چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۰۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1394 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1394 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1394 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1394 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1394 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1394 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1394 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1394 خبرگزاری شبستان 30 دی 1394 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 1 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 2 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 3 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 4 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 5 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 6 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 7 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 8 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 9 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 10 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 11 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 12 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 13 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 14 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 15 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 16 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 17 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 18 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 19 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 20 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 21 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 22 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 23 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 24 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 25 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 26 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 27 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 28 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 29 بهمن 1394 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1394 
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز (30 بهمن) گفت: تخریب کنندگان شورای نگهبان از آرمان های انقلاب فاصله گرفته اند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری شبستان: جنگنده های ائتلاف سعودی روز جمعه به برخی پایگاه های نزدیک منطقه نَهم که محل درگیری های شدید میان أنصار الله و نیروهای عبدربه منصور هادی است، یورش بردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۶    
خبرگزاری شبستان: فرماندار تیران و کرون گفت: در برنامه بودجه سال آینده شهرستان تیران و کرون حمایت ویژه از کانون های مساجد پیش بینی شده است تا اینکه به واسطه حمایت از این مراکز پیشگیری از آسیب های ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان نظام پرستاری اصفهان گفت: پرستاران مدافع حقوق مردم و بیماران باشند و کیفیت کار، مهارت و دانش خود را افزایش دهند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اصفهان گفت: روز انتخابات، روز امتحان عظیم ملت ایران است که علاوه بر تعیین سرنوشت خود، پاسخی محکم به دشمنان نظام می دهند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نیروهای عشایر عراق در شهر فلوجه یکی از پایگاه های گروه تروریستی داعش و دو موضع ایست و بازرسی این گروه تروریستی را ویران کردند و عناصر تروریستی آن را به هلاکت رساندند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اهواز، با تاکید بر ضرورت رعایت خط قرمزها، اظهار داشت: جز موضوع هسته ای مذاکره ای با آمریکا نداریم و کسانی که از خط قرمزها عبور می کنند محبوب ملت ایران نیستند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری در نظام ما جایگاهی حساس دارد، بنابراین باید در انتخابات نمایندگان اصلح را برگزید و برخلاف میل آمریکا عمل کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری شبستان: عناصر داعش 17 تن از جوانان اهل الحویجه در جنوب غربی کرکوک را سربریدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه بندر آستارا گفت: تقویت اصل وحدت و همدلی و دوری از هرگونه تفرقه و اختلاف در ایام انتخابات امری ضروری و لازم است.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم با بیان اینکه انتخابات همایش شایسته سالاری به دست خود مردم است، گفت: انتخابات مجلس تجلی عینی شایسته سالاری سیاسی به دست با کفایت مردم است.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت سمنان،حضور در انتخابات را تکلیفی برای پیشرفت اهداف واقعی در کشور عنوان کردو گفت:شرکت در انتخابات تکلیف شرعی، عقلی، قانونی، عرفی، انقلابی و ملی است.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان پایبندی به قانون را نشانه تقوا دانست و گفت: قانون گرایی از آموزه های دینی ما و از ملاک های مهم در انتخاب افراد اصلح است.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور،گفت: باید همه مردم حضور در انتخابات را به عنوان یکی تکلیف بدانند و با شناخت کافی و آگاهی ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: سازمان پزشکان بدون مرز در گزارشی از کشته و زخمی شدن 162 هزار نفر در جنگ سوریه، طی سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهر رشت با بیان ویژگی های یک نماینده در تراز انقلاب اعلام کرد: اولین خصوصیت یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی پایبندی به ولایت فقیه است.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت سنندج با اشاره به خصلت های بارز انسان با ایمان، گفت: محبت و اراده نسبت به برادر دینی از خصلت های بارز انسان با ایمان است
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر خطاب به کاندیداهای مجلس خواستار اجتناب از تخریب همدیگر شد و اظهار کرد: ارزش های نظام را تخریب نکنید و با ارائه آمارهای نادرست و وعده های دروغین مردم را سردرگم نکنید.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید قانون مدارانه و با حفظ حریم ها به وظیفه خود عمل کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: وزیر خارجه عربستان، مأموریت نیروهای زمینی این کشور در صورت اعزام به سوریه را در چارچوب عملیات ائتلاف بین المللی توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: راه ناپاک و غیرشفاف را در اسلام منتج نمی دانیم، باید با مردم و ولایت و راه امام و شهدا باصداقت بود.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: با وجود به نتیجه رسیدن برجام، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های تولید داخلی و تلاش در راستای تحقق ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
خبرگزاری شبستان: لزوم قانون مداری و مرزبندی با دشمن در انتخابات از محورهای مشترکی است که همه جریان های سیاسی کشور به آن معتقدند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
خبرگزاری شبستان: وزارت خارجه سوریه، اظهارات صدر اعظم آلمان در خصوص ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه را همسو با خواسته های ترکیه در حمایت از تروریست ها توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: دادگاه فرانسه، "جفری میلر" را به اتهام شکنجه زندانیان در دوره ریاست خود در زندان گوانتانامو احضار کرد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان از آغاز فعالیتها برای تبدیل شبکه های خبری این کشور به یک مؤسسه رسانه ای جهت پخش برنامه به زبانهای فارسی، اردو و انگلیسی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
خبرگزاری شبستان: نزاهت باشجی عضو هیات علمی دانشگاه آرطوقلو ماردین ترکیه و مدیر گروه رشته زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه است که دوره کارشناسی تا دکترای خود را در ایران به آموختن زبان فارسی اختصاص ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در 26 استان کشور پخش همزمان دارد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
خبرگزاری شبستان:مراسم اختتامیه طرح ملی اولوالالباب، اولین دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم، به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان:ارتش و کمیته های مردمی یمن تعدادی از مواضع نظامی عربستان در جیزان را گلوله باران کردند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: روز نخست از ششمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا با کسب چهار مدال طلا ، نقره و برنز توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
خبرگزاری شبستان: تروریست به نام اسلام و با سوءاستفاده از آن در حال ارتکاب جنایات ضد بشریت هستند، حال آنکه قرآن هرگونه خشونتی را محکوم می کند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
خبرگزاری شبستان:استاندار اصفهان گفت: رسانه ها، سازمان و نهادها برای انتخابات پیش رو در شهرها و سطح استان فضا سازی کنند و مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
خبرگزاری شبستان: دبیر برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان کرمانشاه، گفت: انجمن های هنری استان کرمانشاه در برگزاری جشنواره تجسمی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراز کرد: هنرمندان استان کرمانشاه با داشتن استعدادها و خلق آثار هنری می توانند زمینه برپایی جشنواره ملی هنرهای تجسمی در استان را فراهم ...
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری شبستان:رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: خیرخواهی، طاعت الهی و خدمت به مردم در دنیا مبدل به خیر دنیا و آخرت برای انسان می شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری شبستان:فرماندار تیران و کرون گفت: فضای مجازی بستری برای گسترش ارزش های دینی و انقلابی در عرصه بین المللی است که باید برای این کار فرهنگ سازی و جهت دهی انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: مردم به سخنان نامزدها گوش می دهند و بر همین اساس نباید حرف های بی پایه زده شود، بلکه نامزدها باید در سخنان خود سخنان قابل استناد را مطرح کنند.
شبستان   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: همه باید به قانون ملزم بوده و بر اساس قوانین حرکت کنند و یکی از مسائل قانونی برپایی ستادهای انتخاباتی در مناطق هشت گانه شهرداری است که باید ...