شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۲:۴۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 12 اردیبهشت 1403 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 29 اسفند 1401 نصر نیوز 29 اسفند 1402 نصر نیوز 31 فروردین 1403 نصر نیوز 1 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 2 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 3 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 4 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 5 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 6 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 7 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 8 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 9 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 10 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 11 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 12 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 13 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 14 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 15 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 16 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 17 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 18 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 19 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 20 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 21 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 22 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 23 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 24 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 25 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 26 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 27 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 28 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 29 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 30 اردیبهشت 1403 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1403 
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
نصر: سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
نصر: صمد حسن زاده در دیدار با رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه بر آمادگی بخش خصوصی ایران برای سرمایه گذاری و بازسازی زیرساخت ها و بخش های صنعتی سوریه که به دلیل جنگ از بین رفته است، تاکید شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۱    
نصر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده از آزمایشگاه های مهارتی و شبیه سازها در علوم پزشکی و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی را از رویکردهای این وزارتخانه عنوان کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۱    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در حوزه و دانشگاه، علم، دانش و رتبه علمی باید حرف اول و آخر را بزند و اصل شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
نصر: استاندار قم با بیان اینکه رویکرد دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است افزود: رییس جمهور بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۱    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه متأسفانه پیشرفت های علمی کشور آن طور که باید بازگو نمی شود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۱    
نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه روسای شهرستانی این بنیاد، مسئول کنترل وضعیت جسمانی و تامین نیازمندی های دارویی و درمانی والدین بزرگوار شهدا هستند ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۷    
نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوسازی در کشور نیازمند توجه به آموزش و پرورش است گفت: امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۳    
نصر: یک رسانه آمریکایی به شرح اهدافی که جو بایدن در ضمن تلاش های شدید دولتش برای حاصل کردن یک توافق آتش بس و آزادسازی اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی در داخل و خارج پیگیری می کند، پرداخته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
نصر: رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و واحد تبریز از راه اندازی دانشکده هوش مصنوعی در سال جدید خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
نصر: معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همکاری دولت و مجلس حمایت های درمانی برای خانواده شهدا و جانبازان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
نصر: جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جهور برگزار و 5 درخواست وزارت نفت برای توسعه میادین نفت و گاز خصوصا در مناطق مشترک با کشورهای همسایه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیلی خوب جنگیدیم و لایق کسب سه امتیاز بودیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز 8 تن را راهی بیمارستان کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۳    
نصر: 2 تیم تراکتور و استقلال در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند اما بر خلاف انتظار بازی بی رمقی را تا دقیقه 75 بازی شاهد بودیم تا اینکه یک ربع پایانی دیدار موتور بازیکنان ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۳    
نصر: مدافع تیم تراکتور معتقد است که مهاجم استقلال باید مستقیما اخراج می شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
نصر: شهردار منطقه چهار تبریز در برنامه تلویزیونی تبریزیم از پایان تملک پروژه باغ موزه ستارخان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۸    
نصر: نمایشگاه گروهی هنر نگارگری، تذهیب، گل و مرغ به همت فرهنگسرای تربیت آذربایجان از 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه در فرهنگ سرای تاریخی نیکدل برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۸    
نصر: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده ها هشدار داد که اجازه چنین ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
نصر: نمایشگاه مرگ خانه 3، پایان زمان آثار جمال سوزنده مقدم، از 7 تا 14 اردیبهشت ساعت 16 الی 20 در گالری کبود واقع در بلوار آزادی، چهارراه طالقانی در حال برگزاری است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
نصر: نشست مطبوعاتی عوامل نمایش راز خوشه پروین با هدف معرفی گوهر شعر و ادب بانو پروین اعتصامی صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی در خانه تاریخی نیکدل برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۳    
نصر: مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر پنجشنبه 13 اردیبهشت در استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری 181 هزار و 730 میلیارد ریالی و اشتغال هفت هزار و 827 نفری در این بخش خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۳    
نصر: فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۳    
نصر: نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم به منظور تبادل تجربیات فنی، فرهنگی و سرمایه گذاری و تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۳    
نصر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میانه گفت: روز گذشته، خانم کوهنوردی که در ارتفاعات قلعه دختر دچار مشکل قلبی شده بود، توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان میانه نجات یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
نصر: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت می شود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
نصر: وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر 7 سال در مراکز دولتی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که این مصوبه به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: با تحقق ازدواج آسان می توان به صورت ریشه ای به سمت جوانی جمعیت حرکت کنیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
نصر: مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز پنجشنبه سامانه بارشی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و علاوه بر بارش های رگباری، وزش به نسبه شدید باد پیش بینی می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
نصر: چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر اجرایی پیشین بایننس، پس از آن که در روز سه شنبه به جرم انتسابی نقض قوانین آمریکا علیه پولشویی در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان اعتراف کرد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
نصر: سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل بگیران، 35 درصد افزایش می یابد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نقش تعلیم و تربیتی مراکز علمی، گفت: باید توجه داشت که دانشگاه محل زد و بندهای سیاسی نیست.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۸    
نصر: ثبت نام مدرسه فوتبال تراکتور از امروز - سه شنبه 11 اردیبهشت - آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
نصر: رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
نصر: رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم، گفت: 130 بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند و می توانند برای بازرسی حضور داشته باشند.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
نصر: مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صرفه جویی سه میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمند سازی آرد و نان در استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد که فاز اول پایگاه چابهار که برای ارسال پرتابگرهای سوخت جامد به فضا در دست ساخت است، تا پایان سال به بهره برداری برسد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
نصر: اولویت های هر کشور نشانگر رویاها وکابوس های آن و بیانگر دیدگاه های مختلف درباره چگونگی عملکرد اقتصاد است.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
نصر: بوکسور مراغه ای تیم ملی با راهیابی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا، کسب نخستین مدال آسیایی بوکس آذربایجان شرقی را قطعی کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
نصر: معلم خوش ذوق مراغه ای برای ایجاد نگرش و آگاهی در مصرف بهینه آب برای دانش آموزان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۳    
نصر: مجموع مبادلات تجاری ایران و پاکستان در بخش کشاورزی در دولت سیزدهم 120 درصد رشد را نشان می دهد که در سفر اخیر رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی با هیات همراه به پاکستان تفاهمنامه ای بین دو کشور به ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
نصر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
نصر: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: آب شهرک خاوران تبریز به دلیل انجام عملیات جابجایی تاسیسات آبرسانی امروز چهارشنبه قطع خواهد بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
نصر: حسن روحانی در دیدار دوره ای با معاونان رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
نصر: فرش بافت تبریز به وسعت دو هزار متر مربع و به همت مجموعه فرش عظیم زاده طی 7 سال در تبریز بافته و در دبی به نمایش عموم گذاشته شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۲    
نصر: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی برای برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات ساکن خبر داد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۷    
نصر: سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه افزایش 2 برابری حق الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است گفت ...