دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 اسفند 1400 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 30 فروردین 1400 نامه نیوز 13 اسفند 1400 نامه نیوز 14 اسفند 1400 نامه نیوز 15 اسفند 1400 نامه نیوز 16 اسفند 1400 نامه نیوز 17 اسفند 1400 نامه نیوز 18 اسفند 1400 نامه نیوز 19 اسفند 1400 نامه نیوز 20 اسفند 1400 نامه نیوز 21 اسفند 1400 نامه نیوز 22 اسفند 1400 نامه نیوز 23 اسفند 1400 نامه نیوز 24 اسفند 1400 نامه نیوز 25 اسفند 1400 نامه نیوز 26 اسفند 1400 نامه نیوز 27 اسفند 1400 نامه نیوز 28 اسفند 1400 نامه نیوز 29 اسفند 1400 
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۸    
قیمت دلار، یورو و نرخ انواع ارز خارجی در بازار امروز 14 فروردین 1401 مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
تسنیم/ ساعت و روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته اول کاری قوه مقننه تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۷:۱۶    
یک کارشناس حوزه سیاسی ضمن مصاحبه با رادیو گفت وگو تاکید کرد عده ای تلاش دارند نظام را به نرمشی غیر قهرمانانه وادارند.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۷:۱۰    
صدرالحسینی گفت: صبر استراتژیک ایران در طول این مدت در حوزه امنیتی از چند شب و با حمله های موشکی، سایبری و دستگیری چند نفوذ صهیونیستی به مقابله استراتژیک تبدیل شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۴    
تحلیلگران می گویند اگر در آینده نزدیک توافق امضا شود اطمینان یافتن از پایبندی ایران به توافق و سپس لغو تحریم ها چندین ماه به طول می انجامد و این یعنی بعید است نفت بیشتری از ایران تا ماه مه یا ژوئن به ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قرار است یارانه لازم را به هفت قلم کالا و سه پلکان بدهد و بر همین اساس دولت باید کالابرگ الکترونیکی بدهد نه اینکه پول را به سرپرست خانوار بدهد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
کیهان/ چهارمین قسمت مستند غیررسمی به بیان روایتی از گفت وگوها وحواشی دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب می پردازد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
جواد خیابانی، گزارشگر محبوب و توانمند دنیای فوتبال در مورد او وجود داشت، کاهش وزن و لاغری محسوسش بود، بالاخره در برنامه فرمول یک علی ضیاء در این مورد صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده که سال آینده بانک ها باید 400 هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن ملی وام بدهند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
ایسنا/ سفیر پیشین ایران در انگلیس با اشاره به آزادی نازنین زاغری و انوشه آشوری و همزمان، پرداخت بدهی ایران از سوی انگلیس بابت قرارداد تسلیحاتی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
خبرآنلاین/ حسام الدین آشنا به آزادی نازنین زاغری درقبال دریافت بدهی ایران از انگلیس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۲    
در این گزارش به بررسی قیمت واحدهای آپارتمان 40 متری در مناطق مختلف تهران خواهیم پرداخت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۴    
مشهد هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار زرد اعلام کرد از اواخر وقت امروز تا روز جمعه استان خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار و بارش زا قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۹    
بادام زمینی به ویژه منبع خوبی از چربی های مفید، پروتئین و فیبر است. آنها همچنین حاوی مقدار زیادی پتاسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین B هستند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۰    
تغییر رژیم غذایی می تواند فشار خون بالا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۶:۳۷    
دبیر انجمن بیماری های عفونی و گرمسیری ایران گفت: باید عید را با مراقبت بگذرانیم، زیرا هنوز تعداد موارد مثبت کووید بالاست.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد دیابتی هایی که در ساعات شب غذاهای فرآوری شده کمتری می خورند، ممکن است طولانی تر از کسانی که این غذاها را مصرف می کنند، عمر کنند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۱    
اگر همیشه احساس خستگی دارید، باید بدانید که در این مورد تنها نیستید. عوامل مختلفی می توانند در احساس مداوم خستگی و خواب آلودگی نقش داشته باشند، اما رژیم غذایی در این زمینه قطعا نقش مهمی ایفا می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۵:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن و تهران به تفاهم برای احیای توافق هسته ای نزدیک شده اند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۴:۳۱    
یک منبع رسمی یمن یمن از هرگونه گفتگو با کشورهای ائتلاف در هر کشور بی طرفی که در تجاوز علیه یمن شرکت نمی کند، چه از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و چه کشورهای دیگر، استقبال می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۴:۰۴    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد رفع محدودیت های اجتماعی، کاهش رعایت بهداشت عمومی و نرخ پایین واکسیناسیون منجر به افزایش آمار جهانی مبتلایان به کووید شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۳:۰۴    
مقامات آمریکایی می گویند که واشنگتن به دنبال گسترش قابل توجه تحریم ها علیه روسیه و مقامات روس در چند روز آینده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۲:۴۰    
وزیر امور خارجه عمان در پیامی توئیتری از ورود دو محکوم امنیتی به مسقط پس از آزادی آنها با نگاه انسانی از سوی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۲:۰۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و لواسان با کمینه دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۹    
میخائیل پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین و یکی از اعضای هیأت اوکراینی در مذاکرات با روسیه، گفت که مسکو و کی یف دیر یا زود به توافق صلح دست خواهند یافت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۸    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور هشترود-مراغه (25 کیلومتری هشترود)، هشت مصدوم برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۶    
وزیر حمل و نقل کانادا اعلام کرد که اتاوا تصمیم گرفت در واکنش به حمایت بلاروس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای این کشور ببندد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه بیش از 50 ورزشکار به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند، گفت: نیمی از آنها در قایقرانی بودند که این نشان از سهم ما در این رشته است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در ایام نوروز را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۳    
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور هراز بعد از گذشت 6 روز، گفت: محدودیت های ترافیکی نوروزی از امروز در محورهای شمال آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
طی سال های اخیر بازار تبلت ها شرایط پر افت و خیزی را تجربه کرد. چند سال طلایی در ابتدای پیدایش و چند سال ناامیدکننده در ادامه مسیر ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
شاخص کل بورس پس از پشت سر گذاشتن دو روز پرنوسان امروز توانست بیش از 7000 واحد افزایش یابد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
در حالی که نوسانات قیمتی در بازار خودرو به حداقل رسیده است اما کاهش قیمت خودروهای سمند و دنا همچنان ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
پرداخت پاداش به مدیران دولتی برای سال آینده، براساس گزارش ارزیابی عملکرد و بهره وری آنها انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران، رأی اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری را عیدی دیوان به کارگران و افراد مشمول قانون کار شاغل در دستگاه های اجرایی دانست.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۹    
خبرگزاری فارس نوشت: 530 میلیون دلار اموال بلوکه شده ایران پیش از آزادی زاغری به حساب ایران واریز شده است. نازنین زاغری حدود ساعت 14:15 دقیقه به تیم انگلیسی تحویل داده شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۳    
طبق آمارهای بدست آمده میزان ابتلای کودکان به کرونا ویروس بسیار کمتر از افراد بزرگسال بوده است. اما سویه جدید امیکرون از زمان شیوع بسیاری از کودکان را درگیر کرده و راهی بیمارستان ها کرده است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۱    
هفت سین یکی از آداب دیرینه نوروز برای ایرانیان است. اگر قصد چیدن این سفره را با رعایت تمامی اصول دارید بهتر است فنگ شویی جزئیات این سفره را بدانید.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۱    
ساره بیات دوباره جنجالی شد .
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۱    
سایت خبر سراسری نوشت: به موازات مجلس ایران در آمریکا نیز طرح لغو ساعت به اجرا گذاشته شده است و شاید این اولین و آخرین باری باشد که مجلس ایران و آمریکا همزمان با یکدیگر طرحی را تصویب می کنند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۹    
فارس/ سخنگوی قوه قضائیه گفت: خانم نازنین زاغری به اتهام جاسوسی برای سرویس جاسوسی کشور انگلیس به چهار سال حبس محکوم شده بود که مدت مجازاتش را به صورت کامل کشیده و حبسش به اتمام رسیده است و بر همین ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
فارس/ عضو کمیسیون مشترک فضای مجازی گفت: با تصمیم شورای عالی فضای مجازی، مجلس به زودی طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار قرار می دهد تا یک قانون و چارچوبی برای این فضا ترسیم کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۸    
حوادث اوکراین در صدر اخبار این روزها قرار دارد و توجه تمام جهان را به خود جلب کرده است. به موازات بحران اوکراین، یک پرونده بسیار مهم دیگر وجود دارد دارد که به آرامی در حال حرکت است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
ایسنا/ فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور از انهدام 60 باند قاچاق در مناطق مرزی خبر داد و گفت: از این تعداد 29 باند در حوزه قاچاق سلاح و مهمات فعال بودند و 18 باند نیز در حوزه قاچاق انسان و آدم ربایی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۸    
طبق پیش بینی کارشناسان به نظر می رسد فروردین ماه کم رمقی در انتظار سهامداران باشد. اما به طور کلی با ایجاد شفافیت در بازار و مشخص شدن وضعیت بسیاری از مسائل تاثیر گذار بر بورس روند معاملات بهبود خواهد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۲    
قاسم احمدی لاشکی در سفر به اقلید فارس در درجمع فرهنگیان منطقه سده این شهرستان گفت: اداره مدرسه و کلاس در شرایطی که یکباره کلاس ها و آموزشها مجازی شد بسیار کار دشواری بود که معلمان انجام دادند و آنها ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
تعریفی از ماینینگ و ماینر ماینینگ mining به معنای معدن کاری و استخراج از معدن می باشد. به علت ارزش بالایی که بیت کوین ها یا ارزهای دیجیتال دارند و باید استخراج شوند به این عمل ماینینگ گفته می شود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
گلخانه های گیاهان زینتی به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی میشوند، یک دسته گلخانه هایی هستند که تولید کننده ی گلهای زینتی می باشند و یک دسته گلخانه هایی هستند که محصول تولیدی گلخانه های دیگر را به فروش ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
چه روی صحنه و در حال اجرا باشید چه در استودیو، چه در حال صداگذاری و یا ضبط همراه با یک خواننده، یک چالش که هر صداگذار و یا متخصص صوت همیشه با آن روبه رو است این است که برای کاهش نویز بر روی صدای ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۴    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت های ترافیکی 25 اسفند تا 14 فروردین را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
خبرآنلاین/ فعال سیاسی اصولگرا از شفاف نبودن قرارداد 20 ساله توسعه نفتی پارس جنوبی انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
دستیابی به توسعه اقتصادی برای هر دولتی یقینا ارزش ویژه ای دارد. چرا که توسعه اقتصادی از مولفه های تعیین کننده قدرت ملی هر کشوری بوده و جایگاه سیاسی و وزن ژئوپلیتیکی آن کشور را در صحنه جهانی ارتقا می ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
تسنیم/ برخی از رسانه ها از آزاد شدن نازنین زاغری خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۴    
عرضه قطره چکانی خودرو به بازار از سوی خودروسازان و کمبود خودرو در بازار باعث شد که خبر آزاد شدن واردات خودرو در خرداد ماه نیز نتواند جلوی افزایش قیمت خودرو را بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
دارندگان سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکرده اند می توانند با اصلاح شماره شبای خود، در مرحله بعدی سود سنوات قبل خود را یکجا دریافت کنند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۳    
قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز پیش ارزان شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
خبرآنلاین/ داده های منتشر شده از سوی موسسه کسلتوم نشان می دهد که بعد از روسیه (6 هزار و 400 مورد تحریم) و ایران (3 هزار و 616) ، چهار کشور سوریه (با 2 هزار و 608)، کره شمالی (2 هزار و 77) ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۴    
پیکر آیت الله العظمی علوی گرگانی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهر گرگان، تشییع شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۴    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز 25 اسفند ماه 1400 به 12 میلیون 450 هزار تومان رسید
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
فارس/ معاون امور اقتصادی رئیس جمهور گفت: دیپلماسی و میدان با هم است و باید در هر دو توکل بر خدا همچنین تدبیر و اعتماد به نفس داشت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
هادی ابوی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری در خصوص پرداخت عیدی و پاداش نوروزی کارگران شاغل در دستگاه های اجرایی گفت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری دانا/ مراسم ارتحال آیت الله علوی گرگانی از سوی رهبر انقلاب برگزار می شود
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
ایسنا/ سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده نازنین زاغری به کجا رسید؟ گفت: هنوز اینکه به چه شکل تصمیم گرفته شده است را نمی دانم.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۳    
فارس/ نخست وزیر انگلیس گفت که مذاکره بر سر آزادی نازنین زاغری در ایران در جریان است اما جزئیات بیشتری ارائه نداد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
روش جدیدی برای استعلام سود عدالت مشخص شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
فارس/ وزیر خارجه انگلیس گفت این کشور پرداخت بدهی خود به ایران را در اولویت قرار داده و به دنبال راه هایی برای پرداخت آن بوده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۱    
فرهاد فرهنگیان (نماینده کلاه زردها) ، از حذف بند 4-1 تبصره 12 بودجه سال آینده خبر داد
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۶    
تسنیم/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هفته اول فروردین 1401 خراسان رضوی میزبان رئیس جمهور و وزیران خواهد بود که مجموعه دستگاه های اجرایی استان به نتایج این سفر امیدوارند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۶    
نامزد سردار آزمون در کنار مادرش عکسی در شب چهارشنبه سوری منتشر کردند
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۳    
شب گذشته بود که یکی از پروازهای تهران مشهد پس از سوار کردن مسافران در هواپیما به دلیل عجیب اضافه بار علاوه بر تاخیر در سوار کردن مسافر یک ساعت و 30 دقیقه مسافران را در داخل کابین با تهویه خاموش محبوس ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۳    
آخرین خبر/ رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۳    
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت خانه های جنوب تهران خواهیم پرداخت. خانه های جنوبی تهران یکی از گزینه های افرادی است که قصد خرید واحدهایی با قیمت های پایین تر را دارند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
سعید لیلاز، کارشناس اقتصادی،گفت: اگر ایران بتواند روی پروژه هسته ای خودش ایستادگی کند و به مقصودهای ژئوپلتیکش برسد هزینه هایش مهم نیست.باید هم اقتصاد نیرومند بشود و به توان نظامی هم افزوده بشود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۸    
روز گذشته انتشار اخبار مثبت از مسکو، روند بازار ارز را تغییر داد و قیمت دلار در آخرین زمان معاملات روز گذشته کاهشی شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
ایسنا/ رئیس جمهوری در آخرین جلسه دولت در سال 1400 گفت: به گونه ای برنامه ریزی کنید که در ایام تعطیلات نوروزی وقفه و تاخیری در کارهای ضروری و مورد نیاز مردم ایجاد نشود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
دو هفته قبل وزیر کار وعده پرداخت بسته معیشتی نوروز را داده و گفته بود مردم منتظر خبرهای خوش باشند. اما تنها یک هفته تا نوروز باقی مانده و هیچ خبری از یارانه یا بسته معیشتی نوروز نیست.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۶    
علی دایی اسطوره فوتبال ایران تصمیم به تعطیلی تولیدی پوشاک خود گرفت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
لیست مشمولان یارانه نوروز هم آماده شده و این طرح برای تصویب و اجرا به پاستور رفته و منتظر تایید رئیس جمهور و معاون اول اوست ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۷    
انتخاب همسر عموپورنگ توسط جنابخان حسابی خبرساز شد .
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
به دنبال حمله بامداد روز پنجشنبه (پنجم اسفند) نیروهای روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد بیست و یکمین روز خود شده و با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
بهاره رهنما در اینستاگرام خود، عکس و فیلم هایی از چهارشنبه سوری منتشر کرد که نظر کاربران را جلب کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران گفت: افزایش حداقلَی ها 57.4 درصد و سایر سطوح 38 درصد به اضافه ی 515 هزار و 167 تومان است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
عکس تولد لاکچری فریبا نادری در فضای مجازی منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۶    
به گفته ویس کرمی نماینده مجلس در قانون رتبه بندی معلمان همه مدارک تحصیلی فرهنگیان بدون هر گونه محدودیتی اعمال می شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۶    
سناتورهای جمهوری خواه گفته اند نمی گذارند توافق هسته ای با ایران سر بگیرد. این در حالی است که فقط یک سناتور جمهوری خواه مخالف اقدامات اکثریت سناتورها است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
پست جدید ساره بیات در صفحه اینستاگرامش.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
فریبا نادری به سبک خودش چهارشنبه سوری را برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
قیمت انواع ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار را در جداول زیر مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رامبد جوان برای اولین بار تصویری عاشقانه در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: چهارشنبه سوری همگی مبارک و پر برکت
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
این تحلیلگر سیاست خارجی و روابط بین الملل می گوید: واقعیت این است که نمایندگان 3 کشور اروپایی چیزی در حدود 5 روز پیش از آن که مذاکرات با بازگشت آقای باقری کنی به تهران رسماً متوقف شود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 24 اسفند را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
شهاب حسینی در فضای مجازی فیلمی منتشر کرد و از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۴    
خبرگزاری دانا/ رئیس مجلس شورای اسلامی امشب از رسانه ملی به مردم سخن می گوید.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۴    
حقوق بازنشستگان هر ساله مقداری افزایش می یابد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۵    
کلیپ پخش شده از ساره بیات در اینستاگرام، نظر کاربران را به خود جلب کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۹    
به مالکانی که اقدام به نوسازی می کنند وام قرض الحسنه ودیعه مسکن داده می شود و امیدواریم که صدور پروانه در بافت فرسوده به یک ماه کاهش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۶    
روز گذشته خبر رسید که رییس جمهوری در شمایل رییس شورای عالی فضای مجازی، اعلام کرده است: طرح صیانت از فضای مجازی باید در مجلس به سرانجام برسد ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
عکسی از جواد عزتی در پشت صحنه فیلم مرد بازنده منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
حسن بهشتی پور می گوید: سناریو های مختلفی در خصوص جنگ روسیه علیه اوکراین وجود دارد. مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که روسیه بپذیرد که رئیس جمهور اوکراین طرف مذاکره باشد و اوکراین نیز تضمین دهد ...
  • ۱