یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

صدای رسا شهر (sedayerasayeshahr.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
حسین ناصرخاکی گفت: آیت الله رییسی منافع نسل جوان را فدای نسل گذشته نمی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۵   + ۲۰ سایت دیگر  
سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: طبق گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارش تندری همراه با وزش باد شدید، رعد وبرق و رگبار از عصر امروز در البرز فعال می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۵   + ۱۹ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد گفت : با ورود دادستانی و پیگیری های انجام شده تعداد فوتی ها بر اثر تصادف در سال 1402 با 30 درصد کاهش نسبت به سال 1401 به 14 نفر رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۱   + ۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از پلمب و پاکسازی 30 واحد غیرمجاز و فعال ضایعاتی در سطح مناطق 3، 5 و 9 خبر داد و گفت: شهروندانی که در این خصوص مطالبه دارند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
نماز عبادی سیاسی جمعه چهارم خردادماه شهرستان کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه الله علیه اقامه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۰   + ۶ سایت دیگر  
مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه تندری، مردم و گردشگران به حریم رودخانه های این استان ورود نکنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۰   + ۵ سایت دیگر  
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به اینکه سهم استان البرز از تولید ناخالص ملی 3 درصد است، گفت: سهم اشتغال بخش صنعت استان البرز رتبه پنج را به خود اختصاص داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۰   + ۷ سایت دیگر  
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: طبق آخرین بررسی ها 165هزارو86 واحد مسکونی فرسوده دراین استان نیازمند بازسازی و نوسازی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۰   + ۷ سایت دیگر  
شهردار فردیس با اشاره به تهیه لایحه پیشنهادی مبنی بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: این مهم در صورت تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر اجراء می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۰    
شورای راهبردی جریانهای انقلابی استان البرز به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و همچنین برای دعوت به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹   + ۴ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت بازرگانی بین الملل تامین اجتماعی" شبتا" با بیان اینکه صادرات کالای سلامت محور می تواند برای صنعت ارز آور و اشتغال آفرین باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲   + ۲۸ سایت دیگر  
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسداشت سیدالشهدای خدمت عصر امروز در سراسر کشور و تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۲   + ۲۳۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
رییس جمهور پس از سال ها مجاهدت در راه خدمت رسانی به ملت شریف ایران به مقام شهادت نایل شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح تکلیف اصلی جهاد تببین را بر عهده دستگاه ها و مسوولان دانست و گفت: بعد از آن، اصحاب رسانه می توانند حقایق را منتقل کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
رییس مرکز ارتباط رسانه و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح گفت: نقش جوانان مطالبه گر در جهاد تبیین و امیدآفرینی یک نقش اساسی و مهم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۲   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: 2 کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر طی روزهای اخیر توسط ماموران بهداشت در این استان شناسایی و تعطیل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
یک تاریخ نگار گفت: بر اساس آمار بانک جهانی، در سال 1356، 46 درصد جمعیت ایران یعنی 16 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مرتضی ولی پوری گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مسوول بسیج رسانه استان البرز از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه ای این استان در آن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب فردیس اعلام کرد که با ورود به موقع، یک کمپ اعتیاد با 15 بیمار پلمب و برای متولی آن پرونده قضایی تشکیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل محیط زیست استان البرز با بیان اینکه در شهرک صنعتی اشتهارد با مشکل تصفیه خانه و آلودگی هوا صنایع مستقر در شهرک مواجه هستیم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: 40 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه مهرشهر کرج واقع در بخش مرکزی این شهرستان با حکم قضایی آزادسازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز گفت: 6 هزار و 60 نفر در این استان خادم یار هستند .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۳   + ۱۵ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: درصدد هستیم امسال با شکوفایی ظرفیت های نهفته صادرات، رفع موانع و ایجاد بسترهای مناسب، صادرات استان را به دو میلیارد دلار برسانیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۳   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی سال گذشته با اهدای اعضایی مانند قلب، کلیه، ریه و ... جان و زندگی حدود 300 نفر نجات داده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در پیامی ضمن تبریک روز روابط عمومی و با اشاره به اینکه روابط عمومی در دنیای امروز یک ضرورت است، گفت: روابط عمومی، خط مقدم مبارزه با دشمن است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از موافقت با احداث 5 مورد تأسیسات گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومان در کمیسیون فنی سرمایه گذاری گردشگری البرز، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده سپاه استان البرز در پیامی آورده است که الگوی مردمی بسیج می تواند روابط عمومی ها را به واسطه مشارکت حداکثری مردم در اطلاع رسانی، تولید محتوا و غیره، در موضع آفندی قرار دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: این سازمان با تلاش های صورت گرفته در دولت سیزدهم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۳   + ۱۵ سایت دیگر  
وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز در آستانه روز خانواده از اجرای برنامه ها و طرح های متعدد در راستای توانمندسازی مادران و زنان باردار در بهزیستی استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۳   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد تعاون استان البرز اعلام کرد: 380 میلیارد ریال دستمزد طی سال گذشته به زندانیان شاغل در کارگاه های تولیدی این استان پرداخت شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
مدارس سطح استان البرز از آغاز سال 1403، میزبان شش رویداد نجات قطره ها بوده اند؛ رویدادی که با هدف صرفه جویی در مصرف آب در قالب نقاشی دیواری از تیرماه 1401 کلید خورده است و با توجه به استقبال گسترده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به سندار شدن 300 کیلومتر از حریم رودخانه شاهرود طالقان و سرشاخه های آن اعلام کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری البرز از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور کرج -کندوان خبر داد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که در دیدار وی و مدیران قضایی از ندامتگاه مرکزی کرج، ضمن بررسی درخواست های 129 نفر با آزادی و مرخصی برای 26 زندانی موافقت شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات، گفت: روابط عمومی باید تهدیدها را به فرصت ها تبدیل سازد و امید آفرین باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
جانشین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات سازنده ، گفت : اهمیت روابط عمومی در دوران جنگ روایت ها دو چندان است
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۳۶ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان البرز از پرداخت 235میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کم بهره با نرخ سود چهار درصد به مددجویان بهزیستی این استان خبر داد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اهداف و برنامه ها مشخص است و باید در تلاش باشیم که مصوبات قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم با سرعت به مرحله اجرا رسیده و نمود عینی پیدا کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد: بیش از 57 هزار بازرسی با هدف رعایت حقوق کارگران و پیشگیری از تخلفات احتمالی طی سال گذشته از کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی در سطح این استان انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه شهرستان کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه الله علیه اقامه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه فردیس گفت: نماینده ای انتخاب کنید که تعهد داشته باشد و حضورش به نفع شهر و استان باشد.ما نیاز به اتحاد و همبستگی داریم. کسی را انتخاب کنید که اهل تفرقه نباشد و دعوت به اتحاد کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۳   + ۶ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: با توجه به مشکلات زیرساختی و نیازها، این استان نیازمند نماینده قوی برای رفع مشکلات است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۲   + ۴۱ سایت دیگر  
سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان در پیامی شهادت پاسدار علی کبودوندی را تبریک و تسلیت گفت
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۲   + ۱۵ سایت دیگر  
دبیر شورای تحول و تعالی دادگستری کل استان البرز با اعلام آغاز فرایند انتقال اسناد رسمی املاک اسلام آباد کرج از شهرداری به متصرفان گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۰    
حسین صالحی دوست گفت: مردم باید به نماینده ای رای دهند که قدرت درافتادن با مبادی فساد را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: بانوان نقش مهم و موثری در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بسیج سازندگی این استان در سال گذشته 362 مدرسه را بازسازی و نوسازی کرد که 250 مورد آن در مدت 2 ماه با کار جهادی گروه های بسیج انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
استاندار البرز با اشاره به نقش موثر بخش تعاون در رشد و بالندگی اقتصادی گفت: آماده گره گشایی از مشکلات تعاونگران استان هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
سه سال پس از دستور رئیس قوه قضائیه برای احیای بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، ضمن ارائه خدمات درمانی به 130 هزار بیمار، کلیه مطالبات و معوقات پرسنل و پزشکان پرداخت شده است
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط یگان حفاظت اداره کل و همکاری خوب دستگاه قضایی استان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
مصطفی سعیدی سیرایی نامزد انتخابات مجلس کرج گفت: کمبود زیرساخت ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی ترین مسائل ما در استان البرز است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
مصطفی سعیدی سیرایی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز با تاکید بر ضرورت پایان دادن به بنگاه داری بانک ها گفت: دولت تصدی گری خود را باید کاهش دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲   + ۱۶ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن ماموریت به بازرسی استان استان برای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و شناسایی ترک فعل ها، به دادستان کرج دستور نظارت و پیگیری این امور و تعقیب کیفری متخلفین را داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت بیش از 214 میلیون تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز در سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان البرز در حمایت از آقای مصطفی سعیدی سیرائی؛ کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا بیانیه ای صادر کرد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به رشد تردد از جاده های البرز در ایام نوروز 1403 عنوان کرد: بر اساس آمار ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به حمایت های دولت سیزدهم از قشرهای مختلف کارگری اعلام کرد: اکنون 26 هزار و183 کارگر ساختمانی این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و از خدمات بیمه بهره مند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل پست استان البرز از کاربران پستی خواست مراقب پیامک هایی با عنوان بسته پستی باشند و لینک های آلوده را بازنکنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰   + ۵ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به سرعت گرفتن طرح جامع آبرسانی و افزایش سهمیه آب از سدها ، برداشت آب از سفره های زیر زمینی استان روند کاهشی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد که مجموعه قضایی استان در زمینه میزان پذیرش اعسار و تقسیط محکومیت مالی ، جزو سه استان برتر کشور در سال 1402 بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
نماز عبادی سیاسی جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه شهرستان کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه الله علیه اقامه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه فردیس گفت: هیچ کاندیدایی منتسب به امام جمعه نیست. هر کسی را که مردم انتخاب کنند، ما بخواهیم یا نخواهیم، نماینده می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
شورای راهبردی جریانهای انقلابی استان البرز در رابطه با دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخاباتی کرج، اشتهارد، فردیس و بخش آسارا بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
امام جمعه فردیس گفت: حق نباید وسیله سوء استفاده قرار بگیرد. نماینده مجلس حق دارد رئیس جمهور را استیضاح کند، اما هیچ کس حق ندارد از جایگاه و حق خود علیه منافع ملی سوء استفاده کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۲   + ۹ سایت دیگر  
محمد رضا احمدی نژاد شهردار فردیس گفت: بهبود وضعیت معیشتی کارگران در دستور کار مدیریت شهری فردیس است
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد: روزانه بیش از 50 هزار نفر از بیمه شدگان از خدمات درمانی مراکز ملکی و طرف قرارداد تامین اجتماعی این استان بهره مند می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار البرز گفت: تاکنون بیش از 80 درصد خیریه ها، مراکز نیکوکاری و 33هزار نیازمند در استان اطلاعات خود را در سامانه سخا ثبت کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده سپاه استان البرز گفت: جامعه کارگری به گونه ای عمل کرده که علی رغم تمام مشکلات و معضلات موجود، هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
شهردار فردیس گفت: به منظور ساماندهی و افزایش امنیت پارک تندرستی و آسایش شهروندان، این پارک محصور می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: امروز و با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان یک قلم داروی جدید در محل پاویون وزارت کشور در ششمین دوره ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
ملیحه اکبری گفت: لایحه پرداخت رفاهیات به کارگران شهرداری فردیس در شورای اسلامی شهر فردیس مصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، شاهد رشد مشارکت مردم فهیم استان نسبت به دور قبل بودیم که این امر مشت بزرگی بر دهان اسکتبار جهانی شد چراکه تبلیغات ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: وصول به موقع درآمدهای پیش بینی شده، مدیریت شهرداری را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، بر طبق برنامه های تدوین شده یاری می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
آزمایشگاه مرجع خدمات صنعتی، کشاورزی ، غذایی و بهداشتی استان البرز روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در کرج آغاز به کار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
مسعود نجفی شهردار گرمدره کرج گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای مناسب به شهروندان ، اکنون ساخت وساز غیرمجاز در این شهر50 هزار نفری به مرز صفر رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۷   + ۲۷ سایت دیگر  
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس بعلت انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی سنگ خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پیگیری واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی و همچنین ایجاد پایگاه میراث ملی این کارونسرا در سال 1403خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷   + ۱۶ سایت دیگر  
رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طی ماههای اخیر 2 هزار پرونده ملکی دارای رای تخریب برای افزایش رضایتمندی شهروندان کرجی تعیین تکلیف شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیر کل میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از ارتقا رتبه ستاد خدمات سفر استان البرز به دهم کشور بر اساس آمار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستیم که طرح مولدسازی دارایی های دولت از جمله برنامه های دولت سیزدهم در جهت افزایش بهره وری از دارایی های دولت برای رفاه و رضایتمندی مردم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
قائم مقام شهرداری فردیس گفت : مدیران شهرداری فردیس برای تحقق مطالبات شهروندان به صورت میدانی وارد عمل می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۷   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر کرج با وی بر لزوم نظارت درون سازمانی تاکید کرد و متذکر شد: در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضایی بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
آیت الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه الله علیه کرج بابیان اینکه 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر را به خانواده بزرگ کارگران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۸   + ۱۲ سایت دیگر  
همایش تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز با هدف هم افزایی و شناسایی چهره های برتر در حوزه رسانه در بخش بانوان به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم غزه و مردم فلسطین شریف گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سردر مساجد استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: از یکم تا سی و یکم فرودین ماه 1403 بیش از 19 میلیون خودرو از جاده های استان البرز عبور کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس صبح امروز با حضور مدیران حوزه های مختلف تشکیل شد وموضوعاتی در حوزه وظایف شهرداری مورد تاکید قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر عامل شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: طرح ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج با اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در محدوده حصار کرج در دست اقدام قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیر زیباسازی شهرداری فردیس گفت: احداث میدان آیینی شهر فردیس در فلکه چهارم و المان فلکه دوم این شهر با اعتبار 40 میلیارد ریال در دستور کار این مدیریت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۸   + ۶ سایت دیگر  
استاندار البرز با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور 1.8 درصد و در البرز حدود 9 دهم به ازای هر هزار نفر است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۹   + ۲۵ سایت دیگر  
رییس کل دادگستری البرز گفت که با حکم صادره در محاکم قضایی ، 50 هکتار از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ این استان آزاد سازی و به بیت المال بازگشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۹   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رعایت قوانین و حفظ کیان شورا، سرلوحه اقدامات شهردار شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: با حمایت دولت مردمی سیزدهم ، ردیف اعتبار ملی برای اجرای طرح جامع آبرسانی این استان تعیین و بخشی از آن اختصاص یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۲   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوذرگفت: امسال 180 هزار میلیارد ریال بودجه برای درمان ایثارگران پیش بینی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۹   + ۱۵۵ سایت دیگر  
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۹   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط این اداره کل جمع آوری و تمام مبلغ میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
شهردار فردیس گفت: عدم توجه به اجرای قوانین زیست محیطی در همه امور، آلودگی های مختلف را به چالش تبدیل کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲   + ۲۴ سایت دیگر  
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور 360 ورزشکار در 5 رشته ورزشی برگزار شد.
مشاهده نتایج بیشتر...