چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۳۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1398 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1398 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بر اساس آخرین آمار، بارندگی ها و سیلاب امسال با توجه به خرابی ها و خسارات وارده برای مرمت و برقراری ارتباط راه مناسب نیاز به مبلغ 4377 میلیارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: نخستین محموله ترانزیتی مازوت به وسیله ریل از آسیای میانه به منظور ارسال به بازار های هدف در پایانه های نفتی مجتمع بندری امام ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۴    
با آغاز نقشه برداری ، توپوگرافی و عملیات خاکبرداری، پروژه توسعه اپرون فرودگاه گرگان رسماً آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مانه و سملقان گفت: 100 کیلومتر از راه های روستایی و اصلی این شهرستان که در سیلاب خسارت دیده بود، ترمیم و بازسازی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۰    
بر اساس اعلام هواشناسی امروز چهارشنبه اول خرداد در مناطقی از آسمان کشور رگبار و بارش موقتی باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۰    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش سراسری معاونان راهداری و فنی کضور گفت: حجم بارش های سیل آسا همزمان با تردد وسایط نقلیه به ویژه در استان ها و محورهای پرتردد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی کلنگ احداث بزرگراه مرند-بازرگان را به زمین زد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
میرشفیع درخصوص کلنگ زنی پروژه آزادراه مرند – بازرگان توسط وزیر راه و شهرسازی همزمان با حضور رئیس جمهور در ماکو اظهار کرد: این پروژه با مشارکت 65 درصد بخش خصوصی و 35 درصد کارفرما که دولت خواهد بود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از وقوع یک حادثه جدی برای یک فروند جت خصوصی در فرودگاه مهرآباد تهران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
اصغری مهرآبادی با اشاره به پایان پروژه مسکن مهر در استان های یزد، زنجان و چهارمحال و بختیاری از بسته شدن پرونده مسکن مهر در 5 استان دیگر تا پایان شهریورماه جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام فرودگاهی در اولویت این شرکت است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جمع کارکنان واحد های دریایی و بندری بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مردم و تکریم ارباب رجوع و تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
مازیار حسینی به مسائل حوزه معاونت مسکن و ساختمان اشاره کرد و با بیان اینکه حوزه مسکن و ساختمان مسائلی دارد ، که در تعامل با مجلس شورای اسلامی قابلیت پیگیری دارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی در مرحله پایانی سفر به استان خراسان جنوبی با اشاره به افزایش بی منطق قیمت مسکن در کشور از تعیین کارگروهی برای رسیدگی به این منظور خبر داد و استفاده از ابزار مالیاتی را از راهکارهای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از افزایش فضای ترمینالی فرودگاه بیرجند به بیش از شش هزار متر مربع در طرح توسعه ترمینال این فرودگاه خبر داد و گفت: با توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محورروستایی نشل اندوار در شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
ملاقات مردمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم هر هفته برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۰    
دبیر کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری اولین جلسه این کارگروه در امسال و بررسی 19 دستور کار با حضور غراوی سرپرست استانداری گلستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی استان با 90 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان به دلیل کاهش تصادفات جاده ای تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهر قم مطرح کرد : طی سال 97 ، از مجموع 790 قطعه کارت هوشمند صادره دربخش حمل ونقل عمومی ،390 قطعه برای ناوگان و 400 قطعه دیگر متعلق به رانندگان جاده ای بوده است .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۰    
درجلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ایلام پیگیری پرداخت خسارت منازل مسکونی، تسریع در احداث پل های تخریب شده از سیل مطرح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵    
اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان ورامین با دستور کار بررسی برنامه اجرایی امسال تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
علی نبیان با تاکید بر این مطلب که پرونده مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان امسال بسته می شود، گفت: با افتتاح پروژه 798 واحدی مسکن مهر در شهر بیرجند، پرونده مسکن مهر در خراسان جنوبی، بسته شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بهسازی و روکش آسفالت 3 محور روستایی استان به طول حدود 20 کیلومتر و با اعتبار ملی 56 میلیارد ریال درحال اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جلسه شورای اداری این اداره با حضور معاونان و روسای ادارات ستادی و شهرستان های استان، با بیان اینکه سال جدید به لحاظ شرایط کاری با سختی آغاز شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۰    
برای احداث و بهسازی راههای روستایی شهرستان کازرون بیش از 160 میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
در هفتمین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان ملارد ، مشکلات این شهرستان در حوزه تخصیص قیر رایگان و شروع عملیات اجرایی پروژه های مورد پی گیری قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
این هفته نیز دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با شهروندان انجام شد و آنها بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
همزمان با روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف شاخص های کلیدی بهره وری در راه آهن از سوی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: به منظور اعزام زائران استان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) 80 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه مینی بوس در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
سال گذشته صد هکتار از اراضی دولتی به ارزش400 میلیارد ریال در شمال استان کرمان رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در راستای مقابله با سیلاب گفت: از ابتدای امسال برای مقابله با سیلاب جلساتی در استانداری تهران تشکیل و نقاط بحرانی رود دره های کن و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۲    
صبوری گفت: 9 فقره شکایت ثبت شده در سامانه شهراه این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با عنوان اینکه روابط عمومی به عنوان قدرت فیزیکی و مجازی هر نهادی محسوب می گردد افزود : روابط عمومی به عنوان یک فن و هنر تلقی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از افتتاح راه آهن میانه-بستان آباد در تابستان پیش رو خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی گلستان از برگزاری 76 دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی گلستان در سال 98 خبر داد.