جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۱:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 2 اردیبهشت 1403 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 29 اسفند 1402 رکنا 31 فروردین 1403 رکنا 1 اردیبهشت 1403 رکنا 2 اردیبهشت 1403 رکنا 3 اردیبهشت 1403 رکنا 4 اردیبهشت 1403 رکنا 5 اردیبهشت 1403 رکنا 6 اردیبهشت 1403 رکنا 7 اردیبهشت 1403 رکنا 8 اردیبهشت 1403 رکنا 9 اردیبهشت 1403 رکنا 10 اردیبهشت 1403 رکنا 11 اردیبهشت 1403 رکنا 12 اردیبهشت 1403 رکنا 13 اردیبهشت 1403 رکنا 14 اردیبهشت 1403 رکنا 15 اردیبهشت 1403 رکنا 16 اردیبهشت 1403 رکنا 17 اردیبهشت 1403 رکنا 18 اردیبهشت 1403 رکنا 19 اردیبهشت 1403 رکنا 20 اردیبهشت 1403 رکنا 21 اردیبهشت 1403 رکنا 22 اردیبهشت 1403 رکنا 23 اردیبهشت 1403 رکنا 24 اردیبهشت 1403 رکنا 25 اردیبهشت 1403 رکنا 26 اردیبهشت 1403 رکنا 27 اردیبهشت 1403 رکنا 28 اردیبهشت 1403 رکنا 29 اردیبهشت 1403 رکنا 30 اردیبهشت 1403 رکنا 31 اردیبهشت 1403 
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۴    
رکنا: در راستای تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه منطقه 19 با استقرار نیوجرسی و جمع آوری ابزار ساختمانی از ادامه فعالیت ساخت بناهای تجاری غیر مجاز جلوگیری شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۳    
سارا و نیکا فرقانی اصل دو قلو های نقی معمولی در سریال پایتخت درباره سوال کاربران واکنش نشان دادند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۷    
رکنا: مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شماره دو پسران سروش برگزار شد و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۷    
رکنا: معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از اجرای 350 برنامه منطقه ای و 70 برنامه شاخص شهری در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
رکنا: پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان با حضور رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان افتتاح شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
حوادث رکنا: پلیس در تعقیب قاتل فراری است که 2 روز بعد از آزادی از زندان مرتکب قتل شده و حالا به مکان نامعلومی گریخته است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۶    
تصویری از پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
در ادامه با ورزشکار هندی که لقب هرکول را دارد آشنا می شوید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
رکنا اقتصادی: متقاضیان پژوپارس در روزهای اخیر مقابل ساختمان های ریاست جمهوری، شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی تجمع کردند و خواستار احقاق حقوق خود شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
رکنا اقتصادی: با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن در نظر گرفته می گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می کند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
حوادث رکنا: رییس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می کنند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
رکنا اقتصادی: وزیر نیرو در ابتدای جلسه هیئت دولت در گزارش مفصلی از وضعیت منابع آبی، سدهای کشور و میزان بارش ها گفت ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
رکنا اقتصادی: معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روشهای داده کاوی 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
حوادث رکنا: مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از برقراری 6 هزار و 888 تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی 125 در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل 72 و نیم درصد کل تماس ها در ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
رکنا سیاسی : سرلشگر محمدولی قرنی 71 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شلیک دو گلوله به سینه و پا در منزلش در خیابان پهلوی به شهادت رسید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
حوادث رکنا: رسانه های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست کم 2 نفر کشته و 16 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
رکنا:نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
حوادث رکنا: جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رکنا: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 17 استان از جمله تهران از آبگرفتگی معابر ، سیلاب، طغیان رودخانه ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رکنا: فیلم سینمایی مست عشق با رده بندی سنی 15+ و آغاز پیش فروش بلیت آماده اکران شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رکنا سیاسی : رئیس ستاد انتخابات استان تهران از رقابت 34 نامزد برای تصاحب 17 کرسی مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس در این استان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رکنا:اخیرا فیلم شغال های پارک جنگلی لویزان در فضای مجازی به اشتباه تحت عنوان گرگ های تهرانپارس منتشر شده است ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رکنا سیاسی : حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف گفت: بسیاری از فیلم های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری های امسال بازنشر ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
رکنا اقتصادی: امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه تا این لحظه، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش 500 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، 43 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
رکنا اقتصادی: قیمت دلار و قیمت یورو مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه اعلام شد و بر این اساس دلار با افزایش 10 تومانی نسبت به روز گذشته، 43 هزار و 725 تومان معامله می شود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
رکنا:رییس سابق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به اینکه طرح جامع پسماند مهم ترین سند قانونی فراروی ما در شهرداری است، گفت: بر اساس این طرح سطل های زباله در تهران هوشمند می شود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
رکنا سیاسی : یکی از آزادگان جنگ تحمیلی درباره دوران اسارت خود تعریف می کند: شب جمعه بود و یک مداح پیدا کردیم تا برایمان دعای کمیل بخواند ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
حوادث رکنا: عامل تیراندازی که درشهرستان گلوگاه اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۱    
رکنا سیاسی : سخنگوی وزارت امورخارجه گفت : انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل عام و دفن دسته جمعی و پنهانی صدها نفر از بیماران، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در غزه ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
رکنا: روز چهارشنبه گذشته مردم کازرون شاهد از جان گذشتگی مادری بودند که با داشتن دو پسر نوجوان 17 و 12 ساله، برای نجات مردی سالخورده که در سیلاب گرفتار شده بود جان خود را فدا کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۲    
رکنا سیاسی : منابع فلسطینی در حالی از کشف پیکرهای بیش از دویست نفر در گور جمعی در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند که حماس ارتکاب این جنایات از سوی اشغالگران را با چراغ سبز دولت بایدن دانست.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۷    
رکنا: مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد: ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی موجب مصدوم شدن 6 نفر از دانش آموزان دختر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۱:۰۱    
رکنا: فرماندار دالاهو گفت: جسد فرد مفقودی در یکی از روستاهای شهرستان دالاهو در غرب کرمانشاه پس از یک روز عملیات جستجو در دامنه ارتفاعات ناحیه صنعتی این شهرستان پیدا شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۲    
رکنا: نشت گاز ال.پی.جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش سوزی در روستای آساوله سنندج شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
سوارکاری بازیگر سریال نون خ شیدا یوسفی که این روزا منتشر شده.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۸    
رکنا: فرمانده آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: آتش سوزی در بازار بندر عباس رو به روی اسکله شهید حقانی مهار شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
رکنا: سخنگوی اوژانس آذربایجان شرقی از غرق شدگی کودک حدودا 9 ساله در شبستر خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
رکنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار منطقه خاک سفید به دلیل توزیع موادمخدر و روانگردان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۳    
شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه در فضای مجازی بسیاری از مردم را شوکه کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۲    
رکنا: اولین تصویر از ترانه علیدوستی در بیمارستان منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۳    
ویدیویی از خانه فائزه هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۶    
رکنا: سردخانه 2000 تنی خرمای بم در آتش سوخت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۷    
ویدیویی از سک مراسم عروسی خاص در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور از همه بخش های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور که به موجب قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی دارای وظایفی در زمینه حجاب هستند خواست عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۷    
رکنا: اولین دوره تربیت معلم و پنجمین دوره ارتقا نخبگان طرح ملی تلاوت قرآن کریم به میزبانی شرکت توزیع برق استان اصفهان از 11 تا 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
آخرین آمار از وضعیت سدهای پنج گانه تهران از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ماه 1402) تا یکم اردیبهشت 1403 بیانگر کاهش 11 درصدی حجم آب مخازن سدها نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر 1401 تا ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
رکنا: با تصمیم هیات دولت، ابوطالب شفقت به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۲    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد 28 هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۲    
رکنا: در یک حادثه عجیب در استان جیانگژی چین، 3 نفر بر اثر طوفان شدید از داخل خانه خود پرتاب شدند و جان دادند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
حضور همایون شجریان و دخترش در کنسرت ابی جنجالی شد.عدم حضور سحر دولتشاهی در این کنسرت شائبه جدایی آنها را روانه فضای مجازی کرده است !
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
مخبر معاون اول رئیس جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۶    
رکنا: بازار بندرعباس دچار آتش سوزی شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
رکنا: یک مرد 40 ساله بعدازظهر امروز (یکشنبه) بر اثر برخورد صاعقه جان باخت.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۴    
سید حسین حسینی کاپیتان محبوب استقلال در واکنش به حواشی اخیر به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: هر اقدامی که در اراک انجام دادم فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
ویدیویی از شوخی محسن کیایی با شرکت کننده صداتو در فضای مجازی پر بازدیدشده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
نیوشا ضیغمی از تیپ و استایل جدید و ویژه اش رونمایی کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۶    
حوادث رکنا: مرد جوان که در بازگشت سرزده از محل کارش به خانه با مرد غریبه روبه رو شده و وی را کشته بود در دومین جلسه دادگاه گفت ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه ای اهتمام ویژه ای برای برنامه ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش های زیست محیطی قائل است و اماده همکاری با کشورهاست.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۹    
رکنا : سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم از غافلگیری دزد خانه های این شهرستان در تاریکی کمد و کشف 10 میلیارد اموال مسروقه خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۶    
در ادامه گزراشی از زندگی و ازدواج یکی ازمشهور های دوقلوهای به هم چسبیده را مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۶    
رکنا : رئیس قوه قضاییه: بیش از 60 ویلای 80 میلیارد تومانی غیر مجاز در مناطق جنگلی جلگه ای را خراب کردیم، نخاله را منتقل کردیم و زمین را به حالت اولیه برگرداندیم
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۲    
رکنا : رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: 18 مالباخته شناسایی شدند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
رکنا : رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
رکنا: نشست خبری نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری، بعدازظهر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۴    
رکنا: جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۹    
رکنا: معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری جشنواره شعر نفس پاک بر استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
رکنا : امدادگران هلال احمر 5 سرنشین خودرو را پس از سقوط به زیر پل در جاده یاسوج به سی سخت نجات دادند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۷    
تصویری از خاانه لوکس پیمان معادی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۷    
ویدیویی از بوسه بازیگر مرد با بازیگر زن در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
رکنا : مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان 13 ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
رکنا اجتماعی، هشدار هواشناسی برای 15 استان کشور صادر شد. سه استان در موقعیت نارنجی هواشناسی هستند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
رکنا : عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه های تبلیغاتی کشور در حوزه های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۷    
حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خودرو ازسوی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
حوادث رکنا: جفری دامر یکی از قاتلان سریالی است که پرونده او وحشت را به جان هر خواننده ای می نشاند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
حوادث رکنا: مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
حوادث رکنا: مرد میانسالی که در درگیری صف نانوایی محله ابوسعید گوش یک پسر 24ساله را گاز گرفته و قسمتی از آن را کنده بود، دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۷    
حوادث رکنا: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط اشیای تاریخی به همراه 1760 عدد سکه تاریخی در منزلی شخصی واقع در روستای گل تپه شهرستان مراغه خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
رکنا : برج گنبد قابوس یکی از جاهای دیدنی گنبد کاووس در استان گلستان است که بین خیابان جمهوری و قابوس قرار دارد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
رکنا: رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد گردشگری راسته بازار اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
در گفت و گو با تهیه کننده سریال افعی تهران در خصوص پایان بندی این سریال و ناگفته های دیگری صحبت شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
حوادث رکنا: رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۱    
رکنا: نماد گیلاس و چنگال نشان می دهد که ظروف مورد نظر به طورمعین و خاصی برای نگهداری مواد غذایی ساخته شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
رکنا: شهردار منطقه13 با اشاره به برگزاری دومین نشست هم اندیشی و تجلیل از احیا گران بافت تاریخی تهران در کاخ یاقوت محدوده منطقه13 واقع در بیمارستان لواسانی ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
رکنا سیاسی : شرق ادعا کرد؛ نماینده ایران در سازمان ملل مذاکراتی برای احیای برجام با طرف امریکایی داشته است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
حوادث رکنا: پسر 17 ساله بر اثر برخورد با قطار در ایستگاه متروی سرسبز جان باخت.خانواده او مدعی هستند ازدحام جمعیت ایستگاه باعث پرت شدن او به مقابل قطار شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
نمایشگاه کتاب یکی از بزرگ ترین رویداد های فرهنگی ایران است که در هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
حوادث رکنا: انفجار خط لوله گاز در خلیج مکزیک موجب به راه افتادن آتش سوزی گسترده ای بر روی آب شده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رکنا: معاون مالی شهرداری تهران گفت: به دنبال بورسی کردن دارایی های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت های بورس خواهیم بود.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رکنا سیاسی : نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود هزینه های انتخاباتی نامزدها اعلام شود انتظار می رود شورای نگهبان برای مردم روشن کند که هر یک از نمایندگان در حوزه ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا اقتصادی: مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از برگزاری رویدادها و نشست های متعدد پیرامون تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت همزمان با برگزاری این رویداد مهم ملی و ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا: در کمال ناباوری دیوید تیلور با دو شکست متوالی برابر آرون بروکس از رسیدن به المپیک پاریس بازماند.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا سیاسی : رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، فردا ( دوشنبه 3 فروردین ) و در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام آباد خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا سیاسی : نماینده مهاباد در تذکری شدید اللحن خطاب به وزیر کشور نوشت: جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه می دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟ جنابعالی ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا اقتصادی: وزیر نیرو گفت: با توجه به پیش بینی بارش های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا سیاسی : حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز ( یکشنبه ) در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیتها در قضایای اخیر ...
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا: بررسی ها نشان می دهد پرسپولیس به نسبت استقلال سود قابل توجهی از داوری کرده است.
رکنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رکنا سیاسی : حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ، رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.