دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پردیسان آنلاین 14 اردیبهشت 1403 - pardysanonline.ir

پردیسان آنلاین 1 فروردین 1402 پردیسان آنلاین 31 فروردین 1403 پردیسان آنلاین 1 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 2 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 3 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 4 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 5 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 6 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 7 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 8 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 9 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 10 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 11 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 12 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 13 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 14 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 15 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 16 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 17 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 18 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 19 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 20 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 21 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 22 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 23 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 24 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 25 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 26 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 29 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 30 اردیبهشت 1403 پردیسان آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در خصوص چگونگی صدور پروانه ساخت ساختمان 11 طبقه واقع در بلوار بوعلی ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۹    
هفته دوم اردیبهشت ماه 66.5 درصد از ورق های فولادی عرضه شده در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت. میانگین ارزش معاملات ورق های فولادی در این هفته به بیش از 39 هزار میلیارد ریال رسید با این حال فعالان ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تیران گفت: امور مالی شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط شرکت های پیمانکاری نظارت کند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از طرح های شورا و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه ای شهردار این طرح ها ابتر بماند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
شهردار شیراز گفت: شورای اسلامی و شهرداری شیراز همواره به حوزه فرهنگ و ورزش در کنار پیشرفت های عمرانی توجه ویژه ای دارند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۹    
هم زمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای مطهر 13 شهید گمنام در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری می شوند؛ این شهدای گمنام مربوط به عملیات های عاشورا 2، خیبر، تک دشمن در سال 67، کربلای 5 ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
تمام موزه ها، کاخ ها و محوطه های تاریخی روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
رئیس پیش بین هواشناسی استان یزد از روز گذشته باران های سیل آسا در برخی نقاط استان یزد آغاز شده و موجب پرآب شدن رودخانه های فصلی، سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان شده است.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
در روزهای پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت : مرد جوان حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: تورم نقطه به نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال 1403 نسبت به فرودین سال 1402 به میزان 27.7 واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال 30 درصد رسیده است.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
امام جمعه قزوین گفت: از مسئولان می خواهیم شرایطی که برای کشاورزان عزیز پیش آمده و یکسال زحمتشان به خطر افتاده را با جدیت بیشتری پای کار بیایند و مشکل آن ها را برطرف کنند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش نشان می دهد.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول، رشد اقتصادی جهان در سال 2024 از قاره آسیا حاصل می شود.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
حوزه / در تازه ترین قسمت از برنامه کافه مستند شبکه افق تلویزیون مستند نایب الامام ساخته محمدعلی یزدانی مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفت.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
آیت الله العظمی نوری همدانی به استفتائی پیرامون حکم تعلق خمس به سنوات کارمندان پاسخ گفتند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۲    
آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می کند، بنابراین آمار و میزان آلایندگی ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شاخص کیفی شهرها در چه سطحی قرار دارد ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
بازی در دوران کودکی و نوجوانی با توجه به داشتن رابطه مستقیم با رشد مطلوب و همه جانبه امری بسیار مهم تلقی می شود، به همین سبب با گسترش روزافزون رسانه ها و پیشرفت تکنولوژی ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
بوکاپ درکیپ تاون، سانتا مارتا ریودوژانیرو، تیرانا در آلبانی، بالات در استانبول، شفشاون در مراکش، لابوکا در بوئنوس آیرس و مانارولا در سینکوتره، رنگارنگ ترین محله های شهری جهان هستند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
روز گذشته شهردار اصفهان به همراه جمعی از مدیران شهری، ضمن بازدید از پروژه باغ مشاهیر و اطلاع از آخرین جزئیات آن، یازدهمین جلسه شورای عالی این پروژه را برگزار کردند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به نسبت مثبت بدهی ها و ظرفیت های اقتصادی شهرداری قم گفت: ظرفیت های اقتصادی شهرداری قم برای اجرای پروژه های بزرگ فراهم است.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
سنجش کیفیت هوا، امروز (جمعه) با قرار گرفتن روی شاخص 60 در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
بیمارستان تخصصی مادر و کودک بجنورد به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان پس از یک سال کشمکش در نهایت کلنگ زنی شد و اینک بانوان خراسان شمالی در انتظار برای ساخت سریع این بیمارستان هستند.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
داوطلبان کنکور این روزها در روند انجام ترمیم معدل هستند و با توجه به تأثیر دروس عمومی در کنکور فرآیند بسیار حساسی برای داوطلبان آزمون سراسری به شمار می رود.
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در طراحی مجموعه کافه و رستوران جدید، هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام با احترام به طبیعت در طراحی ...
پردیسان آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.