پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۲۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 29 اسفند 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 2 اسفند 1396 پدال نیوز 3 اسفند 1396 پدال نیوز 4 اسفند 1396 پدال نیوز 5 اسفند 1396 پدال نیوز 6 اسفند 1396 پدال نیوز 7 اسفند 1396 پدال نیوز 8 اسفند 1396 پدال نیوز 9 اسفند 1396 پدال نیوز 10 اسفند 1396 پدال نیوز 11 اسفند 1396 پدال نیوز 12 اسفند 1396 پدال نیوز 13 اسفند 1396 پدال نیوز 14 اسفند 1396 پدال نیوز 15 اسفند 1396 پدال نیوز 16 اسفند 1396 پدال نیوز 17 اسفند 1396 پدال نیوز 18 اسفند 1396 پدال نیوز 19 اسفند 1396 پدال نیوز 20 اسفند 1396 پدال نیوز 21 اسفند 1396 پدال نیوز 22 اسفند 1396 پدال نیوز 23 اسفند 1396 پدال نیوز 24 اسفند 1396 پدال نیوز 25 اسفند 1396 پدال نیوز 26 اسفند 1396 پدال نیوز 27 اسفند 1396 پدال نیوز 28 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: باتوجه به حجم بالای تردد و ترافیک سنگین از ساعت 14 امروز پنجشنبه در جاده کرج - چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حرکت خودرو ها در مسیر تهران-چالوس در برخی مقاطع به کندی صورت می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز: بر اساس گزارش ها یک اتومبیل خودران با زنی 49 ساله برخورد کرده و عامل مرگ وی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: جاده، خودرو و بی دقتی انسان ها، همه در تصادفات نقش دارند اما نقش آدم ها در تصادفات پر رنگ تر از بقیه است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
پدال نیوز- بررسی خودرو از جمله اقدامات اولیه پیش از سفر است که موجب تضمین جان سرنشینان می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز- در فصل گرما و با بالا رفتن دمای هوا و استفاده از سیستم کولر خودرو به خصوص در ترافیک های شهری یکی از مشکلاتی که با آن روبرو می شوند بالا رفتن حرارت موتور خودرو هست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز- اگرچه سابقه راه آهن و اولین خطوط ریلی در ایران به بیش از یک قرن می رسد،اما با قراردادهای تازه ای که در وزارت صنعت،معدن و تجارت منعقد شده قرار است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز: امروزه نمی توان محبوبیت و فروش خوب خودرو های سگمنت سدان را نادیده گرفت. در این بین سدان های خانوادگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز: مدیر پروژه راه آهن غرب کشور با اشاره به بلیت فروشی قطار کرمانشاه از پنجم فروردین، گفت: قطار کرمانشاه هفته ای دو مرتبه به سمت مشهد حرکت می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده های هراز، سوادکوه و چالوس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
پدال نیوز: محدودیت یکطرفه شدن جاده چالوس تا یک ساعت دیگر اعمال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۴    
پدال نیوز: هنگام تصادفات، عوامل بسیار زیادی می توانند موجب آسیب دیدگی شوند که یکی از این عوامل، تجهیزات اضافه ای است که رانندگان برای اتاق خودرو تهیه می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۹    
پدال نیوز: بعد از برگزاری مراسم جشن نیکوکاری، شب یلدا، 22 بهمن و اکران فیلم سینمایی صفر تا سکو با حضور عوامل فیلم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
پدال نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از اجرای 55 عملیات امدادی به 183 نفر از حادثه دیدگان سوانح جاده ای و شهری 5 روز گذشته در استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
پدال نیوز: مسئول روابط عمومی آتش نشانی گرگان از برخوردر شدید 4 دستگاه خودرو و مصدوم شدن سرنشینان آن ها در این شهرستان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
پدال نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان چالوس و کشف خودروی سرقتی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
پدال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از ارائه خدمات چهار هزار و 940 نفر نیروی هلال احمر استان به مسافران نوروزی درایام نوروز خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
پدال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعال بودن 28 دوربین ثبت تخلف در محورهای سراسر استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در 24 ساعت گذشته هفت سانحه جرحی در محورهای این استان به وقوع پیوست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۴    
پدال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 68 هزار و 52 مسافر از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفند) تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابجا شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به یکنواخت بودن طول جاده ای استان در خصوص مواجه شدن با پدیده "هیپنوتیزم جاده ای" به رانندگان هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از خروج 100 هزار خودرو از این استان در فاصله زمانی 23 تا 28 اسفند ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
پدال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
پدال نیوز- برای خرید چادر 8 نفره مدل Double Roof T40 باید حدود 499 هزار تومان هزینه پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
پدال نیوز- برطرف کردن برخی از ایراد های خودرویی بسیار ساده و روش برطرف کردن آن آسان است که با بیان ساده رفع بعضی از مشکل ها را مرحله به مرحله چک می کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۴    
پدال نیوز: رییس پلیس راهور ناجا گفت: از روز گذشته تاکنون، علت 80 درصد تصادفات رانندگی خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
پدال نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب بیش از 1400 مسافر طی 5 روز گذشته در آستانه نوروز در جاده های کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
پدال نیوز: صنعت خودروسازی چین به رشد خود ادامه می دهد و پیش بینی می شود سهم این کشور در صنعت خودرو تا پنج سال آینده به 20 درصد از بازار جهانی برسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: رییس پلیس راهور ناجا خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و سرعت و سبقت غیر مجاز را عامل وقوع 80 درصد تصادفات در 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: طولانی ترین خیابان دنیا Yonge نام دارد که در تورنتو کانادا واقع شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که تاکنون اقامت 912 هزار و 916 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شده است .
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: شهردار منطقه 12 گفت: تورهای ویژه گردشگری بازدید از مناطق قدیمی و تاریخی پایتخت با عنوان طهران قدیم در تعطیلات نوروز برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
پدال نیوز: میزان مصرف بنزین در روز دوشنبه به 115.8 میلیون لیتر رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا کنون 30 هزار نفر در فضای مجازی به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تغییر رفتار رانندگی به کاهش تلفات سوانح جاده ای منجر می شود، در این راستا رانندگانی که در طول سفرهای نوروزی قواعد و قوانین رانندگی را رعایت کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از رصد عملکرد ستاد اجرایی سفرهای نوروزی از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو رانندگانی که در طول ایام نوروز 2 تخلف حادثه ساز مرتکب شوند، به مدت 72 ساعت توقیف می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز- هرچند که بسیاری از مالکان خودروهای کلاسیک به دلیل حساسیت بسیار زیاد روی خودروهایشان و البته استهلاک نسبتا بالای قطعاتی که چند دهه از عمرشان گذشته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساینا در جاده ارتباطی یاسوج - بابامیدان که دوشنبه شب رخ داد پنج نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- تردد خودروها در جاده های مازندران به تهران پرحجم و روان و گاه در برخی از محدوده ها نیمه سنگین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های تردد شمار مرکز مدیریت راه های کشور، رفت و آمد خودروها در راه های برون شهری در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن 6 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- این روزها به هر گوشه شهر که سرکی بکشیم جلوه های شادی و نشاط و فصل نو شدن و بهار قابل دیدن است؛ گویی در این دو هفته تعطیلات، تهران خسته از شلوغی و آلودگی نفسی می کشد و جان دوباره می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز آمار و اطلاعات شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در خصوص روند معاملات بورس در سال 96 گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح خط هفتم مترو تا خرداد ماه سال 97 خبر داد و گفت:تکمیل و افتتاح خط هفت مترو به صورت فاز بندی در دستور کار قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- در پی کشته شدن یک زن 49 ساله در آمریکا در جریان تصادف با یک خودروی خودران شرکت "اوبر" این شرکت اعلام کرد که تردد آزمایشی همه خودروهای خودران خود را در آمریکا و کانادا متوقف می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از مصدومیت 25 نفر در تصادف زنجیره ای محور بافت – رابر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه ایلام از حضور 40 تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های ایلام خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز: تصاویری از وضعیت ترافیک راه ها را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: اگر در بازار خودروهای کارکرده به دنبال خودرویی با بودجه حداکثر 100 میلیون تومان باشید و خودرویی با چهره خاص، کیفیت مناسب کابین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ترافیک سنگین در بیشتر معابر استان البرز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب بیش از 1400 مسافر طی 5 روز گذشته در جاده های کشور، گفت: 316 نفر از این افراد توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: پرونده آلودگی بنزین پایتخت نه تنها بسته نمی شود، بلکه هر چند وقت یک بار فصل جدیدی از آن گشوده می شود و همواره انگشت اتهام این آلودگی به سوی وزارت نفت و پایین بودن استاندارد پایین بنزینی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: سال 2007، شرکت های پالایش کننده نفت در آمریکا بر اساس یک قانون مجبور شدند تا میزان اتانول درون بنزین مصرفی برای خودروها را افزایش دهند اما اتانول توان این را خواهد داشت که به طور کامل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۳:۲۸    
پدال نیوز- سفر های نوروزی برای تمامی اعضای خانواده دلپذیر است و برای اینکه سفری توأم با امنیت و آرامش خاطر داشته باشید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۳:۱۸    
پدال نیوز: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های تخصصی همواره مخاطبان خود را دارند، بر حمایت از تخصصی شدن رسانه ها و حمایت ویژه از رسانه های تخصصی تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۵۸    
پدال نیوز: روغن گیربکس که به اصطلاح به آن واسکازین هم گفته می شود، یکی از مایعات با اهمیت خودرو به شمار می آید که نیاز به دقت و مراقب خاصی دارد ...