پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۴۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 29 اسفند 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 1 اسفند 1394 سلام خبر 2 اسفند 1394 سلام خبر 8 اسفند 1394 سلام خبر 9 اسفند 1394 سلام خبر 10 اسفند 1394 سلام خبر 11 اسفند 1394 سلام خبر 12 اسفند 1394 سلام خبر 13 اسفند 1394 سلام خبر 14 اسفند 1394 سلام خبر 15 اسفند 1394 سلام خبر 16 اسفند 1394 سلام خبر 17 اسفند 1394 سلام خبر 18 اسفند 1394 سلام خبر 19 اسفند 1394 سلام خبر 20 اسفند 1394 سلام خبر 21 اسفند 1394 سلام خبر 22 اسفند 1394 سلام خبر 23 اسفند 1394 سلام خبر 24 اسفند 1394 سلام خبر 25 اسفند 1394 سلام خبر 26 اسفند 1394 سلام خبر 27 اسفند 1394 سلام خبر 28 اسفند 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به بهره مندی 191 هزار و 397 نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: در طول سه روز 253 هزار مورد اقلام آموزشی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
بشار اسد رییس جمهور سوریه تاکید کرد که پیروزی ملت سوریه و همپیمانان آن درجنگ علیه تروریسم به ایجاد جهانی بسیار متعادل و عادلانه در رویاروئی با تلاش های استعمارگران غربی و مزدوران آنها در منطقه منجر ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
یک شهروند ایرانی در انفجار روز شنبه در استانبول ترکیه جان باخت و سه ایرانی دیگر زخمی شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، در ادامه سفر خود به ترکیه با داود اوغلو نخست وزیر ترکیه دیدار و در خصوص روابط و همکاری های دو کشور گفتگو و رایزنی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
اردبیل – مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از آغاز به کار تورهای اردبیل گردی در این استان از روز اول تعطیلات نوروزی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: خورشید فردا یکشنبه در ساعت 8:01 دقیقه صبح به نقطه اعتدال بهاری می رسد و اولین روز بهار، نوروز 95 آغاز می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
دور جدید نمایش فصل شیدایی از 26 اسفندماه به مدت 10 روز در شهرستان خرمشهر به روی صحنه اجرا رفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
آئین تحویل سال جدید با حضور کاروان های راهیان نور، میهمانان نوروزی و مردم خوزستان در یادمان های عملیاتی کربلای 5 شلمچه و کربلای 4 علقمه شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
پرداخت وام 160 میلیون تومانی خرید مسکن و یا به عبارتی 80 میلیون به هریک از زوجین در حالی مطرح می شود که بیش از80درصد جامعه در گرفتن تنها نیمی از این وام و پرداخت اقساط آن دچار تردید هستند چرا که توان ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
حضرت امام خمینی(ره) در آخرین پیام نوروزی خود، تحویل حال انسان را به آن دانستند که تغییر روحی حاصل شود و همه چیز انسان برای خدا باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
تقویم هجری خورشیدی، تنها گاه شمار دنیاست که در آن، سال نو برای تمامی کسانی که در هر منطقه از کره زمین حضور دارند، در یک لحظۀ مشخص "تحویل" می شود و تقویم ایرانی از این جهت بی نظیر است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال دیدار از ترکیه است عصر امروز در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای تبادل نظر کردو گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محورهای مواصلاتی دیلم به گناوه، بوشهر به برازجان و دالکی به کنارتخته دارای ترافیکی نیمه سنگین ولی روان است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
مشاور رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با تشریح جزئیات 3 هزار زن کارتن خواب تهرانی نسبت به تبعات فروش نوزادان و سرنوشت کودکان بی هویت هشدار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای نوروزی این فرودگاه از 25 اسفندماه سیر صعودی به خود گرفته به طوری که روزهای آخر امسال و ابتدای سال 95 به گونه ای است که تا 255 پرواز در ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد هدف رژیم عربستان از هجمه به حزب الله و توصیف آن به تروریسم با هدف جبران شکستش در یمن است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۴    
بوشهر - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: آغاز اجرای بزرگترین طرح پالایشی خصوصی کشور بخشی از توفیقات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس بوده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
توپچی های لندن بعد از چند هفته ناکامی موفق شدند در خانه اورتون با دو گل به برتری برسند تا بعد از مدتها طعم برد را بچشند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
دیوار مهربانی که برای نخستین بار در شهر مقدس مشهد و در ایران ابداع شد، اکنون به شهر رم پایتخت ایتالیا نیز رسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد دیروز (جمعه) در نتیجه 379 سانحه تصادف در کشور، 22 نفر کشته و 238 نفر مجروح شده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
در آستانه فرارسیدن سال نو شمسی، مراسم بزرگداشت نوروز در محل سازمان بین المللی دریانوردی در لندن با حضور نمایندگان کشورهای عضو این سازمان بر گزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی بارش باران و تگرگ و وقوع پدیده گرد و غبار در نخستین روز سال نو در استان خوزستان خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
فرمانده پلیس ولایت بغلان در شمال افغانستان گفته دو شهروند بنگلادشی که دیروز ناپدید شدند، از سفر خود به پلیس اطلاع نداده بودند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
یک روزنامه معتبر انگلیسی نوشت: اگر روسیه جریان گاز طبیعی به شرق و مرکز اروپا را متوقف کند، اتحادیه اروپا با موج فاجعه بار مهاجران به خصوص از اوکراین روبرو خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور سابق برزیل که قرار بود رئیس دفتر ریاست جمهوری این کشور شود با حکم قاضی دیوان عالی این کشور روبرو شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس ستاد برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی یکی از محورهایی هستند که در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
دبیرکل سازمان ملل با انتشار پیامی روز جهانی نوروز را به تمام کسانی که آن را جشن می گیرند، تبریک گفت و سنت های این جشن باستانی را منطبق با ارزش های سازمان ملل دانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی نیروهای ویژه لیبی اعلام کرد منطقه "الهواری" در جنوب بنغازی به زودی از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه، حمله انتحاری به یک مرکز خرید در شهر استانبول را که منجر به کشته شدن حداقل 5 نفر شده ، محکوم کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
شیراز- معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از گشایش سومین نمایشگاه و جشنواره حکایت فرهنگ شهر مقابل آرامگاه حافظ خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
نظامیان ارتش عراق به فاصله چند ساعت از آغاز عملیات بزرگ آزادسازی منطقه استراتژیک هیت در استان الانبار، ساعاتی قبل عملیات آزادسازی منطقه جبه در این استان را نیز کلید زدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور نسبت به بارش باران و برف از روز دوشنبه در سامانه البرز هشدار و از ترافیک سنگین در سه معبر جاده ای در امروز خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۷    
اردبیل – معاون فنی هواشناسی استان اردبیل از پیش بینی افت شش الی هشت درجه ای دما در هفته اول تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
شورای سیاستگذاری ائتلاف انتخاباتی اصلاح طلبان با صدور پیامی ضمن تبریک نوروز 1395، بر اهمیت تکمیل انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
ونسان کمپانی به دلیل مصدومیت دیگر قادر نخواهد بود برای تیم ملی بلژیک و منچسترسیتی به میدان برود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
کیفیت هوای تهران امروز در شرایط پاک قرار دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی دولت به نتیجه رسیدن برجام انرژی هسته ای ایران را در راستای حفظ منافع ملی مانند ملی شدن نفت توصیف کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
باران سیل آسیا در مناطق وسیعی از جنوب، مرکز و شمال پاکستان در حدود 10 روز گذشته، علاوه بر وارد کردن خسارات فراوان، تاکنون جان حدود 70 نفر را گرفته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها نتایج نسبتا خوبی را تا اینجای لیگ کسب کرده اند، گفت: بازی های سخت استقلال در راه است و دیدار برابر صنعتی خوزستان تعیین کننده خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری قدرتمند در آب های آزاد جهان حضور دارد، گفت: به کوری چشم دشمنان این حضور همیشگی است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور فردا شب (یکشنبه یکم فروردین ماه) در ساعت 24 یک ساعت به جلو کشیده می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
مصرف بنزین کل کشور روز پنجشنبه (27 اسفندماه) با 14 درصد افزایش از 98 میلیون لیتر فراتر رفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در کنار عروسک "انگری بردز" در روز جهانی شادی – نیویورک ادامه تظاهرات علیه رییس جمهور برزیل –سائوپائولو ورود پناهجویان سوری به جزیره لسبوس یونان ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۸    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رییس جمهوری آمریکا فردا (یکشنبه) طی سفری تاریخی به کوبا می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال رم گفت که از توضیح دادن درباره رابطه اش با کاپیتان جالوروسی خسته شده است و دیگر راجع به او حرفی نخواهد زد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۹    
سال 94 پنجره ای جدید رو به اکتشافات فضایی باز کرد تا امید بشر را برای دست یافتن به اسرار آسمان هموار تر کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مسافرت های تفریحی خصوصا در ایام نوروز سنتی حسنه در خانواده های ایرانی محسوب می شود که برای جلوگیری از تبدیل شدن شیرینی آنها به تلخی باید اصول بهداشتی سقر را رعایت کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 85 شی تاریخی استان در سال 94 مرمت شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۱    
حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند: هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
شیراز، شهر راز، شهر گنبدهای سبز امام زادگان و مقبره هزار عارف، خاستگاه بزرگان علم و ادب و هنر، فرزند پاک ایران زمین و نگینی بر انگشتر ایران همیشه سرافراز ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
العربی در شبی که جواد نکونام را در ترکیب اصلی داشت و اشکان دژآگه گلزنی کرد شکست سنگینی را برابر الاهلی متحمل شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
آیت الله مولانا بروجردی صبح امروز بر روی دستان مردم قدرشناس بروجرد تشییع و در گلزار شهدا در کنار دیگر علمای این شهرستان در خاک آرمید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، نوروز را به همه کسانی که در گستره وسیع جغرافیای فرهنگی ایران، بهار را نقطه آغاز سال می دانند، تبریک گفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ترکیه درباره تحولات منطقه و گسترش مناسبات در راس هیاتی وارد استانبول شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
ورود عناصر گروه تروریستی داعش به خاک سوریه با جنایات و کشتار زیادی همراه شد تا جایی که چندین هزار نفر کشته و زخمی شدند. منبع: میزان
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
پیش بینی سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که وضعیت جوی بیشتر نقاط کشور تا اوایل روز یکشنبه یکم فروردین 94 پایدار بوده و بارشی صورت نخواهد گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
فدراسیون وزنه برداری در شرایطی که رقبایش وارد مرحله جدیدی از تمرینات شده اند و اطلاع دارد که چه رقابت سختی را در المپیک پیش رو دارد اکنون به فکر تغییر کادرفنی افتاده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۶    
طبق مطالعات اخیر، کلسیم نه تنها موجب قوی شدن استخوان ها می شود، بلکه بر افزایش کیفیت خواب نیز تاثیر دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
روابط ایران و مالزی در سالی که گذشت در مسیری نه چندان پرفراز و نشیب ادامه یافت و مهمترین رویداد این سال ورود 'مرضیه افخم' نخستین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران به مالزی بود که پس یک دوره 13 ماهه که ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، با اشاره به افزایش بیماری های غیرواگیر در دنیا، اظهارداشت: 40 درصد مرگ ها زودرس هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با استقبال این حزب از خروج جزئی روسیه از سوریه ، تاکید کرد که این اقدام مسکو تاثیری درقدرت نظامی که به ارتش سوریه و همپیمانانش در نبرد علیه گروه های تروریستی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
هرچند جامعه جهانی تجربه تلخ اختلاف افکنی، ویرانی، تصمیمات خودسرانه و عاری از هرگونه تعقل را به کرات مختلف در ریاست جمهوری افراد افراطی خصوصا در ده سال اخیر با همه وجود خود درک کرده است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
هومن سیدی با انتقاد از کم توجهی تلویزیون به تبلیغات سینما، فضای تبلیغات سینما را بسیار ناامیدکننده دانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۶    
ملی شدن صنعت نفت در 29 اسفند 1329 خورشیدی، ثمره مجاهدت ها و مبارزه های ملت در مسیر استقلال و آزادی ایران بود و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی- اقتصادی کشور به شمار می رفت که نشان از عزم راسخ مردمان این ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۵    
افسوس که دیگر؛ نه بر اعتمادها، اعتقادی است و نه بر اعتقادها، اعتمادی.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۲    
شاهدان عینی می گویند، اعضای گروه تروریستی داعش با آغاز عملیات ارتش سوریه در تدمر با شناسنامه های سرقتی از مردم عادی از شهر رقه می گریزند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۶    
وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ در منطقه راستف نادانو در جنوب روسیه تمام 61 سرنشین آن کشته شده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
نیمه دوم سال جاری طرحی در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد که اگرچه با سختی هایی برای بازنشستگان و مستمری بگیران همراه بود، اما در نهایت در اسفندماه به پایان رسید و آثار خوبی به همراه داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
بیش از پانصد سال پیش گوهرشاد آغا که هوای زیارت مشهد به دلش افتاده بود گردنبند الماس نشانش را خرج مسجدی کرد که در سایه امام رضا (ع) در حال حاضر به پر بازدید ترین مسجد ایران تبدیل شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۸    
با تعمیر "رولز رویس" پهلوی؛ این ماشین قدیمی و ارزشمند پس از 30 سال در سلامت کامل، در موزه ی خودروی مجموعه ی نیاوران به نمایش درمی آید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک در بلگراد در باره تحولات سیاسی در منطقه خاورمیانه گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۵:۳۰    
نخست وزیر ترکیه توافق این کشور با اتحادیه اروپا در خصوص موضوع پناهجویان را روزی تاریخی خواند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۳:۵۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گفت: روزانه 5700 نجاتگر آماده امدادرسانی به مسافران هستند و در 48ساعت گذشته، بیش از 6 هزار گرفتار در برف و کولاک در 13 استان کشور امدادرسانی شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۰    
تیم شهر فرانکفورت در حضور ثابت مدافع ایرانی اش در 10 دقیقه پایانی پیروزی را از دست داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۰:۲۹    
24 بازیکن برای دیدار برابر هند و عمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.