دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 15 اسفند 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 نصر نیوز 1 اسفند 1397 نصر نیوز 2 اسفند 1397 نصر نیوز 3 اسفند 1397 نصر نیوز 4 اسفند 1397 نصر نیوز 5 اسفند 1397 نصر نیوز 6 اسفند 1397 نصر نیوز 7 اسفند 1397 نصر نیوز 8 اسفند 1397 نصر نیوز 9 اسفند 1397 نصر نیوز 10 اسفند 1397 نصر نیوز 11 اسفند 1397 نصر نیوز 12 اسفند 1397 نصر نیوز 13 اسفند 1397 نصر نیوز 14 اسفند 1397 نصر نیوز 15 اسفند 1397 نصر نیوز 16 اسفند 1397 نصر نیوز 17 اسفند 1397 نصر نیوز 18 اسفند 1397 نصر نیوز 19 اسفند 1397 نصر نیوز 20 اسفند 1397 نصر نیوز 21 اسفند 1397 نصر نیوز 22 اسفند 1397 نصر نیوز 23 اسفند 1397 نصر نیوز 24 اسفند 1397 نصر نیوز 25 اسفند 1397 نصر نیوز 26 اسفند 1397 نصر نیوز 27 اسفند 1397 نصر نیوز 28 اسفند 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
نصر: خبرگزاری تسنیم سند آلایندگی کاوه سودا را با آزمایشات خود اداره کل محیط زیست را منتشر می کند، اما چرا محیط زیست آذربایجان شرقی با جان و سلامت مردم بازی می کند؟ و باید نهادهای نظارتی پشت پرده این ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
نصر: مصرف مشروبات تقلبی طی هفته جاری 19 نفر از شهروندان را از بیمارستان شهید قلی پور بوکان راهی بیمارستان طالقانی ارومیه کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
نصر: نامه شهید مهدی باکری به فرماندهان گردانش دارای چندین تذکر مهم است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
نصر: ورود یک دستگاه خودروی سواری بنز مدل 2019 CLS به داخل کشور همراه با سوالات و حواشی پیرامون آن طی روزهای اخیر در صفحات مجازی داغ شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۰    
نصر: آیین اختتامیه ی سومین جشنواره ی سهند داستانک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهر سهند برگزار و از منتخبین در سه بخش شعر، داستان کوتاه و مصورسازی تجلیل شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۰    
نصر: سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه 98 و ادامه بررسی این لایحه در جلسات فوق العاده این شورا خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
نصر: الیاس یالچین تاش ، خواننده سرشناس ترکیه ای با اشاره به علاقه اش برای یادگیری زبان فارسی گفت: قصد دارم برای تیم فوتبال تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم ترانه بخوانم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۰    
نصر: حاضران شرکت کننده در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام اذعان کردند که در کنار اجرای تعهدات هسته ای، رفع تحریم ها یک بخش حیاتی از برجام است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
نصر: ساعاتی پس از بیانیه سازمان حقوق بشر سازمان ملل متحد، این بار سازمان عفو بین الملل نیز خواستار آزادی زنان دربند سعودی از زندان های این کشور شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۹    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی علیار راستگو را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۹    
نصر: رئیس جمهور آمریکا به کناره گیری هیلاری کلینتون از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور در سال 2020 واکنش نشان داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۹    
نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران شرکت بلبرینگ ایران خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۴    
نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث از 15 اسفند جاری خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۴    
نصر: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: مودیانی که فهرست معاملات خود در سال های 1392 تا 1394 را ارائه نکرده اند، در صورت ارائه این اطلاعات به سازمان امور مالیاتی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۴    
نصر: چن شیائو دنگ معاون وزیر امور خارجه چین بعدازظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر ادامه اقدامات صورت گرفته برای احیای دریاچه ارومیه، گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه و برپایی طوفان نمک در این منطقه، مهاجرت 15 میلیون آذری زبان را به دنبال دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: ایرج شهین باهر شهردار تبریز به همراه تعدادی از مدیران شهری با حضور در منطقه فضای سبز اتوبان کسایی تبریز با کاشت نهال در مراسم روز درختکاری شرکت کردند آیدین تبریزی؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) دو اصله نهال میوه غرس کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: رئیس دادگاه عمومی بخش آبش احمد از دستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات و احشام در حوزه قضائی این بخش خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: با دستور شهردار کلانشهر تبریز ، مترو تا پایان سال جاری همه روزه تا ساعت 20 خدمات رسانی خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همیشه در دربی کسانی که بازی می کنند می خواهند خود را به هواداران نشان دهند چراکه این بازی تماشاگران زیادی دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
نصر: محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به شرایط جدولی، بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۴    
نصر: پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در تحقیقات فاز آزمایشگاهی به فرمولاسیون نانوجوهر ضد جعل دست یافتند که می توان از آن جهت افزایش امنیت اسکناس ها و اسناد مالی بهره برد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
نصر : محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی همزمان با سالروز درختکاری در محوطه استانداری آذربایجان شرقی یک اصله نهال کاشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
نصر: بیست و ششمین کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز تحت عنوان سوی دیار عاشقان توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۸    
نصر:استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید نظارت در بازار به شدت تقویت شود، گفت: مردم وقتی برخورد با گران فروشی و احتکار را می بینند، امیدوار می شوند و می توان با تقویت نظارت ها ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تامین میوه شب عید و آمادگی نهادهای مرتبط برای توزیع در استان، گفت: 1900 تن پرتقال و 750 تن سیب تامین شده و در استان آماده توزیع در شب عید است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۳    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، بهروز مهدوی را به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
نصر: به منظور اهمیت، گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری، مراسم کاشت نهال با حضور مسئولان و مدیران ارشد استانی در اطراف لندفیل و تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری برگزار می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
نصر : در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه دو اصله نهال میوه غرس کردند. عکس ها از مهر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نصر: وزیر کشور ترکیه از عملیات نظامی مشترک کشورش با همراه ایران علیه گروه شبه نظامی "پ.ک.ک" خبر داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نصر: سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی وزیر کشور در ابتدای شروع بکار در این وزارتخانه افزایش سهم کارشناسان وزارت کشور در مناصب و پست های مدیریتی این وزارتخانه بوده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
نصر: رئیس جمهور تاکید کرد: دولت نه از شرایط جنگ اقتصادی و روانی نمی هراسد، چون ملت را یکپارچه کنار خود دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
نصر: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به تجارب گذشته در ایران و سایر کشورهای جهان نمی توان انتظار داشت از دل اقتصاد کوپنی یک طرح موفق بیرون آید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
نصر: سرپرست گروه برنامه ریزی بحران و پدافند غیر عامل شهرداری تبریز گفت: همکاری بین نهادها و سازمان های عضو کارگروه فرهنگی و آموزش باید در قالب تفاهم نامه به شکل رسمی دربیاید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
نصر: با پایان عملیات زیرسازی، آسفالت ریزی و جدول گذاری پروژه بازگشایی خیابان ارتش، به زودی اقدامات لازم ترافیکی در این خیابان انجام می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
نصر: رئیس کل گمرک ایران گفت: بر اساس آخرین تصمیم گیری ها خودرو هایی که تا 16 مرداد به گمرک وارد شده بودند در صورت استفاده از ارز دولتی و سیستم بانکی امکان ترخیص برای آن ها فراهم شده بود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
نصر: همایش توسعه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در سالن همایش اداره کل استاندارد در راستای گسترش استفاده فضای دیجیتال برای بازاریابی بهتر محصول برگزار شد و چهره های ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
نصر: عکاسان ایرانی در دو جشنواره PUNE و NBPC هند جوایزی را کسب کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
نصر: جری مریمن یکی از سه محققی که ماشین حساب جیبی را اختراع کردند، درگذشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
نصر: فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سالهای گذشته شاهد خسارات جانی و مالی در ایام چهارشنبه آخر سال بودیم ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۳    
نصر: ترامپ اعلام کرد قصد دارد امتیازات تجاری ویژه ای را که کشورش در روابط با هند و ترکیه در نظر گرفته است ملغی کند؛ تصمیمی که می تواند آتش یک جنگ تجاری جدید را علیه این شرکای تجاری شعله ور کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۳    
نصر: امیر رضا خادم برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
نصر: رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به نامه ای از سوی قانونگذاران آمریکایی اظهار کرد که، با حفظ نظامیان آمریکایی در سوریه "صد درصد موافق" است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
نصر: نرم افزار صدور فیش حقوقی، سامانه ای است که با قابلیت پشتیبانی از انواع فایل های برنامه های حقوق دستمزد رایج در بازار را دارد و در حالت کلی این سیستم با دریافت فیش حقوقی در قالب فایل اکسل فیش ها ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
نصر: دومین دوره مسابقات قهرمانی چندجانبه کشوری کیوکوشین ایچی گکی جام تبریز با حضور 260 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته روز جمعه مورخه 10 اسفندماه 97 در سالن صدرا شهر تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
نصر: دومین جشنواره فیلم تبریز سه شنبه شب در آیینی با حضور جمعی از علاقه مندان به سینما و اهالی فرهنگ و هنر به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
نصر: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نسبت به انتشار پیام یکی از شهروندان در خصوص عدم پاسخگویی سامانه رسیدگی به شکایات 124 آن سازمان واکنش نشان داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
نصر: رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون خودروسازها را مکلف کرده به قیمت قراردادها متعهد بمانند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
نصر: روزنامه انگلیسی گاردین نوشت، شاخص های روزافزونی درباره اختلافات احتمالی میان ملک سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان وجود دارند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع تر دستگاه های نظارتی با متخلفان در بازار تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
نصر: روزنامه قطری بعد از پیروزی سه بر صفر الدحیل، سوتی داد و از پیروزی دو بر صفر تیم قطری سخن به میان آورد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۸    
نصر: مسئول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی، از نفوذ سامانه بارشی از پنج شنبه به استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۸    
نصر: کمپین یادگاری من به زمین با هدف فرهنگ سازی و توسعه حفظ و نگهداری فضای سبز امروز همزمان با روز درختکاری آغاز شد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۷:۲۸    
نصر : رزمایش "سرزمین نیلگون 2019" نیروهای دریایی ارتش ترکیه در مناطق دریای سیاه، اژه و مدیترانه برای سومین روز متوالی ادامه یافت. در این رزمایش 103 فروند کشتی شرکت کرده اند. عکس ها از آناتولی