دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 9 اسفند 1401 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1400 پول نیوز 31 فروردین 1401 پول نیوز 9 اردیبهشت 1401 پول نیوز 31 مرداد 1401 پول نیوز 1 شهریور 1401 پول نیوز 30 مهر 1401 پول نیوز 1 آبان 1401 پول نیوز 1 آذر 1401 پول نیوز 1 دی 1401 پول نیوز 30 بهمن 1401 پول نیوز 1 اسفند 1401 پول نیوز 2 اسفند 1401 پول نیوز 3 اسفند 1401 پول نیوز 4 اسفند 1401 پول نیوز 5 اسفند 1401 پول نیوز 6 اسفند 1401 پول نیوز 7 اسفند 1401 پول نیوز 8 اسفند 1401 پول نیوز 9 اسفند 1401 پول نیوز 10 اسفند 1401 پول نیوز 11 اسفند 1401 پول نیوز 12 اسفند 1401 پول نیوز 13 اسفند 1401 پول نیوز 14 اسفند 1401 پول نیوز 15 اسفند 1401 پول نیوز 16 اسفند 1401 پول نیوز 17 اسفند 1401 پول نیوز 18 اسفند 1401 پول نیوز 19 اسفند 1401 پول نیوز 20 اسفند 1401 پول نیوز 21 اسفند 1401 پول نیوز 22 اسفند 1401 پول نیوز 23 اسفند 1401 پول نیوز 24 اسفند 1401 پول نیوز 25 اسفند 1401 پول نیوز 26 اسفند 1401 پول نیوز 27 اسفند 1401 پول نیوز 28 اسفند 1401 پول نیوز 29 اسفند 1401 
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۹    
وزیر بهداشت، با اشاره به محدودیت منابع در حوزه سلامت، بر نقش بیمه ها برای مدیریت هزینه های سلامت تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
محققان در مطالعه جدید خود بیان کردند که پوست الکترونیکی را برای ربات های نرم توسعه داده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
کانادا استفاده از اپلیکیشن شبکه اجتماعی چینی تیک تاک در دستگاه های دولتی را با اشاره به سطح غیرقابل قبول ریسک امنیتی آن برای حریم خصوصی و امنیت، ممنوع کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۹    
براساس اعلام راشاتودی، در طول چند روز اخیر ایلان ماسک 200 نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۹    
طول عمر کاری ماهواره پرتاب شده توسط چین 15 سال است و در مدار زمین به دور زمین می چرخد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
از سال 2021 ماسک، آرنو و بزوس مرتب در شاخص میلیاردر های بلومبرگ جا به جا شده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۹    
دو آسیب پذیری جدید آیفون پیدا شده است که به هکرها امکان دسترسی به عکس ها، پیام ها و فایل های ذخیره شده کاربران را می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادی چهار رکن وجود دارد که رکن اول خانواده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - ۰۷:۲۹    
دانشمندان دانشگاه نورث وسترن موفق به ساخت نوعی بانداژ هوشمند جدیدی شده اند که می تواند برای بیماران دیابتی بسیار مفید باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی گفت: بیش از 70 درصد کل کالای مورد نیاز فاز 14 پارس جنوبی از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۷    
درگیری های ضدانقلاب در تجمعات اخیرشان به خصوص در تجمع بروکسل به قدری بود که بی بی سی فارسی نتوانست از آن ها چشم پوشی کند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان (CIF) بانک ملی ایران برای نخستین بار در شبکه بانکداری کشور با ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بانک ایران زمین با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، امکان فعال سازی سرویس حساب های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند با توجه به توافق بانک پاسارگاد و وزارت صنعت معدن و تجارت، امکان وکالتی نمودن حساب های بانک پاسارگاد به منظور ثبت نام در طرح خودرو های وارداتی به صورت غیرحضوری ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی و شکواییه های قضائی واصله به پلیس فتا ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۶    
امکان ایجاد حساب وکالتی در بانک دی برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت فراهم شد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۶    
یازدهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه معاونان این شرکت گفت: باید از پتانسیل شبکه فروش برای جذب پرتفوی قوی و بهبود عملکرد شرکت استفاده کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
قرعه کشی طرح "سپرده ممتاز ملی" برگزار شد و به 408 نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر زیارتی و سیاحتی تعلق گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۶    
امیر سعید ایروانی گفت: شورای امنیت باید اقدام تروریستی هفته قبل رژیم صهیونیستی را در حمله به ساختمانی مسکونی در دمشق محکوم کند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۶    
با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آیین رونمایی از نخستین استودیوی تجربه فین تک گروه داده پردازی بانک پارسیان روز سه شنبه 9 اسفندماه برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۱    
جامعه پزشکی سیرجان روز سه شنبه از قسمت های مختلف سایت گهرزمین بازدید کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۶    
پزشک سابق کاخ سفید و نماینده جمهوریخواه کنگره درباره خطرناک بودن بایدن برای آمریکا هشدار داد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۵    
گزینش های استخدامی در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به عقیده برخی از کارشناسان، می تواند به بیکاری شماری از کارکنان منجر شود.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سقف معافیت مالیاتی سالانه کارمندان از 84 میلیون به 120 میلیون تومان در سال آینده موافقت کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۶:۲۵    
سلاح های ارسالی آمریکا به اوکراین از بازار سیاه در غرب آسیا و شمال افریقا سردر می آورند.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۵:۲۰    
علی بهادری جهرمی گفت:پس از از آن که دشمن در پیشبرد طرحش در کف خیابان دچار ناکامی شد فشار را در حوزه افتصادی به ویژه حوزه ارز تشدید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۴:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر با نصب نرم افزار سپهتن در اتوبوس ها به صورت کامل نظارت و رصد انجام می شود و به زودی این نرم افزار باید در کامیون ها هم نصب شود.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۲:۱۵    
مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: در حال حاضر دستور یا نامه ای برای انجام مجدد سقف سوخت گیری بنزین در نظر نگرفته شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۵    
رئیس مرکز نوآوری منابع طبیعی گفت: هوشمندسازی آبیاری نهالستان های منابع طبیعی کشور به طور متوسط 40 درصد مصرف آب را کاهش می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۴    
جدیدترین قیمت آپارتمان های بالای 100 متر محله دریان نو تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۴    
کارشناس بازار سرمایه گفت: درک و فهم عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود علاوه بر حفظ منافع سرمایه گذاران، باعث رشد و شکوفایی شرکت ها می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
معاون وزیر صمت ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه در سراسر کشور را 28 میلیارد دلار اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۴    
راه آهن امسال هیچ افزایش قیمتی در نرخ بلیت ها ندارد و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خرداد امسال، بلیت قطار به مسافران فروخته می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۴    
بسیاری از کارشناسان براین باورند که سنددار شدن و یکپارچه سازی اراضی در اقتصادی شدن بخش کشاورزی و جلوگیری از خرد شدن زمین و تبدیل آن به ویلا تاثیر بسزایی دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
با نزدیک شدن به تعطیلات نیمه شعبان و همچنین ایام نوروز، برخی آژانس های مسافرتی اقدام به فروش اجباری بلیت هواپیما همراه با هتل به مسافران کرده اند که به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
امروز سه شنبه 9 اسفند 1401 در بازار داخلی ارز های دیجیتال، ریپل با 0.5 درصد کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ 218,600 ریال داد و ستد گردید در همین حال در بازار های جهانی، هر ریپل با قیمت 0 ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
رعایت الگوی مصرف یکی از مشکلاتی است که می توان با کمک دانش بنیان ها آن را مرتفع کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
این نمایشگاه هر روزه از ساعت 15 الی 21 در مجموعه ورزشی امام علی(ع) سیرجان دایر می باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۹    
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۹    
در بازار جهانی ارزهای دیجیتال، کلیه معاملات و تراکنش ها، در بستر انواع صرافی ارز دیجیتال انجام می شود. با توجه به افزایش حجم معاملات، صرافی های بسیاری در این بازار راه اندازی شده اند ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
آغاز به کار شرکت ITB (International Trading Brachium) در حوزه منا MENA کارگزار بین المللی فارکس اعلام کرد که بروکر ITB فعالیت خود را از سال 2023 تمدید کرده است و در منطقه MENA آماده همکاری با ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
وجیه اله جعفری اعلام کرد: ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه در سراسر کشور 28 میلیارد دلار است.
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پیشگامی این بانک در راه اندازی چک امن دیجیتال چکنو و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
جوان سازی پوست همان طور که می دانید، جوان سازی پوست به فرایند بازگرداندن ظاهر و سلامت پوست از طریق روش ها و درمان های مختلف زیبایی اشاره دارد ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
در سال 1401 ایران با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم کرد و به دلایل مختلفی قیمت آهن آلات و فولاد به طور چشمگیری افزایش یافت. عوامل زیادی در افزایش قیمت این محصولات تاثیرگذار بودند ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
خرید اقساطی دیاگ خودرو به چه صورت امکان پذیر است؟ برای اطلاع از شرایط خرید دیاگ خودرو کلیک کنید. دیاگ ...
پول نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با تاکید بر اهمیت سرمایه و سرمایه گذار برای رونق اقتصادی گفت: به جای آنکه منتظر بمانیم تا سرمایه گذار به سراغ ما بیاید، در منطقه ...