پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۰۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 29 اسفند 1393 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 4 اسفند 1393 صاحب نیوز 5 اسفند 1393 صاحب نیوز 6 اسفند 1393 صاحب نیوز 7 اسفند 1393 صاحب نیوز 10 اسفند 1393 صاحب نیوز 11 اسفند 1393 صاحب نیوز 12 اسفند 1393 صاحب نیوز 13 اسفند 1393 صاحب نیوز 14 اسفند 1393 صاحب نیوز 15 اسفند 1393 صاحب نیوز 16 اسفند 1393 صاحب نیوز 17 اسفند 1393 صاحب نیوز 18 اسفند 1393 صاحب نیوز 19 اسفند 1393 صاحب نیوز 20 اسفند 1393 صاحب نیوز 21 اسفند 1393 صاحب نیوز 22 اسفند 1393 صاحب نیوز 23 اسفند 1393 صاحب نیوز 24 اسفند 1393 صاحب نیوز 25 اسفند 1393 صاحب نیوز 26 اسفند 1393 صاحب نیوز 27 اسفند 1393 صاحب نیوز 28 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1393 
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: هدف ما اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر قطب شدن بقاع متبرکه در منطقه می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
درآستانۀ حلول سال نو و تقارن آن با ایام شهادت مظلومانۀ حضرت زهرا (س)، لزوم بهره گیری از آموزه های ناب آن بانوی بزرگ جهان هستی در در ایام نوروز احساس می گردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
گردشگری شرق اصفهان در سایه اعتقادات اسلامی را گرامی داشته و در نوروز 94 شرق اصفهان را برای یک روز زیبایی انتخاب کنید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
با بارندگی حدود 10 میلی متری در اسفندماه 93، حجم بارش باران در سال 93 تازمان حاضر به 170 میلیمتر رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۱    
کانون نهضت های بیداری در دنیا جمهوری اسلامی است و دشمن درصدد است که جمهوری اسلامی ایران را نابود کند و به ما ضربه بزند و این بار نه از جبهه نظامی بلکه در جبهه فرهنگی با نظام اسلامی مقابله می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
این راهبردها به یک سال خاص اختصاص پیدا نمی کند بلکه برای کلیت اوضاع کشور مفید و لازم به نظر می رسد. از این جهت بررسی و توجه دادن مجدد به این راهبردها در پایان سال 93 توجه به درس هایی است که معلم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
حجت الاسلام جابرانصاری با اشاره به تقارن نوروز و ایام فاطمیه گفت: باید ایام فاطمیه را ارج نهیم و کاری نکنیم که موجب رنجش امام زمان (عج) شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۳    
حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه حدود یک سال از شروع ساخت مصلی گلپایگان می گذرد گفت: هفته آینده طراحی گنبد مصلا آغاز و پیش بینی می شود ساخت این گنبد حدود 2 میلیارد تومان هزینه در برداشته باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
حجت الاسلام دهشیری گفت: مردم و هیئات مذهبی اردستان در روز شهادت حضرت فاطمه (س) با تجمع در میدان امام خمینی این شهر ارادت خود را به آن بانوی بزرگوار نشان خواهند داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
سقوط تیرچراغ برق در خیابان آزادی حسن آباد، منجر به واژگونی دیگر پایه های تیر برق شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۸    
سردار نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۳    
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به نامگذاری های ابتدای سال توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: نباید این نامگذاری ها در شعار خلاصه شود بلکه این نامگذاری ها باید در جامعه عملیاتی و اجرایی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اهمیت توجه به تولیدات داخلی گفت: بزرگترین حرکت اقتصادی، کاهش وابستگی به نفت است و همانطور که صنعت نفت ملی شد، باید صنعت های دیگر مانند هسته ای نیز ملی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا در پیام نوروزی خود برای ایرانیان تصریح کرد که به دیپلماسی مقابل ایران پایبند است و گفت که اگر ایران به دنیا تضمین دهد که برنامه هسته ای اش برای مقاصد صلح آمیز است می تواند به انرژی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
پخت و عرضه نان خانگی به صورت گسترده و پایین آمدن فروش و درآمد نانوایی ها توسط بخشداری جرقویه سفلی مورد بررسی قرار می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
وزیر خارجه عراق در سفر خود به روسیه با سرگئی لاوروف در مسکو دیدار و با وی درخصوص آخرین تحولات منطقه و مبارزه با تروریسم بحث و گفتگو کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام میرزایی ضمن گرامیداشت ایام نوروز گفت: عید نوروز سنت امضایی دین مبین اسلام است که در آن غبارروبی، نظافت، پوشیدن لباس نو، صله ارحام، زیارت اهل قبور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
به گزارش صاحب نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی درچه نیوز: بدرقه اولین کاروان راهیان نور درچه به سمت مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس با حضور مسئولین شهر برگزار گردید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
دانش آموزان مدرسه نشاط آموخته های خود از مجلات رشد را همراه با جشن سبزه ها به نمایش گذاشتند. در این جشن با فروش غذا هزینه ای برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه جمع آوری شد و در پایان از ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
شهرستان تیران و کرون با جاذبه های گردشگری مختلف از جمله پارک ملی و قلعه تاریخی قمیشلو و امامزادگان واجب التعظیم ظرفیت و پتانسیل های توریسیتی خوبی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
امسال از روز 27 اسفند ماه تا 10 فروردین، اعزام به یادمان مناطق جنگی از شهرستان انجام میگیرد و برنامه ریزی این سفرها به صورت خانوادگی صورت گرفته و برای عموم مردم شهرستان شرکت در این سفر آزاد است
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
تصاویر شور و حال مردم در خرید سبزه و ماهی سفره هفت سین در روزهای پایانی سال 1393 را در این خبر ببینید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
ستاد اسکان جرقویه علیا با برنامه ریزی و هماهنگی لازم آمادگی خود را جهت پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
جمعیت هلال احمر شهرستان در کنار گردشگری، آماده ارائه خدمات در طرح راهنمای مسافران نوروزی و طرح سلامت که شامل سلامت قندخون، فشار خون و BNV است، می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۸    
مراسم سال تحویل تحت عنوان مراسم آرامش بهاری فردا شب از ساعت 12 شب در آستان مقدس سیدالکریم (علیه السلام) برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار گفت: طرح آرامش بهاری در طی تعطیلات نوروزی در 3 بقعه متبرکه شهرستان خوانسار اجرا خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۸    
در در روزهای پایانی زمستان و نزدیک شدن به بهار شاهد شکوفه های زیبای باغ های آران و بیدگل و حال و هوای بهاری شهر هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، یکی از مشکلات این شهرستان پیرامون نداشتن هیچ گونه استخری برای استفاده 70 هزار نفر جمعیت شهرستان است که برای جبران آن یا از استخرهای شهرستان های اطرف ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان امامزاده سید محمد خمینی شهر را به عنوان پایگاه ویژه خود جهت اجرای برنامه تحویل سال، طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی انتخاب نمود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
مراسم تجدید میثاق با شهدا به همراه رونمایی از کتاب مسافران بهشت صبح روز عید در گلزار شهدای کربکند برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
مسئول روابط عمومی کمیته امداد شهرستان برخوار گفت: زنان سرپرست خانوار دارای حداقل 45 و حداکثر 50 سال سن که دارای واجد شرایط باشند می توانند از مزایای بازنشستگی بهره مند شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو سواری پیکان در محور حبیب آباد به اصفهان، راننده و سرنشین خودروی پیکان جان باختند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۹    
نخست وزیر اسرائیل می خواست خود را حافظ امنیت اسرائیل نشان دهد، اما امروز از دیدگاه اسرائیلی ها فردی متهور است که تصمیماتش جان نظامیان اسرائیلی و بازدارندگی اسرائیل را گرفته و فرصت طلایی آزادی عمل به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام زینعلی نوروز با اشاره به فرا رسیدن سال 94 گفت: سنت نوروز درهم آمیخته با صله رحم و کمک به نیازمندان بوده و بهار نشانه ای برای خلقت مجدد می باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۹    
مدال آوری ورزشکاران اصفهانی در بازی های آسیایی2014از دیدگاه مخاطبان صاحب نیوز به عنوان شاخص ترین رویداد ورزشی سال انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت حمله تروریستی به موزه باردو در پایتخت تونس را بر عهده گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
الهه منصوریان، امیر حسین اکبری، مینو عابدی، محمد صادق پسندیده، مجید رحیم زاده و ابوذر قاضی عسگر به انتخاب برترین های ورزش استان در سال جاری پرداخته اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
پایگاه های خبری نزدیک به گروه تروریستی داعش، خبر کشته شدن محمد عبدالرزاق العنزی ملقب به ابوطلحه الکویتی، مسؤول پیشین محاکم داعش را تایید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، والده مومنه و مجاهده حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به رحمت الهی پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
مردم ونزوئلا طوماری با هدف جمع آوری 10 میلیون امضاء علیه تصمیم آمریکا مبنی بر تهدید امنیتی خواندن ونزوئلا و اعمال تحریم هایی علیه برخی از مقام های رسمی این کشور تنظیم کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
بازار های اصفهان در آخرین روزهای سال مملو از مردمی بود که برای خرید آمده بودند. کوچک و بزرگ مثل هرسال آماده ی آمدن بهار بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۹    
شهرستان دهاقان با دارا بودن بیش از 520 اثر تاریخی و جاذبه گردشگر یشناسائی شده در منتهی الیه جنوب غربی استان اصفهان واقع است
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
دو سناتور حامی طرح نظارت بر توافق هسته ای ایران و 1+5، شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کردند بررسی این طرح را به 25 فروردین موکول کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
علیرضا لطفی متخلص به حامد اصفهانی سروده ای در غم شفیعه محشر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در اختیار هنرنا قرار داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۹    
شهردار زیار از فعالیت شبانه روزی شهرداری زیار در ایام عید خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
بیاییم با تدبیر، تفکر و عمل به قرآن با یاد امام زمان(عج)سال جدید را آغاز کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
باگذشت ماه ها از بلاتکلیفی و اداره غیرقانونی دانشگاه اصفهان توسط سرپرست، این روزها در آستانه سال نو، جامعه علمی و دلسوزان این شهر خواستار تعیین تکلیف سریع ریاست دانشگاه هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
تاریخ اسلام حوادث بسیار تلخ و ناگواری به خود دیده است که مطالعه و بررسی آن ها بر عبرت آمیزی، انسان ها را با بسیاری از حقایق مسلم تاریخ صدر اسلام آشنا خواهد ساخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
چشمه ناز ونک یکی از چشمه های بزرگ و پر آب سمیرم است که سالانه میلیون ها مسافر را به سوی خود می کشاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
محسن صادق زاده، هدی محمدی، مهدی رحیمی، جواد ابن یمین به انتخاب برترین های ورزش استان در سال جاری پرداخته اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۲    
نوروز 94 با ایام فاطمیه حضرت زهرا سلام الله علیها تقارن یافته است.