چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 بهمن 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 بهمن 1397 مشرق نیوز 2 بهمن 1397 مشرق نیوز 3 بهمن 1397 مشرق نیوز 4 بهمن 1397 مشرق نیوز 5 بهمن 1397 مشرق نیوز 6 بهمن 1397 مشرق نیوز 7 بهمن 1397 مشرق نیوز 8 بهمن 1397 مشرق نیوز 9 بهمن 1397 مشرق نیوز 10 بهمن 1397 مشرق نیوز 11 بهمن 1397 مشرق نیوز 12 بهمن 1397 مشرق نیوز 13 بهمن 1397 مشرق نیوز 14 بهمن 1397 مشرق نیوز 15 بهمن 1397 مشرق نیوز 16 بهمن 1397 مشرق نیوز 17 بهمن 1397 مشرق نیوز 18 بهمن 1397 مشرق نیوز 19 بهمن 1397 مشرق نیوز 20 بهمن 1397 مشرق نیوز 21 بهمن 1397 مشرق نیوز 22 بهمن 1397 مشرق نیوز 23 بهمن 1397 مشرق نیوز 24 بهمن 1397 مشرق نیوز 25 بهمن 1397 مشرق نیوز 26 بهمن 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1397 مشرق نیوز 28 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 بهمن 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
به گزارش مشرق ، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان در توئیتر درباره پالرمو نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
اولین بار در اردیبهشت 95 بود که فائزه هاشمی ، دختر هاشمی رفسنجانی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به دیدار فریبا کمال آبادی از رهبران فرقه ضاله بهائیت رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸    
"بر دامان بهشت"به احترام مادرانی که زندگی بخش خانواده اند؛ به احترام مادرانی که قلبشان برای اعتلای ایران و اسلام می تپد و دامانشان بهشت فرزندان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
والدین از چه رو فرهنگ پذیری کودک خود را به دست کسانی می سپارند که هیچ شناختی از عقاید فکری و فرهنگی آن ها ندارند؟! مهدهایی که موسسان آن ها با کمترین گزینش و به راحتی مجوز دریافت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۶    
وزیر دادگستری گفت: نوسانات زیادی در ارز و بازار کالاها ایجاد شد البته به دولت هم هجمه زیاد بود هرچند نمی گوییم ما اشتباه نداشتیم اما منصفانه با دولت رفتار نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
لیست حقوق معاونان شهردار تهران در حالی در سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری شده است که در این بین به حضور معاونان شهردار تهران و حقوق میلیونی آنها اشاره ای نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۰    
شیرهای کم لاکتوز، بدون قند یا کم قند هستند، ولی در مقایسه با شیرهای معمولی شیرین ترند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۱    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروز هرکس بخواهد درباره اقتصاد ایران صحبت کند، یکی از عیوب آن را دولتی بودن اقتصاد می داند، اما نشده است که یک خصوصی سازی در ایران انجام شود و کسی نگوید فساد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
تحلیل گر ایرانیِ ساکن امریکا که با مؤسسه ضدایرانی واشنگتن و رسانه های بیگانه همکاری نزدیک دارد، در یک سخنرانی به این موضوع پرداخته است که "چرا در ایران انقلاب نمی شود؟ "
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از ورود مدعی العموم به موضوع مبالغ اخذ شده از مردم به عنوان عوارض در آزاد راه تهران شمال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۲    
سرپرست هیئت باستان شناسی تون از کشف سکه تقلیدی متأخر از مسکوکات اسکندر در کاوش های باستان شناسی شرق ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مجموعه "از چشم ها" با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای 40 هزار پروژه زیربنایی و اقتصادی با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومانی در مناطق محروم کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد به شرح جزئیاتی درباره درآمد متکدیان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
ونزوئلا برای جلوگیری از نفوذ عوامل آمریکایی به خاک این کشور، ارتش خود را در مرزها به حال آماده باش درآورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
سرمربی تیم ملی کرواسی ابتدا این تیم را به جام جهانی برد و سپس با نسل طلایی و جسورش در جام جهانی 2018 شگفتی ساخت و به فینال این تورنمنت مهم رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
با پایان یافتن مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدول مرحله گروهی این مسابقات کامل شد. فوتبال ایران با حضور استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن سه نماینده در این فصل از مسابقات آسیایی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
آیت الله جنتی با بیان اینکه: منکر بزرگ دروغ گفتن برخی مسئولان به مردم است، اظهار داشت: هرگونه منکر از سوی هر مسئولی چه رئیس جمهور باشد چه وزیر و غیره، باید با روش درست و موثر به وی تذکر داده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کشتی های چینی باید آب های ایرانی را ترک کنند و هر نوع قراردادی در این باره باید لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت حساسیت های زیادی بر سر بحث دستمزد داردگفت : سهم دستمزد در تولید صنعتی کشور 7.9 درصد آن هم به صورت دست بالا است؛ این عدد خیلی ناچیز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
قرار است دولت لایحه قانون توسعه حمل ونقل عمومی را اصلاح کند و یکی از موارد این تغییر احتمالی، مربوط به تاکسی های آنلاین و دریافت مجوز آنها از سوی شهرداری است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری از اول اسفند ماه صحت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۸    
توضیحات محمد باقر قالیباف درباره شایعات سفرهایش به لندن و کانادا و عراق ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۲    
مارکو بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس هنوز موفق نشده گلی برای سرخ ها به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۶:۵۲    
دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به تشریح جزییات مراسم یادبود شهید اژدری با حضور محمدباقر قالیباف در سالن شهدای هفتم تیر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۵:۳۱    
انگشتر هوشمند موسوم به"Litho" یک کنترل کننده انگشتی است که می تواند بر سیستم های مبتنی بر واقعیت افزوده منطبق شود و تعاملات مختلفی را ترتیب دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۴:۳۱    
با افزایش سن، وضعیت قلب نیز می تواند دستخوش تغییراتی شده و احتمال تجربه شرایطی مانند حمله قلبی، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۳:۳۰    
یک جستجوگر آماتور در کره جنوبی فسیلی 113 میلیون ساله از عنکبوتی با چشمان درخشان کشف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۵۲    
یک سایت حامی دولت ضمن اعتراض به سخنان روحانی درباره ارزانی اجناس و قاچاق پرسید: نمی دانید یا تجاهل می کنید؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۲    
آنچه که موجب شده تا اروپایی ها این قدر گستاخ و وقیح شوند قطعا و یقینا مواضع انفعالی دولت و به ویژه وزارت امورخارجه از ابتدای برجام تاکنون است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۲    
مشکلات مشخص و راهکارها نیز مشخص هستند و تنها اقدام و عمل لازم است و دولت باید بماند و مشکلاتی که با اهمال کاری و رهاسازی اوضاع کشور به وجود آورده است را به حالت مطلوب برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۱    
یقیناً امروز شاهد چنین گستاخی هایی نمی بودیم، اگر مسئولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام لااقل همان اهتمامی را که به حفظ دستخط امام دارند، در صیانت از خط امام نیز می داشتند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۳    
فرمانده هوافضای سپاه درباره ادعای دشمن در ایجاد اخلال در سیستم موشکی ایران است، خطاب به آنان گفت: اگر راست می گویید پس چرا به دنبال مذاکره موشکی هستید و این یعنی حرف شما دروغ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۱    
رادیوی زمانه وابسته به دستگاه جاسوسی هلند در مطلبی به تعریف و تمجید از غلامحسین ساعدی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۲۲    
یارو مشغول قماربازی بود. گفتند؛ چه نشسته ای که یک نفر درون آب افتاده و دارد غرق می شود! گفت؛ به من چه ؟! گفتند؛ برادر خودت است و یارو با بی خیالی به قماربازی ادامه داد و گفت؛ پس به تو چه ؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۱    
در گزارشی که مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد، آمده است: دولت ترامپ انتقال فن آوری بسیار حساس هسته ای به عربستان را تسریع می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۱    
فرمانده یگان کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت دو ماه از شکست نیروهای تحت امرش در عملیات خان یونس غزه، از سمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۶    
بارش برف امشب در مشهد مقدس، حرم رضوی را سپیدپوش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۱    
ضرورت انتخاب مدیران صالح و جهادی، تجربه و عبرت بزرگ مردم ما برای انتخاب های آینده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور با مفتضح خواندن نتایج نشست ورشو، گفت: این افراد می خواستند دنیا را از ایران بترسانند ولی به فضل اللهی مفتضح شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
بعد از انتشار عکس رقص کاوه مدنی، در حرکتی هماهنگ میان ضدانقلاب خارجی و برخی جریان های داخلی، تلاش شد که طی یک عملیات فریب، کل اتهامات مدنی به همین حضور فروکاسته شود و اصل ماجرا لوث گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۱    
بازیکنان و مسئولان تیم ذوب آهن بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل الغرافه قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پایکوبی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا با هشدار به شهروندان گفت: افراد هنگام مراجعه به سایت های دیوار،شیپور و یا سایت های مشابه آن مراقبت های لازم را در نظر بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
شرکت مخابرات ایران شرایط جمع آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترکان بدهکار را برای 2 نوع خطوط دارای ودیعه و دارای هزینه اتصال اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۹    
اظهارنظر تازه همسر و مدیربرنامه های مهاجم آرژانتینی اینتر، به اختلافات میان طرفین دامن زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، این است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای امضا به دفتر رئیس جمهور می رود، اما بیرون نمی آید و اجرا نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۲    
با پایان یافتن مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدول مرحله گروهی این مسابقات کامل شد. فوتبال ایران با حضور استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن سه نماینده در این فصل از مسابقات آسیایی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد، دهه شصتی ها با 16 میلیون و 802 هزار و 46 نفر بیشترین سهم از جمعیت کشور را دارند و یک سوم مردهای دهه شصتی هنوز ازدواج نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در یک مسابقه جذاب و پرگل مقابل الغرافه قطر از شکست، پیروزی بسازد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
تیم فوتبال سایپای ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور برای افزایش خرید تضمینی گندم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
ذوب آهن موفق شد توسط اوساگونا گل اول خود را وارد دروازه الغرافه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۷    
نشست علنی نوبت عصر امروز پارلمان با حاشیه درباره میزان فرار مالیاتی پزشکان و حقوق و دستمزد آنها همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۲    
رسانه ها فیلمی از تاکتیک جدید تیمی یک باشگاه در انگلیس را به تصویری کشیدند که با واکنش ها طنز بسیاری مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۷    
پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف کامیونت با سواری مزدا 323 که باعث ایجاد ترافیک سنگین شده است خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶    
جلسه امروز مجلس حتی پس از اتمام آن هم با حواشی روبرو بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۱    
پدر شهید ثارالله موسوی می گوید پسرش دوست داشت مدافع حرم باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۶    
وزیر دادگستری گفت: مردم، خانواده های شهدا و جانبازان بیش از این تحمل دعواها و سیاست بازی مسؤولان را ندارند بنابراین نباید عملکرد مسؤولان زمینه خجالت خانواده شهدا و مردم را فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۰    
آرمان رمضانی موفق شد گل اول سایپا در دیدار مقابل الریان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
مستند روایت رهبری روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ممکن است پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شود اما شورای نگهبان باید به وظایف قانونی خود عمل کند. اگر ما ازایرادات چشم پوشی کنیم، وظایف خود را نادیده گرفته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
مأموران کلانتری 167 دولت آباد محموله "مشروبات الکلی لاکچری" با قطعات و روکش طلا کشف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: مقرر است فهرست یارانه بگیران از سازمان هدفمندی احصا شود تا از طریق فروشگاه های متصل به سامانه تجارت داخلی گوشت با قیمت تنظیم بازار دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۴    
ترکیب تیم های ذوب آهن ایران و الغرافه قطر برای دیدار پلی آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا مشخص و اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان تا پایان امشب به حساب آنها واریز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
ترکیب تیم های فوتبال سایپا و الریان برای دیدار پلی آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
پس از انتشار جوابیه علی مطهری به مصاحبه مهدی طالقانی با یکی از سایت ها، وی در یادداشتی به برخی ادعاهای مطهری پاسخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
میلاد دخانچی: در وضعیت کنونی سینما، تمایز بین اصولگرا و اصلاح طلب از بین رفته است و نمی توانید فیلمی را به طور قطع مرتبط با یک جریان بدانید و این اصلاً خبر خوبی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
روسیه غرق شدن یک محموله از سامانه بسیار پیشرفته اس-400 که با کشتی در حال ارسال به چین بود را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی نوشت: سیاست نظام حفظ ارزش پول ملی است ولی دولت ها برای بیلان ظاهری عمل به شعارهای خود، از ارزش پول ملی می کاهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش نرخ آب بها در سال آینده موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۴    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
تعهدات اضافی به یک بیماری مزمن برای ایالات متحده تبدیل شده و همین موجب می شود واشینگتن در جایی که نباید، وارد شود و زمانی که نشاید، پا پس بکشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
دومای روسیه قانونی را تصویب کرده است که براساس آن نظامیان و سربازان وظیفه حق ندارند کوچیکترین اطلاعاتی از اوضاع خود در دوران خدمت را در فضای مجازی منتشر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز در دیدار دوستانه مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مرحوم مهدی ابرنیرویی داور بین المللی فوتبال ایران در استان اصفهان در سن 77 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
به نظر می رسد مداخله سیاسی واشینگتن در ونزوئلا از یک سو ممکن است مادورو را تحت فشار قرار دهد و از سوی دیگر کاخ سفید را در یک بحران خودخواسته وارد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
وقتی موضوع ژن خوب توسط پسر عارف مطرح شد افکارعمومی بخصوص در فضای مجازی و رسانه ها نسبت به سخنان وی واکنش شدید منفی نشان دادند اما به نظر می رسد که وی از گفته خود پشیمان نیست و از آن دفاع هم می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
فیلمی از لحظه واژگونی خودروی قاچاقچیان سوخت با مشک های پلاستیکی در مرزهای شرقی کشور
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
پیشکسوت استقلال تهران می گوید سیستم مدیریتی در اکثر باشگاه های فوتبال اساس و برنامه مشخصی ندارد و به همین دلیل فوتبال ایران نتوانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
به گزارش مشرق ، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که پس از زلزله کرمانشاه با جمع آوری کمک های مردمی و شخصی خود اقدام به ساخت منازلی برای زلزله زدگان در روستای مله رولان سرپل ذهاب کرده بود در پستی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
بدون شرح ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری 3 متهم و اعتراف آنان به 90 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
گفتگوی دیده نشده رهبر معظم انقلاب با جوانان که در دیدار اخیر با مردم آذربایجان شرقی مطرح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد برگزاری رزمایش ضد دزدی دریایی با مشارکت کشورهای حاشیه اقیانوس هند را به اعضا ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۳    
دفتر آیت الله موسوی جزایری خبر استعفای وی از امامت جمعه شهر اهواز را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
تصاویری از لحظه سقوط تماشاچیان بر اثر شادی بیش از حد در آرژانتین را مشاهده می کنید. گفته می شود در این حادثه 34 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرگروه ادیان و مذاهب مرکز مطالعات گفت: اعضای فرقه گنابادی برای اقطابشان ادعای جانشینی امام زمان دارند و اصرار می ورزند که اقطاب فرقه گنابادیه مأمور است تا برای امام زمان (عج) از مردم بیعت بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
هنوز گزینه خاصی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حریف فردای ما تیمی محکم است و ما باید پاس های بلند آنها را متوقف کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
آلبانی برای دویست نفر از عناصر این گروهک تروریستی منافقین اجازه اقامت در این کشور را صادر کرد. اقدام آلبانی در پذیرش این دویست نفر درنهایت به اسکان کامل تشکیلات منافقین در این کشور منتهی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
طبق اعلام دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال صدور مجوز ITC برای بازیکن آیاندا پاتوسی در چارچوب قانون و مقررات پس از دریافت استعلام های لازم و با تایید فیفا انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام دانش زاده (مومن) به تشریح آخرین وضعیت روند درمانی عضو فقهای شورای نگهبان پرداخت و گفت: وضعیت پدرم مومن بحرانی تر شده و پزشکان برای تثبیت وضعیت وی تلاش می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
به گزارش مشرق ، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتر، دروغ ، پول ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۷    
سوپر جام اسپانیا از تابستان آینده با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
فدراسیون فوتبال با اشاره به موضوع میزبانی فلسطین در دور دوم رقابت های فوتبال بانوان انتخابی المپیک تاکید کرد با توجه به شرایط پیش آمده و مکاتباتی که از سوی فدراسیون صورت گرفته، منتظر پاسخ فیفا هستیم.