یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۲:۵۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 5 اردیبهشت 1403 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 29 اسفند 1397 روز پلاس 29 اسفند 1398 روز پلاس 30 اسفند 1399 روز پلاس 29 اسفند 1400 روز پلاس 29 اسفند 1401 روز پلاس 1 فروردین 1402 روز پلاس 31 فروردین 1403 روز پلاس 1 اردیبهشت 1403 روز پلاس 2 اردیبهشت 1403 روز پلاس 3 اردیبهشت 1403 روز پلاس 4 اردیبهشت 1403 روز پلاس 5 اردیبهشت 1403 روز پلاس 6 اردیبهشت 1403 روز پلاس 7 اردیبهشت 1403 روز پلاس 8 اردیبهشت 1403 روز پلاس 9 اردیبهشت 1403 روز پلاس 10 اردیبهشت 1403 روز پلاس 11 اردیبهشت 1403 روز پلاس 12 اردیبهشت 1403 روز پلاس 13 اردیبهشت 1403 روز پلاس 14 اردیبهشت 1403 روز پلاس 15 اردیبهشت 1403 روز پلاس 16 اردیبهشت 1403 روز پلاس 17 اردیبهشت 1403 روز پلاس 18 اردیبهشت 1403 روز پلاس 19 اردیبهشت 1403 روز پلاس 20 اردیبهشت 1403 روز پلاس 21 اردیبهشت 1403 روز پلاس 22 اردیبهشت 1403 روز پلاس 23 اردیبهشت 1403 روز پلاس 24 اردیبهشت 1403 روز پلاس 25 اردیبهشت 1403 روز پلاس 26 اردیبهشت 1403 روز پلاس 27 اردیبهشت 1403 روز پلاس 28 اردیبهشت 1403 روز پلاس 29 اردیبهشت 1403 روز پلاس 30 اردیبهشت 1403 روز پلاس 31 اردیبهشت 1403 
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
براساس تجزیه و تحلیل ثروت پنج میلیارد و 400 میلیون نفر که توسط بانک کردیت و UBS انجام شده است، مجموع ثروت افراد صاحب ثروت جهان تا پایان سال 2022، به 454 تریلیون دلار رسیده است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می شویم
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۷    
اعتبارات حوزه رسانه در لایحه بودجه سال 1403 نسبت به قانون سال 1402، 59 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که از مجموع اعتبارات حوزه رسانه در سال 1403 ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
رهبر معظم انقلاب همواره مخالف تولید و به کارگیری سلاح هسته ای به عنوان یک سلاح کشتار جمعی بوده اند و مروری بر بیانات ایشان در سال های مختلف بیانگر این مهم است که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
ابرپروژه سد و نیروگاه "اومااویا" نمونه ای از توان صنعت فنی و مهندسی ایران است. یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی که دارای مسیر انتقال آب از یک سطح به سطحی دیگر بوده است ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۶    
نگهداری اشتباه از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آنها می شود، از این رو برای جلوگیری از این مساله باید روش های صحیح برای نگهداری آنها به کار ببرید.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۱    
فرمانده یگان اشباح ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۷    
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی تاکید کرد که طب ایرانی میراث کشور ما است و در صورتی که درست به دنیا معرفی شود می تواند در کنار درمان، ارزآوری هم در کشور داشته باشد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۲۲    
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه، دستورالعمل صدور پروانه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۷    
با ورود امواج رادیویی جدید مانند شبکه های مختلف تلفن های همراه همواره این سؤال و گاهی نیز نگرانی هایی در مورد تأثیر آنها بر سلامت افراد وجود دارد و البته نظرات مختلفی هم در این خصوص وجود دارد ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۲    
رئیس صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرآیندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی از پیگیری ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین نامه ها ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۲    
نوه امام راحل می گوید شاخص و ملاک اندیشه های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری هستند و یک مورخ وظیفه دارد برای جلوگیری از تحریف اندیشه های امام، به شاخص و ملاک رجوع و نگاه به کلام رهبری کند.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن 6 خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۲    
سلیمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی رود تا کار دقیق انجام دهد ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۲    
10 سینمای پرفروش کشور که بیش از 10 میلیارد تومان تا سه میلیارد تومان در فروردین فروش داشتند، اعلام شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۷    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: برای نخستین بار در کشورمان اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۷    
دکتر فهیمه رضایی دکترای روانشناسی نوشت: به عنوان یک روان درمانگر جنسی، میل جنسی همیشه مورد توجه من قرار داشته. مفهوم دلزدگی جنسی یا بی حوصلگی جنسی مفهوم قابل توجهی است که این مقاله روی آن تمرکز دارد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۷    
جمعی از هنرمندان و شاعران کشور تازه ترین آثار خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب منتشر کردند.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور (حجاب و عفاف) دستور توقیف دارند، اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون عدد فروش، پرمصرف ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
شرکت نفت ایرانول در 1ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 1343 میلیارد تومان درامد کسب نمود.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال 1402 را برابر 32.1 سال برای پدران و 27.3 سال برای مادران اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز، چهارشنبه، از سمت غرب با کاهش ابر روبه رو می شویم گفت: در این روز شمال شرق، شرق ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
اگر احساس خستگی برای شما مدت ها است که به امری دائمی تبدیل شده، حتماً به پزشک مراجعه کنید؛ اگر آهن کافی در بدن شما وجود ندارد، رژیم غذایی خود را تغییر دهید و اسفناج و گوشت بیشتری مصرف کنید.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
محمدحسین دشتی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از 29 فروردین به طرز مرموزی ناپدید شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۷    
اگر در سال گذشته یک پایه بگیر کل حقوقش را جمع می کرد نهایتا می توانست 0.84 متر مربع خانه بخرد. یعنی یک مربع با ابعاد حدودی 90 در 90 سانتی متر ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۷    
حکم بدوی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۷    
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۷    
تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر جده بستری شده است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تغییرات گسترده ای داشته و صرفا اصلاح ایرادات شورای نگهبان نبوده است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت" بانک شهر منتشر شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک شهر از بزرگترین شرکت تولید کننده فراورده های لبنی، تفاهمنامه همکاری مشترک میان این بانک و شرکت کاله به امضاء رسید.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
نخستین جلسه کمیته سرمایه گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط عمومی در مدیریت فضای رسانه ای تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان مدیریت کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش آفرینی فعالانه در اقدامات ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
نماینده وزارت کشور در مسئله عفاف و حجاب در دیدار با سرپرست بانک دی، از اقدامات بانک دی در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها در پنسیلوانیا پیروز شدند.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای تهران در پایان هفته اطلاع رسانی کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۷    
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
ملی پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت های آسیا، به جام جهانی 2024 صعود کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
پادشاه عربستان برای آنچه انجام معاینات معمول خوانده شده، به بیمارستان ملک فیصل در شهر جده منتقل شده است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می شود.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
مست عشق به کارگردانی حسن فتحی از امروز در سینماهای ایران و ترکیه اکران می شود، از این رو ضمن معرفی این فیلم سینمایی و مرور حواشی آن، از لزوم توجه به چهره ها و مفاخر ملی گفته ایم.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت های 2024 را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش های ملی مذهی و سنتی ما است گفت: برخی از افراد انگشت شمار هستند که در برابر قانون مقاومت می کنند.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
وزیر اقتصاد بیان کرد: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدیدی برای تکمیل پروژه ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت های بیشتر و پروژه های دیگری را بگیریم.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم ...
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی از سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در دانشگاه های این کشور انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
آل پاچینو و دن استیونز در فیلمی ترسناک با عنوان آیین در نقش کشیش های مشکل دار بازی می کنند.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۲    
مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۷    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
منابع آگاه می گویند که نگرانی در مورد صدور حکم بازداشت برای مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو از سوی دادگاه کیفری بین المللی در جلسه ای در دفتر نخست وزیری مطرح شد.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۲    
مجلس سنای آمریکا بسته ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه ایران است.
روز پلاس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۷    
محمد صادقی که پس از بازداشت در اغتشاشات 1401 سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه ای با بی بی سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی داند ...