دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 6 فروردین 1403 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 29 اسفند 1402 رکنا 1 فروردین 1403 رکنا 2 فروردین 1403 رکنا 3 فروردین 1403 رکنا 4 فروردین 1403 رکنا 5 فروردین 1403 رکنا 6 فروردین 1403 رکنا 7 فروردین 1403 رکنا 8 فروردین 1403 رکنا 9 فروردین 1403 رکنا 10 فروردین 1403 رکنا 11 فروردین 1403 رکنا 12 فروردین 1403 رکنا 13 فروردین 1403 رکنا 14 فروردین 1403 رکنا 15 فروردین 1403 رکنا 16 فروردین 1403 رکنا 17 فروردین 1403 رکنا 18 فروردین 1403 رکنا 19 فروردین 1403 رکنا 20 فروردین 1403 رکنا 21 فروردین 1403 رکنا 22 فروردین 1403 رکنا 23 فروردین 1403 رکنا 24 فروردین 1403 رکنا 25 فروردین 1403 رکنا 26 فروردین 1403 رکنا 27 فروردین 1403 رکنا 28 فروردین 1403 رکنا 29 فروردین 1403 رکنا 30 فروردین 1403 رکنا 31 فروردین 1403 
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
حوادث رکنا: مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح افزود: برای اعطاء وام به 30 تا 40 هزار نفر دیگر نیز برنامه شده است و به زودی شرایط و نحوه آن اعلام خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۲    
ویدیویی از صحبت های ویدا جوان بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۱    
رکنا: قدیمی ترین بامیه پزی تهران در باغ فردوس رو به روی بازار حضرتی قرار داشت و توسط فردی که به چراغعلی شهرت داشت به فروش می رسید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رکنا سیاسی: نماینده پیشین مجلس گفت: امروز مردم بدنبال آشتی با دولت نیستند مشکلات اساسی مانند اشتغال، مسکن و مسائل اقتصادی همه این ها باعث شده است که ملت از دولت رویگردان باشند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
رکنا: گردشگران نوروزی در ارتفاعات بلده نور در استان مازندران با مشاهده چند قلاده پلنگ در تاریکی شب غافلگیر و هیجان زده شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۹    
عکسی از گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم پرویزخان در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۸    
رکنا: استاندار اصفهان به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در مجموعه انبار شهید منتظری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در جریان روند خدمت ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۳    
رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انتقال پرونده مالیاتی 9 شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۵    
رکنا: شرکت پالایش نفت اصفهان با 17 درصد سهم بازار در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی نقش مهمی در صنعت پالایشگاهی کشور دارد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
ویدیویی از مراسم سومین سالگرد فوت آزاده نامداری را مشاهده بفرمایید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۹    
رکنا: سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 9 ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته و مسافران می توانند در این ایستگاه ها به صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۴    
معانی اسم های شخصیت های سریال جومونگ را در ادامه بخوانید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۸:۴۰    
ویدیویی از لیونل مسی فوتبالیست مشهور در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۸    
رکنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پروژه راه آهن دورود_خرم آباد طی 9سال 38درصد پیشرفت داشت، گفت: این پروژه ظرف یک سال گذشته 12درصد پیشرفت دارد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۸    
رکنا: یک کارگر جوان که در ساختمان در حال ساخت مشغول نصب داربست بود به علت نامعلومی از بالای اسکلت این ساختمان به پایین سقوط کرد و دچار مصدومیت شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
رکنا: قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام یتیمان ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رکنا: اسکان بیش از 92 هزار نفر در اصفهان در شامگاه 5 فروردین ماه، رضایت 93 درصدی مسافران نوروزی از خدمت رسانی و راهنمایی 509 خودروی مسافران نوروزی از جمله خبرها و اقدامات کمیته های مختلف ستاد دائمی ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۰    
عکسی از الناز شاکردوست بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رکنا سیاسی: نیروهای هوایی جهان از هواگردهای مختلفی استفاده می کنند که شامل جنگنده ها، بمب افکن ها، هواگردهای شناسایی، ترابری و جنگ الکترونیک است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۰    
حوادث رکنا: تصاویر بسیاری از سیلابی شدن و آبگرفتگی خیابان های شهر اهواز پس از بارش های روزهای گذشته منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
رکنا: دلیل جالب نشستن خدمه پرواز روی دست هایشان هنگام برخاستن و فرود هواپیما را بررسی کرده ایم.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۶    
اجتماعی رکنا: ثبت نام نوبت دوم کنکور 1403 از امروز 7 فروردین آغاز شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۰    
رکنا اقتصادی: رئیس جمهور عراق در دیدار سفیر ایران در بغداد اعلام کرد عراق به دنبال افزایش همکاری با ایران و بهره مندی از تجربه آن به ویژه در احداث سد و مدیریت آب است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
رکنا سیاسی: اخبار و تصاویر اولیه از همایش مدیران اجرایی برای تحقق شعار سال از غیبت حجت الاسلام کاظم صدیقی حکایت می کند که هر چند از مدیران اجرایی دوات نیست ولی چون در همایش سال گذشته حضور پررنگی داشت ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۴    
حوادث رکنا: تعداد 77 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش 25 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۹    
حوادث رکنا: به دنبال کشف جسد مرد جوان به قتل رسیده در بیابان های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۰    
رکنا: رسانه ها، به ویژه در عصر دیجیتالی کنونی، قدرت بی بدیلی در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و همچنین تحلیل و ارائه راهکار دارند. اما این قدرت باید با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی همراه باشد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۲    
حوادث رکنا: اعضای یک خانواده 4 نفره براثر گاز گرفتگی امروز در تالش جان باختند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۷    
رکنا: فولادی ها که از چهارم فروردین ماه تمرین خود را برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر آغاز کرده اند، هشتم فروردین ماه در اولین بازی دوستانه شان در تعطیلی لیگ به میدان می روند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۸    
حوادث رکنا: طوفان و تندباد در شهرستان خرمشهر سبب شکسته شدن دو تیر برق و قطع برق در بیمارستان حضرت ولیعصر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۸    
رکنا سیاسی: در سال 1309 خورشیدی کلنل رضا قلی امیرخسروی، رئیس بانک پهلوی، برای رضا شاه پهلوی، به کمپانی پیرس ارو، سفارش ساخت اتومبیلی متفاوت را دارد که در روز رونمایی ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۳    
رکنا سیاسی: رئیس دولت دوازدهم گفت:سال 97 وقتی به نیویورک رفتم، چهار ماه از خروج آمریکا از برجام گذشته بود. ترامپ در روز اول حضور من در نیویورک 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات و مذاکره کنیم.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
رکنا سیاسی: عضو مجمع روحانیون مبارز، با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامی خود نوشت: طلبه ها در نجف حق ندارند حتی در آستان قدس ها کار کنند و حقوق بگیرند ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۴    
رکنا: مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی 300 چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش نشان مستقر در این محل 45 وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۳۱    
رکنا سیاسی: توضیحات روابط عمومی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) به انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۸    
رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پنج سرنشین خودروی سواری که به داخل رودخانه لاکان رشت سقوط کرده بودند، نجات یافتند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۷    
ویدیویی تماشایی از عاشقانه ترین حرکت شهاب حسینی بخاطر عشق را تماشا بفرمایید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۳    
رکنا: زن و مردی که با شیوه ای خاص یکی از شهروندان مهرشهری را وادار به واگذاری خودرواش کرده بودند، توسط ماموران کلانتری 22 مهرشهر دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۰    
ویدئویی از منزل مادر نعیمه نظام دوست را مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۸    
رکنا: اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تلخ ترین حوادث مشاهده شده توسط خود را روایت می کنند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
رکنا: رئیس جمهور روسیه:حمله تروریستی در مسکو نیز بخشی از حملات رژیم کی یف علیه روسیه است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان، نیروهای امدادی نسبت به تخلیه آب از منازل مسکونی در 2 شهرستان خانمیرزا و بروجن اقدام کردند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
اولین ولنتاین عاشقانه نوعروس سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۰    
رکنا: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان و بازگشایی این محور در روز آینده (7 آذر) خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۰    
نجات عشایر 75 ساله در ارتفاعات کنجانچم مهران توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۰    
رکنا:قطع درختان در احداث پارکینگ مجموعه گردشگری الیمالات واکنش های فعالاریست محیطی را در بر داشته،اما اظهار نظر معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی حساسیت ها به این موضع و مسئولیت اجتماعی این سازمان ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۰    
اخیرا فیلمی از سوراخی در رامسر که صداهای عجیب از آن بیرون میاید در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از مردم را شوکه کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۷    
تصویری از سفره هفت سین منزل علیرضا بیرانوند را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۴۳    
رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی در پی اختلاف مالی با صاحب کارخانه ای در ایوانکی گرمسار اقدام به گروگان گیری 2 نفر کرد که با واکنش سریع پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۴۳    
رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در محور آشخانه به جنگل گلستان چهار مصدوم داشت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۱    
پشت صحنه ضبط کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۱    
رکنا: با گشایش چندروزه زاینده رود برای کشت کشاورزان، پل خواجوی اصفهان از دیروز بار دیگر شاهد لبخند رضایت بخش شهروندان اصفهانی و گردشگران نوروزی است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۲۸    
رکنا: دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: درگیری جاده جابان خانوادگی بوده و موضوع راهزنی یا امنیتی مطرح نیست.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۱    
اکبر عبدی بازیگر طناز سینما و تلویزیون در صحبت با مهران غفوریان در برنامه شب خوش از راز کلاهبرداری میلیاردی از امیر نوری گفت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۲    
عاشق ترین زوج سینمایی ایران با اختلاف می تواند امیر کاظمی و همسرش باشند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
رکنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: تصادف غروب امروز دوشنبه 6 فروردین ماه، در شرق این استان سه فوتی و سه مجروح برجای گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد: از بامداد امروز تاکنون بیش از 300 خانه مسکونی با 1220 نفر جمعیت که در مناطق مختلف استان دچار آبگرفتگی شده بودند، از آب تخلیه شدند ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
رکنا: وزیر خارجه ایران به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت زمان آن رسیده است که تدابیر تنبیهی علیه رژیم اسرائیل اتخاذ شده و یک گروه تحقیق بین المللی در خصوص جنایات این رژیم از جمله در جنایات ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۸    
رکنا: شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی گرداند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۴    
رکنا سیاسی: رهبر انقلاب اسلامی، شعر را رسانه ای مهم و تأثیرگذار در دوران جنگ رسانه ای خواندند و گفتند ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۴    
رکنا: قائم مقام سازمان تبلیغات گفت: استفاده از روش های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۱    
رکنا: رئیس شورای اروپا ضمن استقبال از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس فوری در غزه، رعایت این قطعنامه را ضروری دانست.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۳    
رشید پور که قبلا برای گرفتن برنامه "دید در شب" به سراغ امیر تتلو رفت حالا برای جذب مخاطب "ساعت صفر" سراغ خواننده ترکیه ای رفته است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۰    
رکنا: نجاتگران هلال احمر شهرستان کوهچنار امروز ششم فروردین ماه 1403 جان یک هموطن را در مسیر رودخانه فصلی دروغ زن منطقه کوهمره نودان نجات دادند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
رکنا: مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد سه خودرو سواری در مسیر جاده سبزوار - خوشاب 12 مصدوم برجای گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۸    
رکنا: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت سازمان ملل در واکنش به لغو سفر برنامه ریزی شده هیات اسرائیلی به واشنگتن به دلیل وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت از سوی آمریکا، آن را ناامید کننده خواند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۸    
رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کاهش 31 درصدی سرقت ها در استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۷    
شبنم قلی خانی استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۷    
رکنا: تصاویری از همسران اول و دوم هومن سیدی کارگردان و بازیگر معروف در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
رکنا: جنبش حماس در بیانیه ای از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس فوری در غزه استقبال کرد و خواستار فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور پایبندی به آن شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۸    
رکنا:در شهر قم جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی وجود دارد که ممکن است افراد بسیاری از آن بی اطلاع باشند و بیشتر قم را به عنوان شهری مذهبی و کویری بشناسند ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۸    
رکنا: متهم سرین کرتیس که اخیرا به ایران سفر کرده است با پیگیری دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۹    
رکنا: از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد، گوشت خر ضبط شد
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۶    
رکنا : واژگونی خودروی نیسان در کمربندی اراک در اثر لغزندگی جاده
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۶    
ویدیویی از عمو امیر آتشانی درباره ی بیمارش اش منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
ویدیو طنز مجتبی شفیعی با موضوع حواشی بازگشت و اجرای معین در ایران مورد توجه قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
رکنا: فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
رکنا: قیمت پژوی پارس که در آستانه بازنشستگی هم هست در بازار آزاد به حدود 840 میلیون تومان رسیده است. به نوعی می توان گفت با حقوق 7 ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۰    
رکنا: نماهنگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) با صدای محمود کریمی پیشنهاد رکنا به مخاطبان همیشه همراه است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۰    
رضا رویگری در خصوص روند بیماری خود گفت : با توجه به روند بیماری خدا را شکر این روزها حال و روز بهتری دارم.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
عکسی از تولد ملیکا شریفی نیا را مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
رکنا: سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
هان هه جین بازیگر سوسانو را همه در ایران و کره با نقش بانو سوسانو به خاطر دارند، او بسیار زیبا و معمولا ساده شیک پوش است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۹    
علیرضا قربانی پست جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رکنا: اورژانس یزد از فوت 2 نفر در حادثه سیل در شهر تفت خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۷    
رکنا: این روزها اگر گذرتان به قزوین افتاد، بین گشت و گذارهای نوروزی خود، سری هم به خیابان سپه بزنید تا با تاریخ مردمی آشنا شوید که روزگاری در شهری قدیمی و کوچک گرد هم آمدند تا شهری بزرگ و نویی را ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۵    
رکنا: اعمال محدودیت در بزرگراه باقری بدلیل نصب عرشه دورگرد غیر همسطح شمال به شمال و مسیرهای مسدود شده و جایگزین اعلام شد
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
ویدیویی از نقش آفرینی های پژمان بازغی بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی پربازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
نیکتا ناصر خواهر یکتا ناصر بازیگر که در چند روز اخیر به دلیل دعوای خانوادگیشان با همسر سابقش منوچهر هادی حواشی زیادی داشت درباره این ماجرا پست تامل برانگیزی منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
منوچهر هادی کارگردان معروف آخرین حرف هایش را درباره ماجرای جنجالی دخترش سوفیا و همسر سابقش یکتا ناصر در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رکنا:رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت ریزش دیوار بر روی خودرو تیبا در روستای مختار بویراحمد یک نفر جان باخت و دو نفر نیز مصدوم شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۴    
فریبا نادری هم به لیست بازیگران مهاجرتی اضافه شد!
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۴    
رکنا: با توجه به بارندگی دیروز و بالا آمدن حجم آب دریاچه شهیون دزفول، خودروهای گردشگران گرفتار آب شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
رکنا : سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : دقایقی پیش در محدوده بزرگراه امام علی ع به جنوب _ شعبانلو یک اصله درخت سقوط کرده است .
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۹    
رکنا، محمد حسام حدادیان ، بازیگر و کارگردان و فیلمنامه نویس جوان سینمای ایران مورد حمله یک مرد با چاقو در یکی از مجتمع های تجاری منطقه سبزه میدان تهران قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۷    
ویدیویی از خوانندگی محسن یگانه خواننده مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند را در قابی زیبا و شاد مشاهده میکنید که برای طرفداران این هنرمند بسیار جذاب است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
رکنا: فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن سه تن در پی انفجار یک منزل مسکونی بر اثر نشت گاز خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رکنا: عشایر روستای تمد بازارگه بخش سردشت دزفول با اعلام نارضایتی از نبود خدمات اولیه زندگی خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۷    
عکسی از تغییرات صبا راد مجری مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.