شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیام فوری 17 دی 1397 - payamefori.ir

پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مهندس حامد خرمی؛ رئیس کارخانه پلی اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام از تولید دو گرید جدید PE100 و 8200B با دستان متخصصان و مهندسان توانمند این شرکت خبر داد.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
چهارمین همایش ملی کیفیت با حمایت بانک انصار در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما و باحضور تولید کنندگان برتر ایرانی، مدیران ...
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم معارفه عضو جدید هیئت مدیره گفت: نیروهای جوان و با انگیزه قوه محرکه پست در مسیر تحقق اهداف متعالی شرکت و خدمت رسانی شایسته تر هستند.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۱۱    
در آیینی که روز 23 مهر در مقابل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد، کاروان خدمت رسانی بانک با هدف ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به زائران کربلای معلی در ایام اربعین، عازم مناطق غرب و جنوب غرب کشور شد
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۱۱    
یک گزارشگر ورزشی درباره عملکرد گزارشگران در مسابقات جام جهانی گفت: گزارشگر باید سعی کند در لحظه، اتفاقی که در بازی رخ می دهد را برای مردم گزارش کند و به شکلی گزارش را ارائه دهد که اعصاب مردم به هم ...
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۱    
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب بانک ملی ایران، پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی، به طور متوسط بیش از دو هفته طول نمی کشد.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۰۱    
مراسم تودیع مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر شعب استان های مازندران و سمنان، روسای شعب و واحدهای ستادی استان گلستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۰۱    
براساس آمار اعلامی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک ایران زمین به تمامی درخواستهای ثبت شده در این سامانه پاسخ داده است.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۴:۲۶    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی، پرداخت خودکار اقساط تسهیلات با همراه بانک سینا فراهم شد.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۴:۱۶    
مدیر عامل بانک ملی اعلام کرد:بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران، همکاری لازم را ندارد و لذا زائران اربعین حسینی با مشکلاتی مواجه شده اند.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۳:۵۶    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر لزوم گسترش سواد مالی با همیاری سیستم بانکی و سیستم آموزشی کشور، گفت: باید با همکاری یکدیگر و با اقتصادی همراه با روح انسانی و اسلامی سواد مالی را گسترش دهیم.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۳:۴۶    
مدیر امنیت به پرداخت ملت درخصوص رویکرد این شرکت نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل در شبکه پرداخت الکترونیک کشور گفت: یکی از مهمترین اقدامات شرکت به پرداخت ملت ...
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۳:۱۶    
در سالگرد زلزله کرمانشاه، همراه اول اقدامات یکساله خود برای بازسازی مدارس این استان را تشریح کرد.
پیام فوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۱    
ستاره کلیدی تیم های الدحیل قطر و کره جنوبی با مصدومیت شدیدی در تاشکند برای ماه ها خانه نشین شد تا شوک بزرگی به این تیم ها وارد شود.