دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 31 فروردین 1401 - rokna.ir

رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۸    
رکنا : ایزدی ، مسئول پروژه تدوین تاریخ روزشمار سقوط فاو گفت : متاسفانه در ماجرای سقوط فاو تبیین درستی صورت نگرفت و از آن زمان تاکنون شاهد بیان سخنانی خلاف واقع و شایعاتی هستیم ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
رکنا: مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، بر پایه یک نظرسنجی، اعلام کرد برنامه زندگی پس از زندگی ، با 14 درصد بیننده، در صدر برنامه های پرمخاطب افطار سیما قرار دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
رکنا:استاندار اردبیل گفت: توجه ویژه به صنعت زمینه رفع مشکل اشتغال استان را به دنبال دارد که به همین منظور باید اقدامات اساسی و کارآمد در بخش صنایع تبدیلی انجام یابد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رکنا: ارائه تسهیلات برای ورود سهام شرکت ها به بازار سرمایه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی مصوب شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
رکنا: مجلس و دولت به دنبال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه برند اپل، این اقدام را در راستای انتقاد به واردات این کالا به عنوان کالای لوکس ضروری می دانند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۸    
حوادث رکنا: ویدئویی از انفجار ناگهانی سیستم صوتی یک خودروی در حال حرکت منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
رکنا: برنامه رخ به رخ سه شنبه 30 فروردین میزبان الهام حمیدی بود. او در این برنامه درباره تجربه بازی در نقش یک غسال، علاقه اش برای بازی در نقش هایی متفاوت، تجربه مادر شدن و ... صحبت کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
رکنا : اعمال شب قدر و ذکر معروف شب قدر را در این مطلب برایتان آورده ایم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
عکسی از الهام چرخنده در کنار فرزندانش در حرم شاه عبدالعظیم (ع) منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
رکنا: تست شخصیت شناسی : بدون فکر کردن، ابتدا چه چیزی را در تصویر می بینید؟ سپس به پایین بروید تا ببینید در مورد شخصی که هستید چه می گوید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رکنا:در راستای کاهش دعاوی مطروحه علیه سازمان در دیوان عدالت اداری، جلسه ای تعاملی فی مابین اداره کل تامین اجتماعی و دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در محل اداره کل استان تشکیل گردید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۴    
رکنا: با نگاه کردن به تصویر، اولین حیوانی را که توجه شما را جلب کرد به خاطر بسپارید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
رکنا: مراسم چهل و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد محمد ولی قرنی و تقارن آن با سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علیه السلام در مسجد حضرت امام خمینی (ره) قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
رکنا: ئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه وضعیت استان قزوین در پذیرش رشته های گروه علوم ریاضی و زبان های خارجی اصلاً خوب نیست ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
رکنا:مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، مسیرهای سمپاشی درختان در شامگاه پنجشنبه، اول اردیبهشت ماه و شامگاه شنبه سوم اردیبهشت ماه را اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
رکنا:مدیر دفترمدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در صورت مصرف بهینه برق در فصل تابستان خاموشی نخواهیم داشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتای یزد از دستگیری عامل توهین به مقدسات و تمسخر مذهب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی این استان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
حوادث رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان 70 میلیارد ریالی کلینیک دندانپزشکی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
حوادث رکنا: خبر ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده به مالک این بانک توسط قوه قضاییه تکذیب شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رکنا: بر اساس دستور رئیس جمهور، وزارت ارتباطات مکلف شد زیرساخت های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه های اجرایی را فراهم کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رکنا:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف یک انبار بزرگ چوب آلات قاچاق جنگلی در یکی از روستاهای اردبیل خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رکنا: مردم متدین استان سمنان در نخستین شب از لیالی قدر دست های نیاز خود را به آسمان بلند کردند و نوای الغوث الغوث سر دادند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
رکنا:براساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی گیلان، جمعیت ملخ های مراکشی از حدود 8 سال پیش رفته رفته در گیلان زیاد شد و در 3 سال اخیر بیشتر از قبل تکثیر شدند و امسال آنقدر جمعیت شان زیاد شده که دیگر حکم ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رکنا:مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان برنامه های روز جهانی زمین پاک(دوم تا نهم اردیبهشت) را که با شعار سرمایه گذاری در زمین با کاهش پلاستیک اجرا میشوند را تشریح کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
رکنا: فرماندار مهران از بسته بودن این مرز بین المللی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
رکنا:رئیس شعبه 119 دادگاه کیفری دو ارومیه با اشاره به صدور آرای جایگزین حبس، گفت: با توجه به فصل درختکاری ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
رکنا: طرح بازتوزیع سهمیه بندی بنزین جدید در کیش، با موفقیت به اتمام رسید. حالا قرار است این طرح ابتدا در قشم به صورت آزمایشی و سپس در کل کشور اجرا شود
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
حوادث رکنا: رییس کل دادگستری مازندران از رهایی محکوم به قصاص پس از 13 سال حبس در زندان شهرستان بابل خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رکنا: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات بلاعوض به 126 خانواده هنرمند سفرکرده به دیار باقی در سال 1400 در قالب بسته حمایتی خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
رکنا: جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک تُن و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و 4 باند سوداگر مرگ متلاشی شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
حوادث رکنا: سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی آمل با اشاره به فیلم اذیت و آزار یک جوان از سوی راننده تیبا، هرگونه ارتباط ماموران انتظامی و امنیت عمومی این فرماندهی با ماجرا را رد کرد .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
رکنا: الیاس قالیباف سفر خواهر و دامادشان به ترکیه را تأیید کرد. الیاس سفر به ترکیه را "خطایی نابخشودنی" دانسته و ضمن عذرخواهی از مردم ایران گفته: "خطای فرزند را پای پدر ننویسید."
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
رکنا: فیلمی با بازی لیلا حاتمی به عنوان نماینده سینمای ایران به شصت و یکمین دوره از هفته منتقدان کن راه یافت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
رکنا: طبق اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نوید محمدزاده از بازی در نمایش گیاه خوار به کارگردانی ابوالفضل کاهانی، کنار کشیده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۴:۱۱    
حوادث رکنا: کامیون برای جلوگیری از برخورد با کودک دوچرخه سوار، مسیر خود را تغییر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۳    
حوادث رکنا: تعادل یک موتورسوار هنگام رانندگی در جاده ای در آمریکا بر هم خورد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۱۳    
رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: طی 2 سال گذشته 172خانه هلال در روستاها و مناطق صعب العبور استان راه اندازی شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۸    
حوادث رکنا: سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان گفت: دست کودک بازیگوش که در پیشخوان (داشبورد) خودرو گیر کرده بود به همت آتش نشانان رهاسازی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۸    
رکنا : مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کشوری معتقد است کلید حل بحران مسکن در دستان دولت است. باید مسکن بسازند و تسهیلات بدهند تا وضعیت بهبود یابد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۷    
حوادث رکنا: پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در شیخ نشین دوبی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۵    
گزارش شده است که بیشتر افرادی که بازمی گردند شامل زنان با فرزندان خود و همچنین سالمندان هستند. سازمان ملل می گوید که از 12 میلیون نفری که به کمکهای بشردوستانه نیاز دارند تنها به 2 ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۲    
رکنا : منابع عراقی خبر دادند که وب سایت ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته اند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۲    
حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو و اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۲    
رکنا :ساره بیات استوری جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. این استوری با توجه با شایعات گفته می شود درباره همسرش است اما خودشان علنا حرفی نزده اند و تاکنون این ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۳    
رکنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم ویژه شب های قدر در پانزده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۱    
رکنا : خلاقیت در بازی دومینو را در این فیلم ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
حوادث رکنا: به دنبال انتشار کلیپی از حمله مردی به سرباز پلیس راهور در شهرستان بابل و ضرب و شتم وی، مرد مهاجم دستگیر شد و به ضرب و شتم سرباز جوان اعتراف کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
رکنا: حضور فلور نظری کنار سردار آزمون در بازی لورکوزن آلمان توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همه از اینکه خانم بازیگر دوسالی می شود اروپاگردی پر هزینه ای دارد درحالیکه مردم در بحران اقتصادی به سر می ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
رکنا : اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با انتشار اطلاعیه ای، از امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
رکنا : طناز طباطبایی عکسی در کنار یک ماشین میلیاردی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۴    
رکنا : اثر هنری با ماسک می توان خلق کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۷    
حوادث رکنا: مرد آبادانی در چهارمین قتل خانوادگی اش پسر 14 ساله اش را کشت و همین راز 3 جنایت دیگر را فاش کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رکنا: باد شدید از ساعت 21:20 دقیقه شب در تهران شروع به وزیدن گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۳    
رکنا : معاونت حقوقی رییس جمهور پیش نویس لایحه مقابله با تحریم ها را برای بررسی و تصویب در هیات وزیران به دولت ارایه کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا : معامله گران افزایشی دلار امروز چهارشنبه 31 فروردین ماه توانستند قدرت را بدست بگیرند و افت قیمت دلار در روز گذشته را کاملا جبران کنند. نرخ دلار امروز تا محدوده 27 هزار و 750 تومان بالا رفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۲    
مجری در برنامه دو در دو که به صورت زنده از شبکه دوی سیما پخش می شود گاف عجیبی داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۰    
رکنا : روند قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته صعودی شده است وکارشناسان و تحلیلگران بازارهای مالی براین باورند که این رشد ادامه دار خواهد بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۰    
حوادث رکنا: با نقض حکم تبرئه مرد جوان که متهم است پس از آزار و اذیت یک زن و کتک زدن و تهدید وی به انتشار فیلم سیاه، موجب مرگ او پس از عمل جراحی شده ، وی برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۹    
رکنا: مردی در زندان با یک امضای بامزه و عجیب نظر نگهبانان زندان را به خود جلب کرد و پلیس ها با انتشار عکس امضای وی در فضای مجازی او را به شدت مشهور کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۰    
رکنا : علی خدایی گفت: با اصلاحات پیشنهادی شرکای اجتماعی موافقت نشده و مزد مصوب نوزدهم اسفند به قوت خود باقیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۷    
حوادث رکنا: رئیس پلیس آبادان از دستگیری عاملان درگیری منجر به جرح دراین شهرستان خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
رکنا: لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا تصویری از خودش به همراه دارا حیایی و کیسان دیباج منتشر کرده که حرکتی از او و پسر امین حیایی جنجال آفرین شده است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۳    
حوادث رکنا: فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از تلاش این پلیس برای بازگرداندن مبلغ 740 دلار معادل 200 میلیون ریال به صاحبش در کمتر از 30 دقیقه خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۰    
حوادث رکنا: مردی که برای بیمه عمر همسرش را به قتل رسانده بود بازداشت شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۸    
رکنا: همسر مهدی قائدی در اینستاگرام پاسخ شایع سازان و اخبارهای جعلی از زندگی خود و همسرش را بدترین نحو داد !
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۲    
رکنا: استاندار کردستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، پروازهای فرودگاه سنندج از سر گرفته می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۷    
رکنا:دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:تمامی ما انسانها در بند هستیم و هر کسی درون خود زندانی دارد و انشاء ا.. ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۷    
رکنا: به گفته مدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، ویژه برنامه ملی روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب لحظه های ناگزیر و روایت گری و شعرسرایی با موضوع مادران شهید به ویژه روایت مادر شهید ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
رکنا : هریک از ما اگر خود واقعی مان باشیم بسیار زیباتر و ارزشمندتر دیده می شویم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان ازدستگیری 2 نفر از عاملان تیراندازی مراسم فاتحه خوانی و درب منازل در این شهرستان خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۷    
رکنا: رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات انتظامی کشور از شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل امهار دولتی و اسناد هویتی و مسافرتی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
چهره رکنا: علیرضا خمسه درباره اینکه چرا همسر اولش را طلاق داده و جدا شده می گوید که در سن پایین ازدواج کردم و در این سن بسیار احساساتی برخورد کردم و به همین دلیل نتوانستیم مشکلاتمان را حل کنیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۹    
رکنا : پیدا کردن یک ملخ در بین علف های همرنگ او کار عجیبی بود که توسط یک فرد انجام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان در سالجاری و یکصدمین سال تاسیس هلال احمر هشت هزار خدمت بشردوستانه به مردم ارائه می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رکنا ؛برنامه مراسم شب های احیا در تمامی شهرستان های استان امسال به صورت پرشور برگزار می شود
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رکنا: عکس خانه لاکچری رضا قوچان نژاد همه را متعجب کرد. رضا قوچان نژاد متولد 29 شهریور 1366 در مشهد است .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۳    
رکنا :وقوع آتش سوزی ناشی از انفجار کپسول گاز در آشپزخانه یکی از یگان های مرزی مستقر در استان کرمانشاه، منجر به سوختگی 6 تن از سربازان این یگان عملیاتی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از قلع و قمع ساخت و ساز های غیر مجاز بر روی یک قطعه زمین کشاورزی با ارزش 32 میلیارد ریال و رفع تصرف این زمین خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
رکنا: مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت:استان همدان به عنوان چهار استان پایلوت کشور در طرح ملی مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
رکنا : فیلمی از چند ترفند را برای خلق تابلوهای نقاشی مشاهده کنید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۷    
رکنا ورزشی:تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا در مغولستان رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۵    
رکنا:سیزدهم اردیبهشت امسال چهارمین جشنواره سنگ نوردی به همت تعدادی از سنگ نوردی شهرستان اراک در روستای انجدان که در فاصله 40کیلومتری شهر اراک قرار دارد، برگزار خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۶    
رکنا :بازیگر صدا و سیما بعد از فوت همسرش پستی سوزناک به اشتراک گذاشت .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
رکنا : یک شیر نر موجب نجات شیر ماده در هنگام خطر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۷    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از بازیکنانش خواست در هفت بازی باقیمانده برای قطعی کردن رتبه دوم جدول بجنگند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۷    
حوادث رکنا: 3 متهم به قتل بعد از تحمل بیش از 20 سال حبس از زندان آزاد شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۸    
رکنا ورزشی: فرنگی کار 97 کیلوگرم کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا توانست مدال طلا را به دست آورد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳    
رکنا: فریبا نادری عکس خانه لاکچری اش را منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
رکنا:معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم احیای شب های قدر در 149 بقعه سطح یک، دو و سه اصفهان برپا میشود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۹    
حوادث رکنا: یک ماه پس از وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان سامان، سارقان به همراه بخشی از اموال مسروقه و 12 قبضه سلاح دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۹    
رکنا:موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان حضور می یابد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
رکنا ورزشی: امیر عطابخش به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه ایران خودرو معرفی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۶    
رکنا ورزشی: ملی پوش کشتی فرنگی به مدال طلای قهرمانی آسیا دست یافت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
رکنا ورزشی: ملی پوش 72 کیلوگرم کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۰    
رکنا: در شرایطی که سال هاست پدیده های شومی همچون قاچاق چوب، قطع درختان جنگلی، پاک تراشی جنگل و جنگل خواری در اراضی جنگلی شمال کشور رواج دارد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
رکنا ورزشی: شاهین بداغی از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بازماند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
رکنا: امین حیایی و احسان علیخانی در برنامه عصر جدید پیام یکی از متقاضیان برای شرکت در این برنامه را با لحنی تمسخر آمیز می خوانند که در ادامه مشاهده خواهید کرد
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
حوادث رکنا: اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز چهارشنبه 31 فروردین ماه1401 برای امدادرسانی به یک مادر باردار و 6 قلوهایش، او را به بیمارستان امام سجاد منتقل کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
رکنا: در قزازستان اسکلت هایی کشف شده که بصورت عجیبی دو اسب را بالای سر جسد دو انسان با ترتیب خاصی دفن کرده اند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
رکنا ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم هایی از لیگ یک و لیگ دو در نیمه نهایی جام حذفی حضور داشتند و شرایط برای قهرمانی خیلی خوب بود اما متاسفانه این فرصت طلایی از دست رفت.