دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 3 دی 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 1 دی 1401 قدس آنلاین 2 دی 1401 قدس آنلاین 3 دی 1401 قدس آنلاین 4 دی 1401 قدس آنلاین 5 دی 1401 قدس آنلاین 6 دی 1401 قدس آنلاین 7 دی 1401 قدس آنلاین 8 دی 1401 قدس آنلاین 9 دی 1401 قدس آنلاین 10 دی 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۳    
در شبانه روز گذشته 60 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خام فروشی در معادن هم اکنون کمتر از یک درصد است، گفت: از نظر خام فروشی وضع مطلوبی داریم، اما باید ارزش افزوده بیشتری از مواد معدنی به دست آوریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: براساس برآوردهای انجام شده سالانه معادل یک میلیارد دلار قاچاق پوشاک وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۱    
بیش از سیصد خاخام آمریکایی، ضمن هشدار درباره سیاست های غیرانسانی کابینه آتی رژیم صهیونیستی برای تحریم اعضای فراکسیون صهیونیسم مذهبی حاضر در این کابینه، متحد شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۱    
دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۱    
سخنرانان آیین بزرگداشت زینت السادات امامی بر معرفی او و آثارش به عنوان یکی از سرمایه های فرهنگ ایران به نسل جدید و همینطور مردمان دیگر کشورها تاکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۹    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع شهید گمنام در روستای پیوه ژن بخش احمدآباد شهرستان مشهد با حضور باشکوه مردم برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
جلسه ای که آیت الله خامنه ای از تشکیل شدنش به همت مرحوم شیبانی یاد می کنند، در واقع اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال 1348 آغاز شده و هدفی مهم داشت: تدوین "منشور اسلامی" در برابر مانیفست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این استان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
سران قوا با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تأکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم مدارس بخش های سلفچگان و خلجستان و منطقه قاهان در شهر جعفریه این استان فردا چهارم دی ماه به دلیل بارش برف در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: جاده های همدان لغزنده است و در برخی محورها شاهد کولاک زمینی هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
کاروان چهار شهید گمنام در بدو ورود از شمال شهر پل دختر مورد استقبال با شکوه و گرم مردم ولایت مدار و شهید پرور پل دختر قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به برودت هوا در بخش های شهرستان الیگودرز و بخش مرکزی شهرستان ازنا مدارس همه مقاطع تحصیلی به جز افرادی که امتحان نهایی دارند تعطیل است و آموزش در بستر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس، گفت: ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم به ویژه مسلمانان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
بحران معیشتی در انگلیس بر اثر تورم و وخامت اوضاع اقتصادی سبب شد تا این کشور با اعتراضات و اعتصاب های گسترده ای تقریبا در تمام بخش ها روبرو شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید با همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل صمت مازندران راه های صادرات پوشاک استان به کشورهای منطقه هموار شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
منابع بیمارستانی یمن گفتند که در جریان بمباران ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در صعده یمن، نُه غیر نظامی کشته و زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از کسب یک امتیاز راضی هستیم و به بازی های آینده و قرار گرفتن جزو بالانشین های لیگ امیدوار هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط سهل تر برای استفاده جامعه جانبازان و معلولان از امکانات و ظرفیت های ورزشی در استان باید فراهم شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها، کتیبه ای با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
مدارس پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا غیرحضوری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
کاربران آرژانتینی فضای مجازی به کارزار فرانسوی ها جهت جمع آوری امضا برای تکرار دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آلبی سلسته و آبی ها، واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
نماینده وزارت خارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: 14 ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروه تروریستی الشباب در سومالی بودند، با رایزنی و اقدامات وزارت امورخارجه آزاد شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به تساوی بدون گل این تیم مقابل ملوان بندر انزلی گفت: تمام راه ها را جهت گل زدن به حریف رفتیم اما نشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
بانک مرکزی آرژانتین چاپ اسکناس هایی که عکس لیونل مسی رو آن نقش بسته است را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت ملی و پخش فرآورده های نفتی صرفه جویی در مصرف بنزین را امری ضروری دانست و اعلام کرد که سهمیه بندی بنزین تغییر نخواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی به وعده های دولت مبنی بر عدم کمبود گاز در زمستان اعتماد ندارند و وقوع چنین سناریویی را انتظار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
یکی از نزدیکان مهدی طارمی به ما خبر داد که مقصد نهایی این مهاجم ملی پوش و بوشهری کشورمان، پرسپولیس خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
فرماندار فومن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۱    
طبق اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش در مدارس ابتدایی منطقه یک شهر تهران روز یکشنبه غیرحضوری برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۱    
درگیری خشونت بار میان نیروهای پلیس فرانسه و کردهای معترض به کشته شدن سه تن، روز شنبه برای دومین روز پیاپی با واژگونی و به آتش کشیده شدن خودروها و پرتاب اشیاء به سوی ماموران و شلیک متقابل گاز اشک آور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۵    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و رئال مادرید به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را بازیکنی بسیار مغرور دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۲    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای نوجوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی شش بیمار نیازمند به عضو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۵    
مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضور در سامانه 138 آستان قدس رضوی گفت: شنیدن مطالبات زائران و مجاوران یک وظیفه است و ما آن را یک فرصت برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر می دانیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور تاجیکستان در پیام سالانه خود به پارلمان این کشور گفت: در سیاست خارجی همچنان پایبند به سیاست درهای باز هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۹    
رئیس کمیته بین المللی المپیک در پیامی برای اسطوره فوتبال برزیل که هم اکنون با شرایط وخیم در بیمارستان بستری است، آرزوی سلامتی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۹    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در فضای بی اعتمادی باید مذاکره با آمریکا و اروپا را ادامه دهیم، گفت: تغییر موضع غرب بدلیل به نتیجه نرسیدن اغتشاشات است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: شامگاه شنبه بارش برف و باران پراکنده موجب لغزندگی سطح برخی جاده های اصلی و فرعی در مناطق شمالی استان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد که نخستین کشتی حامل خودروهای وارداتی در بندر لنگه بار خود را تخلیه می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۳    
مرکز پژوهش های مجلس با بیان توضیحاتی به خبری درباره گزارش این مرکز پیرامون بررسی طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه نان ازسوی دولت سیزدهم در سال 1401 مبنی بر افزایش قیمت نان، پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۳    
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار تن ماهی در استخرها و مجتمع های پرورشی و منابع آبی استان تولید و روانه بازار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۰    
قدس آنلاین نگاهی دارد به جدیدترین مطالب روزنامه ها و مجلات جهان که امروز و این هفته به چاپ رسیده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۶    
اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران و برف در جاده های 25 استان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
فرماندار بشرویه گفت: در پی زلزله 5.1 ریشتری عصر امروز (شنبه) در بشرویه، امکان اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده این شهرستان فراهم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
ماموران انتظامی شهرستان های جاسک و سیریک 28 تن و 500 کیلوگرم میگو و ماهی قاچاق کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی بانک مرکزی از انتشار اوراق گواهی سپرده عام با نرخ 23 درصد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تلاش برای درمان درگیری های عصبی ارس پلنگ باغ وحش مشهد ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری عراق حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس، پایتخت فرانسه را محکوم کرد و خواستار تسریع در مجازات عاملان آن شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
در پی وقوع درگیری میان دو قبیله در غرب سودان 7 نفر جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه مستند یک مشت آفتاب از فیلمساز جوان این شهرستان به جشنواره بین المللی فیلم هند راه یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
مراد امین پور، پدر شاعر فرهیخته و نام آشنای ایران اسلامی دکتر قیصر امین پور، درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
به دلیل بارش برف، آموزش در برخی مناطق استان تهران روز یکشنبه 4 دی 1401 غیرحضوری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم پیگیری تمام مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه زنان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: اعتبار کارت های ملی که تا پایان سال 1403 و قبل از آن منقضی می شود، تا پایان 1405 تمدید شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
تیم ملی فوتسال ازبکستان در اسفندماه و برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
در سال 2023، هند به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان از چین پیشی خواهد گرفت و در حالی که چین اوج جمعیتی خود را پشت سر و پیر شدن را آغاز کرده است، اوج گیری هند برای دهه ها ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
کتاب حوض خون روایت زنان اندیمشک از رخت شویی در دفاع مقدس است که شامل خاطرات و روایت های 64 نفر از این بانوان است که وقتی متوجه کمبود ملافه و پتو در بیمارستان می شوند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
یک منتقد سینمایی گفت: سینما با چاپلین متولد و با چاپلین هم تمام شد. بعد از آن، همه بزرگان سینمایی در مسیر سینمای چاپلین در سبک های مختلف قدم بر می دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
سه سال و نیم از بیکاری کاسبان سرای عزیزالله اف که به عنوان میراث فرهنگی در سال 1380 ثبت شده است، به دلیل نبود برنامه مرمت توسط میراث فرهنگی می گذرد، بنایی که نه خودش روی توجه را دیده و نه کاسبانش!
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجدسلیمان با برتری 4 بر صفر زردپوشان اصفهانی به اتمام رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی از حداکثر 500 هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
طبق اعلام مدیریت بحران شهرستان کرج مسیر آتشگاه به نوجان مسدود می باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
معاون وزیر نفت درباره برنامه صادرات بنزین و فرآورده های آن تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور برنامه ما تامین نیاز کشور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین در گفت وگویی بیان کرد که ایران هیچ موشکی به روسیه عرضه نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و ادعای گمرک مبنی بر اینکه ''هنوز ورود نخستین محموله خودروهای خارجی به داخل کشور به گمرکات اظهار نشده است'' ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
بر اساس گزارش اخیر گمرک چین، این کشور ماه گذشته میلادی حجم بی سابقه گاز طبیعی مایع (LNG) را از روسیه خریداری کرد، در حالی که واردات نفت و زغال سنگ چین نیز شاهد افزایش بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۱    
سرمربی هوادار از عملکرد داوری تیمش در بازی مقابل نساجی مازندران ابراز رضایت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۱    
پکن می گوید که آمریکا با تصویب قانون مجوز دفاع ملی ، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۱    
رگولاتور حریم خصوصی فرانسه جریمه ای 60 میلیون یورویی برای مایکروسافت تعیین کرده است زیرا این شرکت تایید کرد که دسترسی به کوکی های تبلیغاتی را برای کاربران تسهیل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۵    
نشست کارگروه VAR با حضور دبیر فدراسیون فوتبال برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر کل سازمان ثبت احوال خرسان رضوی با اعلام اینکه 68/5 درصد شناسنامه مکانیزه در استان از ابتدای سال صادر شده گفت: هیچ اجباری برای تعویض شناسنامه برای مردم وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 25 قبضه کلت کمری به همراه 50 تیغه خشاب مربوطه در شهرستان هویزه کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
با توجه به قرارداد یورگن لوکادیا با پرسپولیس به نظر می رسد او باید جریمه به این باشگاه بپردازد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه مدیریت جامع اردوگاه های دانش آموزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مهدی صابردرویش، کارگردان مستند وعده دیدار در گفت وگو با قدس آنلاین مطرح کرد: مستند وعده دیدار اغلب براساس تصاویری که از سوی خانواده های شهدا به دستمان رسید یا آرشیوهای محدودی که پیدا کردیم ساخته شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اظهار این که اشتباهات بسیاری در افغانستان صورت گرفته است، تاکید کرد دولت بایدن را به پاسخگویی وادار می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
اولین محموله خودروهای وارداتی از برند کیا محصول کره جنوبی، بعد از ورود به بندر لنگه در استان هرمزگان، به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، بارش برف و باران تا فردا (یکشنبه) در نقاط مختلف این استان تداوم دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه 4 هزار و 947 مورد مدرسه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال هستند که از این تعداد دو هزار و 227 مورد مربوط به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
یک روزنامه بریتانیایی به نقل از نامه گروهی از نمایندگان پارلمان این کشور با اشاره به اینکه عربستان سعودی احتمال دارد در تعطیلات کریسمس دست به اعدام گروهی بزند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که با درخواست باشگاه ها، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 همانند دور رفت برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل دفتر تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
شیخ دیاباته و حمید مطهری با یکدیگر دیدار کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۲    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ در برنامه کنکاش تحلیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۹    
آقای خاص پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال برای جانشینی فرناندو سانتوس را رد خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۶    
روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید19 در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: ظهر امروز 3 دی ماه برق مناطقی از بلوار وکیل آباد و بلوار رضوی به دلیل حادثه نقص فنی یا خطای گذرا قطع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
وزیر کشور ثبت احوال را سازمانی پیشرو و موثر در تصمیم گیری های کلان کشور دانست و گفت: ثبت احوال باید اطلاعات و آدرس های حقوقی را جمع آوری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
درحالی که جمهوری آذربایجان و ترکیه، فرهنگ چای را در یونسکو به نام خود ثبت کرده اند، اما معاون میراث فرهنگی نه تنها معتقد است چنین میراثی به انحصار و تصرف گرفته نمی شوند که از اراده ایران برای ثبت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان شناسایی شوند و ظرفیت های خراسان رضوی برای آنها تشریح و نحوه سودآوری برای آنها مشخص شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوئیس می گوید با توجه به نقش مهم آلمان در اقتصاد اروپا تصمیم این دولت برای توقف توسعه همکاری ها با ایران می تواند برای اقتصاد ما نتایجی داشته باشد.
  • ۱