چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۳:۴۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویداد ایران 31 مرداد 1401 - ruydadiran.com

رویداد ایران 26 فروردین 1397 رویداد ایران 1 فروردین 1398 رویداد ایران 28 اسفند 1399 رویداد ایران 29 اسفند 1400 رویداد ایران 31 فروردین 1401 رویداد ایران 31 اردیبهشت 1401 رویداد ایران 31 خرداد 1401 رویداد ایران 31 تیر 1401 رویداد ایران 31 شهریور 1401 رویداد ایران 30 مهر 1401 رویداد ایران 30 آبان 1401 رویداد ایران 30 آذر 1401 رویداد ایران 1 دی 1401 رویداد ایران 30 بهمن 1401 رویداد ایران 1 اسفند 1401 رویداد ایران 1 مرداد 1401 رویداد ایران 2 مرداد 1401 رویداد ایران 3 مرداد 1401 رویداد ایران 4 مرداد 1401 رویداد ایران 5 مرداد 1401 رویداد ایران 6 مرداد 1401 رویداد ایران 7 مرداد 1401 رویداد ایران 8 مرداد 1401 رویداد ایران 9 مرداد 1401 رویداد ایران 10 مرداد 1401 رویداد ایران 11 مرداد 1401 رویداد ایران 12 مرداد 1401 رویداد ایران 13 مرداد 1401 رویداد ایران 14 مرداد 1401 رویداد ایران 15 مرداد 1401 رویداد ایران 16 مرداد 1401 رویداد ایران 18 مرداد 1401 رویداد ایران 19 مرداد 1401 رویداد ایران 20 مرداد 1401 رویداد ایران 21 مرداد 1401 رویداد ایران 22 مرداد 1401 رویداد ایران 23 مرداد 1401 رویداد ایران 24 مرداد 1401 رویداد ایران 25 مرداد 1401 رویداد ایران 26 مرداد 1401 رویداد ایران 27 مرداد 1401 رویداد ایران 28 مرداد 1401 رویداد ایران 29 مرداد 1401 رویداد ایران 30 مرداد 1401 رویداد ایران 31 مرداد 1401 
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
سایت بازار نوشت: قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ - ۰۳:۰۵    
ایرنا نوشت : صدای انفجار شدید که گفته می شود منشاء آن از پالایشگاه آبادان بوده، پنجشنبه شب این شهر را لرزاند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۲    
بازار نوشت: با گرانی تا 5 برابری مواد غذایی، در فست فودها و رستوران با افت کیفیت و کم فروشی و اخراج کارگران ایرانی و استخدام کارگران افغانستانی مواجه شده ایم.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۲    
سایت بازار نوشت: قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
بازار نوشت: با اجرایی شدن فروش با کارتخوانهای ویژه در نانوایی ها در سطح شهر تهران گویا کارتخوانها باعث شده اند تا اندازه نان ها کوچک شوند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۲    
جماران نوشت : تمامی خانواده هایی که دارای فرزند سوم متولد سال 1399 به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی اقدام کنند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۵    
تبریز- مدیرعامل خانه فعالان محیط زیست و توسعه پایدار آذربایجان شرقی گفت: فعالان محیط زیستی از نهادهای مرتبط با احیای دریاچه ارومیه به دلیل احتمال قصور در اجرای قوانین شکایت می کنند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد 106 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۶    
رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۰    
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه و کشف یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۴    
ایسنا نوشت:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان لشگری و کشوری هنوز قطعی نشده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۱    
تسنیم نوشت: رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۱    
با همکاری شبکه تبادل فناوری، در قالب تفاهم نامه ای از ظرفیت فناوری نانو در توسعه پتروشیمی استفاده می شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۱    
بازار نوشت : حجت السلام و المسلمین حسین میرزایی گفت : یکی از پیش نویس های ناپخته درباره تفحص از فولاد مبارکه اصفهان بوده و بسیاری از اطلاعاتش نیازمند بررسی بیشتر است و متاسفانه افراد هم برخی مطالب را ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۱    
مهر نوشت: جدیدترین قیمت انواع میوه و تره بار، امروز سه شنبه 1 شهریور ماه 1401 در بازار تهران اعلام شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مامور فراجا در شهرستان " دلگان " خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۵    
همایش نخستین قیام به خونخواهی امام حسین(ع) پس از 2 ماه از حادثه کربلا توسط مردم سیستان با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان در گلزار شهدا ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۱    
تسنیم نوشت: منادی سفیدان در نامه ای به رئیس مجلس بر ضرورت مشمول شدن 80 هزار معلم طرح مهرآفرین در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
در دومین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی ، همراه اول موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور روسیه قتل داریا دوگین را نفرت انگیز و بی رحمانه توصیف کرد و به خانواده او تسلیت گفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی با تبریک فرارسیدن زادروز فخر پزشکی ایران زمین، ابوعلی سینا، روز پزشک را به تمامی پزشکان کشور به ویژه پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک گفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۴    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که همیاران سلامت اجتماعی باید برنامه محور باشند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۱    
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، فارغ از سوگیری و اشکالات بسیار زیادی که داشت و هنوز رسمی هم نشده، بازتاب های جالبی داشت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۶:۴۶    
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای پنجم شهر تهران می گوید: تامین 110 اتوبوس طی دو ماه شبیه معجزه است و اگر توان انجام این معجزات را دارند چرا در 100 روز دوم آن را تکرار نکردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۶    
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: 12 تا 15 مهر ماه امسال زمان تعیین شده برای تکمیل بازسازی و افتتاح پل ششم اهواز است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۲    
ایرنا نوشت : دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران با حضور در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم ها را برای اعضای مجمع ارائه کردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۲    
ایسنا نوشت: یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه افزایش 38 درصدی حقوق شامل حال تمام بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی می شود ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
ایرنا نوشت: رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حالیکه مذاکرات وین در حال رسیدن به خط پایان و معطل ضعف اراده دولت جو بایدن در مواجهه با مخالفان برجام در داخل آمریکا بار دیگر ادعاهای ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۳    
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
فارس نوشت : فیروزآبادی گفت : طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی ارسال نشده است و فقط آقای قالیباف در نامه ای خواستار اصلاح این طرح شده بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
ایرنا نوشت: طبق داده های منتشر شده ترکیه در سال جاری میزان واردات نفت از روسیه را تقریباً دوبرابر کرده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
تسنیم نوشت: بلومبرگ با اشاره به این که در پی احیای برجام تولید و صادرات نفت ایران به سرعت افزایش خواهد یافت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
فارس نوشت: یک مؤسسه امنیتی صهیونیستی در گزارشی ضمن اذعان به قدرت ایران در حوزه ساخت پهپاد نوشت در حال حاضر برنامه پهپادی ایران خطرناک ترین تهدید برای این رژیم است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
جماران نوشت : هوشنگ پوربابایی با ابراز امیدواری نسبت به لحاظ شدن نکات حقوقی مطرح شده توسط مقامات گفت: ما اساساً اعتقاد داریم که به فرض وقوع جرم ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
جماران نوشت: صداوسیما در واکنش به مسائل مطرح شده در رابطه با تخلفات در فولاد مبارکه اعلام کرد: این ادعاها که استناد آن به گزارش نهایی تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن از عملکرد آن شرکت است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
جماران نوشت : رحیمی آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اصولگرایان ، برجامی را پاره کردند که امروز خودشان در احیای آن تلاش می کنند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۳    
یک حقوقدان بین الملل گفت: جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته پاسخ ایران منطقی/معقول بود و حال منتظر واکنش آمریکاست ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۳    
فارس نوشت: سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه واردات خودرو توسط خودروسازان داخلی نیز ایرادی ندارد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
داوود کشاورزیان در قالب یادداشتی به اتهامات مطرح شده در گزارش فولاد مبارکه پاسخ داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۱    
سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران امروز در پایان مأموریت خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۱    
قرن نو نوشت: کارشناس مسکن می گوید: هرچند دولت سیزدهم شعارهای خوبی را اعلام کرده؛ اما عملکرد تطابق چندانی با این شعارها ندارد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۳    
مدیریت شهری پایتخت طی 24 ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۳    
تجارت نیوز نوشت: اگر نتیجه نهایی برجام مثبت نباشد، سرنوشت طلا و سکه چه می شود؟
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۳    
صبح ما نوشت:جواد امام از افزایش نگرانی ها نسبت به شرایط سیدمصطفی تاجزاده و سایر بازداشت شدگان خبر داد و گفت: سیدمحمد خاتمی اخیرا در تماسی با فخرالسادات محتشمی پور ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
مجلس سنای آمریکا با لایحه 369 میلیارد دلاری برای مقابله با تغییرات اقلیمی موافقت کرد. به زعم کارشناسان با این اقدام که به عنوان بزرگ ترین سرمایه گذاری در تاریخ این کشور محسوب می شود ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام اقدامات فسادستیزانه در این سازمان خبر داد و گفت: تلاش شده است برخورد با افراد متخلف قبل از ورود دستگاه نظارتی صورت گیرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۳    
ایلنا نوشت :عضو هیات مدیره کانون موسسات حمل و نقل اظهار داشت: در حال حاضر لاینرها ترجیح می دهند که بار ایران را در امارات تخلیه و بارگیری کنند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۳    
ژنرال مبین خان از فرماندهان طالبان در سیل اخیر عکس پاچه گلی منتشر کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۳    
عباس آخوندی و داود کشاورزیان که نام آنها در گزارش تخلف فولاد مبارکه آورده شده است طی یادداشتی به این گزارش پاسخ داده اند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه بام لند از نظر مسائل ایمنی دارای مشکلاتی است، گفت: بهره بردار بام لند نقشه هایی در مورد راه پله ها بر اساس ضوابط آتش نشانی ارائه داده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
ایرنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تحرکات خود برای کارشکنی در روند مذاکرات رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران طی دیدار با رئیس جمهوری فرانسه گفت که این رژیم مخالف احیای برجام است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت آپارتمان در مناطق 22 گانه تهران را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۳    
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: برگزاری کنکور به شیوه تشریحی به عدالت آموزشی نزدیکتر است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۰    
نود اقتصادی نوشت: براساس آمارهایی که شرکت سایپا اعلام کرده، این شرکت طی سال 1400 درمجموع نزدیک به 8/3 میلیون دلار در قالب SKD و CBU به کشورهای مختلف صادرات داشته است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۰    
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام یونس بختی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر منصوب کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خانواده ها در صورت تمایل می توانند این سرویس را درخواست کنند که طی آن کودک تنها به یک لیست سفید و تعداد مشخصی سایت تعیین شده از سوی والدین دسترسی دارد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۰    
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه پهنه بندی استقرار صنایع در سواحل کشور خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
سفیران تپسی در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می شوند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه روایت گری و جهاد تبیین در اولویت حرکت زنان در مقابله با جنگ نرم است، گفت: وظیفه ما زنان این است که در این عرصه پیشتاز باشیم.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی آقای محمد صادق فضلی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه منصوب کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
ایرنا نوشت:- یک شایعه فاقد استناد در شرق استان کرمان طی یکی دو روز گذشته افزایش مراجعه به جایگاه های سوخت را دامن زد که با بارگیری و تزریق به لحظه بنزین ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۳    
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای 8 کلانشهر کشور در تاریخ 31 مرداد ماه 1401 اعلام شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
ایسنا نوشت : نماینده قم در مجلس گفت : آقای ط. موسس موسسه خریدار پیشم آمد و اسناد زیتون را ارائه کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۲    
ایسنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از احتمال برگزاری مذاکرات در هفته جاری خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۲    
ایرنا نوشت : معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور در واکنش به شبهه افکنی دفتر اسحاق جهانگیری درباره در اختیار داشتن یک دستگاه خودرو از سوی تیم حفاظت محمد مخبر، توضیحاتی ارائه داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۲    
ایسنا نوشت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی بیش از 80 هزار تومان است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: آئین نامه های اجرایی و دستورالعمل های مرتبط با قانون درآمد پایدار توسط وزارت کشور در حال تهیه است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
شهردار منطقه 14 از شناسایی و احصای ظرفیت 500 زمین بالای 2 هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات 100 زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می توانند از ظرفیت های آن
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از رصد آسیب های اجتماعی در 800 محله در سال جاری خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
جمهوریت نوشت : نماینده مجلس یازدهم گفت : آدم از خواندن اخبار حقوق بازنشستگان شرم می کند چه رسد که در این کشور زندگی کند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
جنبش شبه انقلابی ، بلا فاصله بعد از انتخاب دوباره روحانی در سال 96 آغاز شد. برانگیختن نارضایتی های اقتصادی و معیشتی درپاییر 96 که به ناآرامی های اوایل زمستان همان سال منجر شد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد با تجاری سازی ایده های نوآورانه در حوزه ورزشی، محصولات ایران ساختدر این حوزه توسعه می یابند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: رییس گفت: قانون می گوید که یارانه به صورت کالابرگ باشد اما نظرسنجی های رسمی نشان می دهد که مردم یارانه را به کالابرگ ترجیح می دهند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
منبیان نوشت: عبدالحسین الله کرم، از سران گروه موسوم به انصار حزب الله، با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران و تهران مرکزی ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
ایسنا نوشت: سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد که سرویس های ویژه اوکراین در انفجار مرگباری که در آن "داریا دوگینا"، دختر فیلسوف سیاسی و متحد ولادیمیر پوتین، "الکساندر دوگین" کشته شد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
ایرنا نوشت:به گفته رئیس سازمان راهداری، تا آخر این هفته قیمت اتوبوس های اربعین اعلام می شود و تا بعد از اربعین، عوارض آزادراهی هیچ تغییری نخواهد داشت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: المان و یادمان دائمی با محوریت ارج نهادن به مقام والای شهدی سلامت باید در یکی از مکان های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری را منصوب کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه ها و صنایع در کشور شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
شهردار منطقه 13 از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت 10 روز خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از هوشمندسازی در حوزه حسابرسی و سیستمی شدن تمامی فرآیندهای مربوطه در آینده نزدیک خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
شاخص کل بورس در سومین روز هفته نیز سقوط کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
علی لاریجانی، باهنر ، احمد توکلی و ... بالاخره ، عقبه ای داشتند، نمی شود که اینها را به هر دلیلی کنار گذاشت! و تاثیر منفی این حذف ها را روی اصولگرایان شناسنامه دار که حرف شان سند است را نادیده گرفت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام درباره پیگیری شرایط حمید نوری،شهروند ایرانی در حبس در سوئد توضیحاتی داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
دادستان کل کشور از کاهش 49 درصدی کلاهبرداری ها در فضای مجازی خبرداد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
مسئولان معاونت دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه 31 شهریور در نشست خبری به مناسبت هفته دولت پاسخگوی خبرنگاران بودند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری 28 نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان پرستی بودند، خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
سامانه شناسایی، ارزیابی، تکریم و حمایت از ایثارگران زیست بوم دانش بنیان و خلاق راه اندازی شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده ، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان زا و کشنده تبدیل شودسیگار با نماد یوزپلنگ ایرانی.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
تسنیم نوشت: 60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم شهریور) در کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز می شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا (NIST) در تحقیقی جدید نشان دادند ابری از اتم ها را می توان به عنوان دریافت کننده امواج ویدئویی به کار برد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی با هدف انتقال دانش روز دنیا در حوزه تصویربرداری پزشکی را برگزار می کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اعلام جذب 270 هزار بیمه شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه ای به یک میلیون بیمه شده در این طرح خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
رییس سازمان امور مالیاتی گفت: دو پایه جدید مالیاتی در حال شکل گیری است .
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
سلسله نشست های ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می شود.
  • ۱