پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 29 اسفند 1402 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 31 فروردین 1402 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1402 صراط نیوز 31 خرداد 1402 صراط نیوز 31 تیر 1402 صراط نیوز 31 مرداد 1402 صراط نیوز 31 شهریور 1402 صراط نیوز 30 مهر 1402 صراط نیوز 30 آبان 1402 صراط نیوز 30 آذر 1402 صراط نیوز 30 دی 1402 صراط نیوز 30 بهمن 1402 صراط نیوز 1 اسفند 1402 صراط نیوز 2 اسفند 1402 صراط نیوز 3 اسفند 1402 صراط نیوز 4 اسفند 1402 صراط نیوز 5 اسفند 1402 صراط نیوز 6 اسفند 1402 صراط نیوز 7 اسفند 1402 صراط نیوز 8 اسفند 1402 صراط نیوز 9 اسفند 1402 صراط نیوز 10 اسفند 1402 صراط نیوز 11 اسفند 1402 صراط نیوز 12 اسفند 1402 صراط نیوز 13 اسفند 1402 صراط نیوز 14 اسفند 1402 صراط نیوز 15 اسفند 1402 صراط نیوز 16 اسفند 1402 صراط نیوز 17 اسفند 1402 صراط نیوز 18 اسفند 1402 صراط نیوز 19 اسفند 1402 صراط نیوز 20 اسفند 1402 صراط نیوز 21 اسفند 1402 صراط نیوز 22 اسفند 1402 صراط نیوز 23 اسفند 1402 صراط نیوز 24 اسفند 1402 صراط نیوز 25 اسفند 1402 صراط نیوز 26 اسفند 1402 صراط نیوز 27 اسفند 1402 صراط نیوز 28 اسفند 1402 صراط نیوز 29 اسفند 1402 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۸:۴۷    
پیاده راه افطارخونه ویژه ماه مبارک رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت 10 شب، در پیاده راه بلوار کشاورز با آش و افطاری های ویژه دیگری، میزبان روزه داران خواهد بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری و بازداشت عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۷    
در پی انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی با محتوای درگیری و ضرب و شتم یک زن توسط فردی در خیابان بازار ساری، متهم و عامل این درگیری در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۶    
فرمانده فراجا گفت: واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده اند و برای اینکه از این مرام و مسلک دور شوند در سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
آیین افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باحضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
اتحادیه اروپا با تلاش های فرانسه و آلمان برای تحریم ایران به بهانه تجهیز نیرو های مقاومت در منطقه به موشک ها و دیگر تجهیزات نظامی مخالفت کرده و مقام های ارشد اتحادیه اروپا می گویند تحریم های جدید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
.بخش نخست یارانه معیشتی ماهانه خانوار های دهک 1 تا 3 در 25 اسفند واریز شده بود، امروز 29 اسفند، یارانه ماهانه سایر دهک های مشمول از دهک 4 تا 9 نیز به ازای هر نفر 300 هزار تومان واریز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۶    
نرخ بیکاری در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید که کمترین رقم در سه دهه اخیر محسوب می شود
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۲    
با دستور حجت الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بخشنامه ای به نام ضیافت خدمت به کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی ابلاغ شده است تا در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ 24 ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۳    
معاون سازمان تعاون روستایی ایران گفت: میوه تنظیم بازار شب عید امسال 35 درصد زیر قیمت بازار است به طوری که هر کیلوگرم سیب با کیفیت زرد و قرمز 31 هزار تومان و پرتقال 18 هزار تومان در تهران عرضه می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
ملی پوش کشتی آزاد گفت: مصدومیتی که برایم به وجود آمده در یک بازه زمانی دو ماهه برطرف خواهد شد و پس از آن می توانم تمریناتم را برای موفقیت در المپیک را دوباره از سر بگیرم.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
موز سبب بهبود خلق و خوی شما می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
یک مقام ارشد اطلاعاتی روسیه عصر سه شنبه نسبت به اعزام محتمل نظامیان فرانسه برای کمک به اوکراین هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۸    
امام جمعه مشهد گفت: مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام یک تکلیف است. حال اگر کسی به تکلیف خود عمل نکرده در حقیقت حق خودش را از بین برده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
روسای جمهور و سایر مقامات ایران و جمهوری آذربایجان در پیام هایی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تبریک اعتماد دوباره مردم روسیه به وی و انتخاب مجدد برای این سمت با حساس خواندن روند تحولات و تحرکات موجود در منطقه قفقاز ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به شبهه ای که از سوی برخی افراد در موضوع میزان مشارکت مردم در انتخابات مطرح شده ادامه داد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، تداوم بارندگی ها همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه صحبت های مسوولان هوادار فقط یک ادعاست، گفت: درک می کنیم که آنها به دنبال فرار رو به جلو هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۴    
در حاشیه استقبال مردم شیراز از هادی چوپان
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
هواشناسی با اشاره به شمالی جریان های جوی همراه با عبور موج از تراز میانی جو، پیش بینی کرد که دریای خزر با وزش باد شدید مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه برگزار خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
محافظان بایدن وقتی دیدند بایدن بیش از حد به یک زن نزدیک شده سریع او را جدا کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارداد اجاره از سال آینده فقط در سامانه خودنویس ثبت می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی شهرهای نسبتا پرتردد کشور را سه روز ابتدایی سال نو اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده ی درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
مشاهدات میدانی از بازار مرغ در آخرین روز 1402 نشان می دهد که مرغ در میادین به قیمت 76 هزار و 500 تومان به فروش می ر
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
درحالی که دیدار دوتیم تا لحظاتی پایانی بدون گل دنبال می شد، در دقیقه 110 داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شیرازی ها اعلام می کند و با گل شدن این پنالتی آغاز اتفاقات تلخ این دیدار بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۲    
فیلم سینمایی فسیل ، یک سال و پنج روز پس از رونمایی، امشب با سینماهای سراسر کشور خداحافظی می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
آرش برهانی پس از شکست برابر فجرسپاسی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که از هدایت شهرداری آستارا کناره گیری کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
نخست وزیر ارمنستان هشدار داد که اقدامات چند روز اخیر جمهوری آذربایجان می تواند نشانگر آمادگی این کشور برای جنگ باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
سفیر و نماینده ایران در ژنو از آغاز ریاست ایران بر کنفرانس خلع سلاح خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
یک رسانه لبنانی فاش کرد که نیروهای اسرائیلی به تازگی یک مقام فلسطینی را در نوار غزه ترور کرده اند که توانسته بود بعد از هماهنگی با سازمان ملل کامیون های مواد غذایی را وارد نوار غزه کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ثبت رکورد توزیع 140 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در روز دوشنبه، 28 اسفندماه 1402 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
سقف مجموع تراکنش های خرید کارتی هر مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی از مبلغ یک میلیارد ریال، به دو میلیارد ریال افزایش پیدا می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
وزیر کشور در واکنش به درخواست پلیس برای افزایش مبلغ جریمه های رانندگی، گفت: رقم فعلی جریمه های رانندگی قطعا بازدارنده نیست و با توجه به اینکه جریمه باید بازدارندگی داشته باشد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
وزیر کار گفت: سال آینده 40 درصد از همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
مریم طوسی در رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی مواد 100 و 200 متر، رکورد ملی ماده 200 متر را نیز ارتقا دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
دونده سرعتی ایران موفق شد با شکست رکورد داخل سالن آسیا قهرمان شود
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۴    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری از انتقال 9 زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشورمان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
حسین پورحمیدی به جای پیام نیازمند به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
ستاره اسبق هلند، یوونتوس و بارسلونا: عاشق ایرانم؛ فارسی یکی از زیباترین زبان هایی است که شنیدم و غذاهای این کشور هم زبانزد است. هلندی صحبت کردن علیرضا جهانبخش به شدت مرا تحت تأثیر قرار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی می شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: استان تهران رتبه دوم تصادفات منجر به فوت در کشور را به خود اختصاص داده و بیشترین تلفات انسانی مربوط به شهر تهران است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
پلیس فتا پایتخت اعلام کرد: تورهای لحظه آخری با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی از جمله شگردهای مجرمان سایبری در واپسین ساعات سال جاری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
به گزارش صراط به نقل از تسنیم ، کمتر از یک روزه مانده به پایان سال 1402، مانده و در طول این سال برخی چهره های هنری سینما، تئاتر و تلویزیون با صحنه روزگار خداحافظی کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
استقلال 10 روز پس از پرسپولیس واگذار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
حسین ایمانی جاجرمی، جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره موضوع زمین خواری و سابقه آن در شهر تهران که از زمان ناصرالدین شاه بوده است، توضیح می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
حداقل حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان کارگری در جلسه شورای عالی کار تصویب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد . حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
نرخ جدید کرایه های حمل ومعاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۶    
رییس پلیس راه استان البرز از بازگشایی جاده چالوس از ساعت هفت صبح امروز 29 اسفند ماه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
کاربرانی که هنوز برای دریافت اینترنت عیدانه دولت اقدام نکرده اند تا پایان امروز ( 29 اسفند) فرصت دارند با ثبت نام و انجام مراحل گفته از این هدیه برخوردار شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۰    
شورای عالی کار پس از ساعت ها چانه زنی و مذاکره ی سخت و فشرده، سرانجام حداقل دستمزد کارگران برای سال 1403 را با 35 درصد افزایش و بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
ایران در پاسخ به مطالبی که در جریان نشست علنی اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون یمن که مورخ 14 مارس 2024 ذیل دستور کار وضعیت خاورمیانه (S/2024/9576) تشکیل شد، اعلام کرد: متأسفانه در این نشست ...