دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 بهمن 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 2 بهمن 1397 قدس آنلاین 3 بهمن 1397 قدس آنلاین 4 بهمن 1397 قدس آنلاین 5 بهمن 1397 قدس آنلاین 6 بهمن 1397 قدس آنلاین 7 بهمن 1397 قدس آنلاین 8 بهمن 1397 قدس آنلاین 9 بهمن 1397 قدس آنلاین 10 بهمن 1397 قدس آنلاین 11 بهمن 1397 قدس آنلاین 12 بهمن 1397 قدس آنلاین 13 بهمن 1397 قدس آنلاین 14 بهمن 1397 قدس آنلاین 15 بهمن 1397 قدس آنلاین 16 بهمن 1397 قدس آنلاین 17 بهمن 1397 قدس آنلاین 18 بهمن 1397 قدس آنلاین 19 بهمن 1397 قدس آنلاین 20 بهمن 1397 قدس آنلاین 21 بهمن 1397 قدس آنلاین 22 بهمن 1397 قدس آنلاین 23 بهمن 1397 قدس آنلاین 24 بهمن 1397 قدس آنلاین 25 بهمن 1397 قدس آنلاین 26 بهمن 1397 قدس آنلاین 27 بهمن 1397 قدس آنلاین 28 بهمن 1397 قدس آنلاین 29 بهمن 1397 قدس آنلاین 30 بهمن 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۱    
دادستان سرخس از بازداشت یکی از مدیران دستگاه های اجرایی سرخس به اتهام اختلاس و جعل اسناد خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: بورس انرژی می تواند فرصتی را فراهم کند تا شرکت های بزرگ نفتی، سهام خود را در بورس بین الملل عرضه کنند و این موضوع می تواند تحول خوبی را در این حوزه ایجاد کند که این بورس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
یزد - سرپرست مخابرات منطقه یزد با بیان اینکه پروژه های مخابراتی آماده بهره برداری به مناسبت دهه فجر در شهرستان میبد هفت پروژه است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و موظفین این صندوق از اول بهمن به مدت یک ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۸    
گیلان - سرپرست شهرداری رشت لایحه بودجه سال 98 شهرداری را به شورای اسلامی این شهر ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
هادی اسماعیلی گفت: هیچ یک از کشورهای همسایه پتانسیل بالقوه گردشگری در داخل کشورمان را ندارد و سیاستگذاران کلان باید با تشویق فعالان ساخت و ساز طوری عمل کنند که با رعایت قوانین اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
شاخص فرابورس ایران(آیفکس) که نخستین ماه از زمستان 97 را در سطح 1780 واحدی آغاز کرده بود با پیمودن مسیری صعودی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
باشگاه پرسپولیس با دریافت نامه موافقت باشگاه الوصل امارات برای میزبانی بازی های پرسپولیس برابر نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶    
عباس تابش گفت: خودروسازان از امروز مکلف هستند فقط خودروهایی را به بازار عرضه کنند که توان تولید آن را دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
البرز- ناصر مقدم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به تشریح برنامه های اجرایی در این خصوص پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
البرز- پیمان بضاعتی پور از کاشت بیش از 12 هزار اصله درخت در نقاط مختلف شهر خبر داد وگفت: تا پایان سال این رقم به 50 هزار اصله خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن انتقاد از حضور کارگردان و تهیه کننده فیلم ضد ایرانی یک خانواده محترم در جشنواره فیلم فجر گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۴    
رسانه های قطری می گویند که عمر البشیر رئیس جمهور سودان فردا سه شنبه به دوحه می رود تا با امیر قطر دیدار و با او درباره روابط دوجانبه و مسایل مورد اهتمام دو طرف رایزنی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی با عمان را دیدم، مسابقه بسیار خوبی بود. فکر می کنم ایران بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۲    
سامورایی ها با زدن یک گل و مدیریت عالی بازی، عربستان را حذف کردند و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها راه یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت : توانمندسازی و اشتغال زایی در روستاها نیازمند توجه ویژه قوای مقننه و اجرایی کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۱    
آیت الله آملی لاریجانی به دادستان کل کشور دستور داد که در چارچوب ظرفیتهای قانون آیین دادرسی کیفری، تمام اقدامات لازم را برای آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی شبکه Press TV انجام دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵    
باشگاه تراکتورسازی تبریز نام لی هری اروین را از فهرست سرخپوشان خارج خواهد کرد تا به صورت قانونی اقدامات لازم را علیه این بازیکن انجام دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مدیر بخش استان های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت:از مشهد درخواست برای اکران فیلم ها در سالن های بیشتر را داشتیم که در دست بررسی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98 از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای بررسی موضوع سهمیه بندی بنزین خبر داد و تاکید کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
سعید نمکی گفت: اگر قرار است در مورد فرار مالیاتی، پروژه ای داشته باشیم باید همه اقشار و حرفه ها را در برگیرد و هیچ حرکتی نباید موجب القای این نکته به جامعه شود که پزشکان ما خطاکار هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
دو حزب اصلی دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی بر سر حل مشکلات کرکوک به توافق رسیدند و قصد دارند هیأتی برای این موضوع به بغداد اعزام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۸    
افسانه محرابی گفت: ممنوعیت واردات پوشاک، کفش و سایر کالاهای نهایی حوزه صنایع نساجی و پوشاک که در شرایط حاضر ضرورتی به واردات آنها وجود ندارد، به قوت خود باقی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۸    
مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: امسال برای نخستین بار صادرات شمش فولاد به عنوان محصول نیمه نهایی این مجتمع از مرز 100 هزار تن گذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه متهم بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید پیش از ضربه پنالتی شب گذشته بازیکن عمان، لحظه ای به یاد پنالتی که از کریستیانو رونالدو گرفت، افتاده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 3 هزار و 34 طرح اقتصادی نیمه تمام در خراسان رضوی شناسایی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
علی دیواندری با اشاره به ظهور و گسترش پدیده بلاک چین و ارزرمزها در سال های اخیر تصریح کرد: حوزه بلاک چین و ارزرمزها چالش هایی برای نظام بانکی ایجاد می کند و به عنوان یک انقلاب این نظام را متحول خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
درمانگاه جراحی عمومی در بیمارستان علوی مشهد راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر 15 تیم پزشکی به مناطق حاشیه شهر مشهد اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
خوزستان_ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در بخش تامین کالا، بازار خرمشهر را رونق بیشتری خواهیم بخشید و این با برنامه ریزی خرید هرآنچه از این شهر یا مناطق مجاور قابل تامین باشد، محقق خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از درگیری منجر به جنایت مابین دو مغازه دار در خیابان خیام خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
بر اثر انفجار خودروی انتحاری در شمال سوریه، دو نیروی آمریکایی زخمی و هشت نظامی کرد نیز کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر دفاع ترکیه با بیان اینکه عملیاتِ به تعویق افتاده در منبج و شرق فرات، در زمان مناسب اجرا می شود، گفت که تمام برنامه ریزی ها و اقدامات لجستیکی تکمیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون اول قوه قضائیه در رابطه با ادعای زندانی نبودن سعید مرتضوی، گفت: این فرد در زندان است و نه در ایران و نه در غیر ایران به کاری مشغول نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
حدود 30 نفر از سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس که پیش از این در قالب موسسه کاسپین ساماندهی شده بود روز دوشنبه برای پیگیری مطالبات و مکاتبه هفته پیش خود به استانداری خراسان رضوی در مشهد مراجعه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به گفته احسان حدادی، قرار است مدال نقره وی در المپیک لندن توسط یک خَیر ورزشی خریداری شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
حماس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، خواستار وحدت امت عربی و اسلامی برای پایان دادن به اختلافات و بحران ها با هدف مقابله با تل آویو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پیمان قربانی گفت: در روش قبل، سود سپرده بر اساس حداقل موجودی در هر روز محاسبه می شد که این روش به محاسبه سود سپرده در هر ماه تغییر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
بازارهای آسیایی در حالی که در انتظار اخبار برگزیت هستند، معاملات هفتگی را امروز با آرامش آغاز کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
هافبک عراقی پرسپولیس پیش از دیدار با قطر گفت: ما به عنوان بازیکن عزم خود را جزم کردیم تا در دیدار با قطر به پیروزی برسیم و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: لایحه FATF یک لایحه استعماری است و مسئولان و نخبگان مومن و انقلابی نخبگان نخواهند گذاشت آمریکا از پنجرهFATF به ایران برگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
یاسک چاپوتوویچ، وزیر خارجه لهستان اعلام کرد روسیه پیش از اطلاع از برنامه نشست ضدایرانی ورشو، مخالفت خود را با شرکت در آن اعلام کرده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
اروپایی ها در واقع همان مسیر آمریکایی ها را در پیش گرفته اند و دولت در این زمینه وقت کشی و فرصت سوزی می کند، بهتر است دیگر به برجام و مذاکرات در این زمینه پرداخته نشود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سردار رضایی گفت: مرزبانی مجوز استخدام نیروهای بومی و محلی در مرزها در سال 98 را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رحیمی گفت: به نظر می رسد از کشورهای منطقه تنها عربستان و برخی دولت های وابسته در این کنفرانس شرکت کنند و مشخص است که در پروژه ضد ایرانی تنها دولت های وابسته به آمریکا حضور می یابند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید حمله موشکی بامداد امروز این رژیم به سوریه، گفت، به هرکسی که بخواهد به آنها آسیب برساند، صدمه می زنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
اشیاء نصف خوابند، نصف بیدار. برای بازنشستگی شان دلم می سوزد. برای اثاثی که هر کدام دبدبه و کبکبه ای داشتند روزگاری.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
حمایت از کالای ایرانی خوب است اما نه آنها که سایه شان خیلی سنگین شده و نرخ ریالی و تومانی شان به تیربار می ماند و جان خریدار را فی المجلس می گیرد و بودجه ناکافی اقتصاد خانواده را فلج تر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
امید ابراهیمی و علیرضا بیرانوند تنها بازیکنان تغییر ناپذیر تیم ملی فوتبال ایران هستند که با نظر کارلوس کی روش در تمام مسابقات جام ملت های آسیا به صورت ثابت و کامل حضور داشته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
نتایج اولیه دهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
گاف وزیر خارجه آمریکا درباره آزادی گروگان های آمریکایی در ایران که او را مجبور کرد توییت خود را حذف کند، انتقاد کاربران توییتر در آمریکا را به دنبال داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
محسن مسلمان هافبک تیم ذوب آهن اصفهان که در چند روز اخیر در تمرینات ذوب آهن غیبت داشته، به زودی از این تیم جدا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۷    
یک خبرگزاری غربی اعلام کرد که دولت آلمان مجوز فعالیت خطوط هوایی ماهان در آلمان را لغو کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
منابع عراقی از تداوم حملات توپخانه ای ارتش عراق به مواضع گروه تروریستی داعش در خاک سوریه خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرفنی تیم ملی فوتبال عربستان تیم ایران را یکی از مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
سرهنگ محمد ترحمی به بیان جزئیات تازه تری در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و اینکه نمره منفی دارها باید حق بیمه بیشتری بپردازد، پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا، درباره همکاری برای برقراری امنیت در منطقه به ویژه افغانستان به تبادل نظر با وی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
قزوین_ حامد کبودوند گفت: تفاهم نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با تولیت حرم طفلان مسلم (ص) به امضاء رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
تاکنون 7 کشور برای شرکت در سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
رسانه های عمان به خاطر باخت تیم ملی این کشور مقابل ایران از سرمربی هلندی انتقاد کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مراسم افتتاحیه پنجمین سوگواره نگین شکسته همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مشهد برگزار شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: سه هزار و 500 یتیم و سه هزار و 700 فرزند نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مجموعه انیمیشن طنز بختک با موضوع چالش های طنز ورود یک خانواده روستایی به فضای مجازی، در استودیو رضوان تولید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
یزد - علیرضا طاقه باف گفت : تاکنون در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی 301 واحد تولیدی استان به بهره برداری رسیده که موجب جذب بیش از یک میلیون تن ماده خام کشاورزی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: صنعت خودروسازی کشور نیازمند یک مدیریت ویژه است، اما تاکنون چنین مدیریتی نبوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
فساد پدیده جدیدی در جوامع بشری نیست بلکه از زمان خلقت بشر تا امروز وجود داشته است. در حال حاضر نیز این پدیده در برخی از جوامع در حال توسعه رو به گسترش است و مردم این کشورها از پیامدهای منفی آن رنج می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
شاپور محمدی اعلام کرد: ارزش سرمایه گذاری خارجی در بازار سرمایه از 13 هزار میلیارد ریال عبور کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
قرارداد عارف غلامی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با این باشگاه فسخ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
قزوین_یوسف شیخ الملوکی گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه وضعیت جوی نسبتا پایدار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
یزد- سرهنگ منوچهر نصیری از کشف 2 تن و 500 کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی برای اجرای حکم حبس تعزیری بازداشت و روانه زندان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران یک گوشی تلفن همراه به یکی از هواداران تیم ملی خسارت زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
یک رسانه معتبر بین المللی عنوان کرد تیم عمان با وجود باخت از ایران، برای تیم کارلوس کی روش مشکلاتی را ایجاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
کامران ندری گفت: برخی بر این موضوع تاکید دارند که دولت باید هزینه های خود را بر قاعده مالی مشخصی تنظیم کند که براساس آن در طول سال هزینه ها افزایش نیابد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
بانک های دولتی و خصوصی امروز و همزمان با واریز سود سپرده ها، بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر تغییر معیار پرداخت سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی از روزشمار به ماه شمار را اجرا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس هیئت مدیره مجمع هنرمندان صنایع دستی با انتقاد از سفارش و ساخت تندیس های سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در امارات گفت: اگر غیرت ملی پررنگ تر بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
طبق اطلاعات اداره آمار، نرخ بیکاری چین در پایان دسامبر 4.9 درصد بود که نسبت به 4.8 درصد ماه نوامبر افزایش داشت .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با همتای مصری خود روابط دوجانبه و تحولات منطقه را بررسی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
دو وزیر و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله هوایی بامداد امروز به فرودگاه دمشق، مدعی شدند که این حمله علیه اهداف مقاومت بوده و حامل پیامی برای ایران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر خارجه آلمان امروز بار دیگر گفت که باید ابعاد خواسته های لندن درباره برگزیت روشن شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
همدان-حمید بادامی نجات گفت: فراکسیون شفافیت با هدف شفافیت و پیشگیری از فساد در مدیریت شهری به صورت ساختار یافته، به منظور افزایش پاسخگویی مسئولیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
روز دوشنبه ناحیه مسلمان نشین فیلیپین، طی یک همه پرسی به خودمختاری رأی خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نایب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: کشتی گیران نوجوان این استان امروز برای رقابت در مسابقات کشتی پهلوانی کشور به مراغه اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس اتحادیه صنف کفاشان مشهد گفت: در حال حاضر تمام تولیدکنندگان ما نیمه افراشته و با 50 درصد توان کاری خود فعالیت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
البرز- محمد حسین وطنی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز در 50عملیات به 419نفر ودر قالب اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات این استان، امدادرسانی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 41.8 در صد دانش آموزان در رشته فنی وحرفه ای هستند. در مهارت آموزی با سازمان فنی وحرفه ای در سطح استان و در سطح کشور تفاهم نامه ای امضا شده است که دانش آموزان یک ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی از تداوم مشکلات مدیریتی کارخانه آساک دوچرخ قوچان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
خراسان شمالی- سرهنگ محمدرضا شجاع گفت: باید با کمک به آبادانی روستاها از مهاجرت اهالی آنها جلوگیری و به معیشت و اشتغال و تولید کمک کرد زیرا مهاجرت روستاییان به شهرها مشکلاتی از جمله حاشیه نشینی را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات از تکمیل عملیات ساخت گنبد جدید حرم مطهر امام حسین (ع) تا پایان سال 97 و انتقال آن به کربلای معلی در اوایل سایل آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
یزد - معلمان طرح حمایتی یزد درهفته های گذشته برای پنجمین روز متوالی کلاس های درس خود را تعطیل کردند و برای دریافت حق وحقوق خود درمحل استانداری یزد تجمع اعتراض آمیزی را برگزارکردند ولی متاسفانه در این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
خراسان شمالی_ تقی دولت آبادی گفت: در سه روز گذشته 18 نفر در تصادفات شهری و 13 نفر در تصادفات جاده ای به بیمارستان اعزام و 14 نفر در محل درمان شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
با تصویب شورای اسلامی شهر و خرید خانه شادروان محمود فرخ، مشهد صاحبِ خانه ی ادبیات می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
البرز- عزیزالله شهبازی گفت: بخش صنعت البرز در دهه مبارک فجر امسال آمادگی افتتاح چندین پروژه با اعتباری حدود 800 میلیارد تومان را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
کاروان قرآنی انقلاب در اولین روز از چهلمین بهمن انقلاب اسلامی حرکت خود را به سمت مناطق مختلف کشور آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور گفت: لحن ها در فضای مجازی نامناسب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان کلیات طرح ساماندهی صنعت خودرو را تصویب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۴    
فدک در تاریخ اثری که شهید آیت الله سید محمدباقر صدر بر اساس فیش های سخنرانی های خود در کاظمین در سن 13 سالگی آنها را به کتاب تبدیل می کند و همین بس که علامه شرف الدین با خواندن این کتاب و ویژگی هایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۱    
اندی واینا تهیه کننده ترمیناتور در 74 سالگی درگذشت. آرنولد درگذشت این سینماگر را تسلیت گفته است.
  • ۱