یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۰۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 29 فروردین 1403 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1400 پول نیوز 29 اسفند 1401 پول نیوز 1 فروردین 1402 پول نیوز 1 فروردین 1403 پول نیوز 3 فروردین 1403 پول نیوز 4 فروردین 1403 پول نیوز 5 فروردین 1403 پول نیوز 6 فروردین 1403 پول نیوز 7 فروردین 1403 پول نیوز 8 فروردین 1403 پول نیوز 9 فروردین 1403 پول نیوز 10 فروردین 1403 پول نیوز 11 فروردین 1403 پول نیوز 12 فروردین 1403 پول نیوز 13 فروردین 1403 پول نیوز 14 فروردین 1403 پول نیوز 15 فروردین 1403 پول نیوز 16 فروردین 1403 پول نیوز 17 فروردین 1403 پول نیوز 18 فروردین 1403 پول نیوز 19 فروردین 1403 پول نیوز 20 فروردین 1403 پول نیوز 21 فروردین 1403 پول نیوز 22 فروردین 1403 پول نیوز 23 فروردین 1403 پول نیوز 24 فروردین 1403 پول نیوز 25 فروردین 1403 پول نیوز 26 فروردین 1403 پول نیوز 27 فروردین 1403 پول نیوز 28 فروردین 1403 پول نیوز 29 فروردین 1403 پول نیوز 30 فروردین 1403 پول نیوز 31 فروردین 1403 
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری گفت: از مجموع 3 میلیون هکتار انواع سامانه های نوین آبیاری حدود 300 هزار هکتار با مشارکت مالی مردم انجام شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد های نهضت ملی مسکن شهر های زیر 50 هزار نفر تهران در سال گذشته 9 میلیون تومان بود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
وزیر کار و رفاه اجتماعی استقبال از کالابرگ الکترونیکی را خصوصاً در دهک های پایین بالای 90 درصد توصیف کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۲    
زاکانی گفت: 60 دستگاه پله برقی خریداری شده و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس های دوربین دار در تهران را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
تهیه کننده محفل از معرفی قاریان ایرانی به مجامع بین المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: سلبریتی فقط بازیگر نیست. قاری قرآن هم می تواند سلبریتی باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده تری نسبت به سال های گذشته انجام می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مشتاق حضور نویسندگان و اهالی ادبیات هند در ایران هستیم تا ادبیات معاصر هند به همه شناسانده شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سریال 50 متر مربع در گونه اکشن، کمدی، درام و محصول ترکیه، یکی از تازه های شبکه تهران سیما است که قرار است از پنجشنبه هر شب ساعت 23 روی آنتن برود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
یک پژوهشگر رسانه با اشاره به تعریف بلاگری از این پدیده برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی یا در فضای اینترنتی یاد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۷    
فصل جدید برنامه چرخ با دکور تازه از یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به دلیل خطرات احتمالی که برای کاربران به همراه دارد به یک منبع استرس برای آن ها تبدیل شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
اخترفیزیکدانان از داده های تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا برای مشخص کردن منبع درخشان ترین انفجار کیهانی تا کنون استفاده کرده اند، اما نتایج آن ها راز جدیدی را کشف کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
مدیر کانون هموفیلی ایران گفت: در ایران حدود 13 هزار بیمار هموفیلی داریم و این بیماری یک اختلال خونریزی دهنده است که 13 فاکتور انعقاد خون دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره های متعددی در حال ساخت و ماهواره هایی آماده پرتاب داریم.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان انجام پذیر است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۷:۰۲    
تحقیقات نشان می دهد ایجاد تغییرات استراتژیک در رژیم غذایی می تواند التهاب در بدن را به میزان قابل توجهی کاهش و درد را تسکین دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۶:۰۲    
بنابر آمار سالانه 30 تا 35 درصد محصولات کشاورزی در کشور به هدر می رود درحالی که نوسازی ناوگان مکانیزاسیون به واسطه کاهش دورریز در تحقق شعار سال و خودکفایی محصولات استراتژیک موثر است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۵:۰۱    
سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش های مناسب هفته های گذشته، میزان پرشدگی سد های کشور را 61 درصد اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۳:۰۳    
بر اساس ابلاغیه دستیار ویژه وزیر صمت، ثبت برنامه ماهانه واحد های تولیدی در سال 1403 در سامانه جامع تجارت الزامی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۲:۰۳    
عضو انجمن فولاد کشور گفت: تولید فولاد کشور به بیش از 32 میلیون تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ فولاد کشور است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود 50 هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و هنوز تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۱    
بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح کهربا خبر داد که بر اساس آن امکان تراکنش های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت های بانکی فراهم می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۳    
معاون سازمان امور جنگل گفت: در سال نخست طرح کاشت یک میلیارد درخت بیش از 250 میلیون اصله نهال تولید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۳    
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از ظرفیت مردمی سازی ساخت مسکن غافل نشویم چراکه با استفاده از این ظرفیت رشد مسکن بعد از 10 سال غیرتورمی شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۳    
خودروسازی آمریکایی تسلا کاهش مشاغل جهانی خود را در دستور کار قرار داده که این اقدام شامل بازار های بزرگی مانند چین و آمریکا نیز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۳    
اعتبار نامه 14 نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صادر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
فرزند حمید نوری می گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی در سوئد از تماس با خانواده محروم است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۸    
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از احصای شش درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری خبر داد و گفت: اهداف کارگروه اقتصادی با جدیت دنبال می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین از دویدن و تردد در سطح معابر به صورت ناگهانی خودداری کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۱    
یکی از چالش های بزرگ کارگاه های نجاری گرد و غبار ناشی از برش، سنباده کاری و پرداخت چوب است که نه تنها باعث آلودگی محیط اطراف می شود بلکه موجب ایجاد بیماری های تنفسی و پوستی نیز می شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
فولاد مبارکه در روز اول فروردین رکورد جدیدی در رشد تولید به ثبت رساند تا شاهد رکوردشکنی فولاد مبارکه به محض نامگذاری سال باشیم.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
روند نرخ شاخص های ارزی در بازار روز گذشته نیز کاهشی بود. به نظر می رسد هیجانات بازار ارز در حال فروکش کردن است ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
شورای وحدت طی یک نشست خبری به تبیین برنامه های خود برای مجلس دوازدهم پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۴    
عضو هیات عالی معاونت استان های شورای وحدت گفت: شورای وحدت؛ با توجه به سیاست دوره ها و سالیان گذشته یک حرکت ممتد سیاسی را تنظیم و چاره اندیشی و نسبت به حل چالش ها اقدام کرد و از سوی دیگر توانست ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۹    
منطقه آزاد ماکو با رویکرد حرکت در مسیر نامگذاری سال " رشد تولید با مشارکت مردم" عزم خود را برای توسعه و ارتقای منطقه جزم کرده و قطار توسعه مسیر رو به جلویی را طی می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۸    
محبوب ترین بازی های آنلاین، با ارائه گرافیک خیره کننده، داستان های جذاب و گیم پلی های خوب، تجربه ای منحصر به فرد را برای شما رقم می زنند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۳    
ترید یک حرفه پرسود، هیجانی و البته پرریسک است که امروزه همه را به وسوسه انداخته است. همه افراد می توانند به معامله گری به عنوان یک شغل اصلی یا دوم نگاه کنند و از آن بازدهی قابل توجهی کسب کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۸    
در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۳    
پرداخت 300 همت تسهیلات به بخش های اقتصادی بیانگر حمایت قاطع و عملی بانک سپه از رشد تولید با مشارکت مردم است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم زاهدان گفت: بندر چابهار تنها بندر کشور است که در دریای عمان قرار و به اقیانوس راه دارد و به همین دلیل تنش های سیاسی که بعضا در خلیج فارس رخ می دهد در دریای عمان وجود ندارد
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
کاندیده های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: یکی از اولویت هایی که اگر به مجلس راه پیدا کنم آن را دنبال و پیگیری خواهم کرد؛ موضوع صنایع معادن و انرژی در استان فارس است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: اولویت مجلس توسط شرایط عمومی کشور تعیین می شود و در حال حاضر موضوع اقتصاد هم از خواسته مردم و هم تاکید رهبر انقلاب است و مجلس باید به این مورد توجه داشته باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۸    
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی 1401 شرکت ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم سراوان گفت: در سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی وجود دارد؛ البته کارهایی برای رفع موانع شده است؛ اما مشکلات زیادی همچنان پا برجا هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران موفق شد در سال 1402 بالاترین رشد منابع در سطح شبکه بانکی کشور را از آن خود کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه تحلیل ها درباره حمله موشکی سپاه به اسرائیل و کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی در آسیا پرداخته اند.