پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۶:۵۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 26 اسفند 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 1 اسفند 1394 وزارت کشور 2 اسفند 1394 وزارت کشور 8 اسفند 1394 وزارت کشور 9 اسفند 1394 وزارت کشور 10 اسفند 1394 وزارت کشور 11 اسفند 1394 وزارت کشور 12 اسفند 1394 وزارت کشور 15 اسفند 1394 وزارت کشور 16 اسفند 1394 وزارت کشور 17 اسفند 1394 وزارت کشور 18 اسفند 1394 وزارت کشور 19 اسفند 1394 وزارت کشور 22 اسفند 1394 وزارت کشور 23 اسفند 1394 وزارت کشور 24 اسفند 1394 وزارت کشور 25 اسفند 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتظامی از تمامی عوامل دلسوز و خدوم نیروی انتظامی که درکنترل و ایجاد نظم و انظباط حداکثری در جریان برگزاری مراسم شب چهارشنبه آخر تلاش نمودند ، تشکر و قدردانی کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مجتمع تجاری مروارید شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
چهار هزار و 599 واحد مسکن مهر با حضور استاندار هرمزگان و احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در استان هرمزگان افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
استاندار هرمزگان به طرح منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اشاره کرد و گفت: فعال شدن صنایع مختلف در این منطقه موجب تحول و توسعه غرب هرمزگان می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: نزدیک به 500 میلیون مترمکعب روان آب شیرین در هرمزگان به دریا می ریزد که نیاز است مطالبه ای استانی برای استفاده از این آب برای نجات دشت ها و یا حتی کنترل آن از طریق ایجاد سد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: مدیران هرمزگان باید برای اجرای برنامه درآمد هزینه ای استانی آمادگی داشته باشند و در این صورت درآمدهای ما متناسب با هزینه های عمرانی خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
جادری گفت: با همت و همراهی مجموعه مدیران استان کارهای بزرگی طی سال 94 در هرمزگان صورت گرفته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
استاندار هرمزگان گفت: بخش های امنیتی ، عملیاتی و خدماتی استان برای تعطیلات نوروزی و ارئه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
استاندار تهران گفت: اعتبار 9 میلیارد تومانی برای سازمان همیاری ها متناسب با تهران به عنوان پایتخت نیست و نیازمند سازمان دهی مناسب تری است تا حداقل هر شهرداری در استان یک میلیارد تومان اعتبار داشته ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۱    
در پی سفر هیات تجاری و استاندار چلیابینسک روسیه به استان زنجان لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با استاندار زنجان دیدار نمودند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
استاندار یزد گفت: جامعه امروز نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ در بین نسل جوان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
استاندار یزد گفت: ضروری است در کنار علم آموزی و توجه به مسائل آموزشی به امور تربیتی، پرورشی و فعالیت های همراه با خلاقیت و نوآوری نیز توجه شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
انتخابات، نرخ تورم، حمایت از صنایع کوچک، اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز، سفر هیأت تجاری و استاندار چلیابینسک از جمله مواردی بودند که استاتاندار زنجان در دوازدهمین نشست خبری خود در سالجاری به آنها ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
استاندار زنجان گفت: همکاری درحوزه معدن و تکنولوژی مرتبط با آن، پرورش ماهی و آبزی پروری، توسعه گردشگری بین دو طرف، همکاریهای بین دانشگاههای دو استان در زمینه مبادلات علمی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
انصاری در دیدار با استاندار چلیابینسک کشور روسیه و هیات همراه گفت: استان زنجان رتبه دوم صنایع نساجی در کشور ایران را در اختیار دارد و 60 درصد از صنعت سرب و روی ایران و 20 درصد از صنعت برق در استان ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
استاندار زنجان در شورای برنامه ربزی استان گفت: براساس این دیدگاه ایجاد نواحی صنعتی در استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرایی دفتر مبارزه جرم و مواد مخدر سازمان ملل در دیدار با دکتر رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه جمهور اسلامی ایران شریک برجسته ( UNODC )در منطقه است، از اقدامات ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۱    
آذربایجان شرقی، استانی عاری از مظاهر اعتیاد و تبریز، شهر بدون معتاد متجاهر؛ موضوعی که جبارزاده از دو سال گذشته تحقق آن را وعده کرده بود و سرانجام در واپسین روزهای سال 94 کسب این افتخار ارزشمند رسما ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
دکتر رحمانی فضلی در حاشیه پنجاه و نهمین اجلاس سالانه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر، (CND) از نمایشگاه دستاوردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
استاندار سمنان گفت: گزارش دستاورد همایش سرمایه گذاری استان سمنان که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به میزان 27 هزار میلیارد ریال ابراز تمایل کرد، دکتر روحانی را خوشحال کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۱    
استاندار قزوین گفت: مردم را در ادارات، ناامید و سرگردان نکنید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
استاندار قزوین در دیدار با مدیران شهری تاکید کرد:سال آینده باید شاهد به تحول،درخشش و به ثمر نشستن پروژه های شهری قزوین باشیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
استاندار گیلان از مدرسه آموزش زبان فارسی در ارمنستان بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
استاندار البرز گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، پیگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های سال 95 استان البرز قرار دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
استاندار گیلان در بازدید از چند واحد تولیدی در ارمنستان برپایی نمایشگاه تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران با اولویت استان گیلان را در این کشور پیشنهاد داد .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
معاون سیاسی وزارت کشور برگزاری انتخابات هفتم اسفند و نحوه حضور مردم در آن را یک حماسه خواند و گفت: حضور 34 میلیونی مردم در انتخابات نظام را بار دیگر بیمه کرده و اقتدار آن را افزایش داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
زرگر پور گفت: خوشبختانه در استان اصفهان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی بسیار جدی گرفته شد و بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی در قالب آن حل و فصل گردیده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری دعوت کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
استاندار گلستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید در سال آینده نسبت به محسوس کردن نتایج اقدامات خود برای مردم حساسیت داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۱    
خدمتگزار گفت: تمامی اقدامات و پیگیری هایی که قرار است در آینده در سطح کشور از سوی مسئولین استانی به انجام برسد بر اساس مطالعاتی است که در طرح سند آمایش سرزمین استان به انجام رسیده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۱    
عبدالرضا رحمانی وزیرکشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور با اهدا لوح سپاس ازتلاش های دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درامرپیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرده است .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۱    
زرگرپور از آغاز طرح توزیع و عرضه ی 2 هزار و 500 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب به قیمت دولتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۱    
استاندار کردستان سرمایه گذاری در بخش های مختلف کردستان را دارای توجیه اقتصادی ارزیابی کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۱    
فلاح گفت: مبارزه با اعتیاد باید در اولویت کاری دستگاه های مسوول باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۱    
استاندار گیلان گفت : برخورد جدی با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در ایام پایانی سال ضرورت دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۱    
استاندار یزد گفت: شایسته است انجمن و تشکلی با حضور دانش آموزان نخبه علمی استان تشکیل شود تا جامعه از اندیشه های این دانش آموزان بهره مند شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
استاندار تهران در نشست خبری از موضوعات مختلفی در زمینه انتخابات،صنایع استان تهران،اولویت های سال 95،آسیب های اجتماعی و دیگر موضوعات استان سخن گفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
استاندار البرز با تأکید بر لزوم احداث کتابخانه مرکزی استان بعنوان مهمترین مرجع علمی و کانون رجوع محققان و اندیشمندان از احداث قلعه هنرمندان این استان نیز خبر داد و اداره کل فرهنگ و ارشاد را مأمور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
استاندار البرز با اعلام اینکه 100 درصد مطالعات سندآمایش سرزمینی استان البرز انجام شده است، گفت: جزیئات این طرح در استان تکمیل و در مسیر تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
فلاح گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی یک اصل مهم و راهبردی است و شهرداریها برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه داشته باشند .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
فلاح گفت: هرگونه تلاش و فعالیت برای رونق اقتصادی استان صورت گرفته است و باید بستر و زمینه حضور و فعالیت بخش خصوصی در فعالیت اقتصادی را بیش از پیش تقویت نمود.