ایجاد هماهنگی بین منتخبان اصولگرای مجلس آینده تشکیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
شهید عزیزی هم در کمیته مسجد حسینی شروع به فعالیت نمود و در دستگیری ضد انقلاب و مزدوران طاغوت نقش مؤثری داشت بعد از مدتی به سپاه پاسداران پیوست و چون پاسدار فعالی بود در درگیری های کردستان وجودش بسیار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۶    
وزیر نفت با اشاره به برنامه ویژه یک ساله اوپک و غیر اوپکی ها برای بهبود شرایط بازار نفت، گفت: از ابزار تولید و کنترل عرضه برای بهبود شرایط بازار استفاده می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۵    
بحران سوریه در حالی وارد ششمین سال خود می شود که برخی طرف های سیاسی و رسانه ای، راه حل ریشه ای و بلندمدت این بحران را استقرار فدرالیسم در این کشور می دانند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
تیم فوتبال صدرنشین پیکان در چارچوب هفته سی ام لیگ دسته اول مقابل خیبر خرم آباد متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
ترکیه می خواست نظام سیاسی را در سوریه و عراق تعیین کند اما اکنون خود دچار بحران سیاسی شده است. ترکیه به دنبال گسترش نفوذ خود هزاران کیلومتر فراتر از مرزهایش بود اما حالا باید چهارچشمی چند صد متری کاخ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تاج را مدت زمان طولانی می شناسم دست آوردهای او بسیار بزرگ بوده است مطمئنا اگر او بتواند رئیس شود می تواند کمک زیادی به فوتبال ایران بکند. او کارهای بزرگی انجام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد به مناسبت سالروز عملیات امام مهدی عج اطلاعیه صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
گزارشات منتشر شده حاکی از بازداشت یک عضو آمریکایی داعش در عراق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
پرونده های 50 حوزه انتخابیه در جلسه شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب جزئیات لایحه دو دوازدهم بودجه 95 در کمیسیون متبوعش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
گلر جوان تیم فوتبال ملوان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
در تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال سرمربی آبی پوشان به برخی از بازیکنان تیمش اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی ضمن اشاره به توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی نوشت با وجود آنکه مقرر شد اموال بلوکه شده ایران آزاد شود، هنوز هیچ بانکی انتقال اموال را آغاز نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۶    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران امروز (دوشنبه) باردیگر کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم کرد، اما در عین حال گفت در برخی موارد پیشرفت هایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس را به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگرانش محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
روزنامه ای سعودی نوشت: کسانی که گمان می کنند، در ابتدا باید با اسرائیل مقابله کنیم و خطر آن مقدم بر ایران است، در توهم به سر می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
اهدای سبد کالا به بیماران صعب العلاج در مشهد
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۹    
ناتوانی نظامیان عربستانی و ائتلاف عربی در برقراری ثبات و امنیت در شهر عدن، موجب ورود نیروی هوایی عربستان به نبردهای جاری در این منطقه برای پشتیبانی از نیروهای زمینی عربستان و ائتلاف عربی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
به گزارش مشرق، آنچه در زیر می خوانید مرثیه ای است از قاسم نعمتی برای حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها: آن شب در آن بیت العزا غوغا به پا بود تصویر یک زن روی دست مرتضی بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۶    
تالاب میقان در استان مرکزی و در 15 کیلومتری شمال شرقی اراک قرار دارد. این تالاب دارای ویژگی های بوم شناسی خاصی است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
4 نفر به اتهام ارتباط با انفجارهایی که شامگاه یکشنبه در آنکارا رخ داد بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۰    
تبلت گوگل (Pixel C) یک دستگاه بسیار خوب است اما واقعا قابل رقابت با دستگاه های چون تبلت های ویندوزی را داراست؟