دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری رضوی (razavi.news)

خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1399 خبرگزاری رضوی 28 اسفند 1400 خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1401 خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1402 خبرگزاری رضوی 31 فروردین 1403 خبرگزاری رضوی 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری رضوی 31 اردیبهشت 1403 
  ۳۷ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
رهبران و مقامات کشورهای مختلف جهان با ابراز تأسف عمیق نسبت به شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و همراهانش، همدردی خود را با دولت و ملت ایران اعلام کردند.
  ۵۷ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) لغو و مراسم سوگواره شعر خادم الرضا(ع) به جای آن برگزار گردید.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
سمنان - به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نیز با استفاده از ارفاقات قانونی 103 زندانی در استان سمنان از زندانها آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشتند.
  ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
سمنان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار سمنان با انتشار پیام مشترکی ، شهادت سیدالشهدای خدمت ...
  ۷ ساعت پیش   + ۴۲ سایت دیگر  
vهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه هوایی گفتند: رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد بین المللی، فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از لغو آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره این جشنواره در پی شهادت آیت ا.. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۶   + ۱۴ سایت دیگر  
محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که کشورش کمتر از یکماه پیش میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران بود، با ابراز تاسف از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸   + ۸۲ سایت دیگر  
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
آیین اختتامیه جشنواره هنر های نمایشی رضوی، از برنامه های تخصصی بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور فرهاد قائمیان، مدیر جشنواره های رضوی، اتابک نادری، دبیر جشنواره تئاتر رضوی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲   + ۴۹ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز تاثر از حادثه برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: همه برای سلامت این جمع خدمت گزار دعا کنند؛ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
به مناسبت دهه کرامت، کانون خادمیاری استان اصفهان با برپایی چایخانه حضرت در گذر چهارباغ اصفهان این ایام را جشن گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
حرم مطهر رضوی در شب میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت امام رضا (ع) میزبان زائران و دوستداران اهل بیت (ع) از سراسر کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۲   + ۶۱ سایت دیگر  
خبرها از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در "جنگل دیزمار" مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی برای دفع بلا و سلامتی مسئولان کشور، در حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دعای توسل قرائت شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
امام رضا(ع) بر میانه روی و اعتدال در همه کارها از جمله هزینه های زندگی توصیه فرموده اند. آن حضرت می فرمایند: در هزینه زندگی میانه روی کن؛ به هنگام دارایی و نداری و همچنین در احسان و نیکی کردن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۸   + ۴۳ سایت دیگر  
خبرها از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در "جنگل دیزمار" مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۸   + ۳ سایت دیگر  
شخصیت حضرت رضا (ع) مورد احترام همه مسلمانان است و زائران ایشان از همه مذاهب اسلامی گواه این است که وجوه شخصیتی این امام همام ظرفیت جذب حداکثری پیروان همه مذاهب اسلامی را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
دهه باشکوه کرامت، جشن ها و برنامه های آن، فرصتی است تا در سایه شادی های مؤمنانه، تعالیم و ارزش های رضوی را یاد گرفته و به مدد این نورانیت، سبک زندگی مان را بیمه کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام، نماهنگ امام رضایی کعبه نور توسط گروه سرود زهرائیون به سفارش بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام تولید و منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت، صحن های حرم مطهر رضوی با گل آرایی و چراغانی آذین بندی شده و خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان آن حضرت همه غرق در جشن و شادی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
محفل قرآنی امام رضایی ها به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با حضور عوامل برنامه تلویزیونی محفل در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
طرح قرآنی سراج الله همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) در حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار و طی آن سوره مبارکه انسان قرائت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
علی اصغر نوجوان قزوینی که تصویر اشک های او در لحظات حضور خادم آستان قدس رضوی در مدرسه او چند روز پیش در صفحات مجازی منتشر شد پس از پیگیری یکی از خبرنگاران به همراه خانواده به زیارت مشهد مقدس دعوت شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲   + ۳۹ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور با حضور در مناطق سیل زده مشهد ضمن بازدید از وضعیت منطقه، از حضور شبانه روزی و خدمت رسانی دستگاه های دولتی و امدادی و جهادی به هم وطنان سیل زده تقدیر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امام رضا(ع) در دو حوزۀ درون دینی و برون دینی به مناظره و گفت وگو می پرداخت و مناظره در سیرۀ ایشان، جلسۀ پرسش و پاسخ نبود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
امام جمعه ساوه با بیان اینکه وجود مقدس امام رضا علیه السلام پرچمدار جهاد تبیین و معرفت افزایی برای ملت ایران است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از سلسله برنامه های بیست و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با تقدیر از شاعران برگزیده در مشهد برگزار شد و به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از سلسله برنامه های بیست و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با تقدیر از شاعران برگزیده در مشهد برگزار شد و به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
جشن پایانی جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با حضور جمعی از شاعران کشور در مشهد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
هجدهمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم به مناسبت دهه کرامت و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان میناب در کردر رضوی کار خود را آغاز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۷   + ۵ سایت دیگر  
به مناسبت ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، ضریح نورانی حضرت امیرالمومنین(ع) در شهر نجف اشرف، گل آرایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
نخستین همایش شعر رضوی" شمس و ماه" جنوبشرق استان تهران در شهرستان ورامین برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
روحانی اهل سنت گلستان گفت: ترکمن های اهل سنت گلستان معتقدند امام رضا(ع) از اولیای الهی است و احترام به ایشان را بر خود واجب می دانند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در یادداشتی نوشت: دهه کرامت بهانه ای برای رجوع و توجه دوباره به مصادیق بارز و حقیقی اولو الأمر ، صادقین ، اهل الذکر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، 31 اردیبهشت ماه در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) حضور پیدا می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل مخابرات منطقه سمنان از طرح پوشش کامل مخابراتی و ارائه خدمات اینترنت پهن باند به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در محور حرم تا حرم در استان سمنان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۸   + ۲ سایت دیگر  
به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام، ضریح مطهر رضوی روز شنبه 29 اردیبهشت 1403 با گل های اهدایی واقفان گل آرایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۷   + ۶ سایت دیگر  
معاون موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از بازدید رایگان موزه های رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
خطیب حرم مطهر رضوی در سلسله جلسات سخنرانی و بیان معارف اهل بیت(ع) حرم مطهر رضوی به تبیین نشانه های کمال عقل از منظر امام رضا(ع) پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: طی 2 الی 3 روز آینده نزدیک به 8000 زائر پیاده را خواهیم داشت که در مسیرهای مشخص شده حرکت خواهند کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت با سفر به استان مرزی خراسان شمالی، دل های پاک و باصفای مردم این دیار ولایتمدار را به حرم مطهر رضوی پیوند زد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
امام جمعه سلطانیه هجرت امام رضا (ع) به ایران را جزو تاریخ پرافتخار کشور دانست و گفت: گسترش تشیع و آغاز شبکه سازی عظیم شیعیان از برکات حضور امام رضا (ع) در ایران است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
آیت الله محسن غرویان گفت: مناظرات امام رضا(ع) نتیجه مباحث علمی و تمدنی امام صادق(ع) و امام باقر(ع) بود که به تدریج به زمان امام رضا(ع) نیز منتقل شد و یک فضایی را برای بحث های علمی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن خواهر برادری و دهل نوازان با حضور بیش از 100 دهل نواز سیستانی هم زمان با گرامیداشت دهه کرامت در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۸   + ۱۰ سایت دیگر  
دفتر هماهنگی حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که تقریبا دیگر کمکی برای توزیع میان مردم نوار غزه باقی نمانده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
تنظیف و تعویض گل های فوق ضریح مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) توسط خدام حرم مطهر رضوی انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۷   + ۱۳ سایت دیگر  
رویداد ملی آواها و نواهای رضوی با حضور 7 گروه موسیقی محلی استان لرستان در خرم آباد برگزار شد. در این رویداد ملی اجرای موسیقی مقامی رضوی در 8 استان (خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۲   + ۲۱ سایت دیگر  
همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها، جشن بزرگ امام رضایی ها در روز دوشنبه 31 اردیبهشت از ساعت 16 در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعرکودک و نوجوان رضوی گفت: همزمان با اختتامیه مراسم نکوداشت سه نفر از نخستین کسانی که برای کودکان در موضوع حضرت رضا(ع) شعر سروده اند تقدیر خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان گفت: این دوره از جشنواره همه شعرای کودک و نوجوان کشور را به میدان آورده که نشانگر همت بالای مسئولان این دوره از جشنواره است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
شاعر و نویسنده کشورمان گفت: مشهد می تواند پایتخت مناسبی برای نقش آفرینی شاعران کودک در حوزه شعر آئینی باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
سمنان - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از برگزاری نمایشگاه میراث رضوی در موزه اقوام گرمسار به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد بین المللی، فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با آغازی پرقدرت پس از ماه مبارک رمضان، در روزهای پایانی دهه کرامت به اوج خود خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۷   + ۳ سایت دیگر  
سمنان - سرود "عطر خراسان" تولید شده توسط گروه سرود اسماء الهدی کانون تخصصی خواهران ریحانه النبی (س) جهادیه سمنان در اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی استان سمنان رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
سمنان - در گرامیداشت دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، محفل شعر رضوی با عنوان "کبوترانه تا حرم"در شاهرود برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
کاروان زیر سایه خورشید که همزمان با دهه کرامت به خراسان جنوبی آمده است، در ادامه حضور در شهرستان های مختلف این استان به نقطه صفر مرزی رسید و مرزداران، پرچم مبارک حرم امام رضا (ع) را زیارت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری با حضور شاعرانی از ایران و برخی دیگر از کشورهای همسایه در سلماس برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) شماره سوم فصلنامه علمی امام رضا (ع) و علوم روز، سال اول بهار 1403 را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مراسم اجتماع امام رضایی ها در امامزاده خضر همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در قالب هفدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید با خانواده 2 شهید در بوشهر دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
شاعر و ترانه سرای کشورمان گفت: جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی امسال نگرش تازه و قابل تحسینی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۷   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: از نخستین ساعات وقوع سیل در مشهد مقدس همکاران ما در صحنه حضور دارند و تمهیدات و اقدامات ویژه ای برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
پژوهشگر، نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان گفت: بخش ادبیات کودک و نوجوان رضوی آن حساس تر از همه حوزه هاست چون مربوط به نسل جدید و آینده کشور است .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
شاعر و ترانه سرای کشورمان گفت: جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی امسال نگرش تازه و قابل تحسینی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
کارگردان عرصه تئاتر کشورمان گفت: شاید کمک هزینه گروه ها در جشنواره جوابگوی هزینه های آنان را ندهد اما رویکرد اتخاذ شده بسیار خوب است و می تواند برای سایر جشنواره های ملی نیز الگو باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
هجدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری با معرفی برگزیدگان و تجلیل از شاعران داخلی و خارجی به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر مؤسسه موقوفه خدمات زائر رضوی از آمادگی کامل این مؤسسه برای اسکان سیل زدگان مشهدی در زائر شهر رضوی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر تولید انتشارات به نشر آستان قدس رضوی می گوید: تمام نسخه های موجود مجموعه 5 جلدی قصه های مامان جونی و زیارت تا ششمین روز سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به فروش رفت و این کتاب مجدداً ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
شهر کرمانشاه میزبان جشنواره شعر کردی که در آن شاعران برجسته به اجرای اشعار خود پرداختند و به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) عرض ارادت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
اجتماع بزرگ نوجوانان امام رضایی با عنوان نورالهدی روز پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403 با حضور مداحان مطرح کشوری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به جایگاه رفیع امام رضا(ع) به عنوان قرآن ناطق اشاره کرده و گفت: سیره و آموزه های ایشان منبعی بی بدیل برای استنباط احکام و معارف اسلامی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
دکترسیمون دوپاردو تاکید کرد: من معتقدم با توجه به خلأهای موجود در حوزه زنان باید یک الگوی جدید و جایگزین ایجاد شود که بتوان برای حمایت واقعی از زنان از آن الگو گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
یک شاعر کودک و نوجوان خراسان رضوی گفت: نه هزار و پانصد جلد کتاب مهارت سخن گفتن با امام رضا (ع) به زبان کودکانه در مناطق محروم این استان توزیع شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۷   + ۵ سایت دیگر  
رویداد ملی آواها و نواهای رضوی همزمان با ایام دهه کرامت، با حضور خدام حرم رضوی درمدرسه تقوی گرگان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷   + ۲۷ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته این مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
در رویداد ملی آوای ارادت رضوی شرق کشور، 15 گروه موسیقی سنتی و 6 گروه سرود بومی به اجرای برنامه هایی با موضوع امام رضا(ع) خواهند پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: همزمان با دهه کرامت، جشنواره استانی آواها و نواهای رضوی با حضور 11 گروه موسیقی آیینی و سنتی در روز سه شنبه 25 اردیبهشت در بافت سنتی و قدیم گرگان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
هدف از پویش گنبد ایران، تقویت پیوند کودکان و امام رضا(ع) درمشهدمقدس و کشورمان ایران است و برای نخستین بار است که به اجرا درمی آید و کار متفاوت و نوینی در کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
ششم ذی القعده در تقویم رسمی کشورمان روز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) نام گذاری شده است. امامزاده ای جلیل القدر که قرن هاست زیارتگاه شیعیان و محل توسل و تمسک دلباختگان الهی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
نماهنگ کاکوی امام رضا (ع) در سالروز گرامیداشت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) توسط موسسه فرهنگی هنری هاتف و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در استودیو مأوا ساخته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه کمتر کسی است که با اجرای عدالت مخالف باشد، اما مسئله مهم شاخص اجرای عدالت در جوامع است، گفت: قانون نیز می تواند شاخص اجرای عدالت در جامعه باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) ویژه برنامه ای در امامزاده شاه مرعش(ع) در میناب برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جزیره هرمز از توزیع 100 بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه کرامت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، عصر سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 با حضور وزیر ارشاد، جمعی از مردم و مسئولین در مجموعه آرامگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
آیت الله سیدان گفت: باید معارف رضوی را با بیانی شیرین و شیوا تبیین نموده و با قلمی فوق العاده روان و نیز درست، مکتوب نمایند و در میان عموم مردم این چنین تبلیغی از معارف رضوی صورت بگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
کاروان زیر سایه خورشید در جمع دختران بی سرپرست مرکز جوادالائمه(ع) اهواز زیر نظر بهزیستی استان خوزستان حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
درآستانه میلاد امام رضا علیه السلام به سفارش و اهتمام بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) حسن روح الامین اثری را تقدیم پیشگاه اهل بیت (ع) می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۳   + ۸ سایت دیگر  
همزمان با دهه کرامت رضوی و در آستانه میلاد پر خیر و برکت امام رضا علیه السلام، صحن و سرای سلطان خراسان با هزاران گل نذری و رنگارنگ گل آرایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
آیت الله سیدان گفت: باید معارف رضوی را با بیانی شیرین و شیوا تبیین نموده و با قلمی فوق العاده روان و نیز درست، مکتوب نمایند و در میان عموم مردم این چنین تبلیغی از معارف رضوی صورت بگیرد.
مشاهده نتایج بیشتر...