دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 24 اردیبهشت 1403 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1400 پول نیوز 29 اسفند 1401 پول نیوز 1 فروردین 1402 پول نیوز 1 فروردین 1403 پول نیوز 1 اردیبهشت 1403 پول نیوز 2 اردیبهشت 1403 پول نیوز 3 اردیبهشت 1403 پول نیوز 4 اردیبهشت 1403 پول نیوز 5 اردیبهشت 1403 پول نیوز 6 اردیبهشت 1403 پول نیوز 7 اردیبهشت 1403 پول نیوز 8 اردیبهشت 1403 پول نیوز 9 اردیبهشت 1403 پول نیوز 10 اردیبهشت 1403 پول نیوز 11 اردیبهشت 1403 پول نیوز 12 اردیبهشت 1403 پول نیوز 13 اردیبهشت 1403 پول نیوز 14 اردیبهشت 1403 پول نیوز 15 اردیبهشت 1403 پول نیوز 16 اردیبهشت 1403 پول نیوز 17 اردیبهشت 1403 پول نیوز 18 اردیبهشت 1403 پول نیوز 19 اردیبهشت 1403 پول نیوز 20 اردیبهشت 1403 پول نیوز 21 اردیبهشت 1403 پول نیوز 22 اردیبهشت 1403 پول نیوز 23 اردیبهشت 1403 پول نیوز 24 اردیبهشت 1403 پول نیوز 25 اردیبهشت 1403 پول نیوز 26 اردیبهشت 1403 پول نیوز 27 اردیبهشت 1403 پول نیوز 28 اردیبهشت 1403 پول نیوز 29 اردیبهشت 1403 پول نیوز 30 اردیبهشت 1403 پول نیوز 31 اردیبهشت 1403 
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
20 میلیون کولر آبی با فناوری قدیمی وجود دارد که اگر با فناوری BLDC جایگزین شود، 10 هزار مگاوات مصرف برق را کاهش می دهد و به حل ناترازی برق کمک می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران گفت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی از ایده های تازه در حوزه دارو حمایت و استقبال می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس اداره پایش زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو، در مورد مواردی که تحت عنوان عدم دسترسی به دارو قلمداد می شود، توضیح داد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی تاکید کرد: داروی تولیدی شرکت های ایرانی از نظر کیفیت با دارو های خارجی هیچ تفاوتی ندارد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان غذا و دارو در نشست خبری ایران هلث 1403، این رویداد را گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی برشمرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
از امروز 26 اردیبهشت ماه ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، ممنوع است که اولویت اجرای این اقدام در شهرهای کوچک خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
امسال حاجیان ایرانی با برخورداری از بیمه درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار بیمه میهن، راهی عربستان شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
با اقدام به موقع حفارمردان پدکس از انفجار ناشی از فوران نفت و گاز در چاه اکتشافی میدان نفتی دالپری جلوگیری شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
پیش فروش خودروهای اطلس G و سهندS و فروش فوق العاده انواع کامیونت نیسان تک سوز از روز چهارشنبه ساعت 10 صبح آغاز می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
قائم مقام مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: نمایشگاه ها پل ارتباطی بین تولیدکننده و توزیع کننده در داخل و خارج کشور هستند و توسعه این روابط موجب رشد و توسعه پایدار اقتصاد کشور می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
دومین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان کرمان آیدکس 2024 عصر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، رییس سازمان بورس کشور، استاندار کرمان ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
ثبت افزایش سرمایه و تصویب اساسنامه جدید بیمه کوثر صورت پذیرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۷    
با هدف بستر سازی، هدایت، نظارت و توسعه نوآوری های دانش بنیان در صنعت بیمه اولین رویداد ایران اینشورتک 2024 برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: شکوفایی و پیشرفت، با همت، اراده، تلاش و تعاون حاصل می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران با رشدی چشمگیر در سال 1402 به 3 درصد از کل منابع شبکه بانکی رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۹    
با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی و سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه سرمد، رضایی راد به عنوان سرپرست مدیریت شعبۀ استان آذربایجان غربی منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۷    
دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی تهران شمال بیمه کوثر تحقق اهداف و برنامه ها را بررسی و در جریان اقدامات این سرپرستی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
جمعی از همکاران بازنشسته در حاشیه نشست روز گذشته با مدیرعامل بانک، با اشاره به مفید بودن محتوای این دیدار و دغدغه مندی دکترسید عباس حسینی ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
روح الله علیپور یزدی، عضو هیئت مدیره بیمه تعاون، به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد تا پس از تایید بیمه مرکزی مدیرعاملی این شرکت را بر عهده بگیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۷    
اولین جلسه کمیته عالی فناوری اطلاعات در سال 1403 به ریاست محمد نجف زاده و با حضور عباس شفیعی رییس هیات مدیره ، امیر مسعود رزازان عضو هیات مدیره و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۶    
مهارت افزایی و آموزش کارکنان، مهمترین استراتژی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در افزایش راندمان تولید وارتقاء بهره وری است .
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۶    
رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: مردم از ذبح دام خارج از کشتارگاه بپرهیزند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۶    
استاندار تهران با اشاره به اینکه شهرداران نقش هدایت فکری، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یک شهر را بر عهده دارد، گفت: قانون شهرداری ها نیازمند اصلاح و بازنگری است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 765 پرواز رفت و برگشت برای زائران سرزمین وحی خبرداد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری 11 هزار و 700 میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده های نیازمند ارائه کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح فاز اول آزادراه شهید شوشتری تا پایان سال خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۷    
رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور با تقدیر از اقدامات حبس زدای صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: این مجموعه حمایتی با وجود ناترازی منابع و مصارف از حبس 60 هزار نفر پیشگیری کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۶    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تمام رانندگان اتوبوس های شرکت واحد موظف به روشن کردن کولر هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۲    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۷    
نماینده مجلس گفت: در بودجه عمومی سال 1403، 50 درصدی از بودجه از طریق دریافت مالیات تامین می شود که این میزان در سال گذشته 20 درصد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۱۷    
نماینده استقلال در جلسه هماهنگی بازی با فولاد خوزستان به دلیل اینکه تیم حریف پیراهن مشکی خواهد پوشید صورت جلسه بازی را امضا نکرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
در روز های گذشته اکثر سایت ها، خبرگزاری ها و همین طور کانال های مهم خبری پرده از مبارزه با فساد در فوتبال برداشته و نوشته اند که قرار است دستگیری های تازه ای رخ دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۱۷    
کارشناس مسائل آمریکا معتقد است که جرائم دونالد ترامپ باعث حذف او از گردونه انتخابات نخواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
تیم ملی هاکی سالنی بانوان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا، عمان را شکست داد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: وضعیت منطقه کمرزرد جاده کندوان از باب تضییع حقوق شهروندی پیگیری قضایی می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۲    
کنعانی با اشاره به گزارشی درباره شکنجه اسرای فلسطینی، حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی را دو روی یک سکه خواند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۴    
برنامه های متنوع رسانه ملی در ایام انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نوید برگزاری شیوه های نوین تبلیغات و افزایش مشارکت را می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
تحلیل کارشناسان و مدیران و معاونت های وزارت صمت و همکاری و امضای تفاهمنامه های فی مابین ، حالی خوش و روحی تازه در صنعت پخش ایران دمید و شکوه و عظمت استقبال مخاطبین خاص در برگزاری این رویداد و همراه ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۳    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: ریال برون مرزی با سه کشور روسیه، افغانستان و عراق در حال پیگیری است؛ کار در مورد روسیه تقریبا به اتمام رسیده است و بزودی عملیاتی خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
تورم و بحران ها نشانگر ضعف نظارت مجلس، بی توجهی به وضعیت مردم و مردودی قالیباف در چهار دوره ریاست مجلس یازدهم است.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بارندگی های اخیر سبب شد تا برای نخستین بار در حدود 4 سال اخیر، میانگین بارش کشور به 200 میلی متر برسد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
معاونت فروش، توسعه و بازاریابی پتروشیمی مارون گفت: پتروشیمی مارون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلفا-اولفین های منطقه با تولید بیش از یک میلیون و 200 هزار تن محصولات پترشیمی ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۴    
شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۴    
شرکت فولاد آلیاژی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافت تا آخرین دستاورد های خود را به فعالان این حوزه معرفی کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: ارزش طرح های تکمیل شده و به بهره برداری رسیده بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته به 1.8 میلیارد دلار رسید ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
مدیر صادرات پتروشیمی شازند گفت: همانطور که می دانید شازند یکی از پتروشیمی های ریشه دار ایران است و متنوع ترین سبد محصولات را با افتخار روانه بازار می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
اجرای پروژه ارتقای کیفیت محصولات سنگین در شرکت پالایش نفت بندرعباس، نه تنها نیاز کشور به کک اسفنجی را تامین می کند، بلکه امکان صادرات این محصول با ارزش را رقم می زند.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: امروز توفیقی شد تا از نمایشگاه مهم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید داشته باشیم و در جریان گزارش هایی که از فعالان این صنعت از چگونگی و روند بازاریابی ها ...
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
پنل تخصصی کاربری هوش مصنوعی در صنعت پولی و مالی؛ از رویا تا واقعیت در روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2024) در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۷    
در ابتدای معاملات امروز 24 اردیبهشت، شاخص کل بورس 89 واحد کاهش یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته اند.