پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

پایگاه خبری روشنای راه (roshanayrah.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۰   + ۱۹ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان از رئیس جمهور شهید به عنوان مجاهد میدان خدمت به مردم یاد کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰   + ۵ سایت دیگر  
رییس هیات فوتبال البرز با اشاره به برنامه های در نظرگرفته شده برای توسعه این رشته ورزشی در استان، عنوان کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از شرکت روزانه بیش از 700 زندانی در طرح های مهارت آموزی و فنی و حرفه ای این ندامتگاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
شهردار کرج شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان حین انجام وظیفه و خدمت به مردم را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از شناسایی 3 هزار و 426 دستگاه پمپ غیرمجاز آب در سطح استان طی 45 روز نخست سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت منطقه ای البرز استان البرز اعلام کرد: طبق آخرین بررسی ها، تراز آبی سد طالقان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته و سد کرج پنج درصد منفی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: عملیات فتح خرمشهر حماسه بی بدیل در دفاع مقدس بوده که برگ زرینی به تقویم پیروزی انقلاب اسلامی افزود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: گروه مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان البرز رتبه اول کشوری را در رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت کسب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، از تجهیز نرم افزارهای این اداره کل به هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
شهردار کرج گفت: حوزه حقوقی شهرداری کرج پای دفاع از منافع شهر و مدیریت شهری ایستاده است و الحمدلله این مجموعه به نسبت گذشته عملکرد بهتر و کیفی تری را از خود به نمایش گذاشته که نشان دهنده حساسیت ها در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۱   + ۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اولین رده تعمیراتی 10 هزار کیلومتر نخستین قطار متروی خط2 در تعمیرگاه موقت تخصصی ویژه شهرکرج انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در دوماهه اول سالجاری 150 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت این نهاد در استان البرز اهدا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴   + ۱۴ سایت دیگر  
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جهادی و مردمی کشورمان در پی سانحه هوایی که در روز گذشته رخ داد به شهادت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
علیرضا رفیعی پور ظهر امروز در حاشیه بازدید یک واحد تولیدی دام و طیور در شهرک صنعتی هشتگرد ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۴   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج گفت: یک قلاده روباه که وارد خانه ای در رجایی شهر شده بود، توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کرج، زنده گیری و سپس در طبیعت رهاسازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۲   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: 2 کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر طی روزهای اخیر توسط ماموران بهداشت در این استان شناسایی و تعطیل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه کشورمان گفت : امروز دشمن فرهنگ ایرانی - اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۴   + ۳۷ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی یک هزارو 300 نفر از کاربران کشور کرده بود، در این استان دستگیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
رییس هیات دوچرخه سواری البرز با اشاره به میزبانی این استان از رقابت های بین المللی دوچرخه سواری یادواره شهدای کندر شهرستان کرج گفت: 9 تیم خارجی و داخلی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
طی مراسمی از زحمات مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تقدیر و غلامرضا درکتانیان به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
یک تاریخ نگار گفت: بر اساس آمار بانک جهانی، در سال 1356، 46 درصد جمعیت ایران یعنی 16 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه ای این استان در آن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرزندان ایران اسلامی با انجام این عملیات مدرن، بزرگ، گسترده، هوشمندانه و خردمندانه توانستند اراده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جام رسانه امید باید به جریان رسانه ای تبدیل شود و همه در کنار هم با انعکاس اخبار امیدآفرین به افزایش امیدواری در جامعه کمک کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
فتحعلی عزیزی مدیر برنامه ریزی و بودجه کمیته امداد استان البرز اظهار کرد: مردم نیک اندیش و خیرخواه استان البرز می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت جریان خیر و احسان در استان البرز و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر در محل پارک شهر نظرآباد و با حضور فرماندار نظرآباد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن 20 هزار نفری امام رضایی ها جمعه شب در ورزشگاه انقلاب کرج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری در جهش تولید و تحقق شعار سال نقش آفرین است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۴   + ۶ سایت دیگر  
مدیر کل حج و زیارت البرز از اعزام نخستین کاروان حجاج بیت الله الحرام این استان از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سوی سرزمین وحی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از ابتدای سال 1402 همه کارگران دارای قرارداد دائم و موقت مشمول قانون کار که دارای یک سال سابقه کار شده و یا یک سال از دریافت آخرین پایه سنوات آنان در همان کارگاه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: مساله جوانی جمعیت و رفع موانع فرزند آوری باید به جد دنبال شود چراکه بی توجهی به این مهم خسارت های جبران ناپذیری را به همراه دارد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
خبر در حال تکمیل می باشد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به ناپایداری های محلی و موقت در منطقه البرز مرکزی، احتمال شکستگی درختان و سقوط سازه های موقت و سست در این استان وجود دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
دادستان کل کشور گفت: ایجاد امنیت و حمایت های حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان یکی از وظایف دادستان ها به حساب می آید و در این رابطه دادستانی کل جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده ای را ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۴   + ۳۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری خودرو ایکس 55 پرو(X55PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور متوقف شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: یکی از افتخارات ما این است که در حال حاضر بخش زیادی از بیمارستان های تازه تاسیس با تجهیزات پزشکی تولید داخل تجهیز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سال گذشته 20 هزار و 400 نفر در تصادفات جاده ای فوت کردند که هفت درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
وزیر نیرو گفت: در این برهه از تاریخ که بنگاه های شایعه و خبرپراکنی معاند درصدد تضعیف روحیه جامعه و خدشه دار کردن افکار عمومی است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل پسماند بابل در دولت مطرح می شود تا با همفکری دولتمردان برای گره گشایی این موضوع راهکار قطعی اندیشیده شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با ارائه گزارشی از روند مبادلات کالا در کریدور شمال – جنوب گفت: مقام های ارشد گمرکی و حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
یک کارشناس امور مالیاتی گفت: با توجه به اینکه حقوق بگیران بدون وقفه هر ماه مالیات شان را پرداخت می کنند اما مشاغل و اصناف مالیات را با تاخیر بالا و بسیار کمتر از حد واقعی می پردازند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد و گفت: ارتباطات و روابط عمومی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
استاندار البرز با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم در حوزه های اجتماعی و اقتصادی گفت: نرخ بیکاری این استان اکنون به 7.4 درصد رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اعلام کرد: 509 زندانی این ندامتگاه با حکم معاون دادستان و قضات تهران ، مشمول کاردرمانی در منطقه فشافویه تهران شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: اهدای عضو 82 شهروند مرگ مغزی این استان طی سال گذشته به 300 بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۴   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج بر ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی ها از فضای سنتی به مدرن تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
برداشت برخی گونه های گیاهی در عرصه های طبیعی استان کاملاً ممنوع است، تصریح کرد: گونه هایی مثل ریشه ریواس، کرفس کوهی، والک ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
دکتر عباسی در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد بیان داشت: در زمان تشکیل استان البرز و تفکیک از استان تهران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۴   + ۶ سایت دیگر  
مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه موسسه بهاران تا به حال، چندین ورک شاپ و کلاس استانی و تخصصی برای اهالی رسانه، ارتباطات و پژوهشگران برگزار کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری با مدارس فرصتی برای توسعه فرهنگی شهر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: شیب تند کاهش جمعیت در این استان با اقدامات ترویجی و فرهنگی روند ملایم به خود گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز از آغاز طرح حمایتی این ستاد از زادآوری و جوانی جمعیت در این استان خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۷   + ۶ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برخی از مناطق مخصوصا منطقه 5 شهرداری تعامل خوبی با قوه قضائیه و دستگاه قضایی در خصوص جلوگیری از روند افزایش ساخت و ساز غیر مجاز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره جایگاه حساس سازمان ملی استاندارد در صیانت از کیفیت داخلی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
رییس کل دادگستری استان البرز از بررسی مشکلات 129 زندانی ندامتگاه مرکزی کرج خبرداد و گفت : در این بخش اقداماتی در جهت کاهش جمعیت کیفری این ندامتگاه به عمل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۴   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، گفت: تاکنون 70 درصد از ریل گذاری خط متروی کرج حدفاصل دو ایستگاه شهید سلطانی تا چهارراه طالقانی انجام شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در جمع خبرنگاران گفت: حفظ و نگهداری از درخت ها و فضای سبز شهر به عنوان یک سرمایه ارزشمند ضروری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۴   + ۸ سایت دیگر  
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در حوزه البرزشناسی و کرج شناسی مرکز البرزپژوهی به همت شهرداری کرج راه اندازی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: آیین یادبود و غبارروبی مزار بخشندگان حیات در بهشت سکینه(س) برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۷    
ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، روزهای پرخبری را سپری می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۴   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از افزایش ظرفیت تامین آب سطح استان البرز به میزان 70 لیتر بر ثانیه به واسطه اقدامات فنی و مهندسی انجام شده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: فرایند نام نویسی در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در این استان با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز از آغاز جشنواره گلاب گیری و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در کرج خبر داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری البرز از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور کرج -کندوان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
مدارس سطح استان البرز از آغاز سال 1403، میزبان شش رویداد نجات قطره ها بوده اند؛ رویدادی که با هدف صرفه جویی در مصرف آب در قالب نقاشی دیواری از تیرماه 1401 کلید خورده است و با توجه به استقبال گسترده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۷   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد: بیش از 57 هزار بازرسی با هدف رعایت حقوق کارگران و پیشگیری از تخلفات احتمالی طی سال گذشته از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در سطح این استان انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل استاندارد البرز با هشدار به برخی دستگاه های اجرایی و ساکنان ساختمان های چندطبقه استان اعلام کرد: بهره برداری از آسانسورها بدون تائید نهایی و گواهی کیفی توسط استاندارد ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
رییس هیات فوتبال البرز با اشاره به اینکه بسیاری از داوران آموزش دیده این استان از دسترس خارج شده اند،گفت: البرز اکنون در رشته فوتبال با کمبود شدید داور مواجه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: اکنون پهنه آبی تالاب فصلی صالحیه در محدوده شهرستان نظرآباد میزبان و محل زندگی حدود 120 گونه پرنده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل بهزیستی استان البرز از پرداخت 2 هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال گذشته به مددجویان بهزیستی این استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: بهره گیری از تکنولوژی و پیشرفت در عرصه های مختلف فناوری جزء لاینفک جهانی شدن است و لزوم بکارگیری بیشتر از متخصصان این امر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
شهردار کرج در دیدار با اعضای تیم ملی دوچرخه سواری ضمن حمایت از ورزشکاران این عرصه، قول مساعد همکاری و تعامل بیشتر شهرداری کرج با فدراسیون دوچرخه سواری را داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهرکرج امروز بیست و یکم اردیبهشت از ستادهای پشتیبانی انتخابات سطح مناطق 10گانه شهر کرج، بازدید و با اعضای هیئت اجرایی انتخابات و نمایندگان شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از باز طراحی و اجرای دیوارنگاری با مضامین شعر و ادب فارسی و نقوش ایرانی بر روی دیوارهای شهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اقوام در پارک ملت گرمدره خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از جمع آوری و تبدیل 3 هزار و 308 انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز طی سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: نوجوانان و جوانان نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشند و با حضور در محافل سرنوشت ساز در تصمیم گیری ها شرکت کنند .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به شرارت ها و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد: هرگونه توافق و تفاهم نامه کشورهای مسلمان با اسرائیل غاصب محکوم به شکست است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در گازرسانی به مناطق کوهستانی استان اعلام کرد: روشنایی شعله های گاز بر بام البرز و تامین انرژی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۴   + ۱۳ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: شهرداری های استان باید طبق تعهدات خود برای ساخت زائر سرا وارد عمل شده و سهم خود را پرداخت کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
جابری انصاری در پیامی شهادت پاسدار شهید علی کبودوندی را تبریک و تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۶   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: تمام کارفرمایان این استان از امسال موظف به درج پایه سنوات بیمه شدگان در لیست های ارسالی به تامین اجتماعی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
شهردار کلانشهر کرج گفت: با تکمیل ایستگاه ش. ه.ی. د سلطانی و بهره برداری از آن طی آینده ای نزدیک، روند تکمیل متروی کرج و تهران نهایی شده و با تحقق مسیر ارتباط ریلی با پایتخت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۷    
نقش ابزارهای فرهنگی در فرهنگ سازی در کشورها بسیار مهم و تأثیرگذار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۶   + ۸ سایت دیگر  
محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: مقرر شده در استان البرز با همکاری حوزه هنری، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۲   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از شناسایی یک واحد مسکونی که مملو از پسماند و ضایعات بود خبر داد و گفت: در این میان بیش از 15 تن زباله استخراج شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
علی حدادی در دیدار با سرپرست صندوق استان البرز گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری ها برای صنایع مختلف و ضرورت حضور موفق در بازارهای بین المللی و داخلی اعلام کرد: تولید کالای با کیفیت شرط حمایت استاندارد از صنایع استان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با اعلام استقبال اتباع خارجی استان از طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: 17 هزار نفر نقش خود را به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات اجرا خواهند کرد، چرا که مهمترین رویداد سیاسی کشور را در پیش رو خواهیم داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶   + ۲ سایت دیگر  
استاندار البرز با بیان اینکه در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 870 شعبه اخذرای در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس پیش بینی شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۶   + ۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آیین تکریم و تجلیل از آتش نشانان بازنشسته این شهر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از آغاز ثبت نام علاقه مندان به پیاده روی سراسری مشهد مقدس خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع آبگرفتگی در بارندگی ها در شهر کرج نه تازگی دارد و نه اتفاقی غیر قابل پیش بینی و خلق الساعه ای است!
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۶   + ۸ سایت دیگر  
حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تأکید بر اقدامات فنی و مهندسی انجام شده طی پانزده ماه گذشته جهت بهبود زیر ساخت تأمین آب شرب مورد نیاز سطح استان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
ابراهیم نوروزی فر از برگزاری رویداد رسانه ای جام امید در این استان خبر داد و گفت: جام رسانه امید ویژه اصحاب رسانه و فعالان مجازی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به همراه رامین بیرجانی مدیر شهرداری منطقه 10 کرج در معیت اصغر بیات مدیرکل و علی شهبازی معاون آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۰۷   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر نقش و اهمیت زحمات کارگران در ارائه خدمات در شهر گفت: انتظار داریم شهرداری از تمامی پاکبانان و سبزبانان به نحو شایسته تقدیر کند.
مشاهده نتایج بیشتر...