شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 اردیبهشت 1403 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1398 میزان 22 اسفند 1399 میزان 29 اسفند 1400 میزان 2 اسفند 1401 میزان 29 اسفند 1402 میزان 31 فروردین 1403 میزان 1 اردیبهشت 1403 میزان 2 اردیبهشت 1403 میزان 3 اردیبهشت 1403 میزان 4 اردیبهشت 1403 میزان 5 اردیبهشت 1403 میزان 6 اردیبهشت 1403 میزان 7 اردیبهشت 1403 میزان 8 اردیبهشت 1403 میزان 9 اردیبهشت 1403 میزان 10 اردیبهشت 1403 میزان 11 اردیبهشت 1403 میزان 12 اردیبهشت 1403 میزان 13 اردیبهشت 1403 میزان 14 اردیبهشت 1403 میزان 15 اردیبهشت 1403 میزان 16 اردیبهشت 1403 میزان 17 اردیبهشت 1403 میزان 18 اردیبهشت 1403 میزان 19 اردیبهشت 1403 میزان 20 اردیبهشت 1403 میزان 21 اردیبهشت 1403 میزان 22 اردیبهشت 1403 میزان 23 اردیبهشت 1403 میزان 24 اردیبهشت 1403 میزان 25 اردیبهشت 1403 میزان 26 اردیبهشت 1403 میزان 27 اردیبهشت 1403 میزان 28 اردیبهشت 1403 میزان 29 اردیبهشت 1403 میزان 30 اردیبهشت 1403 میزان 31 اردیبهشت 1403 
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۹    
شاهمیرزایی با اشاره به شتاب گیری روند جمع آوری گاز های همراه و مشعل در سال 1403، گفت: تا پایان امسال مشعل های گازی واحد های پتروشیمی جمع آوری می شوند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مدیران دستگاه ها درحفظ حقوق بیت المال به وظیفه قانونی خود عمل کنند و کسانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیرو های جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
دوازدهمین قسمت از برنامه کارخونه با حضور بانویی از استان گیلان، پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 19:45 روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال 1402، برابر 32.1 سال برای پدران و 27.3 سال برای مادران بوده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخش تحول زیرساخت های ورزشی، موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم و یکی از مشکلات، پروژه های نیمه تمام بود و با کمک سازمان برنامه و بودجه ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر انقلاب که بیتی از آن را در آستانه عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی خواندند، منتشر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از حمله پهپادی به یک ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا وجود ندارد ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۹    
بخش مطبوعاتی سفارت ایران در پاریس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی چشم پوشی می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا قانون کمک به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را امضا کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان، در روز های اخیر مورد تجلیل و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
از اول فروردین تا چهارم اردیبهشت سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات تامین شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
مقام های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه های مختلف امضا کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
در سفر رئیس کل دادگستری فارس به شهرستان ممسنی، رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان ممسنی معرفی و از تلاش های رئیس سابق این شهرستان تقدیر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور گفت: ملت های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می کنند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: رسوایی امروز آمریکا در مسئله فلسطین کمتر از شکست نیرو های دلتا در طبس نیست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح از کاهش 73 درصدی موجودی پرونده ها و کاهش 92 درصدی پرونده های رسوبی در سازمان قضایی نیرو های مسلح استان تهران خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف 17 قبضه کلت کمری در پیرانشهر، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن درباره میدان آرش واکنش نشان داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه نشست امنیتی سن پترزبورگ با همتایان خود در روسیه و برزیل و همچنین هیئتی از چین کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۵    
تیم ملی ازبکستان با پیروزی مقابل ویتنام راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین المللی مقام های عالی کشور ها در امور امنیتی، پنج پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را برای کاستن از آسیب های ناشی از یکجانبه گرایی غرب در این عرصه مطرح کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 به تشریح جزئیات و نحوه بررسی مرحله دوم لایحه بودجه 1403 پرداخت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشور ها در امور امنیتی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در سن پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مرکز پژوهش های مجلس، در توضیح مطلبی درباره اظهارنظر ها نسبت به گزارش گردشگری این مرکز عنوان کرد این گزارش مربوط به بازه زمانی 1391 تا 1400 با اشاره به شرایط کرونای و مرتبط به عملکرد دولت های قبل و ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۶    
منتخب مردم مبارکه در مجلس دوازدهم طی نشست رئیس قوه قضاییه با منتخبان جدید مجلس دوازدهم گفت: تدبیری اندیشیده شود که جامعه وکلا مکلف باشند حمایت حقوقی و قضایی از زنان سرپرست خانوارِ نیازمند را در ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۵    
نشست کمیسیون های فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور حمید مطهری به کادرفنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۰    
چک به 10 دلیل ممکن است در شعب بانک ها برگشت بخورد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
پدر یا جد پدری (پدربزرگ پدری) سرپرست طفل، غیررشید یا مجنون هستند و با وجود آن ها نوبت به قیم نمی رسد بنابراین وقتی قیم تعیین و نصب می شود که پدر یا پدربزرگ پدری زنده نباشند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام جهانی به 10 مدال رنگارنگ دست یافت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از فعال سازی کمیته های استانی حل معضلات ثبتی خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا به شدت محکوم کرده و گفت که اتهامات مطروحه در این پرونده علیه ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
رئیس دادگستری اشتهارد گفت: با تلاش های انجام شده در این حوزه قضایی، از تیرماه 1401 هیچ زندانی بابت عدم تادیه مهریه در زندان نیست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
دادستان کل کشور در سفر به استان یزد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
تیم فوتبال یوکوهاما با پیروزی مقابل اولسان حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
تیم ملی تایلند با پیروزی مقابل عراق راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
تظاهرات در دانشگاه های آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد که به بازداشت و تعلیق صد ها دانشجو منجر شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
همایش مسئولان روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی با حجت الاسلام والمسلمین سعید سعدی رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه روز چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
تظاهرات در دانشگاه های آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد که به بازداشت و تعلیق صد ها دانشجو منجر شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتی بوشهر 5 هزار و 229 سند مالکیت در سال 1402 صادر شده کرده است که نسبت به سال گذشته اش رشد 20 درصدی داشته است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی دادگستری استان، 3 شرکت از ورشکستگی نجات یافته و به چرخه تولید بازگشتند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان قضایی دادگستری استان، ضمن حضور در نوشهر با مردم این شهرستان و شهر های همجوار، دیدار و ضمن استماع درخواست های 84 نفر از مراجعان، دستورات لازم را صادر کردند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال رانیل ویکرمسینگه قرار گرفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۳    
فیلم سینمایی ایلیا؛ جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد با فروش بیش از 3.5 میلیارد تومان در گیشه سینماها توانست گوی سبقت فروش را از فیلم های پرویزخان و نوروز برباید.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۷    
با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۸    
سفیر ایران در ژنو در نامه ای به رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفت: وحشی گری رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچ کس نیست.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به تعطیلی پایتخت و برخی از استان ها همچنین مراکز آموزشی در روز های پنج شنبه گفت: نظر دولت بر تعطیلی روز های پنج شنبه است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۶    
دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رییس، مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور بیش از 20 تیم تخصصی امدادی در عملیات سیل و آبگرفتگی در سطح استان خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مراسم امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس، روز چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و جوانان ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۶    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی، گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری بعد از مسابقه با قرقیزستان از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران امروز پس از ورود به تهران با حضور در دفتر رئیس فدراسیون والیبال با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
دبیرخانه جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، تا 15 اردیبهشت ماه، آماده دریافت آثار شبکه ها و صدای مراکز با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
با بیان اینکه بازآفرینی بلدیه یا خانه شهر از سال 96 در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است گفت: این پروژه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به امید خدا قبل از روز تهران و در شهریور ماه ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان های استان تهران ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
در پایان سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، دو کشور با صدور بیانیه مشترک بر لزوم تلاش برای گسترش بیشتر همکاری های تجاری و اقتصادی و تبدیل مرز مشترک دو کشور از مرز صلح به مرز شکوفایی تأکید و ضمن ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری همایش ملی حدنگاری خبر داد و گفت: این همایش با هدف دستیابی به یک ادبیات مشترک با دیگر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه شب گذشته به همراه معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 14، همکاران قضایی دادسرا و رئیس کلانتری منطقه نبرد معاونان منطقه به درخواست های حقوقی و قضایی 20 نفر از مردم ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاورد های کلان آن در سازمان ثبت بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
بیانیه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به پاکستان در 28 ماده منتشر شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل قرقیزستان ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، حضور خود در جام جهانی را هم قطعی کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: شهرداری بر اساس قانون وظیفه دارد با مواردی که باعث آسیب شهروندان است بلافاصله ورود کرده و درخصوص مشاغل مزاحم به وظایف خود عمل ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با دور زدن مسیر تحریم ها در موضوع پرداخت بدهی جمهوری اسلامی به بانک توسعه اسلامی نه تنها بدهی ها مربوط به سال 1400 را پرداخت شد بلکه تمام بدهی ها تا 1402 به صفر رسیده ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: برای نخستین بار در کشورمان اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه کشور های غربی تلاش می کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از صدور 337 سند مالکیت به مساحت 2 هزار هکتار برای منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران خبر داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران گفت: رشد اقتصادی سال 1402 بی شک مرهون فعالیت های توسعه ای و رشد در صنایع نفت و گاز کشور است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از 7 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته اند گفت: هدف گذاری کردیم امسال در این زمینه به 14 میلیون خانوار برسیم.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
همزمان با فرارسیدن ماه اردیبهشت و ایام فرهنگی این ماه کتاب های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با 15 درصد تخفیف عرضه می شود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی بطور جداگانه از دو حوزه قضایی مانه و سملقان (قاضی) بازدید کرد و عملکرد این مجموعه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
نمایش هواخوری به نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی، خرداد 1403 در تهران روی صحنه خواهد رفت.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
باشگاه پرسپولیس انتشار پاره ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت های لیگ را شیطنت خواند و آن را به شدت تکذیب می کند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
جلد دوم کتاب تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران نوشته پروفسور علی اکبر فرهنگی چاپ و رونمایی شد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند پا به ماه با عنوان کُر کوهستان امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
داده های جمع آوری شده نشان می دهد که حملات به پناهجویان در مرز های آمریکا و مکزیک تشدید شده و تنها در هفته گذشته 3 هزار مهاجر از جمله 500 کودک هدف حمله قرار گرفته اند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش ترین سینما های کشور در نخستین ماه سال 1403 بودند.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی در راستای پیگیری حقوق عامه از نقاط حادثه ساز جاده کلات بازدید کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: برای حل مشکلات مردم زیرآب و برای رفاه حال ساکنین جهت دسترسی آسان تر و سریع تر به خدمات قضایی ...
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
پادشاه عربستان برای آنچه انجام معاینات معمول خوانده شده، به بیمارستان ملک فیصل در شهر جده منتقل شده است.
میزان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۸    
کودکان استرالیایی سه برابر بیشتر از حد توصیه شده پزشکان، پای تلویزیون و یا در حال استفاده از موبایل و تبلت هستند و در ازای هر سه دقیقه ای که بیشتر این کار را انجام می دهند 6 ...