یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویداد ایران 24 اردیبهشت 1403 - ruydadiran.com

رویداد ایران 26 فروردین 1397 رویداد ایران 1 فروردین 1398 رویداد ایران 28 اسفند 1399 رویداد ایران 29 اسفند 1400 رویداد ایران 29 اسفند 1401 رویداد ایران 29 اسفند 1402 رویداد ایران 31 فروردین 1403 رویداد ایران 1 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 2 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 3 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 4 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 5 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 6 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 7 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 8 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 9 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 10 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 11 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 12 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 13 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 14 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 15 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 16 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 17 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 18 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 19 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 20 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 21 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 22 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 23 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 24 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 25 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 26 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 27 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 28 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 29 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 30 اردیبهشت 1403 رویداد ایران 31 اردیبهشت 1403 
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۰۲    
هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه ناپایدار مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می دهد و بیشینه سرعت وزش باد در مناطق نزدیک ساحل تا 9 و در فراساحل نیز تا 12 متر بر ثانیه خواهد رسید که ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۴    
طالبان سد پشدان را هم بر روی رود هیرمند می سازد تا باز هم آب کمتری به ایران برسد این کار می تواند به خشکسالی در شهر مشهد منجر شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
اقتصادنیوز: بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
در این ویدئو یک کشاورز ویتنامی فرایند پرورش درخت انگور در خانه با کمک دانه انگور در آب را یاد می دهد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۴    
یک مکانیزم اتلاف آب موسوم به بازترکیب تفکیکی ثابت می کند که چگونه زهره از سیاره ای احتمالا زیست پذیر به جهنم کنونی تبدیل شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
با قاب تاریخ به ایران قدیم سفر و یادی از گذشته می کنیم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر کمتر دیده شده ای استفاده شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
متقاضیان از 24 اردیبهشت ماه تا ساعت 23:59 امشب فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو از بین 14 خودروی وارداتی اقدام کنند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
دانلود فیلم فعالیت دورن زنجیره ای در شبکه بیت کوین در حال نزدیک شدن به پایین ترین سطح تاریخی خود است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
پژوهشگران نقشه ای دیجیتالی ایجاد کرده اند که بخش کوچکی از مغز انسان را با جزئیات بی سابقه نشان می دهد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
روز 19 خرداد 1330 اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و سه تن از اعضای هیات مختلط نفت در میان استقبال پرشور و بی سابقه ده ها هزار تن از مردم خوزستان، وارد آبادان شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۷    
این روزها رسانه ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم ها و تلویزیون می نویسند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۷    
پوری بنایی برای همکارانش ابراز دلتنگی کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۷    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت مرد 50 ساله در شهرستان جلفا بر اثر صاعقه زدگی خبرداد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۷    
براساس اعلام شهرداری تهران، تصویری که در حال حاضر دستاویزی برای دروغ افکنی های برخی رسانه ها شده درواقع مربوط به خبری است که خبرآنلاین در 13 فروردین ماه سال 1397 منتشر کرده و علت قطع درختان در آن سال ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
شرکت EX Robots چینی یکی از چندین کمپانی است که به طور تخصصی در حوزه ربات های انسان نما فعالیت می کند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
بررسی ها نشان می دهد تقی خان سریال گیلدخت با تقی خان در زمان مظفرالدین شاه که معروف است، متفاوت است. اما یک شخصیت فومنی که معروف به گیلانشاه است را می توان در تاریخ گیلان پیدا کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
باستان شناسان بار ها و بار ها به مصنوعاتی برخورد می کنند که برای دورانی که از آن سرچشمه می گیرند، بسیار پیشرفته به نظر می رسند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
گورستانی که سال 1233 شمسی (1855 میلادی) در همسایگی دارالخلافه راه اندازی شد و به تدریج با دفن سایر درگذشتگان اقلیت های دینی تبدیل به یکی از گورستان های بزرگ ارامنه و اقلیت های دینی تهران شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی S 25 اولترا منتشر شده که نشان می دهند این گوشی با دوربین کمتری نسبت به مدل قبلی اش عرضه خواهد شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
در اولین موزه نظامی زیرآبی کشور اردن، تانک ها، یک هلیکوپتر و یک خودروی زرهی تنها برخی از مواردی هستند که غواصان می توانند در اطراف آن شنا کنند و آن ها را در بستر دریا در نزدیکی شهر عقبه اردن ببینند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: توفان تندری برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
تحقیقی جدید حاکی از آن است که سیستم های هوش مصنوعی برخلاف تصورات می توانند فریبکارانه عمل کنند و انسان ها را گول بزنند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
مسعود کرخه آبادی 30 سال پیش با هوش و قدرت یادگیری عجیب خود باعث تعجب محافل علمی آمریکا شده بود. روزنامه اطلاعات 22 اردیبهشت 1373 گزارشی از از این نوجوان ایرانی منتشر کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
شیخ راشد بن سعید حاکم وقت دبی از امارت متحده عربی اردیبهشت 1343 از طریق شیراز وارد تهران شد تا با محمد رضا پهلوی دیدار کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
وزیر ارشاد تصریح کرد: اخیرا دو سه مورد فیلمبرداری بدون مجوز صورت گرفته که جای گلایه از برخی دستگاه ها هست ولی با نظارت صورت گرفته، حتی سر صحنه جلوی ادامه کار را گرفته ایم؛ در یک مورد اخیر ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
بنزین این باک نه برای تامین نیروی محرکه وسیله نقلیه بلکه برای تامین شارژ باتری به کار می رود. شرکت تایوانی SYMطرح اولیه یک اسکوتر هیبریدی به نام PE3 را معرفی کرده که احتمالا نگرانی کاربران موتورسیکلت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی 1954 با ترکیب محمود ملاقاسمی، محمدمهدی یعقوبی، ناصر گیوه چی، توفیق جهانبخت، محمدعلی فردین، عباس زندی ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
اعضای باند حرفه ای برای سرقت از شهرستان استان البرز به تهران می آمدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
یک مدیر باشگاه مس در خصوص پرونده فساد در فدراسیون فوتبال و فساد در باشگاه مس رفسنجان کرمان توضیحاتی ارائه کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
سی ودومین کنفرانس بین المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار می شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
از میان کشورهای جهان 11 کشور دارای ناوهای هواپیمابر هستند. ناوهای غول پیکری که می توانند به عنوان یک پایگاه هوایی متحرک در دریاها به ایفای نقش بپردازند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
انسیه خزعلی درخصوص نحوه شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی به زوج های دهه شصتی توضیح داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
آقای روحانی به میزان آرای خود در سال های 1392 و 1396 استناد می کند، اما نمی گوید که طبق نظرسنجی های دولتی در چند سال پایانی دولت وی ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
نیم قرن پیش در بندرانزلی همه درباره عشق و علاقه جوانی آلمانی به نام هانس به دختری از اهالی بندر به نام سهیلا حرف میزدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
بعد از آنکه بریتانیا و فرانسه هواپیمای به یادماندنی کنکورد را ساختند و روسیه توپولوف Tu-144 را به دنیا معرفی کرد، آمریکا هم رؤیای ساخت هواپیمای تجاری مافوق صوتش را در سر می پروراند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش ها و دغدغه هایشان در فضای مجازی راه اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را به ما برسانند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۴    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فراشبند از کشف 17 قبضه سلاح در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: محیط زیست در مناطق تحت مدیریت این شهرستان در پایشی شبانه روزی مناطق را تحت کنترل و رصد دارد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
رییس اداره محیط زیست شهرستان بختگان گفت: دو نفر متخلف که شبانه به صورت غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش بختگان اقدام به برداشت سنگ کرومیت می نمودند توسط یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۱۲    
هلدینگ پترو پالایش اصفهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت توانست حضوری قدرتمند و فعال در داشته باشد و سهم بالایی از بازدید کنندگان را به خود اختصاص دهد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۴    
حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم، با نوشتن نامه ای دلایل طرح شده از سوی شورای نگهبان برای رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را کیفرخواستی علیه نهاد ریاست جمهوری دانست ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
در دوازدهین نشست همگرایی صنعت و مجلس که با حضور بیش از150 نفر از فعالان صنعتی و نمایندگان فعلی و دوره جدید مجلس برگزار شد، امین بیدی ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
یک دانشجوی دختر دانشگاه کلمبیا پس از دریافت مدرک تحصیلی، آن را در اعتراض به بازداشت دانشجویان و سرکوب فعالیت های حمایت از فلسطین پاره کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
این بمب که به پسر کوچولو معروف است، از یک بمب افکن آمریکایی B-29 رها شد و در بالای شهر منفجر شد و انفجاری ویرانگر را انجام داد که بلافاصله جان حدود 80,000 نفر را گرفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
اسکن های افراد دارای سوابق خشونت جنایی، توده تاریکی در جلوی مغز را نشان می دهد که وی بر اساس آن ها مدعی شده که برخی از مجرمین از زمینه ژنتیکی برای خشونت برخوردارند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
جهانگرد آمریکایی به نام اسپوتینکوف که پنج دهه پیش به ایران سفر کرده بود، به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس هایی از سفرش به شهر قم در سال1354 منتشر کرده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
مردی که از خالکوبی های همسرش ناراضی است، تصمیم گرفته از او جدا شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
فرمانده انتظامی ری جزئیات تیراندازی، درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت بین شهروندان در حسن آباد فشافویه را اعلام کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
کشف جسد زنی مسن که تنها زندگی می کرد، پرونده جنایی تازه ای را گشود و کارآگاهان اکنون در تلاش برای یافتن سرنخی از قاتل هستند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز شاهد ثبت رکورد ثبات قیمت نسبت به روز گذشته بودیم. همچنین قیمت بات تایلند در بازار امروز تهران 22 تومان نسبت به روز گذشته گران و 1630 تومان معامله شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
اقتصادنیوز: گزارش سایت کیتکو به روند تغییرات قیمت طلا و معاملات آتی این فلزات گران بها پرداخته است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
هفته نامه 9 دی متعلق به حمید رسایی از تغییر قطعی ریاست مجلس خبر داده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
تصویر زیبا و خوش انرژی از سپند امیرسلیمانی و همسرش را ببینید.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
باستان شناسان در زیر معبدی در شهر باستانی و ویرانه شده تاپوسیریس مگنا، به تونلی عظیم برخوردند که کارشناسان آن را یک اعجوبه هندسی می نامند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۲    
مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینه ای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند. این گزاره حاصل مجموع نظرات مدیران برتر پخش ایران در حاشیه بازدید از غرفه محصولات بهمن در پنجمین نمایشگاه ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
نیروی هوایی سلطنتی اردن با نام اصلی سلاح الجو الملکی الاردنی رسماً در 25 سپتامبر 1955 تأسیس شد. مأموریت آن طبق وب سایت رسمی این ارگان نظامی چنین است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
رهبر انقلاب با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
فیلم های ابرقهرمانی معرف دهه 2010 میلادی در دنیای سینما هستند و در حدود چهار دهه گذشته فرهنگ عامه را شکل داده اند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
محمد رسول اف از خروج خود از کشور خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
مرد کارتن خواب وقتی برای سرقت به خانه دختری جوان رفته بود، هنگام فرار از دست مامور پلیس او را به شهادت رساند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اجرای قانون مبنی بر ثبت معاملات طلا و جواهر در سامانه جامع تجارت تاکید کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
اقتصادنیوز: فرماندار تهران گفت: با تنظیف به موقع و جلوگیری از انباشت زباله شاهد کاهش 70 درصدی زباله گردی در پایتخت هستیم.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
معاون آموزشی وزارت علوم برکنار و معاون آموزشی جدید این وزارتخانه منصوب شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
"در واقع طرح صیانت هیچ گونه مراحل قانونی و آئین نامه ای لازم را در کمیسیون مربوطه طی نکرده تا امروز در صحن مجلس مطرح شود".
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
جعفر سالاری نسب گفت: از سال 1402، 4 میلیون قطعه کارت سوخت تحویل مردم شده است و اکنون نیز سامانه ای را راه اندازی کرده ایم که بتوانیم فرایند صدور کارت سوخت را برای خودرو های نوشماره سریع تر کنیم و در ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
دلیل اعتراض حسن شماعی زاده به سریال سیاسی تلویزیون ایران چه بود و چرا ساخت سریال ابوالقاسم طالبی چهار سال زمان برد
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی درمورد لایجه عفاف و حجاب توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در یک مورد اول که نامه نگاری شد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز: مشاهدات بازار نشان می دهد، قیمت اکثر خودروهای داخلی امروز با کاهش همراه بود و برخی از خودروها هم تغییر قیمت نداشتند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور گفت: رانندگانی که از سال 93 پلاک آن ها مخدوش شده باشد، با حضور در تعویض پلاک به صورت رایگان پلاک آن ها را تعویض می کنیم ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تعطیلی روز شنبه و برخی حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارایه داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه:هر اقدام یک جانبه ای بدون در نظر داشتن منافع ما در ارتباط با میدان گازی آرش از نظر تهران غیر قابل قبول است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
مردی که پیوند کلیه خوک اصلاح شده ژنتیکی شده را دریافت کرده بود بعد از دو ماه فوت شد تا امید ها نسبت موفقیت پیوند اعضا بین گونه های حیوانی و انسانی را کاهش دهد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
غزه پیش از جنگ هم 17 سال تحت شدیدترین محاصره قرار داشت و حالا هم اشغال شده؛ تنها اشغال در دوران معاصر و البته طولانی ترین آنها، پنج ماه منتظر ماندیم تا بتوانیم به مصر برویم ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
شرکت اسکوئر انیکس تمایل دارد سیاست عرضه بازی های چندپلتفرمی را تقویت کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
به تازگی فیلمی از زورگیری و قمه کشی 3 نفر از اراذل و اوباش در منطقه کرگان رودِ تالش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های متعددی به همراه داشت. فرمانده پلیس تالش از شناسایی و دستگیری این 3 نفر خبر داد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
در پاسخ استفتای شفاهی، دفتر رهبری و دفتر امام، حرمت و اشکالی برای تعطیلی شنبه نفرمودند؛ دفاتر سه مرجع بزرگوار تاکید داشتند: صرف تعطیلی شنبه، تشبه با یهودیت محسوب نمی شود .
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
سهام دارِ اَپِل و آمازون در ویدیویی توضیح می دهد که چگونه مالیات بر عایدی سرمایه فقط پولدارها را پولدارتر می کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
عضو شورای شهر می گوید: افزایش نزدیک 300 درصدی نرخ رزرو طبقه های دوم و سوم قبرهای روزدفن بهشت زهرا، ناشی از نگاه درآمدزایی موجود در شهرداری تهران است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
دو صحنه مشکوک بازی استقلال فولاد ، قضاوت موعود بنیادی فر را تحت تاثیر قرار داده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه، تعیین سقف قیمت اجاره مسکن در استان های با نرخ تورم 30 درصد در دستور کار قرار گرفته است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۴    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه غرب وزان عرض های میانی به دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض های پایین تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴    
گزارشی جدید به احتمال جهش قیمت سرویس گیم پس درکنار اضافه شدن یک رده اشتراکی تازه اشاره دارد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴    
آتیه جاوید که نقش جمیله زن تقی معمولی را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون 48 ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره جدید او را 5 سال بعد ایفای نقش جمیله خواهید دید.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
تصاویری از گل اول ذوب آهن به پیکان که توسط فریبرز گرامی در دقیقه 42 به ثمر رسید را مشاهده می کنید.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
خانم سپهری نویسنده کتاب های نورالدین پسر ایران و لشکر خوبان است که مقام معظم رهبری در سال های گذشته با نگارش تقریظ از این کتاب ها تحسین کرده بودند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
در جریان بازدید امروز رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران و گفت وگو با ناشر کتاب دلبافته که به خاطرات زندگی مشترک شهید پورجعفری و همسرش پرداخته است./ KHAMENEI.IR
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
بررسی ها نشان می دهد ایران در صورت تصمیم قادر خواهد بود در مدت کوتاهی 10 بمب هسته ای تولید کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
پس از اینکه اعلام شد داور با پوشیدن لباس مشکی فولاد مخالفت کرده و این تیم باید با لباس قرمز به میدان بیاید ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
پژوهشگران دانشگاه جنگل داری و فناوری مرکزی جنوب (CSUFT) یک ماده شفاف را ابداع کرده اند که از بامبو به دست آمده است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
محمد خزاعی قرار بود از سازمان سینمایی برود اما نه تنها نرفت که دبیر جشنواره 43 هم شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
گاهی اوقات قد بلند یک بازیگر زن برای ایجاد اثری بصری خاص مورد استفاده قرار می گیرد، مانند زمانی که نیکول کیدمن با قد 1 ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
سلسله چوسان هم از اهمیت و احترام فراوانی نزد مردم کره برخوردار است و هم دست مایه فیلم ها و سریال های فراوانی در ژانرهای متنوعی چون کمدی، رمانتیک، تخیلی، اکشن، معمایی و .. شده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
دلایل افت 12 روزه بازار سهام، وضعیت محیط کسب وکار در ایران و مقاله جدید صندوق بین المللی پول راجع به انواع سیاست های صنعتی در برنامه امروز صفحه اول مورد بررسی قرار گرفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
اختتامیه سومین رویداد استارتاپی طراحی محصولات ایمنی و آتش نشانی، در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 14 الی 17 توسط مجموعه آریاکوپلینگ در محل سازمان آتش نشانی تهران، با حضور داوارن، شرکت کنندگان ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
اقتصادنیوز: سه محصول برند مزدا به زودی وارد بازار کشور می شوند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
طی سالیان گذشته با وجود ارائه خدمات با درصد اطمینان بالای 99/99 درصد در این شبکه، امکان ارائه خدمات جدید و افزایش ظرفیت عملا وجود نداشت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
مطرح شدن آدرس غلط گاه با تحرک مفسدان صورت می گیرد و گاه نیز ناشی از جهالت سخنوران است که درک درستی از مقوله فساد ندارند و با اظهارنظر های جاهلانه خود ذهن متولیان امر را دچار انحراف می کنند.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
روزنامه جوان در مطلبی به بازداشت صادق زیبا کلام اعتراض کرده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان انقلابی مجلس برای تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس با هدف بررسی راهکار های موثر برای رفع مشکلات اقتصادی و جهش تولید ...
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
اقتصادنیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:بازار سرمایه دماسنج اقتصاد کشور است و اوضاع آن، نشان دهنده حال و هوای بقیه بازارها در کشور است.
رویداد ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
اکوایران: گزارش ها حاکی از آن است که هکرهای کره شمالی از یک بدافزار جدید برای حمله به شرکت های کریپتو در کره جنوبی استفاده می کنند.