پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۳۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای نبض بازار 31 اردیبهشت 1401 - nabzebaazaar.com

نبض بازار 30 اسفند 1399 نبض بازار 29 اسفند 1400 نبض بازار 1 فروردین 1401 نبض بازار 1 خرداد 1401 نبض بازار 1 تیر 1401 نبض بازار 1 مرداد 1401 نبض بازار 1 شهریور 1401 نبض بازار 30 مهر 1401 نبض بازار 30 آبان 1401 نبض بازار 1 آذر 1401 نبض بازار 30 دی 1401 نبض بازار 30 بهمن 1401 نبض بازار 2 اسفند 1401 نبض بازار 1 اردیبهشت 1401 نبض بازار 2 اردیبهشت 1401 نبض بازار 3 اردیبهشت 1401 نبض بازار 4 اردیبهشت 1401 نبض بازار 5 اردیبهشت 1401 نبض بازار 6 اردیبهشت 1401 نبض بازار 7 اردیبهشت 1401 نبض بازار 8 اردیبهشت 1401 نبض بازار 9 اردیبهشت 1401 نبض بازار 10 اردیبهشت 1401 نبض بازار 11 اردیبهشت 1401 نبض بازار 12 اردیبهشت 1401 نبض بازار 13 اردیبهشت 1401 نبض بازار 14 اردیبهشت 1401 نبض بازار 15 اردیبهشت 1401 نبض بازار 16 اردیبهشت 1401 نبض بازار 17 اردیبهشت 1401 نبض بازار 18 اردیبهشت 1401 نبض بازار 19 اردیبهشت 1401 نبض بازار 20 اردیبهشت 1401 نبض بازار 21 اردیبهشت 1401 نبض بازار 22 اردیبهشت 1401 نبض بازار 23 اردیبهشت 1401 نبض بازار 24 اردیبهشت 1401 نبض بازار 25 اردیبهشت 1401 نبض بازار 26 اردیبهشت 1401 نبض بازار 27 اردیبهشت 1401 نبض بازار 28 اردیبهشت 1401 نبض بازار 29 اردیبهشت 1401 نبض بازار 30 اردیبهشت 1401 نبض بازار 31 اردیبهشت 1401 
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۲:۱۶    
از آنجا که استفاده از گوشی هوشمند در سال های اخیر برای بسیاری از افراد اعتیادآور شده، محققان تحقیقی درباره ترک این عادت انجام داده اند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۶    
صادقی گفت: شائبه عدم بازپرداخت اقساط ابربدهکاران اشتباه است و برخی افراد در پرداخت اقساط با مشکل رو به رو شده اند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۶    
به گزارش نبض بازار ، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۴    
باید بررسی شود آیا بانک مرکزی به وظایف خود در راستای اجرای قانون ششم توسعه عمل کرده است و در این رابطه نیازی نیست پرداخت وام های قرض الحسنه 15 میلیونی بررسی شود بلکه به جای این موضوعات ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۵    
به دنبال هشدار روز جمعه سازمان بهداشت جهانی درباره شناسایی ابتلا به آبله میمونی در 11 کشور، دیروز علیرضا ناجی؛ رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی توضیحاتی ارائه داد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۵    
مدیر عامل ایران خودرو، اصلا از تاریخ خودروسازی در ایران و آنچه در بیش از شش دهه بر این صنعت گذشته و آنچه در طول این مدت از سوی این صنعت بر مردم رفته است و ده ها هزار نفری که زیر خاک فرستاده خبر ندارد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی دولت با رد خبر افزایش قیمت بنزین، گفت: منظور امروز رئیس جمهور از گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی، خصوصی سازی و مبارزه با رانت خواران بود نه افزایش قیمت بنزین یا دیگر حامل های انرژی.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۵:۱۶    
قیمت خودرو در حال حاضر به دلیل اتفاقاتی نوسانی است. ابهام در واردات خودرو، عرضه خودرو در بورس و رکود، از جمله سیگنال هایی هستند که می توانند روی بازار تاثیر بگذارند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۴:۱۹    
امیر قطر حدود یک هفته قبل از سفر به آلمان، دیداری هم از ایران داشت و منابع خبری این گمانه را مطرح کردند که او در تبادل پیام های متقابل میان ایران و سایر کشور های مرتبط با مذاکرات برجام ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی گفت: حساسیت سیاسی و اقتصادی نسبت به صاحبان خصوصی سازی وجود دارد؛ چراکه هنوز این باور وجود ندارد که راه نجات کشور مردمی کردن اقتصاد است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۹    
در شرایطی که طبق برنامه های توسعه باید سالیانه 100 هزار واحد مسکونی، نوسازی شود طی سه سال گذشته در هر سال به کمتر از 10 هزار واحد تسهیلات تعلق گرفته است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۴    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: اگر وزارت صمت آیین نامه واردات خودرو را به درستی اجرایی نکند و خواسته های مردم تامین نشود، استیضاح وزیر صمت را دوباره به جریان می اندازیم.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴    
پس از کش و قوس های بسیار، هفته گذشته سرانجام واردات تلفن همراه آیفون به کشور موقتا ممنوع شد. پس از انتشار این خبر، شاهد افزایش قیمت انواع گوشی های اپل در بازار بودیم.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: با توجه به تامین منابع بودجه ای حقوق سربازان از سوی دولت، میانگین حقوق سربازان نیرو های مسلح 115 درصد افزایش یافت.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
2 خودرو فورد F-150 لایتنینگ 2022 و GMC هامر EV 2022 تفاوت و شباهت هایی دارندکه در این گزارش بررسی کرده ایم.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ضرورتی برای کشت محصولات آب بر وجود ندارد، عنوان کرد: مجلس حمایت های لازم را از صنایع برای مدیریت مصرف آب خواهد داشت اما این دولت است که به عنوان مجری کار باید به ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۴    
کارشناس بهداشت عمومی گفت: درصد کشندگی بیماری آبله میمون زیر یک درصد است و عوارض ناشی از آن مانند عفونت قرنیه باعث فوت بیمار می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۱    
عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با تاکید براینکه قیمت گذاری اینترنت باید از حالت دستوری خارج شود، اظهار کرد: با وجود مخالفت وزارت ارتباطات قیمت اینترنت اصلاح می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۰    
هنوز چند روزی از انتصاب مهدی قمصریان یار صمیمی محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید نگذشته است که این انتصاب عجیب و غریب موجب تعجب شدید حامیان دولت انقلابی و مردمی شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی و آبمیوه تهران گفت: از اول خرداد، بستنی و آبمیوه افزایش قیمت 25 درصدی خواهد داشت.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۰    
کمک معیشتی ماه اول با دستور رئیس جمهور به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شد و بعد از تایید قابل برداشت است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت 16 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان دام و طیور خبر داد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۴    
امروز شنبه و فردا تمامی جا ماندگان دریافت یارانه می توانند در سایت سازمان هدفمندی یارانه ثبت نام کنند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۴    
زیر کاپوت پورشه (Hoonipigasus) یک موتور 4 لیتری تخت 6 توربوی دوقلو قرار دارد که 1400 اسب بخار قدرت تولید می کند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۹    
مدیرروابط عمومی بانک ملی معتقد است روابط عمومی ها در یک دهه گذشته دستخوش تحولات مهمی شده اند. به گفته او همانطور که در بخش رسانه ای می بینیم ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱    
شرکت فلات قاره ایران صورت خالص دارایی های خود را به سازمان حسابرس بورس ارائه نکرده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱    
فورد رنجر وایلدتراک اکنون با یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی استاندارد موجود است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴    
طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، فردا جاماندگان دریافت سود سهام عدالت، سود های 575 و یک میلیون و 80 هزار تومانی دریافت خواهند کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۱    
سلمان اسحاقی گفت: به عملکرد اتاق بازرگانی ایران ایراد دارم که نسبت به حوزه های اقتصادی از جمله صنایع و معادن و صادرات محصولات ایرانی، نقش خوبی را ایفا نمی کند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تجارت خارجی کشور در فروردین ماه سال جاری پرداخته است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۶    
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: محدودیت سقف افزایش اجاره بهای مسکن در دو سال گذشته سبب شد تا صاحب خانه هایی که می خواستند با 10 تا 15 درصد افزایش، قرارداد اجاره واحد مسکونی را تمدید کنند ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۰    
صاحبان مشاغل مکلفند اظهارنامه مالیات عملکرد سال 1400 را حداکثر تا پایان خرداد به صورت الکترونیکی تسلیم کرده و در صورت رعایت شرایط، از 36 میلیون تومان معافیت مالیاتی سال 1400 برخوردار شوند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۴    
در حالی که ارزش بیت کوین به پایین تر از سطح حیاتی 30هزار دلار می رسد، این رمزارز دیجیتال در بازار نزولی در حال چرخش و بازار کریپتو همچنان تحت فشار است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۵    
پرواز تهران مشهد که سه ساعت به علت نقص فنی تاخیر داشت و بعد از پرواز هم از نیمه راه بازگشت با جایگزین کردن یک هواپیمای دیگر انجام شد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۹    
ماه گذشته، صندوق بین المللی پول برآورد کرد که تولید ناخالص داخلی هند ممکن است امسال بیش از 8 درصد رشد کند؛ این یعنی سریع ترین نرخ رشد میان اقتصاد های بزرگ جهانی ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۱    
به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، فراهم شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۵    
آنطور که مسئولان سازمان امور مالیاتی می گویند، قرار است در خردادماه سال جاری در راستای آماده کردن مقدمات اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تفکیک حساب های تجاری و شخصی آغاز شود.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۳    
هم زمان با آماده شدن اتحادیه اروپا برای پرداخت هزینه گاز به روسیه، ارزش روبل در برابر یورو به سطح سال 2015 رسید.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است قیمت میوه و صیفی برای بسیاری از خانواده ها همچنان بالا بوده و برخی از آن ها به خرید دانه ای میوه روی آورده اند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۵    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: با اشاره به قاچاق دو میلیارد دلار قطعات خودرو، تصریح کرد: نیاز صنعت خودرو به ازای ساخت هر خودرو تقریبا 1500 تا 1700یورو ارز است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۵    
روز دوشنبه قیمت طلا ثابت می ماند وبا تغییر قیمت جهانی طلا، طبیعتا قیمت ها هم دچار تغییر خواهند شد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۳    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هوشمندسازی نظام مالیاتی با مقررات زدایی و انجام اصلاحات قانونی امکان پذیر است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
مرکز معاینه فنی خودرو های تهران یکی از شرکت های فرعی شهرداری تهران از طریق فروش کاغذ باطله درآمد کسب می کند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
در بند های مختلف ذیل تبصره 17 قانون بودجه 1401 رقم یک هزار و 70 میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جدول 9 این قانون در نظر گرفته شده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت، بخشی از 187 شرکت، در قالب سهام عدالت به جاماندگان واگذار و 6 دهکی که سهام عدالت ندارند، امسال سهامدار می شوند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
برآورد یک مرکز پژوهشی نشان می دهد با سیاست دولت سیزدهم در افزایش یارانه های نقدی به 300 و 400 هزار تومان ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت نفت گاز اوکراین اعلام کرد که این شرکت ممکن است شکایت جدیدی را علیه غول نفتی روسیه یعنی شرکت گازپروم آغاز کند چرا که در ماه ژوئن مبلغی را برای ترانزیت گاز از آن دریافت نکرده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۱    
قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ موجود در بازار را در جدول زیر مشاهده کنید.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹    
فهرست قیمت انواع گوشی های شرکت هوآوی را در جدول زیر مشاهده نمایید.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴    
بانک مرکزی لیست تمامی اشخاص دریافت کننده ارز مسافرتی به کشور هایی که نیازمند دریافت ویزا هستند را به صورت دوره ای به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می کند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۱    
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بانک مرکزی اراده ای برای الزام بانک ها به خروج از بنگاه داری ندارد، تصریح کرد: حذف ارز 4200 تومانی و هدفمندسازی یارانه ها اگرچه جراحی اقتصادی نیست ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: تا پایان امشب مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تهران به اتمام رسیده و تاکنون برنامه ای برای تمدید مجدد آن اعلام نشده است.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 15 هزار و 282 واحد همراه شد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۹    
طبق آخرین گزارش ماهانه تولید صنعتی بازوی پژوهشی بانک مرکزی، در شرایطی شاخص تولید صنعتی شرکت های بورسی در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۹    
در این خبر به بررسی قیمت انواع کارواش خانگی خودرو در بازار پرداختیم.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۹    
روز های پس از اعلام رسمی اصلاح نرخ ارز و هدفمندسازی پرداخت یارانه ها بازار کالا های اساسی با نوسان زیادی مواجه بود.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۳    
بانک مرکزی تغییرات نرخ رسمی 46 ارز بین بانکی نسبت به دیروز را اعلام کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
شاخص کل بورس با اُفت 9 هزار و 825 واحد در تراز یک میلیون و 585 هزار و 153 واحد متوقف شد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
متقاضیان دریافت یارانه می توانند امروز و فردا بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴    
سهمیه بنزین خرداد خودرو های شخصی بامداد امشب، به کارت های هوشمند سوخت واریز می شود.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
قیمت خودرو های پارس خودرو مانند تندر، ساندرو و برلیانس را در جدول زیر مشاهده کنید.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین طی مراسمی از کارکنان واحد روابط عمومی این هلدینگ تقدیر کرد.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
در جدول زیر می توانید قیمت محصولات پروتئینی تازه و منجمد از قبیل گوشت گوسفند، گوساله و مرغ را مشاهده کنید.
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۳    
به گزارش نبض بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول 28 اردیبهشت ماه ششمین طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی در شهر تبریز آغاز شد. ...
نبض بازار   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۳    
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه اقتصاد زیرزمینی در ایران بسیار گسترده است، عنوان کرد: اگر اصلاح ساختار اقتصادی به گونه ای باشد که اصلاح ساختار مالیاتی و یارانه ای هم زمان با هم انجام شود به نفع ...