شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 9 دی 1401 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 31 فروردین 1401 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری موج 31 خرداد 1401 خبرگزاری موج 31 تیر 1401 خبرگزاری موج 31 مرداد 1401 خبرگزاری موج 31 شهریور 1401 خبرگزاری موج 30 مهر 1401 خبرگزاری موج 30 آبان 1401 خبرگزاری موج 30 آذر 1401 خبرگزاری موج 7 دی 1401 خبرگزاری موج 8 دی 1401 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 10 دی 1401 
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۲    
با برگزاری مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای صنعت تولید برق حرارتی، سوت آغاز این مسابقات با شرکت 8 تیم و به میزبانی شرکت تولید نیروی برق هرمزگان در شهرستان بندرعباس زده شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۲    
بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، امتحانات نهایی، هماهنگ استانی و ارزشیابی جامع فردا شنبه برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد گفت: مهم ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی، از کار انداختن تولید در کشور و ایجاد نارضایتی در مردم از نظام اسلامی است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان کننده ای دریافت خواهند داشت.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: مشکلات و چالش های فعالان اقتصادی در مناطق آزاد باید با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی رفع شود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: باید در هنگام فتنه علم و بصیرت داشت و با دیدن پشت صحنه ها و پشت پرده ها در کنار حق ماند ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه با وقوع حوادث اخیر کشور در آزمون بزرگی قرار دارد و از ملت می خواهیم ما را در ادای تکالیفمان هدایت، نظارت و پشتیبانی کنند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان ها فردا شنبه 10 دی ماه بر اثر آلودگی هوا خبر داد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی دولت گفت: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچارناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید به صورت همه جانبه باشد و از جزئی نگری و توجه صرف به موفقیت ها یا ناکامی ها پرهیز بشود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۹    
روسای جمهور چین و روسیه در گفت وگوی بر اهمیت افزایش روابط راهبردی و تجاری بین دو کشور علی رغم عوامل و شرایط خارجی تأکید کردند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
روش های بسیاری به منظور صرفه جویی آب در منزل وجود دارد که علاوه بر کاهش هزینه ها می توان آن را برای نسل های بعدی نیز ذخیره سازی کرد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
رسانه های ترکیه از وقوع انفجاری مرگبار در رستورانی در شهر آیدین در جنوب غربی این کشور خبر می دهند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۸    
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس گفت: نمی خواهد درباره جدایی اش از این تیم جلب توجه کند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۶    
مس رفسنجان از برتری خود در نیمه دوم استفاده نکرد والا کام هواداران استقلال تلخ می شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی وزرات امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای واهی و تکراری نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فردا (شنبه، 10 دی ماه) همه کودکستان ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان تهران به استثنای شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری مردم را در برابر فتنه ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه های دشمن را نمی ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: تلاش بابت افزایش ایمن سازی آزاد راه تهران – شمال ضروری است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر در این مسیر جان یک نفر را نجات دهیم در حقیقت جان یک عالم را ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: اغتشاشات درکشور تمام شد اما فتنه با کشف حجاب استمرار دارد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۷    
محمد جوانبخت گفت: در حال حاضر سرانه مصرف آب کشور به یک پنجم رسیده است به همین دلیل باید بحث مدیریت مصرف و بهره برداری از آبهایی که تاکنون مورد توجه نبوده اند در دستور کار قرار گیرند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس ستاد معاونت آب و خاک ابراز داشت: با توجه به فرسایش 3 برابری خاک در ایران نسبت به متوسط جهانی، مدیریت خاک امری ضروری است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
ترکیب کابینه دولت جدید برزیل با حضور 11 وزیر زن تکمیل شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه دهم دی ماه با حضور رئیس جمهور خبر داد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۵    
با جمع بندی آرای هیات مشاور و انتخاب، برگزیدگان رویداد سرود روایت سرباز انتخاب شدند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر 6، ابابیل 3 نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ساکنان شهرهای پردیس، رباط کریم و پیشوا تا پایان دی ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۲    
وزیر نیرو درباره مشکلات تامین آب تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه در اطراف تهران هیچگونه روخانه وجود ندارد ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای، ضمن گرامی داشت 9 دی و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی، اعلام کرد: تجربه نهم دی نشان داد که رمز موفقیت ملت ایران در عرصه های مختلف ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲    
تحلیل های سازمان بین المللی صندوق نجات کودکان نشان می دهد شمار افرادی که با گرسنگی شدید در جهان دست و پنجه نرم می کنند در سه سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۷    
بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه لوستر تهران افتتاح شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۷    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت:اصفهان یکی از مناطق توسعه علوم، فنون، آموزش و پروش هسته ای کشور در نظر گرفته شده است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۰    
در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار 1401، یک فروند ناو آب خاکی تنب، تانک های T-72 و نفربر های BMP-2 را برای اجرای عملیات بیچینگ یا تصرف سرپل از دریا به ساحل دشمن منتقل شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۴    
روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تعدادی از گردانندگان و سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارز های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۱    
پارک فناوری سلامت شیراز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور رییس دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده و همزمان از پنج محصول جدید فناورانه و دانش بنیان حوزه سلامت رونمایی شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود از تحقق بودجه 96 میلیاردی سال 1401 شهرداری هچیرود خبر داد و گفت : 206 میلیارد تومان متهم بودجه 1401 شهرداری هچیرود نیز به تصویب شورای اسلامی شهر هچیرود رسیده است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۱    
همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در بست شهید آیت الله دستغیب و مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: دشمن با اشکال مختلف به دنبال ایجاد نارضایتی در بین آحاد مردم گام برداشته است و دشمن می داند اگر وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد ، رضایت مردم افزایش پیدا می کند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
مدیر حوزه های علمیه از فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: نیمی از گاز تولیدی کشور صرف گرمایش و دیگر مصارف خانگی می شود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
دولت جمهوری آذربایجان برای افتتاح سفارتخانه در اراضی اشغالی و نهادینه کردن روابط دوجانبه، فاریز رضایف ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
سردار حسین دهقان گفت: مردمی بودن شهید سلیمانی موجب محبوبیت این شهید در جامعه شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با تزریق 10 هزار میلیارد اعتبار به بیمارستان ها بتوانیم بیماران را به بیرون از بیمارستان نفرستیم.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هوشمندسازی زنجیره مرغ در دستور کار است، حذف دلال و دغدغه های تولید و عرضه مرغ از اهداف تشکیل اتحادیه است و تنظیم بازار مرغ و مباحث مرتبط آن به اتحادیه های کشور واگذار شده است.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
داور خوزستانی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
پس از مرگ پله اسطوره فوتبال، دولت برزیل سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تمام تلاش دولت از ابتدا برای کنترل نقدینگی و تورم بوده است، دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
بنیامین نتانیاهو اولین جلسه کابینه جدید را در حالی برگزار کرد که مخالفان کابینه جدید تظاهراتی را در تل آویو برگزار کردند و یکی از بزرگراه های اصلی شهر را مسدود کردند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۶    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: این نکته را باید به دشمنان فرامنطقه یادآوری کرد که نیروهای مسلح ما با قدرت ترکیبی در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۳    
نمایندگان خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۲    
هفته چهاردهم فوتبال ایران با 4 دیدار امروز (جمعه) برگزار خواهد شد
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت با حضور در جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهند داد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۳    
قیمت سکه و طلا در بازار امروز جمعه 9 دی 1401 اعلام شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۳    
پله قرار است در گورستان Ecumenical Necropolis که 800 متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شود.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۷    
غلامرضا نوری قزلجه گفت: بی برنامگی دولت در حوزه های مختلف مورد نقد مجلس است و ای کاش آقای رییسی از 7 هزار صفحه برنامه ای که در زمان انتخابات از آن صحبت می کردند ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن 6 تروریست داعشی در شرق این کشور خبر داد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
قیمت ارز در بازار آزاد تهران در جریان معاملات امروز جمعه 9 دی 1401 مشخص شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲    
علیرضا شهبازی گفت: یکی از عواملی است که می تواند روی نوسانات ارزی موثر باشد ، تغییر تیم مدیریتی است اما به طور قطع باید در سیاست های ارزی هم تجدید نظری اتفاق بیفتد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : برخی مفاد ضدایرانی مندرج در قانون اختیارات دفاع ملی 2023 آمریکا، منعکس کننده استمرار باورها و سیاست های خصمانه ...
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۶    
اوقات شرعی به افق تهران جمعه 9 دی 1401 اعلام شد.
موج   ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: از دقایقی پیش، رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش با رمز مقدس یا زهرا(س)، آغاز شد.