دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبا ایران 29 اردیبهشت 1400 - sabairan.com

صبا ایران 29 اسفند 1394 صبا ایران 29 اسفند 1395 صبا ایران 28 اسفند 1396 صبا ایران 29 اسفند 1397 صبا ایران 29 اسفند 1398 صبا ایران 30 اسفند 1399 صبا ایران 31 فروردین 1400 صبا ایران 1 خرداد 1400 صبا ایران 31 تیر 1400 صبا ایران 1 مرداد 1400 صبا ایران 1 شهریور 1400 صبا ایران 29 مهر 1400 صبا ایران 1 آبان 1400 صبا ایران 30 آذر 1400 صبا ایران 2 دی 1400 صبا ایران 1 بهمن 1400 صبا ایران 29 اسفند 1400 صبا ایران 1 اردیبهشت 1400 صبا ایران 2 اردیبهشت 1400 صبا ایران 3 اردیبهشت 1400 صبا ایران 4 اردیبهشت 1400 صبا ایران 5 اردیبهشت 1400 صبا ایران 6 اردیبهشت 1400 صبا ایران 7 اردیبهشت 1400 صبا ایران 8 اردیبهشت 1400 صبا ایران 9 اردیبهشت 1400 صبا ایران 10 اردیبهشت 1400 صبا ایران 11 اردیبهشت 1400 صبا ایران 12 اردیبهشت 1400 صبا ایران 13 اردیبهشت 1400 صبا ایران 14 اردیبهشت 1400 صبا ایران 15 اردیبهشت 1400 صبا ایران 16 اردیبهشت 1400 صبا ایران 17 اردیبهشت 1400 صبا ایران 18 اردیبهشت 1400 صبا ایران 19 اردیبهشت 1400 صبا ایران 20 اردیبهشت 1400 صبا ایران 21 اردیبهشت 1400 صبا ایران 22 اردیبهشت 1400 صبا ایران 23 اردیبهشت 1400 صبا ایران 24 اردیبهشت 1400 صبا ایران 25 اردیبهشت 1400 صبا ایران 26 اردیبهشت 1400 صبا ایران 27 اردیبهشت 1400 صبا ایران 28 اردیبهشت 1400 صبا ایران 29 اردیبهشت 1400 صبا ایران 30 اردیبهشت 1400 صبا ایران 31 اردیبهشت 1400 
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۲    
شورای نگهبان در اطلاعیه ای به داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس، سه روز فرصت شکایت داد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۳    
علی ضیا تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
مایکروسافت بالاخره تایید کرد که دیگر قصدی برای انتشار ویندوز 10 ایکس ندارد. این سیستم عامل ابتدا قرار بود برای دستگاه هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۹    
دومین دختر خانواده خرمدین که آزیتا نام دارد در لیست قتل عام خانوادگی پدرش قرار داشت.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۹    
در پی حمایت وزیر خارجه مستعفی لبنان از حزب الله به خاطر دفاع از مرز های لبنان در برابر رژیم صهیونیستی و تاکیدش بر حمایت برخی کشورهای عرب از تروریست های داعش ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به نرخ کنونی سیب زمینی در میدان مرکزی و احتساب سود، عرضه با نرخ 8 و 9 هزار تومان در مغازه ها گرانفروشی است.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی مابین اتاق تعاون ایران و معاونت های فرهنگی اجتماعی و امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
پژوهشگران کانادایی، یک کیت آزمایشی مبتنی بر یک ریزتراشه ابداع کرده اند که می تواند جایگزین مناسبی برای آزمایش های استاندارد کووید-19 باشد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
رییسی گفت: می توانیم برای کسانی که دو دوز واکسن دریافت کرده اند گواهینامه واکسیناسیون کرونا برای سفر خارجی صادر کنیم.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری آنسا ایتالیا از حضور آنجلو آلسیو در تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
عکسی از رهبرانقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به جامانده از بارگاه امام حسن علیه السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع منتشر شد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که دولت این رژیم به دنبال تضعیف توانایی ها و اراده جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین است.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۴    
4 باشگاه لیگ برتری درباره تصمیمات انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه مشترک صادر کردند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۹    
مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو پرتغال ویدئویی جالب از یاد دادن اسم نقی معمولی به هم تیمی اش منتشر کرد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
کاربران نقشه و مسیریاب نشان اکنون می توانند به آدرس دقیق 565 مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۹    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها، به هیچ وجه مجاز به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزد ها نیستند و در صورت تخلف، برابر مقررات مجازات خواهند شد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۹    
حملات مرگبار اسرائیل به غزه چشم های بسیاری را به مرز لبنان دوخته است تا واکنش حزب الله را ببینند، اما ناظران معتقدند جنبش مورد حمایت ایران بعید است خطر درگیری همه جانبه را بپذیرد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۴    
نفرات راه یافته به دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۴    
پارک شدن 10 دستگاه خودرو تارا صفر کیلومتر با پلاک تشریفات در پارکینگ اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گمانه زنی ها را درباره تعداد نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اوج رساند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
معاون کل وزارت بهداشت درباره جلسات برگزار شده و تصمیم گیریهای اولیه اتخاذ شده جهت چگونگی برگزاری انتخابات پیش رو در شرایط کرونا، توضیح داد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: امسال هم در شب و روز ارتحال حضرت امام در 14 خرداد هیچ اجتماع مردمی نداریم اما به دلیل همزمانی مراسم سالگرد امام و انتخابات ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال: هموطنان تا فرصت باقی مانده به برگزاری انتخابات 28 خرداد، از در دسترس بودن شناسنامه و کارت ملی خود اطمینان حاصل کنند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از جلسه با مدیران این تیم در جمع نارنجی پوشان باقی ماند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۹    
براساس اعلام وزارت صمت به گمرک، صادرات سیمان در بسته بندی پاکت کاغذی آزاد اعلام شد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در خردادماه گفت: انتظار می رود نامزدها، ستادها و هواداران آنها اخلاق اسلامی را در رقابت های انتخاباتی رعایت کنند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
عزت الله ضرغامی گفت: خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باند های الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده اند، آماده کرده ام.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: مدتی است فردی با اسم بنده به اداره ها زنگ می زند و از آنها اخاذی می کند که باید با وی برخورد شود.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی با کاهش نرخ ارز بهای سکه و طلا سیر نزولی گرفته است به نحوی که این کاهش قیمت ها عرضه در بازار را بالا برده و که این امر خود کمک به کاهش قیمت ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
او یک فصل پیش تر با پیراهن تیم متوسط ریوآوه هم آقای گل مشترک لیگ پرتغال شده بود اما بازی در چنین تیم کم مسئولیت و کم فشاری کجا و درخشش در پورتو کجا که باشگاهی بالنسبه عظیم است
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
مدیر عامل بانک مسکن، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فناوری، در صنعت ساختمان و هدایت نقدینگی به سمت تولید، مرکز نوآوری مسکن تک را به عنوان بازوی فناوری بانک مسکن معرفی کرد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
معاون وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکرات وین با اشاره به اینکه پیشرفت های خوبی حاصل شده است، اظهار داشت: چند موضوع کلیدی در مذاکرات باقی مانده که نیاز به تصمیم گیری در پایتخت ها دارد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور گفت: انتخابات ریاست جمهوری ما از نظر جهانی و بین المللی مورد توجه همه خواهد بود و چشم های جهانیان به ایران و انتخابات 28 خرداد 1400 دوخته شده است.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
جوان 31 ساله معروف به کرکس موتورسوار که با تشکیل باندی شش نفره، به کودکان و نوجوانان تعرض می کرد، سپیده دم امروز برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار رفت تا فرجام تبهکاری هایش ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط 2 میلیون تومانی همراه است.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: واقعا عجیب است که وقتی می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم با روضه خوانی برای تحریم قابل جمع نیست ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۹    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 20 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با رئیس مجلس امت دولت کویت گفت: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را برنمی تابد و ضرورت دارد همه مسلمانان جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
دو ستاره فوتبال منچستریونایتد در زمین بازی، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو درباره فروش رمدسیویر برای درمان کرونا در ناصرخسرو به قیمت 3 میلیون تومان و ادعای نشت آن از داروخانه ها توضیح داد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۹    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ؛ نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با نام " رنگ و زندگی " با حضور هنرمندان سبک های گوناگون نقاشی در نگارخانه گل نرگس تهران گشوده شد. ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تایید گفت وگو های این کشور با ایران تاکید کرده که این گفت وگو ها در مراحل ابتدایی قرار دارند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت رنگبندی کرونایی شهر تهران نارنجی است ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
یک سناتور آمریکایی با انتشار بیانیه ای از دیدارش با سفیر ایران در سازمان ملل و گفتگو درباره موضوعات مختلفی از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای خبر داد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
شیوع کرونا در بین کوهنوردان اورست باعث شد که بیشتر کوهنوردان به کرونا مبتلا شوند.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۹    
خلاصه بازی چلسی و لسترسیتی از هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس را ببینید.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مقامات کشورهای اروپایی وارد دوبلین، پایتخت ایرلند شد.
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۹    
مشغله فراوان گاهی باعث می شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید ...
صبا ایران   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی تاکید کرد که در گفت وگو با رهبران سیاسی و کسب وکارهای ایتالیا درباره ادامه تجارت با ایران، اتفاق نظر وجود داشت.