چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۱۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1399 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
ایمنی نقطه پرحادثه مورچه خورت واقع در روبروی شهرک صنعتی مورچه خورت در محور اصفهان_تهران با جایگزینی حفاظ بتنی به جای گاردریل ارتقا و نقطه پرحادثه این مقطع رفع شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
از مجموع 16515 مورد درخواست طرح اقدام ملی مسکن تا کنون 3531 مورد حائز شرایط اولیه شناخته شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مشوق های تعرفه ای و غیرتعرفه ای در بندر شهیدبهشتی چابهار در سال 1400 را اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در بازدید از تونل گردنه چری اظهار داشت: با احداث تونل گردنه چری، 40 پیچ خطرناک شامل نقاط حادثه خیز و برف گیر در محور شهرکرد- بازفت حذف می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: از بین افراد ثبت نامی تعداد 14100 متقاضی در استان طی سه مرحله پالایش نهایی و واجد شرایط واگذاری مشخص شدند .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی راهکارهای تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار از اتمام عملیات آسفالت محوطه مجتمع مسکونی "گل ها" در این شهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از فردا 13 تا 16 اسفند ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدارهایی نسبت به مخاطرات ناشی از فعالیت سامانه بارشی و تغییر توده هوا و به دنبال آن وزش باد شدید و کولاک برف در مناطقی از کشور هشدار داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: مواردی همچون همگرایی و بهره گیری از توانمندی های دستگاه های عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همیشه مورد تاکید است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید کرد: در آستانه فرارسیدن سال جدید ، ایمن سازی و بهسازی راه ها با هدف افزایش ایمنی و کاهش حوادث در سطح جاده های استان امری ضروری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای شهرستانی خود این هفته از پروژه های عمرانی شهرستان سمیرم بازدید و ضمن بررسی پیشرفت طرح های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از اول امسال تاکنون بیش از 32 میلیون و 357 هزار خودروی سبک و سنگین در جاده های استان تردد کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با ارسال نامه ای به استاندار گلستان مصوبه این شورا در خصوص محور زیارت را به وی اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: سالن مسافربری پایانه مرزی پیشین با نقش موثر در توسعه مراودات اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار و گفت وگو با مردم زلزله زده شهر سی سخت از روند پیشرفت عملیات اجرایی آواربرداری منطقه زلزله زده بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت راه آهن بر ضرورت الگوگیری از شهدا و ایثارگران در توسعه صنعت ریلی تاکید کرد و خواستار تداوم راه شهدا در عبور از مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی در کشور شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با ارسال نامه ای به استاندار قزوین، تصمیمات مهم این شورا در خصوص ساخت و ساز در اراضی موسوم به گبران قلعه-نیاوران شهر قزوین را به وی ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی تصویب طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم امام رضا (ع) را گامی موثر برای آن منطقه مهم زیارتی برشمرد و همکاری وزارت راه با بانک رسالت را در اجرای مسکن ارزان قیمت برای دهک های کم درآمدی با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
تسریع در روند عملیاتی شدن پروژه ساخت پلیس راه ازنا_شازند در حال پیگیری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۱    
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خمینی شهر از آغازعملیات منظر آرایی کمربندی این شهر خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه نهمین همایش و نمایشگاه ملی مدرسه ایرانی-معماری ایرانی بر ضرورت بازگشت به داشته های اصیل در حوزه شهرسازی و معماری تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از عملیاتی شدن اعلام بار و نوبت دهی مجازی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از دریافت جوابیه فنی چهار کشور دخیل در سانحه هواپیمایی اوکراین خبر داد و اظهار کرد که گزارش نهایی تیم بررسی کننده این سانحه تا پایان سال منتشر خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۱    
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : طرح توسعه و عمران (جامع) شهر بناب به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۱    
ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری لرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۶    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نور اظهار داشت: در طول سه سال گذشته ، 104 پروژه ایمن سازی و بهسازی در سطح راه های اصلی و فرعی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 510 میلیاردریال به اجرا در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از الزام پاسخگویی مجریان مسکن به کارفرمایان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال های 98 و 99 توانستیم 100 درصد اعتبارات بازآفرینی شهری در استان را اخذ کنیم و به همین واسطه برای احیاء بافت های فرسوده شهری اقدامات مفید و موثری انجام ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده برف و باران طی امروز و فردا در برخی از مناطق شمالی خبر داد و اظهار کرد که روز پنج شنبه، سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه واجدان شرایط دریافت تسهیلات مسکن ارزان قیمت ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن و دهک های یک تا 3 درآمدی هستند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی همکاری وزارت راه و بانک رسالت را برای خانه دار شدن 50 هزار کم درآمد، گامی موثر برای جریان تولید مسکن با مشارکت مردم برشمرد و از ارایه تسهیلات کم بهره و تامین زمین مناسب برای کم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
غزال راهب - رییس بخش مسکن و سیستم های ساختمانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
مدیرعامل شرکت راه آهن از ابلاغ 202 کد به 177 ایستگاه مسافری خبر داد و عنوان کرد که طی آن، در یک بازه زمانی کوتاه ما شاهد تحول در نما، بهداشت، پاکسازی و بهسازی محیط ایستگاه ها در سراسر کشور بودیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان 260 تختخوابی کرج بر لزوم تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض الحسنه رسالت در قالب تولید مسکن ارزان قیمت و طرح اقدام ملی مسکن به امضا رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۶    
شماره 84-83 فصلنامه تخصصی شهرسازی و معماری ویژه بهار و تابستان 1399 با موضوع غیررسمیت منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت مقاوم سازی و تاب آوری سازه های ساختمان های مهم از جمله بیمارستان ها تاکید کرد.