شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۲۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری پانا 16 بهمن 1396 - pana.ir

پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۵    
با حضور واعظی؛ رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: تلاش برای تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه تهران (پانا) - سامانه پایش اطلاعات کشور پاک در راستای شفافیت اطلاعاتی و ارایه تصویر واقع گرایانه از ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۸    
تهران (پانا) - باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه ای از سازمان لیگ درخواست تغییر زمان دربی تبریز در هفته بیست وسوم لیگ برتر را مطرح کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۹    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی : کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اکنون با به کارگیری تمهیدات لازم در تلاش است تا نیازهای اولیه خانواده های مددجو تحت حمایت را در آستانه فرارسیدن سال ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۶    
رئیس اداره عمران ، بهسازی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۳    
تهران (پانا) - دبیر کل کانون صنفی معلمان از تعدد مدارس و وجود آزمون ها برای تضعیف اعتمادبه نفس دانش آموزان خبر داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۰    
تهران (پانا) - عضو سازمان معلمان ایرانی درباره حذف آزمون مدارس ابتدایی، حمایت از مصوبه حذف امتحان از مدارس ابتدایی را نیازمند حمایت جامعه فرهنگیان دانست.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد چابهار (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان سواحل مکران گفت ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۶    
کنارک (پانا) - وزیر آموزش و پرورش پیگیر بازگشت به مدرسه سه کودک بلوچ بازمانده از تحصیل شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۲    
تهران (پانا) – ساعت بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۹    
تهران (پانا) - با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و به علت تداوم آلودگی هوا، همه مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس و بخش رودهن فردا سه شنبه 17 بهمن تعطیل شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۳    
تهران (پانا) - روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد فدراسیون فوتبال تا کنون هیچ شکایتی از آقای علی کریمی نکرده است.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۰    
تهران (پانا) - پتروشیمی اولین دیدار رده بندی لیگ برتر را با برد به پایان رساند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۰    
تهران (پانا) - جاده اسالم به خلخال به طول 70 کیلومتر است، این مسیر شهرستان اسالم در استان گیلان را به شهرستان خلخال در استان اردبیل متصل می کند ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۴    
تهران (پانا) - به دنبال حواشی اخیر جشنواره فیلم فجر و رفتار عجیب یکی از بازیگران فیلم شعله ور ، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی به اوتیسم جلب شد؛ اما اوتیسم چیست و افراد مبتلا به آن ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۴    
تهران (پانا) - در راستای تعامل هرچه بیشترآموزش وپرورش با رسانه ها، وزیر آموزش وپرورش از موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۸    
تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش ترویج و تشویق استفاده از جزوه ها و کتاب های کمک آموزشی در مدارس ابتدایی را ممنوع اعلام کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
دادستان تهران: تهران (پانا) - بیست و ششمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، روز شنبه چهاردهم بهمن ماه سال جاری با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ژاپن با عبور از سد ازبکستان بعنوان صدرنشین راهی دور حذفی جام ملتهای آسیا شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
به مناسبت ایام الله دهه فجر شهرقدس (پانا)- مسابقه کتابخوانی خاطرات مستر همفر به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان قدس برگزار می شود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
شهرقدس (پانا) - رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرستان قدس از تجلیل قهرمانان کونگ فو کار این شهر خبر داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
ورامین (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیر آموزش و پرورش ورامین از خانواده های شهدای فرهنگی در ورامین تجلیل به عمل آمد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
بوشهر ( پانا ) بازگشت همه به سوی اوست : مراسم تشییع ، ختم و هفته همسر خدا کرم نوروزی معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر اعلام شد .
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
تهران (پانا) - وزیر نیرو می گوید تلاش می شود تا به بحث مدیریت مصرف و تقاضا بیشتر پرداخته شود تا با توجه به اینکه در سال های خشکی قرار داریم به سلامت از این سال ها گذر شود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
تهران (پانا)- سرخپوشان پایتخت از حد نصاب فصل گذشته خود پیشی گرفتند و در پایان هفته بیست و دوم، بیشترین امتیاز کسب شده در این مقطع از لیگ حرفه ای را رقم زدند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۴    
تهران (پانا) - معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر می گوید شبکه برق ایران چهاردهمین شبکه برتر و بزرگ جهان است.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۱    
فاصله بیکاری بین دختران تحصلیکرده با پسران در 12 استان 2 تا 3 برابر بوده است تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اشتغال زنان باعث بیکاری آقایان نمی شود ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۸    
تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری هر نوع آزمون در دوره ابتدایی را ممنوع اعلام کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۸    
تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان امشب مهمان برنامه گفت وگوی ویژه خبری خواهد بود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
به ریاست لاریجانی تهران (پانا) – شیفت دوم بررسی جزئیات لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۷    
در گزارش جدید مرکز پژوهش های مجلس مطرح شد تهران (پانا) - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی خسارت مادی حادثه نفتکش سانچی را 110 میلیون دلار اعلام و تاکید کرد به نظر می رسد برخورد دوکشتی ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۵    
تهران (پانا) - تازه ترین آمار بانک مرکزی از صدور کارت های بانکی نشان می دهد که به ازای هر شهروند ایرانی 4.6 فقره کارت بانکی وجود دارد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
شهریار (پانا) - با حضور مهدی زاده کارشناس مسئول اردوهای شهریار،جلسه ماهانه شورای دانش آموزی در هنرستان گلشن شهریار برگزار شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
شهریار (پانا) - به مناسبت دهه مبارکه فجر از خانواده شهدای فرهنگی آموزش و پرورش شهریار تجلیل شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
مصادره مجدد اکران می شود رشت (پانا) - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از افزوده شدن سانس های فوق العاده به نمایش همزمان فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
تبریز(پانا) - پیش از ظهر امروز با اعلام مشاهده یک قلاده روباه در داخل کارگاهی در خیابان منجم تبریز، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 3 به فرماندهی اقبال به محل حادثه شتافتند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
حسین قبله نما و امیرحسین حقیقت نژاد ووشوکاران گیلانی با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کنند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
زنجان (پانا) - بیست و هفتمین دوره ی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر صبح امروز و در دو بخش انفرادی و دوبل بانوان برگزار شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
رشت (پانا) - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه سال آینده را برای دولت دوازدهم، سال اشتغال، فقرزدایی و تأمین مسکن محرومان دانست.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
با صدور احکامی توسط فرهاد رهبر تهران (پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، نمایندگان وزارت بهداشت ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۷    
تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در حوزه بهداشت، 6 هزار پروژه بهداشتی افتتاح شده و یا در دست اجراست می گوید اکثر این پروژه ها در مناطق محروم بوده و بالغ بر 60 هزار شغل ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۴    
تهران (پانا) - معاون دبیرخانه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از ادغام گرایش های زبان روسی در مقطع کارشناسی خبر داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۸    
زنجان (پانا) - مسابقات بازی های بومی و محلی که دیروز در محل کارخانه کبریت زنجان در حال پیگیری بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
تهران (پانا) – هافبک جدید استقلال با سابقه حضور و گلزنی در لیگ اروپا در ادامه فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۰    
آموزش علمی در دبیرستان ایزد پناهی ناصرآباد؛ جلسه آموزش علمی درخصوص آمادگی دفاعی در دبیرستان دخترانه ایزد پناهی شهرک ناصرآباد با حضور سپاهیان ناحیه 1 قزوین برگزار شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
بازارچه خوارزمی بازارچه خوارزمی دانش آموزان دبیرستان شاهد مطهره با حضور مسئولین برگزار گردید.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
تهران (پانا) - رئیس شورایعالی استان ها و عضو شورای شهر تهران به ارایه جزییات دیدار اخیر خود با وزیر کشور پرداخت.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
تهران (پانا) - معاون اجتماعی ناجا با اشاره به ایام الله دهه فجر می گوید پلیس علاوه بر تأمین حداکثری امنیت ایام فجر، همچون سایر شهروندان عزیزمان در راهپیمایی گسترده و مردمی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
تهران (پانا) - کارشناس ارتباطات گفته است که ارتباطات در دستیابی به توسعه ملی و پایدار به عنوان شریانی حیاتی زمینه تحقق هدف های مدیریتی هستند و یکی از الزامات دستیابی به اقتصاد پویا آموزش درست استفاده ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان البرز با انتقاد از نامهربانی هایی که به تولیدکنندگان می شود گفت: متاسفانه در برخی موارد به جای اینکه فعالیت بخش تولید و صنعت تسهیل شود موانع و مشکلاتی ایجاد می کنند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر محقق می شود: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از آموزشگاه 6 کلاسه شهرستان نهبندان که توسط بنیاد برکت احداث و تکمیل ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
تهران (پانا) - شیفت صبح بررسی جزئیات بودجه در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
تهران (پانا) - نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، فردا سه شنبه 17 بهمن ماه اعلام می شود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
رشت (پانا) - استاندار گیلان واگذاری 1700 واحد مسکونی در این استان را که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی، سپاه و حمایت جدی دولت انجام شد، کار مشارکتی بسیار ارزشمندی برشمرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۹    
به دست دو جوان باخرزی صورت گرفت؛ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی پروژه های گاز رسانی به 4 روستا و مجتمع آب رسانی روستایی باخرز به بهره برداری رسید.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
همزمان با ایام الله دهه فجر انجام شد؛ اردبیل (پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر از 38 دستگاه برتر و فعال در حوزه صیانت از حقوق شهروندی ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
طی حکمی از سوی دکتر استاندار آذربایجان شرقی؛ تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی "علی جهانگیری" را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
نماینده مقام معظم رهبری در انجمن های اسلامی دانش آموزی تهران (پانا) - نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خواهان حفظ دانش آموزان و نسل جدید جامعه در برابر بیماری سیاست ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
تهران (پانا) - معاون وزیر نفت می گوید ایران با 30 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یکی از بزرگ ترین زیرساخت های گازرسانی در دنیا را در اختیار دارد و هم اکنون 76درصد مردم در روستاها و 98درصد شهرها روزانه ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۰    
مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل: اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل: همزمان با ایام الله دهه فجر همایش ملی یاوران انقلاب در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
تهران (پانا) - سومین قسمت از ویژه برنامه سینمایی هفت به مناسبت برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، شب گذشته 15 بهمن با اجرای رضا رشیدپور به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
نمایشگاه اختصاصی عکس عاشورایی هنرجویان هنرستان بعثت محمودآباد با نام قاب شیدایی گشایش یافت.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور سراسری شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۴    
تهران (پانا) - رادیو آکواریوم در آستانه شروع دومین سال فعالیت خود، پویش صدابازی را با شعار اول صدای تو بعد زمستان برگزار می کند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
تهران (پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، میزبان تهیه کنندگان، هنرمندان و منتقدانی است که به تماشای روزانه ی فیلم های بخش سودای سیمرغ یک و دو می نشینند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
باقری: احتمال دارد فردا مدارس تهران تعطیل شود تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی مدارس به دلیل تداوم آلودگی هوا برای فردا خبر داد در حالی که معتقد است آموزش و پرورش با ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
تهران (پانا) - متن کامل فراخوان مقالات ششمین کنفرانس بین المللی متفکران و هنرمندان مستقل(افق نو) با تِم قدس، پایتخت همیشگی فلسطین منتشر شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
تهران (پانا) - در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری شهرداری تهران جشنواره ملی فیلم های کوتاه موبایلی را با موضوع شکوه پرچم برگزار می کند.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۵    
تهران (پانا) - فیلم های سینمایی طلا و مس و امکان مینا برای مخاطبان غیرایرانی شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته می شود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مسابقات مرحله گروهی فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی پسران منطقه دو استان مازندران در محمودآباد برگزار می شود
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
تهران (پانا) - شب گذشته اولین اجرا از دور جدید اجراهای نمایش موزیکال الیورتوئیست همچون گذشته با استقبال مخاطبان در تالار وحدت روی صحنه رفت.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۳    
تهران (پانا) - نمایش بنگاه تئاترال نوشته علی نصیریان به کارگردانی هادی مرزبان بهمن و اسفند 96 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۳    
تهران (پانا) - آلبوم موسیقی دَقَ دووم دومین اثر رسمی نقی صاحبقرانی ، راهی بازار موسیقی کشور شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
بمناسبت ایام ا.... دهه ی فجر؛ دانش آموزان دختر مدرسه فاطمیه طارم سفلی بمناسبت ایام ا.... دهه ی فجر کلاس خود را تزیین کردند
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
همزمان با ثبت جهانی گل نرگس: تهران (پانا) - نمایشگاه 30 اثر از 23 هنرمند که حاصل تلاش چندین ماهه آنها در زمینه نقاشی وچیدمان است با عنوان نرگس در نگارخانه برگ سازمان زیباسازی شهر تهران ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل و اشتغال زایی اهمیت و مزایای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای را از پنج منظر تشریح و بر افزایش توان رقابت بین المللی ایران در ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان هشت طبقه در خیابان ولیعصر خبر داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ تأکید کرد که پلیس هیچ برنامه ای برای برخورد با دراویش در تهران نداشته و ندارد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۴    
کشت برنج در استان هایی به جز گیلان و مازندران محدود شد تهران (پانا) - معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کشت پائیزه چغندر قند برای مقابله کم آبی می گوید تلاش شده است کشت برنج در استانهایی به ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
محمدیان: همگرایی ملی در مدارس اتفاق می افتد تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به انتقادات وارد بر کتاب های درسی معتقد است همگرایی ملی در مدارس اتفاق می افتد و باید ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه دارت بین بانوان ستادی اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
تهران (پانا) - مستند سینماهای آبادان از برنامه نود پخش خواهد شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
تهران (پانا) - روابط عمومی سازمان زندان ها خودکشی فردی در زندان اراک را تکذیب کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش لرستان در جمع مدیران و دبیران مدارس استعدادهای درخشان گفت ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش لرستان در بازدید از مرکز یادگیری محلی ولی عصر ناحیه دو شهرستان خرم آباد،هدف از تاسیس این مراکز را ایجاد انگیزه در سوادآموزان جهت شرکت در کلاس های سوادآموزی اعلام کرد .
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
تهران (پانا)- رئیس اتاق اصناف ایران می گوید افزایش قیمت کالاها و خدمات صنفی تا پایان فروردین ماه سال 1397 ممنوع شده است.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در نشست توجیهی ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی ، ارتقای کیفیت آموزشی را مهمترین راهبرد در ارزیابی این شاخص ها برشمرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:بلوار پیامبر اعظم که جنوب شهر بیرجند را به شمال این شهر متصل می کند، با یک فوتی و 103 زخمی از آغاز امسال ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
در راستای هماهنگی عوامل اجرایی شهرستانها و مناطق در جهت نیل به بهبود فرآیند آموزشی و ارتقاء میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زمین و مسکن با بیان اینکه 7320 خانوار دومعلول مشمول دریافت مسکن می شوند، می گوید تاکنون 1087 واحد به این خانوارها تحویل شده است.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
با رای دیوان عدالت اداری؛ تهران (پانا) - هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبات شورای اسلامی شهر ماهدشت در خصوص افزایش حق الجلسات و پرداخت پاداش به اعضای کمیسیون های شهرداری و شهردار این شهر را ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از مسابقات مرحله شهرستانی قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از شرکت 160هزار دانش آموز در مرحله اول این مسابقات خبر داد .
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
در گفت و گو با پانا مطرح شد کنارک (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از تدوین برنامه های درسی خاص برای مناطقی با شرایط اقتصادی و گردشگری ویژه خبر داد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
تهران (پانا) - سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ با تاکید بر لزوم تامین فوری منابع مالی موردنیاز برای برون رفت از وضعیت غیرمتوازن موجود و اصلاح جریان نقدینگی زنجیره تامین دارو بیانیه ای صادر کرد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
در گفت و گو با پانا عنوان شد: مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ تهران (پانا) - جلسه داوری اشعار بخش کهن هفتمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب برگزار شد.
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
در پاسخ به پانا تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی استاندارد می گوید رفع موضوع آلودگی هوا نیازمند عزم تمامی دستگاه های کشور است و استانداردسازی بنزین تولید داخل و وارداتی همچنان در دستور کار قرار ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۴    
استاد دانشگاه علوم و تحقیقات عنوان کرد تهران (پانا) - عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفته است که ذخیره آبی سدهای کشور در حال حاضر نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد ...
پانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۴    
در پاسخ به پانا مطرح شد اروپا درخواست رسمی برای مذاکره موشکی با ایران نداشته است تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به رایزنی های ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روسیه واکنش ...