جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۵۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز نو 16 اردیبهشت 1403 - roozno.com

روز نو 29 اسفند 1393 روز نو 29 اسفند 1394 روز نو 30 اسفند 1395 روز نو 29 اسفند 1396 روز نو 29 اسفند 1397 روز نو 29 اسفند 1398 روز نو 30 اسفند 1399 روز نو 29 اسفند 1400 روز نو 29 اسفند 1401 روز نو 29 اسفند 1402 روز نو 31 فروردین 1403 روز نو 1 اردیبهشت 1403 روز نو 2 اردیبهشت 1403 روز نو 3 اردیبهشت 1403 روز نو 4 اردیبهشت 1403 روز نو 5 اردیبهشت 1403 روز نو 6 اردیبهشت 1403 روز نو 7 اردیبهشت 1403 روز نو 8 اردیبهشت 1403 روز نو 9 اردیبهشت 1403 روز نو 10 اردیبهشت 1403 روز نو 11 اردیبهشت 1403 روز نو 12 اردیبهشت 1403 روز نو 13 اردیبهشت 1403 روز نو 14 اردیبهشت 1403 روز نو 15 اردیبهشت 1403 روز نو 16 اردیبهشت 1403 روز نو 17 اردیبهشت 1403 روز نو 18 اردیبهشت 1403 روز نو 19 اردیبهشت 1403 روز نو 20 اردیبهشت 1403 روز نو 21 اردیبهشت 1403 روز نو 22 اردیبهشت 1403 روز نو 23 اردیبهشت 1403 روز نو 24 اردیبهشت 1403 روز نو 25 اردیبهشت 1403 روز نو 26 اردیبهشت 1403 روز نو 27 اردیبهشت 1403 روز نو 28 اردیبهشت 1403 روز نو 29 اردیبهشت 1403 روز نو 30 اردیبهشت 1403 روز نو 31 اردیبهشت 1403 
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
29 بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال 2027 تمدید کرده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۷    
محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان 1402 درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه اش برای آبی ها صادر شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۲    
محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
اگر این روزها کانال های فارسی زبان را دنبال کنید، تصاویر یک بازیگر جوان ایرانی بیشتر از بقیه به چشمتان می آید.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۲    
زین الدین زیدان در استوری جدیدش تصویری از پدربزرگش را به اشتراک گذاشته که در فضای مجازی کاربران ایرانی با آن به شوخی پرداختند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۴    
3 قاتل که محکوم به قصاص شده بودند، چهارشنبه گذشته در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند که یکی از آنها موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد و به زندان برگردد اما دو قاتل دیگر قصاص شدند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
یکی از نقل و انتقالات عجیب لیگ ایران در پنجره زمستانی برای شهاب زاهدی و پرسپولیس شکل گرفت. مهاجم پرسپولیس که از حیث آماری شرایط خوبی را در این تیم دنبال می کرد و یکی از مدعیان کفش طلای این فصل محسوب ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
داریوش فرضیایی تصویری از تیپ و چهره جدید و بهاری اش در آستانه 51 سالگی منتشر کرده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
فیش های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش ها در سامانه مربوطه قابل رویت است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
برخی نهاد ها از یحیی گل محمدی خواسته اند برای نشستن روی نیمکت تراکتور تعهدنامه ای را امضا کند، اما سرمربی سابق پرسپولیس چنین چیزی را نپذیرفته است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
اگر سری به فضای مجازی بزنید با تبلیغات مختلف استخدام کارگر ساده در ایران خودرو مواجه می شوید. به عنوان مثال حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو رقم 12 تا 16 میلیون تومان اعلام شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی های ممتاز قانون بودجه 1403 ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
نگاهی به سامانه یکپارچه خودرو در حال حاضر در این سامانه صرفاً امکان انتخاب خودرو وجود دارد و قیمت ها علی الحساب محاسبه شده اند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه 4 مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
اتفاقی که اخیراً در باشگاه استقلال افتاده دقیقاً همان درد کهنه فوتبال ماست...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
مدافع جوان قرمز ها فرصت زیادی برای بازی کردن در این تیم پیدا نمی کند و به همین دلیل شاید پرسپولیس را ترک کند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روش ها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
یکی از سرگرمی های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال8های سرگرم کننده برای ایرانی ها فال انبیا است
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۷    
فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
فال شمع یکی از انواع فال هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می کند، تعبیر می شود.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله عجیبی شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
پرسپولیس در نیم فصل دوم تنها در دو بازی دروازه خود را باز شده دیده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که نمی توان گفت استقلال یا پرسپولیس کدامشان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
مصطفی صندل در 13 ژانویه 2008 با خواننده صربستانی، امینا یاهوویچ صندل ازدواج کرد. ثمره این ازدواج 2 پسر بنام های یامان و یاووز می باشد. مصطفی در یک برنامه تلویزیونی از ایرانی بودن خود پرده برداشت.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
.سریال اکازیون Occasion محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، درام می باشد و به کارگردانی مسعود اطیابی در سال 1403 ساخته شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
ویدیویی از خودنمایی لوکس ترین میباخ موجود در ایران مدل S580 مرسدس بنز منتشر شده است؛ خودرویی که حداقل 10 میلیارد تومان در بازار قیمت دارد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
بازیکنان استقلال خوزستان با ساعت هوشمند عملکرد تمرینی خود را ارزیابی کردند!
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
پمپئو گفته که برای پیوستن به دولت ترامپ آماده است. او فهرستی از 28 مقام سابق دولت ترامپ را رهبری می کند که پکن در فهرست تحریم های خود قرار داده و از ورودشان به خاک چین جلوگیری به عمل می آورد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در گزارشی با عنوان تفاوتی بین استراتژی امارت با دوران غنی نیست به موضوع عدم پرداخت و رهاسازی کامل حقابه سیستان توسط طالبان حتی در این روز های پربارش پرداختیم
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
در شرایطی که پرسپولیس به خاطر محرومیت عالیشاه، کاپیتان خود را در مقابل نساجی در اختیار ندارد ترابی می تواند گزینه مناسبی برای جانشینی او باشد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
نتایج پرسپولیس مقابل نساجی در پنج بازی آخر فوق العاده بوده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز 19 آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
حمید استیلی معتقد است که باید از بودجه در راستای فرهنگ سازی در باشگاه های سرخابی استفاده کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
با اخراج عالیشاه مقابل سپاهان نه تنها پرسپولیس شانس برنده شدن در آن بازی بزرگ را از دست داد بلکه در مصاف حساس با نساجی هم از داشتن کاپیتانش محروم خواهد بود.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
سه بازنشسته کارگری تهران به دادسرای انقلاب تهران احضار شدند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
معاون سابق وزیر آموزش و پرورش گفت: راهکار استفاده از معلمان خرید خدمات، سرباز معلم و آموزشیاران در مناطق کمتر برخوردار، حاشیه شهرها، مناطق روستایی و عشایری باعث شده که نابرابری آموزشی تشدید شود ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عملکرد شهرداری ها آن هم در زمینه مالی همواره مورد بحث بوده و همیشه شهرداران از هر جناح و گروهی که بودند با چالش هایی رسانه ای در این خصوص مواجه بوده اند
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
این آیین نامه حتی از سوی قوه قضاییه نیز بررسی شده است به طوری که اداره کل حقوقی قوه قضاییه نیز درباره دوچرخه سواری و موتورسواری بانوان در ملأ عام نظریه مشورتی صادر کرد و این اعمال را فاقد وصف مجرمانه ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۹    
مهرداد لاهوتی فعال سیاسی و متخب مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه مجلس یازدهم نتوانست در حوزه قانون گذاری رفع مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهد ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
با توجه به غیبت کاپیتان اول پرسپولیس اکنون بحث درباره ترکیب سرخ ها در جدال با نساجی داغ شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۲    
ظاهرا داستان ردصلاحیت روحانی هم پایانی ندارد. 6روز پیش رئیس جمهور پیشین ایران که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا و از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی دولت روز گذشته افزایش 35 درصدی حقوق حداقلی بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد .
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون در یک گفتگوی ویدیویی حرف های جالبی درباره مهدی طارمی زد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان در سال های اخیر همواره گزینه جذابی برای تیم های آبی و قرمز پایتخت بوده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
روز گذشته (16 فروردین) جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شوش، هفت تپه و تهران، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۳    
النصر با درخشش کریستیانو رونالدو در بازی مقابل الوحده به پیروزی 6-0 رسید و رونالدو بعد از بازی اذعان داشت که تیم برایش در اولویت قرار دارد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۲    
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۲    
فروش 4 خودرو وارداتی از امروز 16 اردیبهشت 1403 آغاز شد و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد. در این گزارش علاوه معرفی این محصولات به قیمت آن نیز اشاره می کنیم.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
وزیر کشور وضعیت چند شهرستان را در طرح تقسیم استان تهران مشخص کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۳    
الحشاشین نام تله تئاتر مصری است که پخش آن در 12 مارس 2024 آغاز شد و با نگرشی مغرضانه به کارگردانی پیتر میمی به دوران سده 11 میلادی و خلافت فاطمیان و گروهی با عنوان حشاشین به رهبری حسن صباح می پردازد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۳    
پورتو شب گذشته در سی ودومین بازی اش در لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی ها در دقیقه ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۳    
روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی بی سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۲۳    
اعضای تیم فوتبال استقلال به سرپرست جدید این باشگاه بابت مطالبات خود اعتراض کردند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۴۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۳۳    
سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
بنابر اعلام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک، 36 ورزشکار درقالب 12 رشته ورزشی در بازی های المپیک پاریس حضور خواهند داشت که سهمیه رشته وزنه برداری به یکتا جمالی و رامیرو مورا تعلق گرفته است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
عضو پیشین هیئت مدیره استقلال افشاگری هایی را درباره اتفاقات زمان حضورش در این باشگاه انجام داد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۳    
دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۸    
دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۳    
شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۹    
شب گذشته تصاویری از ژیلا صادقی منتشر شد که واکنش های بسیار زیادی داشت. ژیلا صادقی در ماه های اخیر چندین و چند بار مواضعی داشته که خبرساز شده ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
تصویری تازه از پیمان معادی و سحر دولتشاهی در پشت صحنه سریال جدیدشان یعنی افعی تهران منتشر شد؛ این تصویر بسیار در فضای مجازی دیده شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می کنند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۸    
دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست وپنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
شهاب زاهدی در نیم فصل از پرسپولیس جدا و به فوتبال ژاپن رفت و عضو تیم آویسپا فوکوئوکا شد.. شهاب در دقیقه 22 بازی مقابل گامبا اوزاکا با شلیکی غافلگیرکننده از فاصله 70 متری توپ را به تور دروازه حریف ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
دومین شکست نراتزوری در این فصل امشب رقم خورد. آنها با گل آرماند لورینته 1-0 مغلوب ساسولو شدند. با این حال این موضوع آنها را زیاد خشمگین نمی کند ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۳    
پیش از گسترش رسانه ها، روزنامه های کثیر الانتشار مهم ترین رسانه های کنکور در کشور بودند. یکی از روش های جذاب رسانه ها پس از پایان کنکور چاپ تست ها و پاسخ آن ها بود ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مهدی طارمی در حالی هفته های پایانی فصل را سپری می کند و آخرین روزهای حضورش در پورتو را پشت سر می گذارد که توانسته دوباره به اوج آمادگی برگردد و در هر بازی یک کار ویژه برای رسیدن تیمش به گل انجام بدهد ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (6 بر 2) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
سریال کره ای با اجازه از محضر دادگاه (May It Please the Court)، محصول سال 2022، داستان دو وکیل تسخیری است که رابطۀ چندان مناسبی با هم ندارند اما وقتی پای مجموعه ای از قتل های سریالی به میان می آید ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
فوکوئوکا با شوت از راه دور شهاب زاهدی گامبا اوزاکا را شکست داد و در پنجمین بازی متوالی بی شکست ماند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
جود با انتشار عکسی همراه با مادرش این قهرمانی را جشن گرفت.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که دیدار های سختی پیش روی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر است گفت: باید با تمرکز و به دور از حاشیه ها بازی هایمان را پشت سر بگذاریم.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۲    
در حالی چند وقتی است که اتباع افغانستانی، پای ثابت صفحات حوادث روزنامه ها هستند، روزنامه همشهری در گزارشی قابل تامل از یک کافه رستوران افغانستانی در تهران سعی کرده است روایت متفاوتی را درباره آنها ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
انتقاد از سبک بازی استقلال، سوال تکراری است که امروز نیز در نشست خبری نکونام از سرمربی آبی ها پرسیده شد که او واکنش جالب و متفاوتی به این موضوع داشت.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
غلامحسین لطفی که سال 83 نقش اصلان را در سریال خانه به دوش بازی کرد، متولد 1328 در قزوین است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
تصویری از پوستر انتخاباتی عبدالحسین روح الامینی، کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در فضای مجازی پربازدید شده. عبارت پدر 4+1 فرزند در توضیح این پوستر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۲    
به تازگی تصاویری از حضور سامی بیگی، عضو سابق گروه بلک کتس در امی گالا که مراسمی مربوط به مد و فشن است منتشر شده و ظاهرا این خواننده جایزه ی ستاره شب مراسم را نیز از آن خود کرده است ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
استقلال بعد از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس نمی خواست به سرعت دست به تغییر مدیر عامل بزند و می خواست همان راه پرسپولیس را برود، اما این اتفاق در عمل رخ نداد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۳    
چند روزی هست که حصارکشی بخشی از پارک لاله خبرساز شده و انتقادهای بسیاری برانگیخته، سابقه تخریب پارک قیطریه برای ساخت مسجد و شایعه ساخت فرهنگسرا در بخش جنوب شرقی پارک لاله باعث شده بسیاری از مردم ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
در صورتی که عناوین جدید به محمد محبی برسد قیمت فروش این بازیکن از سوی باشگاه روستوف افزایش پیدا خواهد کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
یک تهیه کننده تلویزیون در گفت وگو با فرهیختگان گفت که طی سال های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین 2 و 2 ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
سردار آزمون با علم به اینکه رم به مهاجم نیاز دارد و فرصت بازی بیشتری در مقایسه با لورکوزن نصیبش می شود، راهی پایتخت ایتالیا شد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
جواد نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
فیات 500 هاچ بک دو نفره ای است که به واسطه طراحی جذاب و متفاوتش می تواند نظر بسیاری افراد را به خود جلب کند.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه ریزی های جدیدی هستیم که یا طرح ...
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
طبق اعلام رسمی مسئولان از جمله وزیر ارتباطات، این پیام رسان در ایام حج از شش خرداد تا دوم مرداد سال گذشته 12 میلیون تماس تصویری از سوی حجاج با ایران و بلعکس را ثبت کرد.
روز نو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۸    
آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.
  • ۱