دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 4 اردیبهشت 1403 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1399 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1400 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1401 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1402 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1403 خبرگزاری مهر 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
قم- اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف و نزاجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۶    
بوشهر- مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۹    
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون بیش از 370 هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی خریداری شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
آبادان- کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور از یادمان های دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر بازدید کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
قوچان- رئیس دانشگاه آزاد قوچان گفت: برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی دانشجو می پذیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز(5 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش 142 تومانی به 44هزار و 38 تومان و نرخ اسکناس یورو با افزایش 352 تومانی به 47 هزار و 88 تومان رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی ها، مستقل شدن آنها در دستگاه های اجرایی به طور جدی دنبال می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
کرمانشاه- مدیرکل محیط زیست کرمانشاه از راه اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه که 2 ایستگاه آن جانمایی شده است، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
رشت - اعلام حمایت از اجرای طرح نور فراجا توسط گروه مردمی دادخواهان ساحت عفاف و حجاب، آمران به معروف و ناهیان از منکرِ مسوولین را در این ویدیو مشاهده می کنید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور رییس دانشگاه و با هدف ارائه خدمات تخصصی ورزشی و تندرستی به کارکنان و دانشجویان در پردیس مرکزی این دانشگاه راه اندازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
جایزه مقام اول بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های معلولین هند به مستند ایرانی احمد ساخته اعظم مرادی اهدا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
اهواز- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در مسیرهای اربعینی نزدیک به 130 نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم 70 نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
یاسوج- سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اردبیل- فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: زنی که همسر سابقش را در اردبیل به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
در ادامه انواع مختلف کانتینر را با در نظر داشتن کاربری آن ها بررسی می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
یاسوج- رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان 400 برنامه اجرا می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
مریوان_مدیر هسته گزینش استان کردستان گفت: نگاه ویژه ی دولت سیزدهم به امر گزینش دلگرم کننده است و وحدت رویه و هم فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
مسعود ده نمکی در گفت وگو با کامران نجف زاده از درخواست احمدی نژاد برای وزارت ارشاد می گوید.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
یاسوج- بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کتاب های درسی پایه های مختلف از امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت آغاز می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
سنندج_معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان گفت: جشنواره فرهنگی هنری امید فردا فرصتی برای رقابت سالم دانش آموزان است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
سنندج-فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از دستگیری 2 نفر متهم به حفاری غیر مجاز از آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان سنندج خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
برای نخستین بار در کشور، خانم 23 ساله که از بدو تولد مبتلا به اختلال نورولوژیکی بود برای کاشت الکترود عمقی مغز در بیمارستان شهدای تجریش جراحی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
خبرنگار بی بی سی گفت:ما را به یک پایگاه نظامی در مرکز اسراییل بردند که بقایای دو موشک ایرانی را نشان دهند. وقتی آنجا بودیم و فیلمبرداری تمام شد، ارتش اسراییل فیلم های ما را بازبینی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
یکی از نامزدهای بخش مستندهای مستمر با تاکید بر موضوع پژوهش تاکید کرد که مستندساز در حوزه ساخت مستندهای رادیویی می تواند با پژوهش صحیح یک سوژه مناسب را دستمایه کار قرار دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان بر علاقه مندی دولت این کشور برای سرمایه گذاری لجستیکی در بندر چابهار تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
با برگزاری قرعه کشی جوایز دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت، 1458 برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
احتمالا با دو واژه پهنای باند اختصاصی و پهنای باند اختلالی یا اشتراکی مواجه شده اید. قبل از انتخاب دونوع اینترنت باید عواملی را که بسیار تاثیر گذار هستند در نظر گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
شیراز - رییس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار خواهد شد گفت: در همین ارتباط آموزش های لازم به مردم داده می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
همزمان با روز ملی خلیج فارس بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شده و دومین نشست هم اندیشی یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی با محوریت مشارکت مردمی در حفظ تنوع زیستی دریایی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهینه سازی و کاهش هزینه های مصرف انرژی و حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی را از مهم ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال 1403 دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۶    
رشت- لان با نویسندگی و کارگردانی محمود اریب به هشتمین فستیوال فیلم های وحشت پان می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲    
نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در حالی با حضور مهدی علی نژاد برگزار شد که وی به عنوان عضو کمیته نظارت بر این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
دهمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود وتا 6اردیبهشت ماه ادامه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پُر می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۶    
نخستین نشست کارگروه های کارشناسی کانون پرورش فکری با هدف هم اندیشی برای بهبود کیفیت آثار تشکیل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۳    
مشهد- کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) در حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۳    
مهلت ثبت نام در فراخوان امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم تا 6 اردیبهشت ماه تمدید شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۱    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بر نقش مراکز نوآوری در ترویج و کمک به استفاده از قانون جهش تولید دانش بنیان در مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1403-1404 پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (5 اردیبهشت) آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۷    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۳    
تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقریبا 100 درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه 215 هزار تن صادرات به 79 کشور خارجی انجام می گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۳    
تبریز-شاعران و نویسندگان تبریز به مناسبت شهادت مدافع حرم در باکو در بیانیه ای اعلام کرد؛ هر کس در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد، شکست خواهدخورد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
رشد بیش از دو برابری قیمت کاکائو در یک بازه زمانی 12 ماهه موجب شد تا تجار کمتر به سمت تجارت این ماده غذایی روند و اکنون تولیدکنندگان فراورده های کاکائو با مشکل مواجه شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۵    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۱    
نایب رئیس اتحادیه مکمل های غذایی و فعال صنعت دارو و سلامت، با مخاطب قرار دادن دولت، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور ارائه داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۴۷    
رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال 1402 حدود 980 مورد IRC تمدید و صادر شد که به نسبت سال قبل از آن، بیش از 200 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۸    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دوکشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتصادی و تجار دو کشور دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۳    
لالی- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: با مشارکت بنیاد برکت، طرح زراعت چوب در بیش از 50 هکتار از مزارع این شهرستان انجام شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۲    
اندیمشک- رییس پلیس مواد مخدر خوزستان از کشف مقدار 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۱    
شوش- سرپرست پایگاه میراث جهانی شوش گفت: هفتاد اثر باستانی موزه شوش زیر نظر اداره کل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور و معاونت میراث فرهنگی خوزستان مرمت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۹    
اصفهان - نیروهای امدادی هلال احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۸    
اصفهان - بارش شدید باران منجر به وقوع سیل در شهر خور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف 5 تن و 600 کیلو گرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
قزوین- افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان 4 مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۲    
دامغان- بارش باران و وزش باد شدید در دامغان پدیده غالب جوی امشب است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
یزد- بارش باران در مناطق مختلف استان یزد از جمله روستاهای بهاباد سبب راه افتادن سیلاب و خسارت به مردم در اغلب مناطق از جمله روستای ده جمال شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۸    
اصفهان- مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD فضای ملتهب رسانه ای علیه ایران و اصفهان را خنثی می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۲    
اردنی ها با ادامه اعتراضات ضدجنگ، دعوت ابو عبیده را لبیک گفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
شمیرانات- دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
تجارت ایران و پاکستان در سال 1402 رشد 38 درصدی را تجربه کرد؛ هم اکنون طبق توافق در آخرین جلسه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، قرار است افزایش 5 برابری را تجربه کند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
سنای آمریکا بسته کمکی به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همدان-فرماندار شهرستان بهار از تحقق 114 درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان بهار رتبه دوم مشاغل خانگی استان را کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همدان-شهردار رزن از آغاز عملیات اجرایی میدان ورودی شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همدان-فرماندار کبوداهنگ گفت: تعهد اشتغال در سال جدید 1599 نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که 9 درصد اشتغال کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
همدان-تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه صنعتی همدان منعقد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
آمل- دادستان آمل از مصدومیت سه دانش آموز دختر براثر وقوع تصادف خبر داد وگفت: راننده متواری دستگیر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۶    
سمنان- استاندار سمنان گفت: با تلاش های صورت گرفته بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان افزایش یافته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
ایلام-امام جمعه ایلام بر لزوم توسعه تعاونی ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴    
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در دولت سیزدهم تاکنون دو فصل زراعی داشتیم و در این مدت تنها در محصول گندم توانستیم 9 میلیون تن افزایش تولید داشته باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل بنیاد برکت از توزیع 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۳    
مدیر بخش زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام طرح تعیین حریم گسل های شهر قائمشهر خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۳    
خرم آباد- وزیر کشور با اشاره به ظهور قدرت اراده ملت در عملیات وعده صادق ، گفت: امروز همه جا به احترام افتخار آفرینی ملت ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، سر تعظیم فرود می آورند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ترس من برای روزی است که حتی نتوانیم یک هکتار از اراضی را برای کار تحقیقاتی در اختیار داشته باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
حزب الله لبنان طی چند عملیات، نظامیان و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۰    
چالوس- زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 ریشتر حوالی مرزن آباد از توابع شهرستان چالوس را لرزاند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۰    
رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت، گفت: حل مساله ترافیک مطالبه جدی شهروندان است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
تبریز-معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیرگشایی 45 متری انقلاب یکی از پروژه های شاخص کشور است که موجب تحولی چشمگیر در بافت فرسوده شهری تبریز می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
وزیر بهداشت عراق از آمادگی این کشور برای پذیرش و درمان مجروحانی خبر داد که بر اثر حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
کرمان_اقدام به موقع دو کارمند وسرباز دادگستری شهرستان زرند باعث نجات جان دو کودک خردسال گرفتار در سیلاب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح های پلیس تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
کرج- سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود 18 هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران در سال جاری پیش بینی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۶    
خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آبرسانی روستاهای این استان با اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار طی امسال خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
اصفهان - رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
رکورد مسابقه تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش نیا در جریان مسابقات جهانی قطر شکسته شد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
معاون دستیار وزیر امور خارجه در امور کره شمالی مدعی شد که بهبود روابط مسکو و پیونگ یانگ، به اقدامات خصمانه بیشتری ازسوی کره شمالی منجر می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از نزاع خونین بین چند جوان، قتل یکی از آنان و همچنین دستگیری فوری قاتل خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۳    
همدان-استاندار همدان گفت: 1163 واحد تولیدی همدان در سال 1402 از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بهره مند شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
کرج- رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رعایت قوانین و حفظ کیان شورا، سرلوحه اقدامات شهردار باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی گردان های قسام با اشاره به گستره تاثیرگذاری عملیات تنبیهی وعده صادق اعلام کرد که این عملیات قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن صهیونیست را به هم ریخت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا مذاکرات در خصوص خروج نظامی از نیجر را تایید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۸    
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مصوبات مهم سفر رئیس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه ها و پروژه های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
رشت - شهردار رشت از الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در این شهر خبر داد و گفت: انقلابی در حوزه الکترونیکی شدن خدمات در رشت صورت گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود و مردم از شکوه و اقتدار ایران اسلامی در عملیات وعده صادق لذت بردند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۳    
بندرعباس-رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های شهرستان بندر خمیر خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
رئیس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری این کشور درهفته ابتدای ماه مه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۱    
مقامات محلی چین روز سه شنبه اعلام کردند بر اثر ریزش یک خانه در حال ساخت در شهرستان جیانگکو، استان آنهویی شرق چین، چهار نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
وزیر خارجه مصر ضمن تاکید بر نقش آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی گفت: سازمان آنروا تنها سازمانی است که می تواند کمک های بشردوستانه را در داخل اراضی فلسطین توزیع کند.